УКРАЇНА


ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Рішення426


від 05/22/2020

Про затвердження вимог до влаштування посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту у м. Львові

Первинна редакція

документ.docxдокумент.docx



Зміни
згідно з рішенням виконкому від 16.04.2021 № 282
документ: Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 22.05.2020 № 426'

Остаточна редакція

Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про міський електричний транспорт“, “Про регулювання містобудівної діяльності“, наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 № 154 “Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів“, наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 “Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об’єктів“, розглянувши листи Львівського комунального підприємства “Львівелектротранс“ від 14.02.2019 № 4-2512-76, державного підприємства “Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства“ від 21.08.2018 № Ц101 і від 11.03.2019 № 140, враховуючи необхідність якісного та безперебійного перевезення пасажирів міським громадським транспортом, виконавчий комітет вирішив:


1. Затвердити вимоги до влаштування посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту у м. Львові згідно з додатком.
2. Департаменту житлового господарства та інфраструктури, управлінню транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури, Львівському комунальному підприємству “Львівелектротранс“, Львівському комунальному підприємству “Львівавтодор“, районним адміністраціям під час формування технічних умов та завдань на виготовлення проектно-кошторисної документації передбачати врахування вимог до влаштування посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту у м. Львові.
                          Відповідальні: директор департаменту
                          житлового господарства та
                          інфраструктури, начальник управління
                          транспорту департаменту житлового
                          господарства та інфраструктури,
                          директор ЛКП “Львівелектротранс“,
                          директор ЛКП “Львівавтодор“,
                          голови районних адміністрацій.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.



Львівський міський голова А. Садовий



Додаток

Затверджено
рішенням виконкому
від 22.05.2020 № 426

ВИМОГИ
до влаштування посадкових майданчиків
на зупинках громадського транспорту у м. Львові


