УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення561


від 05/31/2011

Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для населення у м. Львові індивідуально по кожному будинку

Зміни
згідно з рішеннями виконкому 599-2011; 389-2012; 397-2012; 705-2012; 276-2013; 854-2014; 970-2014; 494-2015; 731-2015 ; 184-2016; 174-2017
документ: Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішень виконавчого комітету від 24.12.2010 № 1814 та ві' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View 'Рішення', Document 'Про внесення змін до рішень виконавчого комітету щодо тарифів на пос' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561'
Скасовано
згідно з ухвалою 857-2011
(Відповідно до постанови Львівського окружного адміністративного суду від 29.10.2012 у справі № 2а-13416/11/1370 скасовано ухвалу міської ради від 29.09.2011 № 857)

документ: Database 'Ухвали ЛМР', View '2. Прийняті\За скликанням', Document 'Про скасування рішення виконавчого комітету від 31.05.2011 № 561 (зі змінам'

Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про житлово-комунальні послуги“, “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“, “Про відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій“, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)“ (зі змінами і доповненнями), від 20.05.2009 № 529 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій“ (зі змінами і доповненнями), наказів Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 04.08.1997 № 59 “Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду“, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 “Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій“ (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.08.2005 за № 927/11207), від 10.08.2004 № 150 “Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд“, Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.11.2009 № 359 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку організації та проведення громадських слухань для доведення розрахунку тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій“, рішення виконавчого комітету від 08.06.2007 № 365 “Про визначення виконавця житлово-комунальних послуг у м. Львові“ (зі змінами і доповненнями), розпорядження Львівського міського голови від 20.04.2011 № 143 “Про утворення робочої групи з питань формування тарифної політики з метою надання мешканцям міста якісних житлово-комунальних послуг“, з метою приведення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 та забезпечення надання цих послуг за результатами громадських слухань виконавчий комітет вирішив:

1. Затвердити:
1.1. Умови надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для населення у м. Львові, визначених за результатами громадських слухань, згідно з додатком 1.
1.2. Перелік послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для населення у м. Львові, визначених за результатами побудинкових громадських слухань, згідно з додатком 2.
1.3. Перелік послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, які можуть надавати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ за додатково укладеними договорами з фізичними та юридичними особами відповідно до актів виконаних робіт, здійснених спеціалізованими організаціями, згідно з додатком 3.
1.4. Перелік і періодичність робіт, які повинен виконувати прибиральник у житлових будинках, окрім будинків, де власники квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) відмовились від цієї послуги, згідно з додатком 4.
1.5. Перелік і періодичність робіт, які повинен виконувати двірник на прибудинковій території, окрім території, де власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) відмовились від її прибирання, згідно з додатком 5.
2. Встановити:
2.1. Калькуляційну одиницю для надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій – 1 кв. м загальної площі квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
2.2. Тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для населення у м. Львові індивідуально по кожному будинку за результатами побудинкових громадських слухань з врахуванням відмов від послуг згідно з додатком 6.
2.3. Вартість видачі паспортистами львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ довідки за формою № 2, оформлення паспортів у зв’язку з настанням повноліття, зміною прізвища, втратою паспорта, листків прибуття-вибуття мешканцям будинків садибного типу окремо за кожну послугу відповідно до економічно обгрунтованого розрахунку згідно з додатком 7.
2.4. Оплату мешканцями будинків садибного типу за послуги з вивезення побутових відходів, виходячи з норми на одну особу, затвердженої відповідним рішенням виконавчого комітету.
3. Районним адміністраціям:
3.1. Постійно контролювати стан договірних відносин львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, товариства з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ з власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, а також з мешканцями будинків садибного типу.
3.2. Зобов’язати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“:
3.2.1. Надавати власникам квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) послуги відповідно до укладених договорів згідно з встановленим тарифом по будинку.
3.2.2. У разі невиконання або надання у неповному обсязі послуг з утримання будинків та прибудинкових територій проводити перерахунок вартості послуг відповідно до вимог діючого законодавства.
3.2.3. У разі відмови власників квартир будинку від укладання договору та несплати за фактично надані послуги з утримання будинків і прибудинкових територій здійснювати стягнення плати за надані послуги у судовому порядку.
3.2.4. У разі зміни ставки податків і зборів (обов’язкових платежів), рівня заробітної плати протягом строку дії тарифів проводити коригування тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій та подавати їх на розгляд виконавчому комітету.
3.2.5. Для ознайомлення власників квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) забезпечити розміщення у загальнодоступному місці побудинкового розрахунку тарифу на послуги з утримання будинку та прибудинкової території на період дії тарифу.
3.2.6. Укласти з мешканцями будинків садибного типу договори на послуги з вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів.

