УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



12-та сесія 6-го скликання

УХВАЛА № 2659


від 09/23/2013
Про внесення змін до ухвал міської ради від 08.07.2010 № 3704 та від 29.07.2010 № 3805



Керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, іншими законами України, ухвалою міської ради від 06.07.2006 № 94 “Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату та її виконавчих органів, витрат на їх утримання“ (зі змінами), враховуючи пропозиції міського голови, міська рада ухвалила:
1. Внести зміни у додаток до ухвали міської ради від 08.07.2010 № 3704 “Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради“ (зі змінами), виклавши розділ ХІІІ у новій редакції згідно з додатком 1 до цієї ухвали.
2. Внести зміни у додаток 1 до ухвали міської ради від 29.07.2010 3805 “Про затвердження Положення про департамент ЄВРО 2012 Львівської міської ради та його структури“, виклавши його у новій редакції згідно з додатком 2 до цієї ухвали.
3. Департаменту “ЄВРО 2012“ здійснити організаційні заходи, пов’язані з виконанням цієї ухвали.
Відповідальний: директор департаменту
“ЄВРО 2012“.
4. Контроль за виконанням ухвали покласти на першого заступника міського голови.




Міський голова А. Садовий



Додаток 1
до ухвали міської ради
від__________№____

РОЗДІЛ ХІIІ. Повноваження департаменту "ЄВРО 2012"

