УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



4-та сесія 7-го скликання

УХВАЛА № 793


від 07/14/2016
Про затвердження Комплексної програми підтримки соціальної сфери та інфраструктури територіальних громад м. Винники, смт. Рудне та
смт. Брюховичі на 2016-2020 роки
Первинна редакція:

документ.doc


Зміни
у додаток згідно з ухвалою 2354-2017
документ: Database 'Ухвали ЛМР', View '4. Ухвали', Document 'Про внесення змін до ухвали Львівської міської ради від 14.07.2016 № 793 “П■
Остаточна редакція:
Відповідно до ст. ст. 89, 91 Бюджетного кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та прийнятих ухвал міської ради щодо міських бюджетів м. Львова на відповідні періоди, з метою підтримки та сприяння розвитку територіальних громад міста Винники Личаківського району м. Львова, селищ міського типу Рудне Залізничного району та Брюховичі Шевченківського району міста Львова, реалізації соціальних, культурних та інфраструктурних проектів у громадах міська рада ухвалила:
1. Затвердити Комплексну програму підтримки соціальної сфери та інфраструктури територіальних громад м. Винники, смт. Рудне та смт. Брюховичі на 2016-2020 роки (додається).
2. Виконавчим органам міської ради забезпечити виконання заходів щодо реалізації Комплексної програми підтримки соціальної сфери та інфраструктури територіальних громад м. Винники, смт. Рудне та смт. Брюховичі на 2016-2020 роки.
Відповідальні: керівники виконавчих
органів міської ради.
3. Контроль за виконанням ухвали покласти на першого заступника міського голови.




Міський голова А. Садовий


Додаток

Затверджено
ухвалою міської ради
від _____________ №_____

КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА
підтримки соціальної сфери та інфраструктури територіальних громад
м. Винники, смт. Рудне та смт. Брюховичі на 2016-2020 роки
1. Вступ

1.1. Місто Винники, селища міського типу Рудне та Брюховичі відповідно до адміністративно-територіального устрою України належать до міста Львова з міською та селищними радами відповідно.
Місто Винники розташоване на 10 км у східному напрямку від центру Львова та займає площу 6 667 тис. кв. м. Право на володіння Винниками, нащадками Бертольда, підтвердив польський король Казимир III своїм привілеєм від 22 серпня 1352 року. Ця грамота містить першу письмову згадку про Винники. 17 травня 1666 року польський король Ян II Казимир надав Винникам магдебурзьке право. Зараз у м. Винники проживає 20 тис. мешканців, у місті розташовані заклади освіти та культури: середні загальноосвітні школи № 29, та № 47, школа “Берегиня“, дитячі дошкільні установи № 156 та № 162 (недіюча), Будинок дитячої та юнацької творчості, Народний дім м. Винники, клуб “Дозвілля“, Львівська державна школа мистецтв № 9, бібліотека для дорослих, бібліотека для дітей, відділення 6-ї міської поліклініки, Львівський обласний госпіталь інвалідів війни і репресованих ім. Ю. Липи, історико-краєзнавчий музей, релігійні установи, Винниківська школа-інтернат санаторного типу, товариство “Просвіта“. На території м. Винники розташована велика рекреаційна зона — Винниківське озеро, поруч з містом розташоване Винниківське лісництво.
Селище Рудне (Рудно) розташоване на 12,5 км у західному напрямку від центру Львова засноване у XVІ столітті, на сьогодні налічує 6,3 тис. мешканців та займає площу більше 4 тис. кв. м.
У Рудне розташовані заклади освіти та культури: середня загальноосвітня школа № 74, дошкільний навчальний заклад № 180, відділення 5-ї міської поліклініки, бібліотека-філія № 41 ЦБС для дорослих м. Львова, комунальна установа “Народний дім смт. Рудне Залізничного району м. Львова“, релігійні установи. Селище має рекреаційний потенціал: наявність лісової зони, двох озер та річки.
Селище Брюховичі межує зі Львовом на півдні, розташоване за 7 км від центру міста, засноване у XV столітті, на сьогодні налічує 8,137 тис. населення на площі більше 11 тис. кв. м. Селище володіє Брюховицькими озерами та масивами лісових насаджень, має статус рекреаційної зони та відпочинку містян. У Брюховичах розташовані: середня загальноосвітня школа № 41, яка розміщена у двох корпусах, спортивна школа № 6, дошкільний навчальний заклад № 143, музична школа, бібліотека № 29, 7-а міська лікарня та поліклініка, Народний дім, вищий навчальний заклад, музей, релігійні установи.
1.2. За рахунок коштів загального фонду міського бюджету м. Львова здійснюються видатки на освіту, охорону здоров'я та культуру міста та селищ міського типу.
2. Загальні положення

