УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



8-ма сесія 7-го скликання

УХВАЛА № 2048


від 06/08/2017
Про затвердження Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки



З метою забезпечення належної технічної експлуатації, заміни та модернізації ліфтів у м. Львові, які відпрацювали 25-річний ресурс, міська рада ухвалила:
1. Затвердити Програму технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки (додається).
2. Департаменту житлового господарства та інфраструктури, управлінню охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики, районним адміністраціям, управлінню фінансів департаменту фінансової політики при формуванні міських бюджетів м. Львова на 2017-2023 роки пропонувати міській раді виділення коштів на технічну експертизу, ремонт, модернізацію, заміну та диспетчеризацію ліфтів відповідно до Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки.
Відповідальні: директор департаменту
житлового господарства та
інфраструктури, начальник управління
охорони здоров’я департаменту
гуманітарної політики, голови районних
адміністрацій, начальник управління
фінансів департаменту фінансової
політики.
3. Видатки на реалізацію Програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки проводити у межах коштів, передбачених на відповідний бюджетний період.
4. Контроль за виконанням ухвали покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.


Міський голова А. Садовий




Додаток
Затверджено
ухвалою міської ради
від___________№____
ПРОГРАМА
технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та
диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м.Львова на період 2017-2023 роки
1. Паспорт Програми

1.Ініціатор розроблення ПрограмиЛьвівська міська рада
2.Розробник ПрограмиДепартамент житлового господарства та інфраструктури
3.Співрозробник ПрограмиРайонні адміністрації
Департамент гуманітарної політики
4.Виконавці (учасники) ПрограмиДепартамент житлового господарства та інфраструктури, департамент гуманітарної політики, районні адміністрації, львівські комунальні підприємства, спеціалізовані підприємства, які проводять технічне обслуговування ліфтів
5.Мета ПрограмиЗабезпечення безпечного проживання та обслуговування львів’ян через проведення ремонтних робіт ліфтів у будинках м. Львова та закладах охорони здоров’я
6.Термін реалізації Програми2017 – 2023 роки (два етапи):
І етап – 2017-2020 роки
ІІ етап – 2021-2023 роки
7.Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні ПрограмиМіський бюджет м. Львова
8.Загальний обсяг фінансування 996,9 млн. грн.
9.Орієнтовний обсяг фінансування, у тому числі:І етап:
2017 рік – 128,8 млн. грн.;
2018 рік – 151,1 млн. грн.;
2019 рік – 171,1 млн. грн.;
2020 рік – 165,1 млн. грн.;
ІІ етап:
2021 рік – 138,1 млн. грн.;
2022 рік – 127,2 млн. грн.;
2023 рік – 115,5 млн. грн.;
2. Аналіз проблем та перспектив ліфтового господарства у житловому фонді м. Львова

2.1. У 60-х роках ХХ сторіччя почалася масова забудова висотними будинками у мікрорайоні Південному, на вул. Любінській, вул. Батальній, вул. Варшавській, а пізніше – у Сихівському житловому масиві, на вул. Гетьмана І. Мазепи, вул. Б. Грінченка, вул. І. Миколайчука, у житловому масиві Рясне-1, Рясне-2.
У житлових будинках м. Львова, які є у комунальній власності та ОСББ налічується 2269 ліфтів, технічне обслуговування яких здійснює 4 спеціалізовані організації: ПП Компанія “Астра“, ТзОВ“Ліфт Еко“, ПП “Майстер Рос“, ЛКП “Львівсвітло“, а також 29 ліфтів - у закладах охорони здоров’я.
Ліфтове обладнання з року в рік старіє, його оновлення практично не проводиться. Ліфти, які відпрацювали 25-річний ресурс, підлягають технічному обстеженню для вирішення питання їх ремонту і подальшої експлуатації.
Ці ліфти вимагають заміни чи модернізації, оскільки є небезпечними для користувачів. Головним Управлінням Держпраці у Львівській області за результатами перевірки, в окремих випадках, забороняється експлуатація таких ліфтів та зупиняє їх.
2.2. На цей час з 2298 ліфтів налічується 2189 ліфтів (95 %), які відпрацювали 25-річний ресурс, і з кожним роком їх кількість зростає приблизно на 70 ліфтів. Фактично до 2020 року 99 % ліфтів відпрацюють 25 і більше років.
Через недостатність коштів, необхідних для експлуатації та нормативного проведення ремонтно-відновлювальних робіт у ліфтовому господарстві, за останні 10 років спостерігається інтенсивне старіння ліфтів і, як наслідок, систематичне їх зупинення з технічних причин, а потреба у коштах на ремонт щорічно зростає.
2.3. Ухвалою міської ради від 09.07.2009 № 2867 було затверджено Програму технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках, які є у власності територіальної громади м. Львова, на період 2009-2013 роки.
Враховуючи позитивну динаміку виконання ремонту ліфтового господарства за попередні періоди, розроблено Програму технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки (надалі – Програма).
3. Мета Програми

