УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення1651


від 11/26/2010

Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців у м.Львові індивідуально по кожному будинку

Втратив чинність
Втратило чинність згідно з рішенням виконкому від 31.05.2011 № 561
Відновило чинність згідно з ухвалою 857-2011

документ: Database 'Документи ЛМР', View 'Рішення', Document 'Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибуди■ Database 'Ухвали ЛМР', View '2. Прийняті\За каденціями', Document 'Про скасування рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561 (зі змінам'

Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про житлово-комунальні послуги“, “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“, “Про відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій“, “Про захист економічної конкуренції“, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)“ (зі змінами і доповненнями), від 20.05.2005 № 529 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій“ (зі змінами і доповненнями), наказів Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 04.08.1997 № 59 “Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду“, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 “Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій“ (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.08.2005 за № 927/11207), від 10.08.2004 № 150 “Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд“, рішень виконавчого комітету від 08.06.2007 № 365 “Про визначення виконавця житлово-комунальних послуг у м.Львові“ (зі змінами та доповненнями), враховуючи рішення Адміністративної колегії Львівського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 26.06.2009 № 32 і від 29.04.2010 № 30, розпорядження міського голови від 30.07.2009 № 323 “Про утворення робочої групи для забезпечення та організації процесу впровадження тарифів на послуги з утримання будинків, які обслуговуються підприємствами комунальної форми власності, і прибудинкових територій“ (зі змінами та доповненнями), виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити:
1.1. Калькуляційну одиницю для надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців1 кв.м загальної площі квартир будинку.
1.2. Умови надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців у м.Львові згідно з додатком 1.
1.3. Перелік послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців у м.Львові, визначених за результатами побудинкових громадських слухань, згідно з додатком 2.
1.4. Перелік послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, які можуть надавати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихівза додатково укладеними договорами з фізичними та юридичними особами відповідно до актів виконаних робіт, здійснених спеціалізованими організаціями, згідно з додатком 3.
1.5. Перелік і періодичність робіт, які повинен виконувати прибиральник у житлових будинках, окрім будинків, де власники квартир відмовились від цієї послуги, згідно з додатком 4.
1.6. Перелік і періодичність робіт, які повинен виконувати двірник на прибудинковій території, окрім території, де власники квартир будинку відмовились від її прибирання, згідно з додатком 5.
2. Встановити:
2.1. Тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців у м.Львові індивідуально по кожному будинку за результатами побудинкових громадських слухань згідно з додатком 6.
2.2. Вартість видачі паспортистами львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихівдовідки за формою № 2, оформлення паспортів у звязку з настанням повноліття, зміною прізвища, втратою паспорта, листків прибуття-вибуття мешканцям будинків приватної власності окремо за кожну послугу відповідно до економічно обгрунтованого розрахунку згідно з додатком 7.
3. Районним адміністраціям:
3.1. Постійно контролювати питання щодо наявності укладених договорів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів з власниками квартир будинку на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, визначених за результатами побудинкових громадських слухань.
3.2. Зобов’язати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“:
3.2.1. Відповідно до Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (зі змінами і доповненнями), протягом двох місяців з дня введення у дію цього рішення переукласти договори з власниками квартир будинку згідно з переліком послуг з утримання будинків та прибудинкових територій за результатами побудинкових громадських слухань.
3.2.2. Укласти з мешканцями приватних житлових будинків, об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельними кооперативами, власниками малих архітектурних форм, підприємств, організацій та установ договори на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів.
3.2.3. Оплата мешканцями приватного сектору за послуги з вивезення побутових відходів здійснюється, виходячи з норми на одну особу, затвердженої відповідним рішенням виконавчого комітету.
3.2.4. Надавати власникам квартир будинку послуги відповідно до укладених договорів згідно з встановленими тарифами по будинку.
3.2.5. У разі невиконання або надання у неповному обсязі послуг з утримання будинків та прибудинкових територій проводити перерахунок вартості послуг відповідно до вимог Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (зі змінами і доповненнями), та укладених договорів з врахуванням ст.18 Закону України Про житлово-комунальні послуги“.
3.2.6. У разі відмови власників квартир будинку від укладання договору та несплати за фактично надані послуги з утримання будинків і прибудинкових територій стягнення за надані послуги здійснювати у судовому порядку.
3.2.7. У разі зміни ставки податків і зборів (обов’язкових платежів), рівня заробітної плати протягом строку дії тарифів проводити коригування тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та подавати їх на розгляд виконавчому комітету.
3.2.8. Для ознайомлення власників квартир будинку забезпечити розміщення у загальнодоступному місці побудинкового розрахунку тарифу на послуги з утримання будинку та прибудинкової території на період дії тарифу.