1. Впровадження політики виконавчих органів міської ради щодо організації заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
2. Забезпечення ефективного управління комунальною власністю, залученою для реалізації спортивних проектів та туристичних подій в інтересах громади м. Львова.
3. Організація взаємодії з державними органами влади у питаннях забезпечення безпеки організаторів та учасників спортивних проектів та туристичних подій.
4. Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання прав і законних інтересів організаторів спортивних проектів та туристичних подій, вітчизняних та іноземних суб'єктів господарювання.
5. Організація та проведення змін у структурі спортивно-оздоровчої та туристичної інфраструктури міста, реалізація міської інвестиційної та інноваційної політики, здійснення заходів, спрямованих на удосконалення ринкової інфраструктури туризму.
6. Виконання на підставі рішень виконавчого комітету функцій замовника будівництва, ремонту та реконструкції об'єктів інфраструктури, пов’язаних з реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
7. Сприяння розвитку підприємництва у м. Львові, пов’язаного з виконанням завдань з підготовки і проведення у м. Львові спортивних проектів та туристичних подій.
8. Забезпечення зовнішньоекономічних відносин м. Львова, сприяння залученню інвестицій, необхідних для реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
9. Реалізація політики органів міської влади щодо функціонування об’єктів громадського харчування, побутового і торговельного обслуговування, медичного обслуговування, транспорту та зв’язку, пов’язаної з реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
10. Розробка та погодження з іншими виконавчими органами міської ради:
10.1. Схеми розташування, будівництва і функціонування стадіонів, тренувальних центрів та офіційних місць з метою реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
10.2. Схеми розташування, будівництва та функціонування готелів, кемпінгів, інших місць розміщення туристів на час реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
10.3. Схеми розташування, будівництва та організації роботи об’єктів рекреаційної сфери (фан-зон) на час реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
11. Розробка та впровадження концепції:
11.1. Інформаційного і рекламного забезпечення підготовки та реалізації спортивних проектів і туристичних подій.
11.2. Координації і взаємодії між офіційними організаціями та особами, причетними до забезпечення підготовки та реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
11.3. Транспортного забезпечення м. Львова (авіа-, залізничного і автомобільного транспортного зв’язку між Львовом та іншими містами) і взаємодії з митними органами та органами прикордонного контролю для організації спрощеного перетину державного кордону України на час реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
12. Організація взаємодії із закладами освіти з підготовки волонтерів, які залучатимуться до організації та реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
13. Організація підготовки та перепідготовки при вищих навчальних закладах м. Львова працівників правоохоронних органів, сфери обслуговування, медичних працівників з питань володіння іноземними мовами.
14. Участь у розробці та впровадженні концепції медичного забезпечення на час підготовки та реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
15. Сприяння розвитку підприємництва для забезпечення випуску та продажу сувенірної і рекламної продукції національної спрямованості та путівників, карт різними мовами.
16. Контроль за діяльністю підпорядкованих комунальних підприємств, приймання та аналіз їх звітів; розгляд проектів планів цих підприємств, внесення до них зауважень і пропозицій та здійснення контролю за їх виконанням; заслуховування звітів керівників підпорядкованих комунальних підприємств, підготовка пропозицій і документів щодо призначення їх на посади та звільнення з посад.
17. Розробка, затвердження і впровадження тарифів для оплати послуг, які надають підприємства та установи, підпорядковані департаменту, контроль за їх дотриманням.
18. Розробка концепції рекламної кампанії з підготовки та реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
19. Сприяння залученню до економіки міста іноземних інвестицій з метою забезпечення виконання вимог щодо проведення та реалізації спортивних проектів та туристичних подій.
20. Сприяння у створенні спільних з іноземними партнерами підприємств виробничої і соціальної інфраструктури та інших об'єктів.
21. Сприяння зовнішньоекономічним зв'язкам, пов'язаним з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій підприємств, установ та організацій, розташованих на території м. Львова, незалежно від форм власності.
22. Розробка програм розвитку туризму у місті та реалізація затверджених міською радою програм розвитку туризму.
23. Координація дій суб'єктів туристичної діяльності, громадських організацій з питань розвитку туризму, створення туристичної інфраструктури.
24. Розробка та реалізація заходів для стимулювання суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність з надання туристичних послуг.
25. Залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території, до розв'язання проблем розвитку місцевого туризму і підтримки туристичних ресурсів.
26. Організація проведення інвентаризації туристичних ресурсів місцевого значення, сприяння охороні і збереженню туристичних ресурсів.
27. Сприяння розвитку на території міста різних видів туризму.
28. Інформування населення про стан та перспективи розвитку туризму у місті (не рідше ніж один раз на рік).
29. Участь у міжнародних програмах та заходах, спрямованих на розвиток туристичної сфери міста, обмін міжнародним досвідом.
30. Співпраця з міжнародними організаціями у рамках міжнародних проектів.
31. Здійснення заходів, спрямованих на удосконалення ринкової інфраструктури туризму, розвитку ринкових відносин у цій галузі, та конкуренції на ринку туристичних послуг, створення рівних умов господарювання для суб’єктів туристичної діяльності всіх форм власності.
32. Поширення на території України та за кордоном інформації про туристичний потенціал м. Львова, його історико-культурну спадщину.
33. Підготовка і координація дій для участі та представництва м. Львова у виставково-торговельних заходах, спрямованих на популяризацію міста.
34. Забезпечення ефективного впровадження і функціонування сучасних інформаційних технологій (програмно-апаратних комплексів, геоінформаційних систем, систем керування базами даних, телекомунікаційних систем зв’язку та мереж, інформаційних ресурсів) у структурних підрозділах Львівської міської ради, бюджетних установах, комунальних закладах як однією із складових створення і функціонування ефективної системи управління містом та його інформатизації.
35. Забезпечення розвитку та координація впровадження сучасних інформаційних технологій у Львівській міській раді та підпорядкованих їй підприємствах і установах.
36. Впровадження елементів електронного урядування для забезпечення максимально простого та доступного спілкування громадян з органами місцевого самоврядування, юридичними особами, громадськими організаціями та створення механізмів надання послуг громадянам та організаціям у режимі реального часу.
37. Відстеження тенденцій розвитку інформаційних технологій та розроблення пропозицій для вдосконалення діяльності Львівської міської ради та підпорядкованих їй підприємств і установ.
38. Координація діяльності структурних підрозділів Львівської міської ради, бюджетних установ, комунальних закладів міста щодо забезпечення сумісності та інтеграції впроваджених інформаційних систем, та систем, що планується впровадити.
39. Організація роботи з розробки механізмів для забезпечення інтеграції програмно-апаратних комплексів і систем, які використовуються у структурних підрозділах Львівської міської ради.
40. Надання консультацій, забезпечення навчання працівників структурних підрозділів Львівської міської ради щодо використання інформаційних технологій та систем інформації.
41. Участь у конкурсах, виставках, форумах та інших заходах у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій.