2.1. Львівська міська рада відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" здійснює з міського бюджету м. Львова видатки на підтримку і розвиток соціальних, культурних та інфраструктурних проектів у місті Винники, селищах міського типу Рудне та Брюховичі.
3. Аналіз стану та основних проблем громад

3.1. Місто Винники:
3.1.1. Встановлено пріоритети розвитку територіальної громади на наступні роки, згідно з якими першочергове значення має розвиток освіти та освітніх закладів. Внаслідок виявлення незадовільного стану навчальних закладів міста Винники, необхідним є проведення таких заходів:
3.1.1.1. Будівлі середньої школи № 29 потребують капітального ремонту систем теплопостачання, водопостачання та водовідведення, ремонту туалетів, заміни вікон, реконструкції котельні; відновлення роботи басейну.
3.1.1.2. У школі Берегиня необхідним є капітальний ремонт систем водопостачання та водовідведення, ремонт туалетів, заміна вікон, ліквідація пічного опалення.
3.1.1.3. Середня школа № 47, у якій діти навчаються у дві зміни, потребує добудови частини будівлі школи для розміщення додаткових класів з метою забезпечення дітям навчання у денну зміну, окрім цього, відсутній спортивний зал для занять фізкультурою, реконструкції потребує котельня, яка опалює школу; оскільки у будівлі довгий час не проводились ремонтні роботи, необхідним є капітальний ремонт існуючої споруди школи.
3.1.2. Існуюча в навчальних закладах та дитячих установах систем електромереж є застарілою і не витримує того навантаження, яке є необхідним для забезпечення роботи класів інформатики, належного освітлення коридорів та потребує збільшення потужності з електропостачання у всіх навчальних закладах.
3.1.3. Дитяча установа № 162 по вул. О. Теліги, 4 потребує відновлення будівлі для забезпечення можливості відкриття у такому реконструйованому приміщенні дошкільної установи у м. Винники для дітей віком від 0 до 6 років, оскільки на черзі у місті зареєстровано 1356 дітей. З метою зменшення проблеми єдина діюча у місті дитяча дошкільна установа № 156, яка розрахована на 150 дітей, приймає 240 дітей, що впливає на умови перебування дітей. Винники на даний час забезпечені місцями для дітей у дитячих дошкільних установах тільки на 12 %.
3.1.4. Дитячий навчальний заклад № 156 потребує збільшення потужностей з електропостачання.
3.1.5. У будинку дитячої та юнацької творчості на вул. І. Франка, 1 відсутня каналізаційна мережа та туалет, окрім цього необхідно провести реконструкцію будівлі.
3.1.6. Народний дім м. Винники потребує проведення реконструкції будівлі.
3.1.7. Клуб “Дозвілля“, в якому проводяться культурні та розважальні заходи для дітей, немає опалення у приміщеннях будівлі, окрім цього необхідно провести капітальний ремонт будівлі: замінити вікна, відремонтувати сцену та забезпечити опалення у приміщенні.
3.1.8. У бібліотеці для дітей відсутній туалет і каналізація, також необхідно провести ремонт системи опалення, ремонт самої будівлі з заміною вікон та дверей.
3.1.9. З метою забезпечення належного транспортного сполучення до міста та необхідності організації транспортної інфраструктури, важливим є:
3.1.9.1. Будівництво автостанції, що дасть можливість зменшити кількість міжміських маршрутів на території вулиць м. Львова.
3.1.9.2. Продовження трамвайної лінії з вулиці Личаківської до м. Винники для забезпечення трамвайного сполучення у зв’язку з незадовільною роботою громадського автотранспорту, недотриманням графіків руху існуючими перевізниками, невиконанням останніх рейсів, неохопленістю у повному обсязі території м. Винник транспортним сполученням.
3.1.10. Рішенням виконавчого комітету затверджено програму каналізування м. Винники на 2016-2018 роки. У зв’язку з необхідністю забезпечення належної системи каналізування, необхідним є:
3.1.10.1. Реконструкція існуючих КНС ( КНС 1 на вул. Стрілецькій, КНС 2 на вул. Кільцевій).
3.1.10.2. Будівництво нової КНС на вул. Дмитерка.
3.1.10.3. Будівництво каналізаційних напірних трубопроводів, самопливних колекторів, вуличної каналізаційної мережі.
3.1.11. Потребує вирішення питання капітального ремонту доріг, оскільки існуюче дорожнє покриття зруйноване.
3.1.12. Болючим залишається питання вуличного освітлення і реконструкції шаф вуличного освітлення. Необхідно провести реконструкцію 3-х шаф і побудувати 1 нову шафу на вул. Б. Хмельницького — вартість виконання робіт 1 млн. грн., а також провести реконструкцію вуличного освітлення на 91 вулиці - приблизна вартість проведення робіт - 7 млн. грн.
3.1.13. У зв’язку з проведенням веломаршруту до міста, необхідним є освітлення відрізку дороги від закінчення вул. Личаківської у м. Львові до початку вул. Галицької у м. Винники.