                      Відповідальні: голови
                      районних адміністрацій.
4. Департаменту Адміністрація міського голови оприлюднити це рішення у засобах масової інформації.
Відповідальний: директор департаменту
                      Адміністрація міського голови“.
5. Вважати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету:
5.1. Від 12.12.2008 № 1370 Про затвердження Єдиного договору про надання житлово-комунальних послуг“.
5.2. Від 26.12.2008 № 1431Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для населення у м.Львові індивідуально по кожному будинку“.
5.3. Від 30.01.2009 № 3 “Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.12.2008 № 1431“.
5.4. Від 27.03.2009 № 216 Про внесення доповнень до рішення виконавчого комітету від 26.12.2008 № 1431“.
6. Встановити, що це рішення вступає у дію з 01.12.2010.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань містобудування та інфраструктури.




Міський голова А.Садовий



                                          Додаток 1
Затверджено
рішенням виконкому
від 26.11.2010 1651


УМОВИ
надання послуг з утримання будинків та прибудинкових
територій для мешканців у м.Львові


1. Прибирання сходових кліток

Прибирання сходових кліток у будинках одно-, двоповерхової забудов не проводиться за наявності заяв про відмову цієї послуги усіх власників квартир цілого будинку, які мають відповідний особовий рахунок.
У триповерхових будинках та будинках вищих забудов прибирання сходових кліток не проводиться за наявності заяв власників квартир будинку або під’їзду. Таку послугу здійснюють самі мешканці згідно з розробленим ними графіком, який повинен знаходитись у під’їзді будинку. При цьому власники квартир будинку несуть повну відповідальність за його виконання.
У разі надходження від усіх власників квартир будинку заяв про надання послуги з прибирання сходової клітки у будинках одно-, двоповерхових забудов виконання її проводиться львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів на підставі розробленої калькуляції, погодженої з власниками квартир будинку.
Періодичність виконання послуг прибиральником у житлових будинках визначена у додатку 4 до цього рішення.
2. Прибирання прибудинкових територій

Прибирання прибудинкової території (внутрішньоквартальні тротуари та дороги, газони вулиць, двори з твердим покриттям і без покриття) здійснює двірник львівського комунального підприємства, що обслуговує житловий фонд, товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів, виконуючи:
у літній період – підмітання;
у зимовий період – підмітання снігу, посипання піском, зсування снігу, який щойно випав, товщиною шару більше 2-х см, движком у вали або до купи.
У разі відмови власників квартир будинку від прибирання прибудинкової території за результатами побудинкових громадських слухань послуга львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихівне надається та нарахування за цю послугу не проводиться. У цьому разі відповідальність за прибирання та належний санітарний стан прибудинкової території несуть власники квартир будинку.
Відповідальність щодо невиконання обов’язків у частині здійснення послуги з прибирання прибудинкової території, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно, несуть фізичні особи, взявши на себе такі обов’язки. У такому разі балансоутримувач звільняється від відповідальності щодо неналежного надання послуги з прибирання прибудинкової території, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно.
У разі невиконання обов’язків з прибирання та незабезпечення належного санітарного стану прибудинкової території власники квартир притягаються до відповідальності у встановленому порядку.
3. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових
систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення,
теплопостачання і зливної каналізації та ліквідація аварій у
внутрішньобудинкових мережах

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем та ліквідація аварійних ситуацій і пошкоджень у внутрішньобудинкових системах проводять львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихіввпродовж робочих днів з 8.00 год. до 17.00 год., а саме:
гарячого водопостачаннявід першої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури на підвідному трубопроводі до останньої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником гарячої води), або до останньої перед загальнобудинковим лічильником запірної гідравлічної арматури по ходу гарячої води на зворотному трубопроводі, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
холодного водопостачаннявід першої розташованої у будинку по ходу холодної води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником холодної води), або першої запірної гідравлічної арматури після загальнобудинкового лічильника, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової мережі;
водовідведеннявід місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника (врізки) внутрішньоквартирної мережі, що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
теплопостачаннявід першої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом) або останньої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі до останньої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом), або першої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи.
У разі відключення квартир будинку від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води у багатоповерховому житловому будинку власник бере участь у покритті витрат у частині обслуговування внутрішньобудинкових мереж, співвласником яких він є, згідно з чинним законодавством.
4. Дератизація