Секретар ради В. Павлюк

Віза:

В.о директора департаменту
ЄВРО 2012А. Москаленко



Додаток 2
до ухвали міської ради
від__________№____

"Додаток 1
Затверджено
ухвалою міської ради
від 29.07.2010 3805

ПОЛОЖЕННЯ
про департамент "ЄВРО 2012" Львівської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Департамент "ЄВРО 2012" (надалі – департамент) є виконавчим органом Львівської міської ради.
1.2. Департамент є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету, Львівському міському голові, заступнику міського голови з підготовки до ЄВРО 2012. Департамент є відповідальним за виконання частини повноважень виконавчих органів міської ради, покладених на нього у встановленому порядку.
1.3. Департамент у своїй діяльності керується Конституцією України та Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, ухвалами міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови, цим Положенням, іншими нормами чинного законодавства України.
1.4. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України та банківських установах, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням, кутовий штамп та бланк встановленого зразка.
2. Основні завдання

2.1. Департамент утворений з метою впровадження політики виконавчих органів міської ради щодо організації заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій, впровадження сучасних інформаційних технологій у Львівській міській раді та підпорядкованих їй підприємствах і установах.
2.2. Основними завданнями департаменту є:
2.2.1. Забезпечення ефективного управління комунальною власністю, залученою для проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій в інтересах громади м. Львова.
2.2.2. Розробка та виконання програм та заходів на виконання державних, галузевих, регіональних, міських програм щодо підготовки та проведення заходів, пов’язаних з реалізацією спортивних проектів та туристичних подій у м. Львові.
2.2.3. Реалізація політики виконавчих органів міської ради щодо організації заходів, пов’язаних з проведенням спортивних проектів та туристичних подій у м. Львові.
2.2.4. Організація взаємодії з державними органами влади у питаннях забезпечення безпеки організаторів та учасників заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій у м. Львові.
2.2.5. Забезпечення у межах своїх повноважень дотримання прав і законних інтересів організаторів заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій, вітчизняних та іноземних суб’єктів господарювання.
2.2.6. Організація та проведення змін у структурі спортивно-оздоровчої та туристичної інфраструктури міста, реалізація міської інвестиційної та інноваційної політики, здійснення заходів, спрямованих на удосконалення ринкової інфраструктури туризму.
2.2.7. Сприяння розвитку підприємництва у м. Львові, пов’язаного з виконанням заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
2.2.8. Забезпечення зовнішньоекономічних відносин м. Львова, сприяння залученню інвестицій, необхідних для організації та проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
2.2.9. Реалізація політики органів міської влади щодо функціонування об’єктів громадського харчування, побутового і торговельного обслуговування, медичного обслуговування, транспорту та зв’язку, пов’язаної з проведенням заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій у м. Львові.
2.2.10. Виконання на підставі рішень виконавчого комітету функцій замовника будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів інфраструктури для проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій у м. Львові.
2.2.11. Розробка програм розвитку туризму у місті та реалізація затверджених міською радою програм розвитку туризму.
2.2.12. Координація дій суб’єктів туристичної діяльності, громадських організацій з питань розвитку туризму, створення туристичної інфраструктури.
2.2.13. Розробка та реалізація заходів для стимулювання суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з надання туристичних послуг.
2.2.14. Забезпечення ефективного впровадження і функціонування сучасних інформаційних технологій (програмно-апаратних комплексів, геоінформаційних систем, систем керування базами даних, телекомунікаційних систем зв’язку та мереж, інформаційних ресурсів) у структурних підрозділах Львівської міської ради, бюджетних установах, комунальних закладах як однією із складових створення і функціонування ефективної системи управління містом та його інформатизації.
2.2.15. Впровадження елементів електронного урядування для забезпечення максимально простого та доступного спілкування громадян з органами місцевого самоврядування, юридичними особами, громадськими організаціями та створення механізмів надання послуг громадянам та організаціям в режимі реального часу.
2.2.16. Координація діяльності структурних підрозділів Львівської міської ради, бюджетних установ, комунальних закладів міста щодо забезпечення сумісності та інтеграції впроваджених інформаційних систем, та систем, що планується впровадити.
3. Структура та організація роботи