3.1.14. Одним з пріоритетних напрямів покращення якості надання послуг для мешканців м. Винники є створення центру надання адміністративних послуг з метою забезпечення належного доступу до інформації та діяльності органів ради, швидкого реагування на звернення громадян та надання можливості мешканцям відслідковувати інформацію про порядок та результати розгляду.
3.1.15. Заслуговує на увагу також створення служби 911, яка надасть змогу оперативного реагування на звернення громадян та забезпечення надання відповідної допомоги у найкоротші терміни.
3.1.16. До інших напрямів розвитку міста та вирішення проблемних питань належать:
3.1.16.1. Паспортизація доріг м. Винники – з метою визначення статусу доріг міста, належного обладнання дорожнього покриття та забезпечення пішохідних тротуарів.
3.1.16.2. Реалізація програми ознакування вулиць для забезпечення інформації про місцезнаходження вулиць, пам’яток місцевого значення, ознакування туристичних маршрутів міста.
3.1.16.3. Реконструкція центральної історичної частини міста та облаштування головної площі для забезпечення туристичної та підвищення естетичної привабливості міста.
3.1.16.4. Будівництво силової підстанції потужністю 5 МВт з метою забезпечення безперебійної подачі електроенергії у м. Винники.
3.1.16.5. Будівництво міського басейну для дітей та дорослих (відкритого типу) з можливістю переобладнання у штучну ковзанку у зимовий період.
3.1.16.6. Будівництво спортивно-оздоровчого комплексу біля приміщення Народного дому м. Винники з метою формування належної культурно-оздоровчої бази для молоді.
3.1.16.7. Формування відпочинково-рекреаційної зони для мешканців м. Львова та м. Винники, а також прилеглих населених пунктів на основі існуючих природних водних об’єктів у м. Винники.
3.1.16.8. Будівництво хорди Кільцева – Пасічна, яка забезпечить об’їзд великогабаритним транспортом центральної частини м. Винники, розвантажить потік машин і дозволить підвищити безпеку руху у місті.
3.1.16.9. Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків, у тому числі на умовах співфінансування з місцевих бюджетів.
3.2. Селище міського типу Рудне:
3.2.1. Внаслідок виявлення у питній воді, яку отримували з водозабору КП "Теребля" та транспортували через систему централізованого водопостачання мешканцям смт. Рудне, шкідливих речовин (нітратів) понад граничнодопустимі концентрації з 2009 року санітарно-епідеміологічна станція м. Львова заборонила споживання цієї води. Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій визначила таку ситуацію надзвичайною місцевого рівня.
3.2.2. З 2009 року у міському бюджеті м. Львова щорічно передбачаються кошти на довіз питної води до селища, зокрема для потреб загальноосвітньої середньої школи № 74 та дошкільного навчального закладу № 180. Однак, обсяги питної води, яка привозиться, не здатні забезпечити селище життєво важливим ресурсом.
3.2.3. Відповідно до висновків Львівської геологорозвідувальної експедиції ДП "Укрзахідгеологія" на основі проведених еколого–гідрогеологічних обстежень та замірів, а також хімічних аналізів води з водоносного горизонту водозабору КП "Теребля" однією з причин забруднення є відсутність централізованої системи водовідведення (каналізації) у населеному пункті.
3.2.4. З метою вирішення проблеми централізованого водопостачання селища, визначені 3 етапи:
3.2.4.1. Реконструкція водозабору "Мальчиці" (збільшення продуктивності видобутку води).
Завдяки виконаним роботам збільшено сумарну продуктивність водозабору удвічі (до реконструкції продуктивність 7,2 тис. куб. м води за добу, після реконструкції - 14,5 тис. куб. м води за добу), що дає змогу забезпечити мешканців с. Рудне якісним водопостачанням з міської водопровідної мережі. ЛМКП Львівводоканал виконано робіт на суму 2,3 млн. Зокрема: реконструйовано 5 існуючих свердловин із збільшенням їх продуктивності та приведено до робочого стану додатково ще 4 свердловини.
3.2.4.2. Будівництво водопроводу Д 300 довжиною 4 км від міського водогону "Карачинів - Львів" до селища Рудне.
Рішенням виконавчого комітету від 09.10.2015 № 584 “Про надання ЛМКП “Львівводоканал“ функцій замовника на виконання робітЛМКП "Львівводоканал" надано функції замовника на виконання робіт на об’єкті "Реконструкція водопостачання смт. Рудно (ІІ черга будівництва)". Необхідним є виконання робіт за рахунок коштів міського бюджету та співфінансування з обласного/державного бюджетів.
3.2.4.3. Реконструкція мереж водопостачання у селищі Рудне. Передбачатиме розроблення проекту водопостачання селища та виконання робіт за рахунок коштів бюджету селища та можливого співфінансування з обласного/державного бюджетів.