Відшкодування витрат власниками квартир будинку за проведення робіт з дератизації здійснюється відповідно до укладеного договору між львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихіві спеціалізованим підприємством, яке виконує ці роботи на підставі актів виконаних робіт.
Акти виконаних робіт складає і підписує спеціалізоване підприємство та подає до львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів з підписом хоча б одного власника квартири будинку про проведення цієї послуги.
Дератизація здійснюється на сходових клітках перших поверхів будинків та проходах підвальних приміщень.
5. Обслуговування димовентиляційних каналів

Обслуговування димовентиляційних каналів проводить чистильник димоходів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихіввідповідно до Правил безпеки газопостачання систем України, затверджених наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 01.10.1997 № 254. Обслуговування димовентиляційних каналів забезпечує безпеку проживання людей та включається власникам квартир будинку до оплати.
Проведення чергових технічних оглядів димових і вентиляційних каналів здійснює чистильник димоходів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихівдва рази на рік (восени і навесні) відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76.
6. Послуги з проведення поточного ремонту конструктивних
елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного
водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної
каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього
упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому
порядку прибудинковій території

Поточний ремонт – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає своєчасне і систематичне підтримання експлуатаційних якостей, попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період включає ремонт і ущільнення вхідних дверей, скління та ущільнення вікон на сходових маршах, а також посипання піщано-соляною сумішшю прибудинкової території у зимовий період.
Нарахування оплати за послуги з поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території, власникам квартир будинку проводиться щомісячно.
У разі відмови власників квартир будинку ця послуга не надається львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ та нарахування не проводиться.
Відповідальність щодо невиконання обов’язків у частині здійснення послуги з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно, несуть фізичні особи, взявши на себе такі обов’язки. У такому разі балансоутримувач звільняється від відповідальності щодо неналежного надання цієї послуги, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно.
7. Освітлення місць загального користування, у тому
числі підвалів, та підкачування води (обслуговування
внутрішньобудинкових електромереж)

Обслуговування внутрішньобудинкових електромереж у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) здійснює електрик львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів“. Чергові технічні огляди внутрішньобудинкових електромереж місць загального користування проводить електрик львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів 2 рази на рік.
Ліквідація аварій у внутрішньобудинкових електромережах (від вводу у будинок (електрощитова) до електролічильника споживача) здійснюють львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихіву робочі дні з 8.00 год. до 17.00 год.
Оплата за обслуговування внутрішньобудинкових електромереж у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) власниками квартир будинку проводиться щомісячно.
Нарахування оплати за використану електроенергію у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) проводиться мешканцями за фактичними показниками загальнобудинкових засобів обліку електроенергії. У будинках, обладнаних ліфтами, нарахування за електроенергію для ліфтів мешканцям квартир першого поверху не проводиться.
Відповідальність щодо невиконання обов’язків у частині обслуговування внутрішньобудинкових електромереж, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно, несуть фізичні особи, взявши на себе такі обов’язки. У такому разі балансоутримувач звільняється від відповідальності щодо неналежного надання цієї послуги, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно.
8. Інші витрати (у тому числі послуги аварійних служб)

Відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихівміська та районні аварійні служби забезпечують ліквідацію аварійних ситуацій та пошкоджень на внутрішньобудинкових інженерних мережах у житловому фонді:
– у робочі дні - у вечірній та нічний час (з 17.00 год. до 8.00 год.);
у вихідні та святкові дні - цілодобово, а саме:
гарячого водопостачаннявід першої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури на підвідному трубопроводі до останньої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником гарячої води) або до останньої перед загальнобудинковим лічильником запірної гідравлічної арматури по ходу гарячої води на зворотному трубопроводі, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
холодного водопостачаннявід першої розташованої у будинку по ходу холодної води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником холодної води) або першої запірної гідравлічної арматури після загальнобудинкового лічильника, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової мережі;
водовідведеннявід місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника (врізки) внутрішньоквартирної мережі, що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
теплопостачаннявід першої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом) або останньої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі до останньої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом), або першої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи.
Ліквідацію аварій у внутрішньобудинкових електромережах (від вводу у будинок (електрощитова) до електролічильника споживача) протягом робочих днів у вечірній та нічний час з 17.00 год. до 8.00 год., у святкові та вихідні дні цілодобово здійснює Львівське комунальне ремонтно-аварійне підприємство відповідно до укладеного договору з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів“.
9. Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання,
перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та
захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів

Вивезення побутових відходів здійснюють львівські комунальні підприємства та підприємства інших форм власності.
Нарахування оплати власникам квартир будинку проводиться львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів згідно з фактичними обсягами вивезених побутових відходів на підставі актів виконаних робіт та виставлених рахунків підприємствами-надавачами цих послуг.
Мешканці приватного сектору оплачують послугу з вивезення побутових відходів за встановленими відповідним рішенням виконавчого комітету нормативами на одну особу відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів“.
Розрахунок вартості вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення) для нарахування пільг і субсидій проводиться відповідно до актів виконаних робіт на підставі договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів(без врахування фактичних обсягів та отриманих коштів від приватного сектору, підприємств, установ та організацій) з розрахунку на загальну площу квартир житлових будинків, які обслуговують львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів“.
Окрім цього, вивезення великогабаритних та ремонтних відходів здійснюється львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихів, оплата за яке проводиться власниками квартир будинку на підставі актів виконаних робіт.
10. Витрати з технічного обслуговування ліфтів та систем
диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті,
на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера)

Нарахування оплати львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ за послуги з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті, на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера) власникам квартир будинку (крім квартир, розміщених на перших поверхах будинків) проводиться у будинках, обладнаних ліфтами, згідно з актами виконаних робіт та рахунками, виставленими спеціалізованими організаціями.
11. Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних
(загальнобудинкових) засобів обліку води та теплової енергії

Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних (загальнобудинкових) приладів обліку води та теплової енергії (у тому числі їх демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) проводиться відповідно до переліку засобів вимірювальної техніки, внесеного до Державного реєстру України, затвердженого Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), та згідно з додатково укладеними договорами між власниками квартир будинку і львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ або спеціалізованим підприємством, яке виконує такі роботи.
Періодична повірка, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) квартирних приладів обліку води (теплової енергії) проводиться виконавцем послуг з централізованого водо-, теплопостачання або спеціалізованою організацією, яка виконує такі послуги відповідно до укладеного договору з виконавцем. Оплата за періодичну повірку, обслуговування і ремонт квартирних приладів обліку води (теплової енергії) проводиться власником квартири. Періодична повірка, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) загальнобудинкових приладів обліку води (теплової енергії) проводиться підприємством, на балансі якого знаходиться цей прилад, на підставі укладеного договору зі спеціалізованою організацією, яка здійснює такі роботи. Оплата за періодичну повірку, обслуговування і ремонт загальнобудинкових приладів обліку води (теплової енергії) проводиться власниками квартир будинку на підставі актів виконаних робіт і виставлених рахунків, за винятком квартир, власники яких відключені від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за дотриманням міжповірочного інтервалу проведення періодичної повірки квартирних, загальнобудинкових приладів обліку, їх обслуговування (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) та ремонт здійснює виконавець послуг з централізованого водо-, теплопостачання.
12. Промивка систем опалення та гідравлічне випробування
внутрішньобудинкових систем теплопостачання

Виконання робіт з промивки та гідравлічного випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання проводиться спеціалізованою організацією відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“. Оплата за виконання таких робіт проводиться власниками квартир будинку на підставі актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією, яка виконала такі роботи. Промивка систем опалення та гідравлічне випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання здійснюється у міру необхідності відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378.
13. Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі

Нарахування оплати власникам квартир будинку за прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ проводиться за фактично виконані роботи на підставі додатково укладених договорів з власниками квартир будинку.
14. Технічне обслуговування електроплит

Технічне обслуговування електроплит проводиться за окремим зверненням власника квартири та оплачується ним на підставі актів виконаних робіт.
15. Очищення дворових туалетів і вигрібних ям

Очищення дворових туалетів і вигрібних ям проводиться за окремим зверненням споживача та оплачується ним на підставі актів виконаних робіт, підписаних не менше двома мешканцями будинку.