3.1. Департамент очолює директор, якого призначає на посаду та звільняє з посади Львівський міський голова у порядку, визначеному законодавством.
3.2. До складу департаменту входять такі структурні підрозділи:
3.2.1. Відділ (апарат департаменту).
3.2.2. Управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури.
3.2.3. Управління міжвідомчої координації.
3.2.4. Управління туризму.
3.3. Відділ (апарат департаменту) утворений для організаційно-технічного, аналітичного та іншого забезпечення діяльності департаменту, директора департаменту, підпорядкованих йому управлінь та відділів.
3.4. Відділ (апарат департаменту) є структурним підрозділом департаменту без права юридичної особи і перебуває у безпосередньому підпорядкуванні директора департаменту.
3.5. Управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури, управління міжвідомчої координації є структурними підрозділами департаменту без права юридичної особи.
3.6. Управління туризму є самостійним структурним підрозділом департаменту з правом юридичної особи, має самостійний баланс, рахунки в територіальних представництвах Державного казначейства України та банківських установах, печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки, може набувати майнові і немайнові права та обов’язки, виступати позивачем і відповідачем у суді.
3.7. Управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури, управління міжвідомчої координації, управління туризму, відділ (апарат департаменту) очолюють начальники, яких призначає на посади та звільняє з посад Львівський міський голова за поданням директора департаменту.
3.8. До складу управління адміністрування, будівництва та розвитку інфраструктури, управління міжвідомчої координації входять відділи, начальників яких призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту. Інших працівників департаменту (підпорядкованих управлінь, відділів (не юридичних осіб) призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту згідно з чинним законодавством.
3.9. Начальники управлінь безпосередньо підпорядковані директору департаменту, йому підконтрольні та підзвітні. Начальники управлінь за посадою є заступниками директора департаменту.
3.10. Безпосередні повноваження управлінь департаменту, відділу, їх організація, структура та порядок діяльності визначаються окремими положеннями, які підлягають затвердженню виконавчим комітетом.
3.11. Департамент є уповноваженим органом Львівського комунального підприємства “Агенція з підготовки м.Львова до чемпіонату Європи з футболу 2012“.
4. Управління департаментом

4.1. Найвищою посадовою особою департаменту є директор, який здійснює управління департаментом, виступає від його імені та несе персональну відповідальність за виконання завдань департаменту.
4.2. Директор у межах своїх повноважень та на виконання завдань департаменту видає накази, які є обов’язковими для виконання на території м. Львова всіма органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами та громадянами.
4.3. Директор департаменту:
4.3.1. Відповідає за організаційне, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення департаменту, за стан діловодства, обліку та звітності департаменту.
4.3.2. Організовує підготовку проектів рішень з питань, віднесених до відання департаменту, та внесення їх на розгляд міської ради, виконавчого комітету.
4.3.3. Контролює виконання рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, віднесених до відання департаменту.
4.3.4. Діє без довіреності від імені департаменту, представляє його інтереси у відносинах з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, політичними партіями та громадськими організаціями, підприємствами, установами, організаціями, громадянами та іншими особами як в Україні, так і за її межами.
4.3.5. Виступає розпорядником коштів департаменту у межах, затверджених міським бюджетом м. Львова, та забезпечує їх використання за цільовим призначенням.
4.3.6. Організовує ведення бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, реєстрів і звітності протягом встановленого терміну.
4.3.7. Здійснює списання з балансу департаменту транспортних засобів, механізмів, обладнання, інвентарю, вартість якого не перевищує граничної суми, встановленої законодавством на момент списання.
4.3.8. Укладає та розриває договори (контракти), стороною в яких виступає департамент і у межах повноважень департаменту, у тому числі договори з керівниками підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління департаменту.
4.3.9. Видає довіреності, відкриває рахунки у територіальних представництвах Державного казначейства України та банківських установах.
4.3.10. Погоджує штатний розпис та кошторис видатків структурних підрозділів департаменту.
4.3.11. Вносить подання Львівському міському голові про призначення на посади та звільнення з посад начальників управлінь департаменту, начальника відділу (апарату департаменту), призначає на посади та звільняє з посад начальників відділів департаменту у складі управлінь, інших працівників департаменту.
4.3.12. Вносить подання про присвоєння працівникам департаменту рангу посадової особи органу місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства.
4.3.13. Порушує питання про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників департаменту.
4.3.14. У процесі виконання завдань, покладених на департамент, забезпечує співробітництво департаменту з іншими виконавчими органами, міською радою.
4.3.15. Інформує громаду про стан виконання повноважень, покладених на департамент.
4.4. Директор департаменту здійснює інші повноваження відповідно до цього Положення, а також завдання, надані окремими рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями Львівського міського голови.
4.5. Керівниками структурних підрозділів департаменту є начальники управлінь, начальники відділів та завідувачі секторів, які очолюють відповідні управління, відділи, сектори і несуть персональну відповідальність перед Львівським міським головою та директором департаменту за виконання покладених на ці підрозділи завдань згідно з розподілом обов’язків, визначених Положеннями про підрозділи та посадовими інструкціями, а також несуть відповідальність за стан справ у дорученій сфері.
5. Компетенція департаменту