3.2.5. Поряд з цим, проблема відсутності централізованого водовідведення (каналізаційних мереж та споруд) у смт. Рудне є не менш гострою. Водовідведення господарсько-побутових стоків від окремих громадських та бюджетних установ селища (духовної семінарії, середньої загальноосвітньої школи № 74, дошкільного навчального закладу № 180) здійснюється на локальну очисну споруду, побудованою у 1974 році, що перебуває на балансі духовної семінарії. Потужність 200 куб. м/добу. Технічний стан визначений як аварійний.
3.2.6. До 2007 року у селищі була збудована ділянка самоплинного каналізаційного колектора на вул. Шевченка діаметром 200 мм та довжиною 1,2 км, яка не функціонує. Однак, до цього колектора здійснюється несанкціоноване скидання господарсько-побутових стоків, що призводить до забруднення довкілля (лісу та річки) та має загрозливу екологічну ситуацію.
3.2.7. У 2007 році селищна рада розробила робочий проект "Будівництво каналізаційних мереж та споруд в смт. Рудно. І черга будівництва", яким передбачено:
3.2.7.1. Будівництво двох напірних каналізаційних колекторів діаметром 200 і довжиною 5,2 км від запроектованої КНС "Рудне" на вул. Лесі Українки до існуючого самоплинного колектора ЛМКП "Львівводоканал" у промисловій зоні Рясне (провулок Центральний).
3.2.7.2. Будівництво КНС "Рудне" підземного виконання на вул. Лесі Українки зі збірником-регулятором об’ємом 60 куб. м та приймальним резервуаром ємністю 20 куб. м. Продуктивність обладнання КНС для І черги: 12 л/с (43,2 куб. м/год.), 22,8 м вод. ст. (повна потужність 156 куб. м/год.).
3.2.7.3. Будівництво вуличної каналізаційної мережі з врахуванням раніше збудованого вуличного колектора на вул. Шевченка діаметром 200 мм.
3.2.8. Одним з гострих питань у селищі є проблема зовнішнього освітлення. Мережі зовнішнього освітлення селища потребують капітального ремонту та реконструкції. Одночасно необхідним є належне технічне обслуговування та утримання в належному стані систем вуличного освітлення.
3.2.9. Не менш болючою інфраструктурною проблемою селища впродовж багатьох років є незадовільний стан дорожнього покриття центральних вулиць селища, по яких забезпечується автобусне сполучення зі Львовом, відсутність твердого покриття на багатьох інших вулицях, зокрема, біля освітніх установ.
3.2.10. Впродовж кількох років не вирішене питання із завершенням будівництва існуючої будівлі лікарні (амбулаторії) у смт. Рудне.
Діюче приміщення амбулаторії є застарілим та не дозволяє забезпечити мешканців у якісних медичних послугах. Дорослі та діти змушені звертатись до найближчих поліклінічних відділень міста Львова за медичними послугами. Необхідним є завершення робіт з будівництва лікарні та оснащення обладнанням, необхідним для надання якісних медичних послуг.
3.2.11. Середня загальноосвітня школа № 74 у смт. Рудне є однією з кількох у місті, де навчання відбувається у дві зміни. В другу зміну навчаються діти 3-х та 4-х класів (всього 170 дітей). Загалом у школі навчається майже 800 дітей.
Першочерговими потребами школи залишаються добудова нового корпусу, з метою переведення навчального процесу школи в одну зміну навчання; капітальний ремонт каналізації та каналізаційної станції; капітальний ремонт системи опалення та водопостачання.
З числа учениць середньої загальноосвітньої школи № 74 багато років поспіль діє капела бандуристок "Ягілка". Через відсутність вільних приміщень у школі діти змушені навчатись в аварійному неопалюваному приміщенні.
З метою переведення навчання дітей в одну зміну та можливості розвитку позашкільної освіти, добудова корпусу школи є вкрай необхідна.
3.2.12. Дошкільний навчальний заклад № 180 у смт. Рудне налічує 7 груп з чисельністю 185 дітей, з них 3 спеціалізовані - логопедична, санаторна та група затримки психічного розвитку. Кількість місць у закладі є малою та не задовольняє потреб селища у дошкільній освіті.
Заклад побудований у 1988 році. На сьогодні має низку проблем з утриманням: гостра потреба у заміні електромережі, капітальному ремонті системи опалення, капітальному ремонті сантехнічного обладнання. Задля енергозбереження та економії бюджетних коштів, необхідним є також заміна вікон на енергозберігаючі. Потребують реконструкції 7 дитячих майданчиків та благоустрій території.
Потреба у розширенні дошкільного навчального закладу може бути вирішена через добудову та відкриття нового корпусу лікарні на вул. Шевченка, 64 та передачі приміщення діючої амбулаторії на потреби дошкільного навчального закладу, оскільки вони розташовані поруч.
3.2.13. Селище налічує також два заклади культури – бібліотеку-філію № 41 ЦБС для дорослих м. Львова та комунальну установу “Народний дім смт. Рудне Залізничного району м. Львова“.