Керуючий справами виконкому М.Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н.Павлюк



                                          Додаток 2
Затверджено
рішенням виконкому
від 26.11.2010 № 1651


ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців у
м.Львові, визначених за результатами побудинкових громадських слухань



з/п
Послуги
1.
Прибирання сходових кліток, окрім випадків відмов від цієї послуги усіх власників квартир будинку та відмов за результатами побудинкових громадських слухань
2.
Прибирання прибудинкової території, окрім випадків відмов від цієї послуги усіх власників квартир будинку та відмов за результатами побудинкових громадських слухань
3.
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньобудинкових мережах, окрім випадків відмов від цієї послуги за результатами побудинкових громадських слухань
4.
Дератизація
5.
Обслуговування димовентиляційних каналів
6.
Проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території, окрім випадків відмов від цієї послуги за результатами побудинкових громадських слухань
7.
Освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води і енергопостачання для ліфтів, окрім випадків відмов від цієї послуги за результатами побудинкових громадських слухань
8.
Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів
9.
Технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті, на вході у ліфта та на робочому місці диспетчера), крім квартир, розташованих на перших поверхах




Керуючий справами виконкому М.Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н.Павлюк



                                      Додаток 3
Затверджено
рішенням виконкому
від 26.11.2010 № 1651


ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, які можуть
надавати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий
фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ за
додатково укладеними договорами з фізичними та юридичними особами
відповідно до актів виконаних робіт, здійснених спеціалізованими
організаціями
№ з/п
Послуги
Примітка
1
2
3
1.
Періодична повірка, обслуговування
(у тому числі їх демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) та ремонт квартирних (загальнобудинкових) засобів обліку води і теплової енергії
Оплата здійснюється відповідно до актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією
2.
Промивка систем опалення та гідравлічне випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання Оплата здійснюється відповідно до актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією
3.
Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівельВиконання робіт проводиться львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд,
і товариством з обмеженою відповідальністюСтимул-Сихівна підставі укладених договорів з власниками квартир будинку та оплачується власниками на підставі актів виконаних робіт
4.
Технічне обслуговування електроплитЗгідно з фактичними витратами
5.
Очищення дворових туалетів і
вигрібних ям
Виконання робіт здійснюється балансоутримувачем за зверненнями мешканців, оплата яких проводиться згідно з актами, підписаними не менше двома мешканцями будинків




Керуючий справами виконкому М.Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н.Павлюк



                                          Додаток 4
Затверджено
рішенням виконкому
від 26.11.2010 № 1651


ПЕРЕЛІК І ПЕРІОДИЧНІСТЬ
робіт, які повинен виконувати прибиральник у житлових будинках,
окрім будинків, де власники квартир відмовились від цієї послуги



з/п
Найменування робіт
Періодичність робіт
1
2
3
1.
Прибирання дворових під’їздів, очищення металевих решіток приямку
Щоденно
2.
Вологе підмітання сходових площадок
і маршів до 3-го поверху
Щоденно
3.
Вологе підмітання сходових площадок
і маршів вище 3-го поверху
3 рази на тиждень
4.
Миття приміщень загального призначення
Щоденно
5.
Миття вестибюлей, сходових площадок і маршів, пофарбованих панелей олійною фарбою
2 рази на місяць
6.
Миття вікон на сходових площадках
і у вестибюлях, дверей
2 рази на рік
7.
Обмітання пилу, павутиння та бруду зі стін, стель, дверей, вікон, підвіконь, сітчатих огорож ліфтів
2 рази на місяць
8.
Вологе протирання підвіконь, віконних решіток, поручнів, поштових скриньок, електрощитових, сходів на горище
1 раз на місяць




Керуючий справами виконкому М.Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н.Павлюк



                                          Додаток 5
Затверджено
рішенням виконкому
від 26.11.2010 № 1651


ПЕРЕЛІК І ПЕРІОДИЧНІСТЬ
робіт, які повинен виконувати двірник на прибудинковій території, окрім
території, де власники квартир будинку відмовились від її прибирання