                      Відповідальні: голови
                      районних адміністрацій.
4. Департаменту “Адміністрація міського голови“ оприлюднити це рішення у засобах масової інформації.
                      Термін: до 01.06.2011
Відповідальний: директор департаменту
                      “Адміністрація міського голови“.
5. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету від 26.11.2010 № 1651 “Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для мешканців у м. Львові індивідуально по кожному будинку“.
6. Встановити, що це рішення вступає у дію з 01.06.2011.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань містобудування та інфраструктури.




Перший заступник
міського голови О. Синютка




Додаток 1

Затверджено
рішенням виконкому
від 31.05.2011 № 561

УМОВИ
надання послуг з утримання будинків та прибудинкових
територій для населення у м. Львові, визначених за результатами
громадських слухань
1. Прибирання сходових кліток

Прибирання сходових кліток у будинках одно-, двоповерхової забудов не проводиться. При наявності заяв про надання цієї послуги всіх власників квартир цілого будинку, які мають відповідний особовий рахунок, така послуга надається львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю "Стимул-Сихів", оплата проводиться власниками квартир будинку відповідно до калькуляції, затвердженої відповідним львівським комунальним підприємством.
За наявності заяви про відмову від послуги з прибирання сходових кліток власників нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки, прибирання сходових кліток не проводиться. Належний санітарно-гігієнічний стан сходової клітки забезпечують самі власники нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) згідно з розробленим ними графіком та несуть повну відповідальність.
У триповерхових будинках та будинках вищих забудов прибирання сходових кліток не проводиться за наявності заяв власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) цілого будинку.
Перелік і періодичність робіт з прибирання сходових зазначена у додатку 4 до цього рішення.
2. Прибирання прибудинкових територій

Прибирання прибудинкової території (внутрішньодворові тротуари та дороги, газони вулиць, двори з твердим покриттям і без покриття) здійснює двірник підприємства:
у літній період – підмітання;
у зимовий період – підмітання снігу, посипання піском, зсування снігу, який щойно випав, товщиною шару більше 2-х см, движком у вали або до купи, вивезення.
У разі відмови власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) за результатами громадських слухань від прибирання прибудинкової території, послуга львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, товариством з обмеженою відповідальністю "Стимул-Сихів" не надається та нарахування за цю послугу не проводиться. У такому разі відповідальність за прибирання та належний санітарний стан прибудинкової території несуть власники квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
3. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і
холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної
каналізації та ліквідація аварій у внутрішньобудинкових мережах

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем та ліквідація аварійних ситуацій і пошкоджень у внутрішньобудинкових системах проводять львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю Стимул-Сихів впродовж робочих днів з 8.00 год. до 17.00 год., міська та районні аварійні служби у вечірній та нічний час з 17.00 год. до 8.00 год., у вихідні та святкові дні – цілодобово, а саме:
гарячого водопостачання – від першої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури на підвідному трубопроводі до останньої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником гарячої води), або до останньої перед загальнобудинковим лічильником запірної гідравлічної арматури по ходу гарячої води на зворотному трубопроводі, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
холодного водопостачання – від першої розташованої у будинку по ходу холодної води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником холодної води), або першої запірної гідравлічної арматури після загальнобудинкового лічильника, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової мережі;
водовідведеннявід місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника (врізки) внутрішньоквартирної мережі, що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
теплопостачання – від першої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом) або останньої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі до останньої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом), або першої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи.
У разі відключення квартир будинку від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води у багатоповерховому житловому будинку власник бере участь у покритті витрат у частині обслуговування внутрішньобудинкових мереж, співвласником яких він є, згідно з чинним законодавством.
4. Дератизація