5.1. До компетенції департаменту відносяться такі повноваження:
5.1.1. Підготовка та внесення на розгляд і затвердження виконавчого комітету та міської ради рішень, необхідних для виконання заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.2. Розробка та погодження з іншими виконавчими органами міської ради схеми розташування, будівництва і функціонування стадіонів, тренувальних центрів та офіційних місць для проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.3. Розробка та погодження з іншими виконавчими органами міської ради схеми розташування, будівництва та функціонування готелів, кемпінгів, інших місць розміщення туристів на час проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій
5.1.4. Розробка і погодження з іншими виконавчими органами міської ради схеми розташування, будівництва та організації роботи об’єктів рекреаційної сфери (фан-зон) на час проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.5. Розробка та впровадження концепції інформаційного і рекламного забезпечення підготовки та проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.6. Розробка та впровадження концепції координації і взаємодії між офіційними організаціями та особами, причетними до забезпечення підготовки і проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.7. Розробка та впровадження концепції транспортного забезпечення м. Львова; авіаційного, залізничного і автомобільного транспортного зв’язку між Львовом та іншими містами; взаємодії з митними органами та органами прикордонного контролю для організації спрощеного перетину державного кордону України на час проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.8. Організація взаємодії із закладами освіти з підготовки волонтерів, які залучатимуться до організації та проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.9. Організація підготовки та перепідготовки при вищих навчальних закладах м. Львова працівників правоохоронних органів, сфери обслуговування, медичних працівників з питань володіння іноземними мовами.
5.1.10. Участь у розробці та впровадженні концепції медичного забезпечення на час підготовки та проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.11. Сприяння розвитку підприємництва для забезпечення випуску та продажу сувенірної і рекламної продукції національної спрямованості та путівників, карт різними мовами.
5.1.12. Контроль за діяльністю підпорядкованих комунальних підприємств, приймання та аналіз їх звітів, розгляд проектів планів цих підприємств, внесення до них зауважень і пропозицій та здійснення контролю за їх виконанням, заслуховування звітів керівників підпорядкованих комунальних підприємств, підготовка пропозицій і документів щодо призначення їх на посади та звільнення з посад.
5.1.13. Розробка, затвердження і впровадження тарифів для оплати послуг, що надаються підприємствами та установами, підпорядкованими департаменту, контроль за їх дотриманням.
5.1.14. Розробка концепції рекламної кампанії з підготовки та проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.15. Сприяння залученню до економіки міста іноземних інвестицій з метою забезпечення виконання вимог щодо проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій.
5.1.16. Сприяння у створенні спільних з іноземними партнерами підприємств виробничої і соціальної сфери та інших об’єктів.
5.1.17. Сприяння зовнішньоекономічним зв’язкам щодо проведення заходів, пов’язаних з підготовкою та реалізацією спортивних проектів та туристичних подій підприємств, установ та організацій, розташованих на території м. Львова, незалежно від форм власності.
5.1.18. Залучення на договірних засадах підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території, до розв’язання проблем розвитку місцевого туризму і підтримки туристичних ресурсів.
5.1.19. Організація проведення інвентаризації туристичних ресурсів місцевого значення, сприяння охороні і збереженню туристичних ресурсів.
5.1.20. Сприяння розвитку на території міста різних видів туризму.
5.1.21. Інформування населення про стан та перспективи розвитку туризму у місті (не рідше ніж один раз на рік).
5.1.22. Участь у міжнародних програмах та заходах, спрямованих на розвиток туристичної сфери міста, обмін досвідом.
5.1.23. Співпраця з міжнародними організаціями у рамках міжнародних проектів.
5.1.24. Здійснення заходів, спрямованих на вдосконалення ринкової інфраструктури туризму, розвитку ринкових відносин у цій галузі та конкуренції на ринку туристичних послуг, створення рівних умов господарювання для суб’єктів туристичної діяльності всіх форм власності.
5.1.25. Поширення на території України та за кордоном інформації про туристичний потенціал м. Львова, його історико-культурну спадщину.
5.1.26. Підготовка і координація дій для участі та представництва м. Львова у виставково-торговельних заходах, спрямованих на популяризацію міста.
5.1.27. Забезпечення ефективного впровадження і функціонування сучасних інформаційних технологій (програмно-апаратних комплексів, геоінформаційних систем, систем керування базами даних, телекомунікаційних систем зв’язку та мереж, інформаційних ресурсів) у структурних підрозділах Львівської міської ради, бюджетних установах, комунальних закладах як однією із складових створення і функціонування ефективної системи управління містом та його інформатизації.
5.1.28. Забезпечення розвитку та координація впровадження сучасних інформаційних технологій у Львівській міській раді та підпорядкованих їй підприємствах і установах.
5.1.29. Впровадження елементів електронного урядування для забезпечення максимально простого та доступного спілкування громадян з органами місцевого самоврядування, юридичними особами, громадськими організаціями та створення механізмів надання послуг громадянам та організаціям у режимі реального часу.
5.1.30. Відстеження тенденцій розвитку інформаційних технологій та розроблення пропозицій для вдосконалення діяльності Львівської міської ради та підпорядкованих їй підприємств і установ.
5.1.31. Координація діяльності структурних підрозділів Львівської міської ради, бюджетних установ, комунальних закладів міста щодо забезпечення сумісності та інтеграції впроваджених інформаційних систем, та систем, що планується впровадити.
5.1.32. Організація роботи з розробки механізмів для забезпечення інтеграції програмно-апаратних комплексів і систем, які використовуються у структурних підрозділах Львівської міської ради.
5.1.33. Надання консультацій, забезпечення навчання працівників структурних підрозділів Львівської міської ради щодо використання інформаційних технологій та систем інформації.
5.1.34. Участь у конкурсах, виставках, форумах та інших заходах у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій.
5.1.35. Визначення пріоритетних напрямів, заходів і завдань для впровадження електронного урядування у Львівській міській раді та підпорядкованих їй підприємствах і установах. Організація, координація та контроль за формуванням і виконанням міської програми впровадження електронного урядування у Львівській міській раді.
5.1.36. Формування умов залучення до міста високотехнологічних компаній та розробників програмного забезпечення. Взаємодія та координація зусиль підприємств та установ усіх форм власності щодо належного розвитку сфери електронного урядування міста для задоволення потреб громади.
5.1.37. Визначення єдиної стратегії розвитку електронного урядування у Львівській міській раді, підпорядкованих їй підприємствах і установах.
6. Права департаменту