з/п
Найменування робіт
Періодичність робіт
1
2
3
1.
Очищення поверхонь зливно-стічних лотків
Щоденно, у весняно-літній період
2.
Ранкове прибирання територій
Щоденно, за графіком
3.
Поточне підмітання територій
Протягом дня за графіком
4.
Посипання піском тротуарів, дворових перехідних доріжок, зовнішніх сходів і площадок на них
У зимовий період при наявності ожеледиці впродовж 3-х год.
5.
Прибирання тротуарів у дворах, що входять у площу прибирання двірника, від снігу, який щойно випав і згрібання його у вали
На тротуарах – з початком снігопаду, у дворах – у той же день, але не пізніше 3-х год. з початку снігопаду
6.
Очищення від ущільненого снігу асфальтового покриття під скребок
Після прибирання основної маси снігу
7.
Очищення від снігу та льоду кришок водопровідних каналізаційних, пожежних та інших колодязів, а також поверхневих зливостічних лотків
У зимовий період, за необхідністю
8.
Встановлення огорож у місцях, які небезпечні для пішоходів, на час скидання снігу з дахів при утворенні великих льодових бурульок на звісах покрівель та при простукуванні відшарованої і нетривкої штукатурки на фасадах будинків
За необхідністю
9.
Вивішування у встановлені дні Державного прапора України на фасадах будинків, а також зняття його і зберігання
У святкові дні та дні державних свят




Керуючий справами виконкому М.Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н.Павлюк



    Відповідальність за наведену нижче інформацію несе департамент житлового
    господарства та інфраструктури (відділ економіки, ціноутворення та житлової політики,
    заступник начальника відділу І.Колодка, тел.2-975-896)


    Додаток 6 - Галицький район.xls Додаток 6 - Сихівський район.xls Додаток 6 - Франківський район.xls Додаток 6 - Залізничний район.xls Додаток 6 - Личаківський район.xls Додаток 6 - Шевченківський район.xls Додаток 6 - ЛКП  Рембуд.xls


                                  Додаток 7
                              Встановлено
рішенням виконкому
від 26.11.2010 1651

ВАРТІСТЬ
видачі паспортистами львівських комунальних підприємств,
що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою
відповідальністю “Стимул-Сихів“ довідки за формою № 2
мешканцям будинків приватної власності



з/п
Статті витрат
Вартість
(грн.)
1
2
3
1.
Заробітна плата паспортиста
2,13
2.
Нарахування на заробітну плату
0,78
3.
Адміністративні витрати
3,76
4.
Заробітна плата директора
1,87
5.
Нарахування на заробітну плату
0,69
6.
Канцтовари
1,20
7.
Собівартість видачі довідки
6,67
8.
Рентабельність (10 %)
0,67
Разом:
7,34
ПДВ (20 %)
1,47
Всього:
8,80
ВАРТІСТЬ
оформлення паспортистами львівських комунальних підприємств,
що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою
відповідальністю “Стимул-Сихів“ паспортів у зв’язку з настанням
повноліття, зміною прізвища, втратою паспорта мешканцям
будинків приватної власності


з/п
Статті витрат
Вартість
грн.
1
2
3
1.
Заробітна плата паспортиста
2,13
2.
Нарахування на заробітну плату
0,78
3.
Адміністративні витрати
3,76
4.
Заробітна плата директора
1,87
5.
Нарахування на заробітну плату
0,69
6.
Канцтовари
1,20
7.
Собівартість видачі довідки
6,67
8.
Рентабельність (10 %)
0,67
Разом:
7,34
ПДВ (20 %)
1,47
Всього:
8,00

ВАРТІСТЬ
оформлення паспортистами львівських комунальних підприємств,
що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою
відповідальністю “Стимул-Сихів“ листків прибуття/вибуття
мешканцям будинків приватної власності



з/п
Статті витрат
Вартість
(грн.)
1
2
3
1.
Заробітна плата паспортиста
2,13
2.
Нарахування на заробітну плату
0,78
3.
Адміністративні витрати
3,76
4.
Заробітна плата директора
1,87
5.
Нарахування на заробітну плату
0,69
6.
Канцтовари
1,20
7.
Собівартість видачі довідки
6,67
8.
Рентабельність (10 %)
0,67
Разом:
7,34
ПДВ (20 %)
1,47
Всього:
8,00




Керуючий справами виконкому М.Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н.Павлюк