Відшкодування витрат власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) за результатами громадських слухань за проведення робіт з дератизації здійснюється відповідно до укладеного договору між львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ і спеціалізованим підприємством, яке виконує ці роботи на підставі актів виконаних робіт.
Акти виконаних робіт складає і підписує спеціалізоване підприємство та подає до львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ з підписом хоча б одного власника квартири будинку про проведення цієї послуги.
Дератизація здійснюється на сходових клітках перших поверхів будинків та проходах підвальних приміщень.
5. Обслуговування димовентиляційних каналів

Обслуговування димовентиляційних каналів проводить чистильник димоходів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ відповідно до Правил безпеки газопостачання систем України, затверджених наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 01.10.1997 № 254. Обслуговування димовентиляційних каналів забезпечує безпеку проживання людей та включається власникам квартир будинку до оплати.
Проведення чергових технічних оглядів димових і вентиляційних каналів здійснює чистильник димоходів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ два рази на рік (восени і навесні) відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76.
6. Послуги з проведення поточного ремонту конструктивних
елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного
водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної
каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього
упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку
прибудинковій території

Поточний ремонт – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає своєчасне і систематичне підтримання експлуатаційних якостей, попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період включає ремонт і ущільнення вхідних дверей, скління та ущільнення вікон на сходових маршах, а також посипання піщано-соляною сумішшю прибудинкової території у зимовий період.
Нарахування оплати за послуги з поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території, власникам квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) за результатами громадських слухань проводиться щомісячно.
У разі відмови власників квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) ця послуга не надається львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ та нарахування не проводиться.
Відповідальність щодо невиконання обов’язків у частині здійснення послуги з проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території, яку власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) зобов’язались виконувати самостійно, несуть фізичні та юридичні особи, взявши на себе такі обов’язки. У такому разі балансоутримувач звільняється від відповідальності щодо неналежного надання цієї послуги, яку власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) зобов’язались виконувати самостійно.

7. Освітлення місць загального користування,
у тому числі підвалів, та підкачування води

Обслуговування внутрішньобудинкових електромереж у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) здійснює електрик львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“. Чергові технічні огляди внутрішньобудинкових електромереж місць загального користування проводить електрик львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ 2 рази на рік.
Ліквідацію аварій у внутрішньобудинкових електромережах (від вводу у будинок (електрощитова) до електролічильника споживача) здійснюють львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ впродовж робочих днів з 8.00 год. до 17.00 год., міська та районні аварійні служби у вечірній та нічний час з 17.00 год. до 8.00 год., у вихідні та святкові дні – цілодобово.
Оплата за обслуговування внутрішньобудинкових електромереж у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) проводиться щомісячно.
Нарахування плати за використану електроенергію у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) проводиться за фактичними показниками загальнобудинкових засобів обліку електроенергії та оплачується мешканцями. У будинках, обладнаних ліфтами, нарахування за електроенергію для ліфтів мешканцям квартир першого поверху не проводиться.
Відповідальність щодо невиконання обов’язків у частині обслуговування внутрішньобудинкових електромереж, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно, несуть фізичні особи, взявши на себе такі обов’язки. У такому разі балансоутримувач звільняється від відповідальності щодо неналежного надання цієї послуги, яку власники квартир будинку зобов’язались виконувати самостійно.
Заміна електролампочок проводиться два рази на рік.
8. Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання,
перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та
захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів

Вивезення побутових відходів здійснюють львівські комунальні підприємства та підприємства інших форм власності.
Нарахування оплати власникам квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) проводиться львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ згідно з фактичними обсягами вивезених побутових відходів на підставі актів виконаних робіт та виставлених рахунків підприємствами-надавачами цих послуг не більше норми на одну особу, встановленої відповідним рішенням виконавчого комітету.
Мешканці будинків садибного типу оплачують послугу з вивезення побутових відходів за встановленими відповідним рішенням виконавчого комітету нормативами на одну особу відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“.
Розрахунок вартості вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення) для нарахування пільг і субсидій проводиться відповідно до актів виконаних робіт на підставі договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ (без врахування фактичних обсягів та отриманих коштів від приватного сектору, підприємств, установ та організацій) з розрахунку на загальну площу квартир житлових будинків, які обслуговують львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“.
Окрім цього, вивезення великогабаритних та ремонтних відходів здійснюється львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“, оплата за яке проводиться власниками квартир будинку. Вивезення побутових відходів здійснюють львівські комунальні підприємства та підприємства інших форм власності.
9. Витрати з технічного обслуговування ліфтів та систем
диспетчеризації (підтримання в робочому стані систем у ліфті,
на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера)