6.1. Для реалізації завдань та виконання повноважень, передбачених цим Положенням, іншими нормативними актами, департамент має право:
6.1.1. Звертатись та одержувати у встановленому порядку від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
6.1.2. Залучати спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), науковців і представників громадськості для підготовки та розгляду питань, що належать до його компетенції.
6.1.3. Скликати у встановленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
6.1.4. Контролювати виконання власних наказів та порушувати питання про притягнення до відповідальності осіб, винних у невиконанні наказів департаменту.
6.2. Департамент користується також іншими правами, передбаченими для виконавчого органу міської ради згідно із Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, іншими нормами чинного законодавства України.
6.3. Накази директора департаменту, прийняті у межах його компетенції, є обов’язковими для виконання на території міста всіма органами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами та громадянами. Накази директора департаменту, що суперечать чинному законодавству або інтересам територіальної громади міста чи окремих громадян, можуть бути скасовані виконавчим комітетом, Львівським міським головою або у судовому порядку.
7. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності департаменту

7.1. Фінансове забезпечення департаменту здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.
7.2. Для забезпечення діяльності департаменту, його структурних підрозділів за ними на праві оперативного управління закріплюється майно, що є комунальною власністю громади міста.
7.3. Працівники департаменту є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування“ та іншими законодавчими актами.
7.4. Граничну чисельність працівників департаменту встановлює Львівський міський голова у межах загальної чисельності працівників виконавчих органів, затвердженої міською радою. Структуру департаменту затверджує міська рада.
7.5. Штатний розпис департаменту затверджує Львівський міський голова за поданням директора департаменту, за погодженням першого заступника міського голови та директора департаменту фінансової політики.
8. Відповідальність посадових осіб департаменту

8.1. Посадові особи департаменту повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.
8.2. Посадові особи департаменту несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб департаменту при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
9. Заключні положення

9.1. Ліквідацію та реорганізацію департаменту проводить міська рада у порядку, визначеному чинним законодавством України.
9.2. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.


Секретар ради В. Павлюк

Віза:

В.о. директора департаменту
“ЄВРО 2012“ А. Москаленко