Бібліотека побудована у 1934 році, приміщення закладу перебуває в аварійному стані та загрожує обвалом даху. Щодня у бібліотеці перебуваюсь діти, проводяться різноманітні конкурси та зустрічі для дітей молодшого шкільного віку. Діє літературно-мистецький гурток "Смайлики". За підтримки громадських організацій, другий рік поспіль працюють та мають велику популярність безкоштовні курси навчання комп’ютерної грамотності для дорослих.
Приміщення бібліотеки потребує будівництва та реконструкції, однак, відсутність коштів селищного бюджету на розвиток культури не дозволяє вирішити цю проблему.
3.2.14. Комунальна установа “Народний дім смт. Рудне Залізничного району м. Львова“ з 01.01.2016 передана на фінансування з міського бюджету. З врахуванням цього доцільним є розширення приміщень для дитячих гуртків на другому поверсі дому, а також створення культурного осередку для молоді та дорослих.
3.2.15. Проблема надання якісних адміністративних послуг для мешканців смт. Рудне має комплексний характер. Існуюча система надання послуг не враховує інтереси громади, часто носить непрозорий характер. В селищі збереглася адміністративно-бюрократична система, яка не сприймає громадянина як замовника послуг та не є орієнтованою на вирішення його проблем.
Найбільш проблемним для мешканців смт. Рудне є брак інформації щодо переліку послуг, які надають органи влади відповідно до повноважень, брак уваги та консультування у селищній раді, територіальна розпорошеність владних органів, а звідси - труднощі у пошуках потрібного органу влади, а також віддаленість до адміністративного центру.
У зв’язку з цим виникає необхідність створення відокремленого підрозділу Центру надання адміністративних послуг у селищі.
3.2.16. Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків, у тому числі на умовах співфінансування з місцевих бюджетів.
3.3. Селище міського типу Брюховичі
3.3.1. Середня загальноосвітня школа № 41 на вул. Макаренка,19 у смт. Брюховичі налічує 15 класів з чисельністю дітей 356. На сьогоднішній день розроблений та погоджений проект щодо реконструкції з розширенням цієї школи Бюджет смт. Брюховичі не дозволяє у повному обсязі профінансувати всі будівельні роботи проекту.
До проблемних питань належать: капітальний ремонт приміщень старшої школи на вул. Макаренка, 19; капітальний ремонт санвузлів та прилеглого коридору у приміщенні школи початкових класів; будівництво під’їзної дороги до старшої школи на вул. Макаренка, 19; облаштування огорожі старшої та молодшої школи; облаштування спортивного майданчика; капітальний ремонт обідньої зали у корпусі початкових класів.
3.3.2. Дошкільний навчальний заклад № 143 смт. Брюховичі налічує 6 груп з чисельністю 230 дітей. До проблемних питань закладу слід віднести: необхідність реконструкції будівлі з добудовою нового корпусу, ремонту туалетних кімнат та пральні, облаштування тротуарних доріжок біля корпусу № 2.
3.3.3. Водопровід та каналізування смт. Брюховичі належать до найбільших інфраструктурних проблем.
У 2011 році селищна рада розробила робочий проект "Будівництво водопроводу зовнішніх мереж в районі Прилуки смт. Брюховичі". Збудовано водопровідні мережі діаметром 300 та довжиною 2500 м. За кошти селищної ради збудовано водопровід на вул. Арктичній загальною довжиною 870 м. З допомогою Українського Фонду соціальних інвестицій прокладено близько 2500 м водопроводу. Залишається будівництво центральної мережі діаметром 200 загальною довжиною 3700 м з метою закільцювання всього водопроводу для рівномірного тиску води.
У 2005 році розроблений робочий проект "Зовнішні каналізаційні мережі 3-го басейну смт. Брюховичі, Львівська область". Збудовано у районі Прилуки КНС. Збудовано 1700 м діаметром 500 каналізаційної мережі. Залишається завершити 1000 м каналізаційної мережі.
3.3.4. Дорога між Брюховичами та Львовом потребує капітального ремонту дорожнього покриття дороги з будівництвом велодоріжки та освітлення вказаного відрізку дороги.
Також в селищі у незадовільному стані дорожнє покриття центральних вулиць, а також відсутнє тверде покриття на багатьох інших вулицях.
3.3.5. Поліклініка селища знаходиться в старих приміщеннях, без води та каналізації. Поруч проходить центральний водопровід, до якого необхідно прокласти 250 м водопровідних мереж, щоб подати воду у приміщення поліклініки та 250 м каналізаційної мережі для забезпечення медичного закладу водопостачанням та водовідведенням.
3.3.6. У селищі розміщена бібліотека, будівля якої потребує внутрішнього ремонту приміщення, заміни застарілих меблів на сучасні, пристосовані для потреб дітей різного віку, заміну освітлення, благоустрій з облаштуванням огорожі.
3.3.7. Музична школа селища потребує проведення ремонту у класах та коридорах, заміну підлоги.
3.3.8. Будівництво дитячих, дитячо-спортивних та спортивних майданчиків, у тому числі на умовах співфінансування з місцевих бюджетів.
4. Мета та завдання Програми