Нарахування оплати власникам квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) (крім квартир першого поверху та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), що не мають окремих виходів безпосередньо на сходові клітки) за послуги з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті, на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера) проводить балансоутримувач у будинках, обладнаних ліфтами, згідно з актами виконаних робіт та виставлених рахунків підприємствами-організаціями, які надають послуги з технічного обслуговування та диспетчеризації ліфтів.
У разі технічної неможливості забезпечити виклик ліфта на другому поверсі нарахування за технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації не проводиться, витрати по будинку розподіляються пропорційно на інші поверхи.
10. Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних
(загальнобудинкових) засобів обліку води та теплової енергії

Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних (загальнобудинкових) приладів обліку води та теплової енергії (у тому числі їх демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) проводиться відповідно до переліку засобів вимірювальної техніки, внесеного до Державного реєстру України, затвердженого Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), та згідно з додатково укладеними договорами між власниками квартир будинку і львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ або спеціалізованим підприємством, яке виконує такі роботи.
Періодичну повірку, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) квартирних приладів обліку води (теплової енергії) проводить виконавець послуг з централізованого водо-, теплопостачання або спеціалізована організація, яка виконує такі послуги відповідно до укладеного договору з виконавцем. Оплату за періодичну повірку, обслуговування і ремонт квартирних приладів обліку води (теплової енергії) проводить власник квартири. Періодичну повірку, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) загальнобудинкових приладів обліку води (теплової енергії) проводить підприємство, на балансі якого знаходиться цей прилад, на підставі укладеного договору зі спеціалізованою організацією, яка здійснює такі роботи. Оплату за періодичну повірку, обслуговування і ремонт загальнобудинкових приладів обліку води (теплової енергії) проводять власники квартир будинку на підставі актів виконаних робіт і виставлених рахунків, за винятком квартир, власники яких відключені від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за дотриманням міжповірочного інтервалу проведення періодичної повірки квартирних, загальнобудинкових приладів обліку, їх обслуговування (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) та ремонт здійснює виконавець послуг з централізованого водо-, теплопостачання.
11. Промивка систем опалення та гідравлічне випробування
внутрішньобудинкових систем теплопостачання

Виконання робіт з промивки та гідравлічного випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання проводить спеціалізована організація відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“. Оплату за виконання таких робіт проводять власники квартир будинку на підставі актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією, яка виконала такі роботи. Промивка систем опалення та гідравлічне випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання здійснюється у міру необхідності відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378.
12. Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі

Нарахування оплати власникам квартир будинку за прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ проводиться за фактично виконані роботи на підставі додатково укладених договорів з власниками квартир будинку.
13. Технічне обслуговування електроплит

Технічне обслуговування електроплит проводиться за окремим зверненням власника квартири та оплачується на підставі актів виконаних робіт.
14. Очищення дворових туалетів і вигрібних ям

Очищення дворових туалетів і вигрібних ям проводиться за окремим зверненням споживача та оплачується ним на підставі актів виконаних робіт, підписаних не менше 2-3-ма мешканцями будинку.