3.1. Метою Програми є забезпечення належної технічної експлуатації, заміна та модернізація ліфтів, які відпрацювали 25-річний ресурс, недопущення частих зупинок ліфтів з технічних причин та забезпечення безпечного користування ліфтами для користувачів, оновлення і введення нових об’єднаних диспетчерських систем з метою диспетчеризації всіх ліфтів.
4. Основні завдання Програми

4.1. Основними напрямками та завданнями Програми є:
4.1.1. Підвищення надійності та безпечної роботи ліфтів у м. Львові.
4.1.2. Проведення технічної експертизи ліфтів, які відпрацювали 25-річний ресурс.
4.1.3. Своєчасний ремонт, модернізація чи заміна морально зношеного ліфтового обладнання у житлових будинках та закладах охорони здоров’я.
4.1.4. Поліпшення роботи ліфтового господарства і поступове приведення ліфтів та диспетчерських систем контролю за технічним обладнанням ліфтів до сучасних вимог та стандартів.
4.1.5. Підвищення якості надання житлово-комунальних послуг мешканцям м. Львова.
5. Заходи щодо реалізації Програми та їх
фінансове забезпечення

5.1. Програма реалізовуватиметься у 2017-2023 роках.
5.2. Програма може бути продовжена на наступні роки за підсумками її виконання і залежно від результатів обстеження стану ліфтового господарства у 2017-2023 роках.
5.3. Обсяги фінансування Програми наведено у додатках 1-3 до цієї Програми.
5.4. Фінансове забезпечення цієї Програми здійснюється у межах кошторисних призначень, передбачених у міському бюджеті м. Львова на відповідний рік, та з інших джерел, не заборонених законодавством України.
5.5. Джерела фінансування заходів Програми:
5.5.1. Виконання експертно-технічного обстеження ліфтів у будинках комунальної власності та закладах охорони здоров’я за кошти міського бюджету м. Львова; у будинках ОСББ – за кошти власників будинку (ОСББ).
5.5.2. Заміна, модернізація, капітальний ремонт та диспетчеризація ліфтів: у будинках комунальної власності та закладах охорони здоров’я за кошти міського бюджету м. Львова, у будинках ОСББ 70 % за кошти міського бюджету м. Львова, 30 % за кошти ОСББ.
5.6. При зміні форми управління будинку, який на цей час перебуває у власності територіальної громади м. Львова, фінансування робіт з експертизи проводиться за кошти власника будинку, роботи з модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів проводяться способом співфінансування міського бюджету м. Львова та мешканців будинку у співвідношенні 70 % до 30 %.
5.7. Черговість включення ліфта до титульного списку на модернізацію або капітальний ремонт:
5.7.1. Ліфти, зупинені згідно з приписами Державної служби України з питань праці;
5.7.2. Ліфти, щодо яких є висновок, котрий підтверджує необхідність проведення модернізації або капітального ремонту та експлуатуються більше 25 років.
5.7.3. Ліфти, які досягнули граничного строку експлуатації і найдовше експлуатуються (25 років і більше).
5.7.4. Ліфти, запропоновані до включення відповідно до звернень об’єднань співвласників житлових будинків та співвласників житлових будинків.
5.7.5. Ліфти, запропоновані до включення іншими юридичними особами.
5.8. Головними розпорядниками коштів цієї Програми є:
5.8.1. Департамент житлового господарства та інфраструктури у частині фінансування ремонтних робіт у будинках ОСББ.
5.8.2. Департамент гуманітарної політики – у частині фінансування ремонтів ліфтів закладів охорони здоров’я.
5.8.3. Районні адміністрації – у частині ремонтів ліфтів у будинках комунальної власності.
6. Очікувані результати впровадження Програми