4.1. Метою Програми є соціально-економічний та культурний розвиток територіальних громад міста Винники, селищ Рудне та Брюховичі.
4.2. Завданнями Програми є реалізація заходів у сфері інфраструктури, житлово-комунального господарства та благоустрою, забезпечення соціального захисту та безпеки жителів, підтримки соціальних та культурних проектів у місті та селищах міського типу, розвиток громад.

5. Очікувані результати виконання Програми

5.1. Виконання Програми дасть змогу забезпечити територіальні громади міста Винники, селищ міського типу Рудне та Брюховичі якісними адміністративними, медичними, житлово-комунальними, транспортними послугами, належним рівнем благоустрою населених пунктів, їх освітянським та культурним розвитком, сприяти залученню інвестицій, зростанню привабливості для малого та середнього бізнесу, розвитку рекреації, туризму та популяризації як екологічно чистих місць відпочинку для містян.
6. Джерела фінансування Програми

6.1. Фінансування забезпечення виконання Програми здійснюється за рахунок міського бюджету м. Львова, коштів бюджетів інших рівнів, інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.
7. Контроль за виконанням Програми

7.1. Контроль за виконанням Програми здійснює постійна комісія фінансів та планування бюджету та відповідні профільні постійні комісії міської ради.





Секретар ради А. Забарило


Візи:

Депутат міської ради О. Посипанко

Дата оприлюднення: 07/26/2016