Керуючий справами
виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту
житлового господарства
та інфраструктури Н. Павлюк



                                  Додаток 2
Затверджено
рішенням виконкому
від 31.05.2011 № 561

ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків та прибудинкових територій
для населення у м. Львові, визначених за результатами
побудинкових громадських слухань



з/п
Послуги
1
2
1.
Прибирання сходових кліток, окрім випадків відмови всіх власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки
2.
Прибирання прибудинкової території, окрім випадків відмови від цієї послуги всіх власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), відповідно до умов договору
3.
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації та ліквідація аварій у внутрішньоквартирних (внутрішньобудинкових) мережах, окрім випадків відмови від цієї послуги всіх власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку)
4.
Дератизація
5.
Обслуговування димовентиляційних каналів
6.
Проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території
7.
Освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води, окрім випадків відмови від цієї послуги всіх власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), та енергопостачання для ліфтів
8.
Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів
9.
Технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті, на вході у ліфта та
на робочому місці диспетчера), крім квартир першого поверху та нежитлових приміщень у житловому будинку (гуртожитку), що не мають окремих виходів безпосередньо на сходові клітки, на других поверхах – за відсутності технічної можливості виклику ліфта)




Керуючий справами
виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту
житлового господарства
та інфраструктури Н. Павлюк




Додаток 3

                                  Затверджено
                              рішенням виконкому
                              від 31.05.2011 № 561


ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, які можуть
надавати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий
фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ за
додатково укладеними договорами з фізичними та юридичними особами
відповідно до актів виконаних робіт, здійснених спеціалізованими організаціями

№ з/п
Послуги
Примітка
1
2
3
1.
Періодична повірка, обслуговування (у тому числі їх демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) та ремонт квартирних (загальнобудинкових) засобів обліку води і теплової енергії Оплата здійснюється відповідно до актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією
2.
Промивка систем опалення та гідравлічне випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання Оплата здійснюється
відповідно до актів виконаних робіт і виставлених рахунків спеціалізованою організацією
3.
Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівельВиконання робіт проводиться львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд,
і товариством з обмеженою відповідальністю "Стимул-Сихів" на підставі укладених договорів з власниками квартир (житлового приміщення у гуртожитку) та оплачується власниками на підставі актів виконаних робіт
4.
Технічне обслуговування електроплитЗгідно з фактичними витратами
5.
Очищення дворових туалетів і
вигрібних ям
Виконання робіт здійснюється балансоутримувачем за зверненнями мешканців,
оплата яких проводиться згідно з актами, підписаних не менше
2-3-ма мешканцями будинків




Керуючий справами виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк



                                      Додаток 4

                                  Затверджено
                              рішенням виконкому
                              від 31.05.2011 № 561
ПЕРЕЛІК І ПЕРІОДИЧНІСТЬ
робіт, які повинен виконувати прибиральник у житлових будинках,
окрім будинків, де власники квартир (житлового приміщення
у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку
(гуртожитку) відмовились від цієї послуги

з/п
Найменування робіт
Періодичність
1
2
3
1.
Прибирання дворових під’їздів, очищення металевих решіток приямку
Щоденно
2.
Вологе підмітання сходових площадок
і маршів перших 3-х поверхів приміщень загального призначення
Щоденно
3.
Вологе підмітання сходових площадок
і маршів вище 3-го поверху
3 рази на тиждень
4.
Миття приміщень загального призначення
Щоденно
5.
Миття вестибюлей, сходових площадок і маршів, пофарбованих панелей олійною фарбою
2 рази на місяць
6.
Миття вікон на сходових площадках
і у вестибюлях, дверей
2 рази на рік
7.
Обмітання пилу, павутиння та бруду зі стін, стель, дверей, вікон, підвіконь, сітчатих огорож ліфтів
2 рази на місяць
8.
Вологе протирання підвіконь, віконних решіток, поручнів, поштових скриньок, електрощитових, сходів на горище
1 раз на місяць



Керуючий справами
виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту
житлового господарства
та інфраструктури Н. Павлюк




Додаток 5

Затверджено
                              рішенням виконкому
                              від 31.05.2011 № 561

ПЕРЕЛІК І ПЕРІОДИЧНІСТЬ
робіт, які повинен виконувати двірник на прибудинковій території,
окрім території, де власники квартир будинку (житлового приміщення
у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку
(гуртожитку) відмовились від її прибирання



