УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



10-та сесія 6-го скликання

УХВАЛА № 2130


від 02/28/2013
Про внесення змін до ухвали міської ради від 10.03.2011 № 243



Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, відповідно до ухвали міської ради від 27.12.2012 № 2018 “Про міський бюджет м. Львова на 2013 рік“, міська рада ухвалила:
внести зміни у додаток до ухвали міської ради від 10.03.2011 № 243 “Про Програму розвитку туристичної галузі міста“ (зі змінами), виклавши його у новій редакції (додається).




Міський голова А. Садовий





Додаток
до ухвали міської ради
від___________№____


Додаток
Затверджено

ухвалою міської ради
від 10.03.2011 243



ПРОГРАМА
розвитку туристичної галузі міста

1. Загальна частина

Відповідно до ухвали міської ради від 07.05.2010 № 3460 “Про Стратегію підвищення конкурентоспроможності міста Львова до 2015 року“ туризм було визначено як один з двох пріоритетних стратегічних напрямків розвитку міста. Кількість туристів, що відвідують м. Львів, щороку зростає. За підрахунками, проведеними на основі маркетингових досліджень, у 2012 році м. Львів відвідали понад 1100000 туристів, що на 25 відсотків більше ніж минулого року. За 11 місяців 2012 року сума туристичного збору, що надійшла до міського бюджету м. Львова, становила більше 1266 700 грн., що на 46 відсотків більше, ніж за аналогічний період 2011 року. Понад 50 відсотків туристів, що відвідують м. Львів, – це туристи з інших українських міст (здебільшого, це міста Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк та Одеса), у той час як іноземні туристи приїжджають з таких країн, як Польща, Німеччина, Росія, Білорусь, США, Канада, Франція, Італія, Австрія і Нідерланди. Понад 60 відсотків гостей приїжджають до м. Львова з метою відпочинку та проведення дозвілля, проте з розвитком готельної інфраструктури та відкриттям нового терміналу міжнародного аеропорту зростає також потенціал розвитку ділового туризму у м. Львові. Проведення у м. Львові фінальної частини чемпіонату Європи з футболу у 2012 році дозволило м. Львову значно посилити свій туристичний бренд на внутрішньому та міжнародному ринках за рахунок медіа-висвітлення туристичного потенціалу міста, проте для підтримки цього ефекту туристична галузь потребує сталого розвитку за рахунок представлення міста на міжнародних та національних туристичних виставках, конференціях та культурних заходах, представлення потенціалу міста під час проведення туристично-привабливих промоційних заходів, залучення підприємств туристичної галузі міста, вирішення важливих питань комплексного розвитку міста; проведення спільних заходів, акцій, навчальних семінарів, тренінгів; забезпечення привабливого позиціонування міста на території України та за її межами.
2. Мета і завдання
2.1. Метою реалізації Програми розвитку туристичної галузі міста (надалі – Програма) є збільшення туристичних потоків на основі як вже існуючих, так і потенційних сегментів для забезпечення міста стабільними прибутками, а також для сприяння подальшого розвитку кластеру туризму.
2.2. Основні завдання цієї Програми:
2.2.1. Розвиток ефективної системи управління туристичною галуззю м. Львова.
2.2.2. Поліпшення іміджу м. Львова як туристичного центру та центру для проведення бізнес-подій та зустрічей.
2.2.3. Удосконалення інфраструктури туристичної галузі м. Львова і забезпечення сучасної навігації туриста у м. Львові.
2.2.4. Підвищення професійного рівня працівників сфери гостинності міста.
2.2.5. Створення комфортного та безпечного середовища для туристів у Львові.
2.2.6. Поширення інформації про туристичний потенціал Львова на національному та міжнародному рівнях з метою посилення туристичного бренду міста та збільшення туристичних потоків..
2.2.7. Забезпечення функціонування та координація діяльності підпорядкованих підрозділів (ЛКНП Центр розвитку туризму м. Львова“), у тому числі їх фінансова підтримка.
2.2.8. Співпраця та підтримка ініціатив громадських організацій щодо розвитку туристичної галузі.
2.2.9. Організація та проведення туристично-привабливих заходів.
3. Заходи реалізації Програми

