УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Рішення № 455
від 06/21/2016
Про відшкодування додаткових витрат на вивезення та захоронення побутових відходів | |
Первинна редакція
документ.docx
Зміни
згідно з рішеннями виконкому 524-2016; 1251-2016; 24-2017; 965-2018; 929-2019; 54-2021; 204-2022; 278-2022; 368-2022
документ: |
Див. рішення виконкому від 14.08.2020 № 702
Остаточна редакція
Керуючись Законами України “Про відходи“, “Про місцеве самоврядування в Україні“, постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)“ (зі змінами), враховуючи протокол позапланового виїзного засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 02.06.2016 № 7 та протокол позапланового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 06.06.2016 № 8, з метою недопущення екологічної катастрофи та погіршення санітарно-екологічного стану у м. Львові виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити граничну вартість перевезення побутових відходів, розраховану на 1 км додаткового пробігу транспортного засобу для всіх категорій споживачів, згідно з додатком.
2. Встановити, що:
2.1. У вартість послуг з вивезення побутових відходів (збирання та перевезення) для виконавців послуг з вивезення побутових відходів тимчасово протягом червня-серпня 2016 року додатково включається вартість перевезення побутових відходів, розрахована на 1 км додаткового пробігу транспортного засобу для всіх категорій споживачів, при цьому фактична вартість 1 км додаткового пробігу транспортного засобу не може перевищувати граничної вартості, передбаченої у додатку до цього рішення.
2.2. Відшкодування додаткових витрат на вивезення побутових відходів для всіх категорій споживачів тимчасово протягом червня-серпня 2016 року здійснюється за рахунок міського бюджету м. Львова.
2.3. Тимчасово, на період червня-серпня 2016 року, призупиняється дія угод всіх категорій споживачів з Львівським комунальним підприємством “Збиранка“ на захоронення побутових відходів.
2.4. Всі категорії споживачів послуг з вивезення побутових відходів з червня 2016 року відшкодовують перевізникам побутових відходів вартість послуг з захоронення у розмірі, передбаченому договорами, укладеними між перевізниками побутових відходів та суб’єктами господарювання, які здійснюють їх захоронення.
2.5. Вартість послуг з захоронення побутових відходів розраховується через ділення загальної місячної вартості цих послуг на загальні місячні обсяги захоронення побутових відходів, зафіксовані в актах приймання-передачі послуг з захоронення побутових відходів, підписаних перевізниками побутових відходів та суб’єктами господарювання, які здійснюють їх захоронення.
2.6. Вартість перевезення побутових відходів, затверджена згідно з додатком до цього рішення, застосовується при наданні послуг з вивезення побутових відходів на території м. Львова та населених пунктів, які входять до складу Львівської міської територіальної громади.
3. Це рішення набирає чинності з моменту його прийняття.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови.
Перший заступник
міського голови В. Пушкарьов
Затверджено
рішенням виконкому
від 21.06.2016 № 455
ВАРТІСТЬ
перевезення 1 т побутових відходів, розрахована на 1 км
додаткового пробігу транспортного засобу для всіх
категорій споживачів
№
з/п | Найменування підприємства | Вартість перевезення
1 т побутових відходів, розрахована на 1 км додаткового пробігу транспортного засобу для всіх категорій споживачів, грн. (з ПДВ) |
1. | ЛКП ТФ “Львівспецкомунтранс“ | 2,27 |
2. | ТзОВ “Ековей Вейст Менеджмент“ | 2,27 |
3. | ТзОВ “Грінера Україна“ | 2,27 |
4. | ТзОВ “Санком-Львів“ | 2,27 |
5. | ТзОВ “Спецавтотранс-Львів“ | 2,27 |
Примітка:
1. Вартість перевезення побутових відходів для всіх категорій споживачів збільшується за рахунок додаткового пробігу транспортних засобів, враховуючи відстань від перевантажувальних станцій до місць захоронення (переробки) відходів та у зворотному напрямку до м. Львова. Розрахунок додаткових витрат здійснюється щодекадно множенням фактичного додаткового пробігу транспортних засобів на обсяг перевезених побутових відходів та вартість перевезення 1 т побутових відходів на 1 км додаткового пробігу (2,27 грн./т/км з ПДВ – розраховано виходячи з навантаження транспортних засобів 18 тонн).
2. Набирає чинності з 01 червня 2022 року.
Керуючий справами виконкому Наталія АЛЄКСЄЄВА
Візи:
Директор департаменту
економічного розвитку Ірина КУЛИНИЧ
В. о. начальника управління
з питань поводження з
відходами Зіновій ГЛАДУН
|