з/п
Найменування робіт
Періодичність
1
2
3
1.
Очищення поверхонь зливно-стічних лотків
Щоденно, у весняно-літній період
2.
Ранкове прибирання територій
Щоденно, за графіком
3.
Поточне підмітання територій
Протягом дня, за графіком
4.
Посипання піском тротуарів, дворових перехідних доріжок, зовнішніх сходів і площадок на них
У зимовий період при наявності ожеледиці, впродовж 3-х год.
5.
Прибирання тротуарів у дворах, що входять у площу прибирання двірника, від снігу, який щойно випав і згрібання його у вали
На тротуарах – з початком снігопаду, у дворах – у той же день, але не пізніше 3-х год. з початку снігопаду
6.
Очищення від ущільненого снігу асфальтового покриття під скребок
Після прибирання основної маси снігу
7.
Очищення від снігу та льоду кришок водопровідних каналізаційних, пожежних та інших колодязів, а також поверхневих зливостічних лотків
У зимовий період, за необхідністю
8.
Встановлення огорож у місцях, які небезпечні для пішоходів, на час скидання снігу з дахів при утворенні великих льодових бурульок на звісах покрівель та при простукуванні відшарованої і нетривкої штукатурки на фасадах будинків
За необхідністю
9.
Вивішування у встановлені дні Державного прапора України на фасадах будинків, а також зняття його і зберігання
У святкові дні та дні державних свят




Керуючий справами виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк



    Відповідальність за наведену нижче інформацію несе департамент житлового
    господарства та інфраструктури (відділ економіки, ціноутворення та житлової політики,
    начальник відділу О. Посипанко, тел.2-975-893)


Додаток 6 - Галицький район.xls Додаток 6 - Сихівський район.xls Додаток 6 -  Франківський район.xls

Додаток 6 - Залізничний район.xls Додаток 6 - Шевченківський район.xls Додаток 6 - Личаківський район.xls

Додаток 6 - ЛКП Рембуд.xlsx


                                  Додаток 7
                              Встановлено
рішенням виконкому
від 31.05.2011 561


ВАРТІСТЬ
видачі паспортистами львівських комунальних підприємств,
що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою
відповідальністю “Стимул-Сихів“ довідки за формою № 2
мешканцям будинків садибного типу

з/п
Статті витрат
Вартість
(грн.)
1
2
3
1.
Заробітна плата паспортиста
2,80
2.
Нарахування на заробітну плату
1,03
3.
Адміністративні витрати
3,83
4.
Заробітна плата директора
2,04
5.
Нарахування на заробітну плату
0,75
6.
Канцтовари
1,80
7.
Собівартість видачі довідки
8,41
8.
Рентабельність (10 %)
0,84
Разом:
9,25
ПДВ (20 %)
1,85
Всього:
11,10

ВАРТІСТЬ
оформлення паспортистами львівських комунальних підприємств,
що обслуговують житловий фонд, і товариства з обмеженою
відповідальністю “Стимул-Сихів“ паспортів у зв’язку з настанням
повноліття, зміною прізвища, втратою паспорта мешканцям
будинків садибного типу



з/п
Статті витрат
Вартість
грн.
1
2
3
1.
Заробітна плата паспортиста
2,80
2.
Нарахування на заробітну плату
1,03
3.
Адміністративні витрати
3,83
4.
Заробітна плата директора
2,04
5.
Нарахування на заробітну плату
0,75
6.
Канцтовари
1,80
7.
Собівартість видачі довідки
8,41
8.
Рентабельність (10 %)
0,84
Разом:
9,25
ПДВ (20 %)
1,85
Всього:
11,10

ВАРТІСТЬ
оформлення паспортистами львівських комунальних
підприємств, що обслуговують житловий фонд, і товариства
з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ листків
прибуття/вибуття мешканцям будинків садибного типу



з/п
Статті витрат
Вартість
(грн.)
1
2
3
1.
Заробітна плата паспортиста
2,80
2.
Нарахування на заробітну плату
1,03
3.
Адміністративні витрати
3,83
4.
Заробітна плата директора
2,04
5.
Нарахування на заробітну плату
0,75
6.
Канцтовари
1,80
7.
Собівартість видачі довідки
8,41
8.
Рентабельність (10 %)
0,84
Разом:
9,25
ПДВ (20 %)
1,85
Всього:
11,10




Керуючий справами
виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту
житлового господарства
та інфраструктури Н. Павлюк