3.1. Для забезпечення досягнення мети та реалізації завдань Програми здійснюються такі заходи:
3.1.1. Участь у міжнародних туристичних заходах (виставках, форумах, конференціях, семінарах тощо) та організація їх проведення у м. Львові.
3.1.2. Заходи з впорядкування туристично-екскурсійної діяльності (оплата послуг управління муніципальної дружини, виготовлення ідентифікаційних карток/бейджів, ведення реєстру реально працюючих гідів тощо).
3.1.3. Організація, проведення презентацій міста за кордоном; прийняття та обслуговування представників і делегацій туристичної галузі та засобів масової інформації з України та з-за кордону.
3.1.4. Підвищення рівня інформування мешканців та туристів про туристичні послуги і заходи через розміщення інформації в Інтернет-ресурсах, бортових журналах транспортних компаній, розсилки регулярних інфобюлетнів тощо.
3.1.5. Сприяння поліпшенню стану об’єктів масового відвідування туристами.
3.1.6. Співпраця з міжнародними організаціями та професійними асоціаціями з метою обміну досвідом та реалізації спільних проектів.
3.1.7. Залучення представників туристичної галузі м. Львова до розробки стратегічних напрямків розвитку туризму, реалізації спільних проектів для розвитку туризму у м. Львові.
3.1.8. Проведення заходів для підвищення рівня кваліфікації працівників сфери гостинності м. Львова, узгодження інтересів представників туристичної галузі та освіти.
3.1.9. Реалізація заходів, пов’язаних з дослідженням ринку через проведення опитувань туристів.
3.1.10. Підготовка і координація подій в Україні та за кордоном, спрямованих на поширення знань про м. Львів, його історико-культурну спадщину, туристичний потенціал тощо.
3.1.11. Розробка та виготовлення туристично-промоційної поліграфічної та сувенірної продукції, відео- та фотоматеріалів.
3.1.12. Координація діяльності та забезпечення функціонування мережі міських Центрів туристичної інформації (у складі ЛКНП Центр розвитку туризму м. Львова“).
3.1.13. Проведення конкурсу соціально-культурних проектів громадських організацій у галузі туризму.
3.2. Відповідальним за реалізацію заходів цієї Програми є управління туризму департаменту “ЄВРО 2012“ Львівської міської ради.
4. Фінансове забезпечення

4.1. Фінансове забезпечення цієї Програми здійснюється у межах кошторисних призначень, передбачених у міському бюджеті м. Львова та з інших джерел, не заборонених законодавством України.
4.2. З метою виконання цієї Програми:
4.2.1. У 2011 році були проведені видатки за КТКВК 180410 "Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю" у сумі 103 065 грн.
4.2.2. У 2012 році були проведені видатки за КТКВК 180410 "Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю" у сумі 100 000 грн.
4.2.3. У 2013 році планується провести видатки за КТКВК 180410 "Інші заходи, пов'язані з економічною діяльністю" у сумі 1 300 000 грн., з них 1 050 000 грн. – фінансова підтримка ЛКНП Центр розвитку туризму м. Львова“.
4.3. Головним розпорядником коштів цієї Програми є управління туризму департаменту “ЄВРО 2012“ Львівської міської ради.
5. Очікувані результати

5.1. Проведення заходів цієї Програми є важливим з огляду на підвищення інформаційного забезпечення туристичної галузі міста, опанування прогресивним досвідом вироблення ефективної туристичної політики, пропагування національного і львівського туристичного продукту на світовому ринку.
5.2. Виконання заходів реалізації цієї Програми сприятиме:
5.2.1. Впливу на туристичні потоки з точки зору їх спрямування на розвиток в’їзного туризму у м. Львів.
5.2.2. Створенню безпечного середовища для туристів.
5.2.3. Розширенню цільових аудиторій туристів.
5.2.4. Створенню позитивного іміджу міста та поліпшення його інвестиційної привабливості.
5.2.5. Наповненню міського бюджету м. Львова через врегулювання діяльності нелегальних іноземних та іногородніх екскурсоводів у м. Львові та збільшення надходжень від туристичного збору.
5.2.6. Зростанню обсягу реалізації туристичних і готельних послуг та підвищенню їх якості.
5.2.7. Збільшенню зайнятості населення, зростанню життєвого рівня населення.
5.3. Успішна реалізація визначених пріоритетів призведе до створення ефективної туристичної галузі у м. Львові, стимулювання суміжних секторів місцевої економіки.
6. Моніторинг результатів

6.1. Інформація про виконання цієї Програми щороку розміщується на офіційному сайті міської ради та подається у публічний річний звіт роботи структурних підрозділів міської ради перед громадськістю.





Секретар ради В. Павлюк

Віза:

Начальник управління
туризму Н. Радіоненко