6.1. Реалізація Програми дасть змогу:
6.1.1. Забезпечити стабільність роботи, належні умови технічної експлуатації та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках.
6.1.2. Задоволити потреби мешканців у надійності проїзду у ліфтах, які експлуатуються з 70-х років минулого століття, є технічно застарілими, фізично зношеними і ремонту не підлягають.
6.1.3. Замінити та модернізувати 2189 ліфтів.
6.2. Поліпшити житловий рівень мешканців м. Львова через створення безпечних та комфортних умов проживання.



Секретар ради А. Забарило


В. о. начальника управління
житлового господарства С. Сало







Додаток 1
до Програми технічної експертизи,
модернізації, ремонту, заміни та
диспетчеризації ліфтів у житлових
будинках та закладах охорони здоров’я
м. Львова на період 2017-2023 роки

ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ
необхідності коштів для фінансування робіт з технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни ліфтів у житлових
будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки
№ з/п
Район міста, будинки ОСББ, ліфти закладів охорони здоров’я
Потреба у коштах, тис. грн.
Загальна
у тому числі за роками
2017
рік
2018
рік
2019
рік
2020
рік
2021
рік
2022 рік
2023
рік
1.
Галицький район
17250
2250
2250
3000
3000
2250
2250
2250
2.
Залізничний район
72050
7150
11480
10680
10240
9770
10210
12520
3.
Личаківський район
95210
14335
15900
15605
11240
11460
12370
14300
4.
Сихівський район
262791
29681
22535
60848
62342
43812
25074
18499
5.
Франківський район
107650
17900
15200
11600
12250
16500
17300
16900
6.
Шевченківський район
258006
25800
52306
40700
39900
30500
40900
27900,0
Всього по районах м. Львова:
812957
97116
119671
142433
138972
114292
108104
92369
7.
ОСББ
161134
28037
26714
24753
21655
20204
17854
21917
8
Заклади охорони здоров’я
22790
3680
4680
3950
4480
3600
1200
1200
Всього по м. Львову
996881
128833
151065
171136
165107
138096
127158
115486

В. о. начальника управління
житлового господарства С. Сало

Додаток 2
до Програми технічної експертизи,
модернізації, ремонту, заміни та
диспетчеризації ліфтів у житлових
будинках та закладах охорони здоровя
м. Львова на період 2017-2023 роки
ЗВЕДЕНА ТАБЛИЦЯ
кількості ліфтів, які вимагають технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни у житлових будинках
та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 роки
№ з/п
Район міста, ліфти ОСББ, закладів охорони здоров’я
Кількість ліфтів, шт.
Всього ліфтів
Кількість ліфтів, які відпрацювали 25 років
Всього ліфтів
у тому числі за роками
2017
рік
2018
рік
2019
рік
2020
рік
2021 рік
2022 рік
2023 рік
1.
Галицький район
31
23
3
3
4
4
3
3
3
2.
Залізничний район
279
234
29
38
27
33
37
33
37
3.
Личаківський район
175
173
25
27
32
23
21
22
23
4.
Сихівський район
595
595
69
51
125
145
104
60
41
5.
Франківський район
327
313
50
45
44
44
44
44
42
6.
Шевченківський район
535
495
38
101
81
77
61
82
55
Всього по районах м. Львова:
1942
1833
214
265
313
326
270
244
201
7.
Ліфти ОСББ
327
327
46
49
48
48
45
47
44
8.
Ліфти закладів охорони здоров’я
29
29
9
7
4
4
3
1
1
Всього по м. Львову
2298
2189
269
321
365
378
318
292
246


В. о. начальника управління
житлового господарства С. Сало

Дата оприлюднення: 06/14/2017