УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



11-та сесія 8-го скликання

УХВАЛА № 2596


від 12/06/2022
Про внесення змін до ухвал міської ради від 04.02.2021 № 32 та від 08.07.2021 № 1081



Розглянувши пропозиції Львівського міського голови щодо структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, керуючись пп. 5 ч. 1 ст. 26, пп. 6 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, з метою забезпечення вимог Конституції України, законів України, підвищення ефективності управління виконавчими органами та організації належної роботи Львівської міської ради міська рада ухвалила:
1. Припинити шляхом ліквідації управління фінансів департаменту фінансової політики Львівської міської ради.
2. Утворити ліквідаційну комісію з припинення юридичної особи управління фінансів департаменту фінансової політики Львівської міської ради та затвердити її персональний склад згідно з додатком 1 до цієї ухвали.
3. Встановити, що:
3.1. З дати набуття чинності рішення про припинення управління фінансів департаменту фінансової політики права щодо управління ним переходять до ліквідаційної комісії.
3.2. Робота ліквідаційної комісії закінчується після завершення процедури ліквідації управління фінансів департаменту фінансової політики та внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань запису про державну реєстрацію припинення цієї юридичної особи.
3.3. Документація щодо роботи ліквідаційної комісії передається до архівного відділу Львівської міської ради.
4. Встановити двомісячний строк для заявлення кредиторами своїх вимог шляхом їх скерування ліквідаційній комісії управління фінансів департаменту фінансової політики через Центр надання адміністративних послуг м. Львова.
5. Встановити, що департамент фінансової політики є правонаступником управління фінансів департаменту фінансової політики.
6. Внести зміни до ухвали міської ради від 04.02.2021 № 32 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів“:
6.1. Вилучити пункт 2.19
6.2. Викласти додаток 1 у новій редакції згідно з додатком 2 до цієї ухвали.
6.3. У додатку 2 викласти пункт 5 у новій редакції:
5. Затвердження кошторисів і штатних розписів виконавчих органів проводиться за погодженням з департаментом фінансової політики“.
7. Внести зміни у додаток до ухвали міської ради від 08.07.2021 № 1081 “Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради“:
7.1. Викласти пункт 5 розділу I "Загальні (спільні) повноваження виконавчих органів міської ради" у новій редакції:
5. За погодженням з департаментом фінансової політики затвердження кошторису у межах передбачених бюджетних асигнувань на відповідний рік та штатного розпису у межах встановленої чисельності і структури виконавчого органу“.
7.2. Викласти у новій редакції частини 1, 1.1, 1.2 розділу IV "Повноваження виконавчих органів, які підпорядковані першому заступнику міського голови – заступнику міського голови з економічного розвитку" (додаток 3)
7.3. Вилучити пункти 7 і 8 частини 2 “Повноваження департаменту економічного розвитку“ розділу IV "Повноваження виконавчих органів, які підпорядковані першому заступнику міського голови – заступнику міського голови з економічного розвитку".
7.4. Доповнити частину 2 “Повноваження департаменту економічного розвитку“ розділу IV "Повноваження виконавчих органів, які підпорядковані першому заступнику міського голови – заступнику міського голови з економічного розвитку" пунктами 32-33 у такій редакції:
“32. Виступати з ініціативою щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також стосовно фізичних осіб-підприємців, які використовують працю найманих працівників, шляхом подання відповідного звернення з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади.
33. Укладення договорів купівлі-продажу комунального майна способом викупу у разі, якщо рішення про приватизацію способом викупу прийняла Львівська міська рада“.
7.5. Доповнити частину 2.5 Повноваження управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики розділу VІІІ Повноваження виконавчих органів, які підпорядковані заступнику міського голови з гуманітарних питань пунктом 28 у такій редакції:
28. На підставі звернення особи з інвалідністю I чи II групи, іншої особи, яка потребує постійного догляду, або особи, яка здійснює догляд, складення актів встановлення факту здійснення догляду.
7.6. Вилучити у пункті 4 частини 7.1 Повноваження управління правової роботи юридичного департаментурозділу ІХ Повноваження виконавчих органів, які підпорядковані безпосередньо керуючому справами виконкому слова управління фінансів департаменту фінансової політики.
8. Вважати ухвалу міської ради від 13.02.2007 № 558 Про затвердження Положення про преміювання працівників виконавчих органів Львівської міської ради“ такою, що втратила чинність.
9. Встановити, що ця ухвала у частині пунктів 1-6, підпунктів 7.1 та 7.2 та 7.6 набуває чинності з 01.01.2023.
10. Виконавчим органам міської ради забезпечити внесення змін до положень про виконавчі органи Львівської міської ради відповідно до цієї ухвали.
Відповідальні: керівники виконавчих органів міської ради.
11. Контроль за виконанням ухвали покласти на керуючого справами виконкому.



Міський голова Андрій САДОВИЙ

додаток 1.docxдодаток 1.docx Додаток 2.docxДодаток 2.docx додаток 3.docxдодаток 3.docx




Дата оприлюднення: 12/09/2022