1. Вимоги, призначені для нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту посадкових майданчиків на зупинках громадського транспорту у м. Львові.
1.1. Зупинки громадського транспорту розміщуються відповідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018, ДБН Б.2.2-12:2018 та ДБН В.2.3-18:2007, облаштовуються відповідно до ДСТУ 4100:2014 та ДСТУ 2587:2010.
1.2. Довжина посадкового майданчика повинна визначатись кількістю транспортних засобів, які одночасно здійснюють висадку/посадку пасажирів. Довжину посадкового майданчика слід приймати відповідно до частоти руху громадського транспорту, який зупиняється на цій зупинці, а також кількістю та розмірами транспортних засобів, які одночасно здійснюють посадку/висадку пасажирів на цій зупинці, але не менше ніж 36 м. У стиснених умовах допускається зменшення цієї довжини до 30 м, якщо через зупинку проходить хоча б один трамвайний маршрут, і до 20 м, якщо курсують лише автобусні та/або тролейбусні маршрути з частотою руху менше 30 транспортних засобів на годину.
1.3. Висота посадкових майданчиків на трамвайних зупинках – 250 мм від рівня головки рейки. На автобусних та тролейбусних зупинках – 200 мм від рівня проїзної частини.
У межах зони облаштування трамвайних зупинок (зупинок громадського транспорту, у разі облаштованих виділених смуг для руху автобусів), де маршрутні засоби рухаються посередині вулиці, а посадкові майданчики розміщені на тротуарах, необхідно облаштовувати підвищення проїзної частини відповідно до ДСТУ 4123:2020.
1.4. Пандуси на підходах до зупинок повинні відповідати ДБН В.2.2-40:2018, зокрема мінімальна ширина шляху руху на пандусі – 1,8 м, рекомендований повздовжній ухил – 5 %, максимальний повздовжній ухил – 10 %.
1.5. Бортовий камінь (край платформи) має бути з антиковзкою поверхнею. У разі, якщо зупинка використовується у тому числі нерейковими транспортними засобами, то бортовий камінь повинен мати увігнуту зовнішню поверхню.
1.6. Паралельно до краю платформи на відстані 800 мм від краю вздовж всього посадкового майданчика потрібно передбачати смугу з тактильною плиткою з поздовжніми рифами завширшки 500 мм або 600 мм відповідно до ДБН В.2.2-40:2018.
1.7. Опори дорожніх знаків, освітлення, світлофорів контактної мережі, павільйони, рекламні конструкції тощо не повинні встановлюватись на шляху руху пасажирів, у тому числі на тактильній плитці та на відстані 40 см від її краю.
1.8. Відстань від краю посадкового майданчика до найближчої вертикальної конструкції павільйону повинна бути не менше 2,0 м.
1.9. У разі розміщення лави між посадочною площадкою зупинки і пішохідною частиною тротуару над нею доцільно влаштовувати тільки навіс (без спорудження павільйону).
2. На зупинках необхідно передбачати павільйони або навіси. Павільйони повинні відповідати вимогам рішення виконавчого комітету від 11.05.2012 № 320 “Про затвердження ескізу типового вигляду зупинки громадського транспорту у м. Львові“.
2.1. Якщо павільйон очікування розміщується у межах посадкового майданчика при його ширині 2,0 м, у такому павільйоні не повинно бути опор і конструкцій павільйону, які обмежують переміщення пасажирів. Якщо необхідно влаштувати опори накриття павільйону чи дорожні знаки, то вони мають бути на відстані понад 2,0 м від краю посадкового майданчика. У стиснених умовах рекомендується надавати перевагу конструкціям павільйону з лише задньою стінкою.
2.2. Допускається не влаштовувати павільйон на зупинках, розташованих не більше ніж за два перегони до кінцевої зупинки всіх маршрутів. Місткість павільйонів визначається пасажиропотоком зупинки. Допускається влаштовувати два або більше окремі павільйони (навіси) замість одного великого.
2.3. На зупинці повинно бути місце для змінної інформації про маршрути та напрямки руху маршрутних транспортних засобів з цієї зупинки, розкладів руху, а також іншої інформації (службові та тимчасові оголошення). Зупинки громадського транспорту зі значним пасажиропотоком повинні бути оснащені електронними табло з підключенням до автоматизованої системи керування дорожнім рухом Львівського комунального підприємства “Львівавтодор“.
2.4. Всі зупинки громадського транспорту у м. Львові повинні бути оснащені табличкою з назвою та номером зупинки громадського транспорту, яка розміщується під дорожніми знаками 5.41.2-5.43.2.
2.5. Необхідно забезпечити оптимальні шляхи руху від зупинки до точок притягання, розташованих поблизу (з’єднання посадкового майданчика з тротуарами за бажаними для користувачів траєкторіями, пішохідні переходи на шляхах до точок притягання тощо).
2.6. Забезпечити відсутність різких перепадів висоти та сходинок на платформах та підходах до них.
2.7. Необхідно мінімізувати використання перильного огородження, а там де використання є необхідним – інтегрувати перильне огородження з конструкціями обладнання зупинки (лавами та опорами, павільйонами тощо) жодні елементи обладнання зупинки не повинні мати гострих країв. Перильне огородження потрібно передбачати на зупинках острівного типу.
2.8. Всі елементи обладнання зупинки повинні бути вандалостійкими та забезпечувати легкість прибирання завдяки відсутності важкодоступних місць з пофарбуванням обладнання зупинки, яке ускладнює наклеювання оголошень тощо.
2.9. Всі прозорі панелі повинні мати елементи дизайну, які роблять скло більш видимим для осіб з вадами зору.
3. Розташування рекламних конструкцій на посадковому майданчику та поблизу нього не повинно перекривати вигляд з павільйону на громадський транспорт, який наближається до зупинки.
3.1. Відповідно до ДБН Б.2.2-5:2011 на зупинці громадського транспорту потрібно передбачати встановлення:
3.1.1. Освітлювальних пристроїв.
3.1.2. Інформаційних засобів для маломобільних груп населення.
3.1.3. Засобів для рельєфної плоско друкованої інформації.
3.1.4. Інших спеціальних видів інформації, необхідних для осіб з інвалідністю, з порушеннями зору і слуху.
3.1.5. Урн для сміття. Якщо частота руху маршрутних транспортних засобів становить не більше 30 одиниць за годину – по одній, якщо більше – по дві-три урни.
Урни розміщують на початку і у кінці посадкового майданчику так, щоб вони не заважали пасажирам здійснювати посадку і висадку з транспортних засобів, а також біля лави з навісом (павільйону).




Керуючий справами
виконкому М. Литвинюк


Віза:

Начальник управління
транспорту О. Олеськів