УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



18-та сесія 7-го скликання

УХВАЛА № 4949


від 04/25/2019
Про затвердження Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок



Розглянувши звернення громадської організації Спортивний клуб ЛДУФК СКІФ від 18.02.2019 № 05 (зареєстроване у Львівській міській раді 20.02.2019 за № 2-4741-001), керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні“, з метою промоції м. Львова і формування позитивного іміджу України загалом міська рада ухвалила:
1. Затвердити Програму з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок (додається).
2. Управлінню молоді та спорту департаменту гуманітарної політики, громадській організації Спортивний клуб ЛДУФК СКІФ забезпечити реалізацію Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок.
Відповідальні: начальник управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики, керівник громадської організації Спортивний клуб ЛДУФК СКІФ“.
3. Контроль за виконанням ухвали покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань.




Міський голова А. Садовий


Додаток
Затверджено
ухвалою міської ради
від ___________№____

ПРОГРАМА
з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

1. Загальні положення

1.1. Дія Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок (надаліПрограма) розповсюджується на учасників Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок.
1.2. Відповідальними виконавцями Програми є управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики та громадська організаціяСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ“.
1.3. Головним розпорядником коштів є управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики.
2. Мета і завдання Програми

2.1. Метою Програми є фінансова та організаційна підтримка проведення у червні 2019 року Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок, популяризація пауерліфтингу у м. Львові із залученням широкої аудиторії учасників та глядачів.
2.2. Завданнями Програми є:
2.2.1. Надання фінансової та організаційної підтримки громадській організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ в організації та проведенні Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок на умовах співфінансування.
2.2.2. Здійснення поточного контролю за реалізацією Програми.
2.2.3. Аналіз і моніторинг проведеного Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок у рамках цієї Програми з метою ефективного планування та використання у майбутньому коштів міського бюджету м. Львова.
3. Порядок реалізації Програми

3.1. Організація та проведення у червні 2019 року Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок.
Відповідальні: начальник управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики, керівник громадської організації Спортивний клуб ЛДУФКСКІФ“.
3.2. Розроблення промоційних матеріалів щодо проведення у м. Львові Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок та розповсюдження їх серед мешканців м. Львова.
Відповідальні: керівник громадської організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ“.
3.3. Проведення загальноміської інформаційної кампанії тому числі із розміщенням зовнішньої реклами) щодо проведення у м. Львові Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок.
Відповідальні: директор департаменту “Адміністрація міського голови“, начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин департаменту “Адміністрація міського голови“, директор департаменту розвитку, керівник громадської організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ“.
4. Фінансове забезпечення виконання Програми

4.1. Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Львова та інших коштів, незаборонених законодавством України.
4.2. Не допускається фінансування однієї статті видатків водночас як за рахунок коштів міського бюджету м. Львова, так і за рахунок інших коштів.
4.3. Відповідальність за достовірність даних, зазначених у фінансових документах щодо проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок, та належне оформлення документів щодо фінансової звітності про розпорядження коштами на підставі цієї Програми покладається на громадську організаціюСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ“.
5. Перелік статей витрат, на які надається фінансова підтримка з міського бюджету м. Львова на проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

5.1. Кошти з міського бюджету м. Львова на надання фінансової підтримки у рамках цієї Програми у розмірі 150 000 (сто п’ятдесят тисяч) грн. 00 коп. можуть бути спрямовані на покриття таких статей видатків:
5.1.1. Витрати на поліграфічні послуги, а саме: друк афіш, плакатів, буклетів, програм змагань, календарів, флаєрів та іншої друкованої продукції за умови нанесення на них логотипу управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики та попереднього погодження макету в управлінні молоді та спорту департаменту гуманітарної політики методом надсилання цього макету на електронну адресу управління або за допомогою безпосереднього представлення макету відповідальному працівнику управління.
5.1.2. Витрати на виготовлення (підготовка макетів та друк) візуальних матеріалів, а саме: банерів, прапорів, прес-волів, акредитаційних матеріалів тощо, з подальшим розміщенням на білбордах, рекламних щитах та іншому з обов’язковим нанесенням логотипу Львівської міської ради.
5.1.3. Витрати на оренду місць проведення спортивних заходів.
5.1.4. Витрати на нагороджувальну атрибутику, а саме: кубки, медалі, грамоти (дипломи) відповідно до встановлених норм (Додаток 1 до цієї Програми) за умови нанесення на неї логотипу управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики та попереднього погодження макету в управлінні молоді та спорту департаменту гуманітарної політики методом надсилання цього макету на електронну адресу управління або за допомогою безпосереднього представлення макету відповідальному працівнику управління.
5.1.5. Витрати на оренду спортивного інвентарю та обладнання залежно від особливостей виду спорту та місця проведення заходу.
5.1.6. Витрати на канцтовари.
5.1.7. Витрати на технічне забезпечення, яке використовується для проведення заходу (світлове, звукове, сценічне обладнання, екрани).
5.1.8. Витрати на харчування спортсменів та тренерів (Додаток 1 до цієї Програми).
5.1.9. Витрати на харчування суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій (Додаток 1 до цієї Програми).
5.1.10. Витрати на сувенірну продукцію відповідно до встановлених норм (Додаток 1 до цієї Програми) за умови нанесення на неї логотипу управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики та попереднього погодження макету в управлінні молоді та спорту департаменту гуманітарної політики методом надсилання цього макету на електронну адресу управління або за допомогою безпосереднього представлення макету відповідальному працівнику управління.
5.1.11. Витрати на онлайн-трансляцію змагань.
5.1.12. Проживання спортсменів та тренерів у готелях та аналогічних засобах розміщення категорії не вище “три зірки“ та номерах категорії не вище “стандарт“.
5.1.13. Проживання суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій, запрошених для участі у заході, у готелях та аналогічних засобах розміщення категорії не вище “три зірки“ та номерах категорії не вище “стандарт“.
5.1.14. Представницькі видатки, а саме: відшкодування оплати проїзду представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій при проїзді у вагонах залізничного сполучення другого класу (купе), авіаперельотах економ класу, міжнародних та міжміських переїздах автобусним сполученням.
5.1.15. Транспортні видатки, а саме: відшкодування транспортних перевезень спортивного інвентаря, спортсменів, тренерів, суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій по території м. Львова.
5.2. Видатки з міського бюджету м. Львова у рамках цієї Програми проводяться за погодженням з управлінням молоді та спорту департаменту гуманітарної політики.
6. Процедура підготовки до проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

6.1. Для проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок громадська організація Спортивний клуб ЛДУФК СКІФу строк не пізніше як за 30 календарних днів до початку проведення заходу подає в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики через Центр надання адміністративних послуг лист про прийняття пакету документів на проведення заходу (додаток 2 до цієї Програми), 3 примірники договору на реалізацію заходу (додаток 3 до цієї Програми), 3 примірники положення про захід, у якому детально розписано статті витрат (додаток 4 до цієї Програми), 3 примірники кошторису витрат на проведення заходу (додаток 5 до цієї Програми), а також 4 примірники плану використання бюджетних коштів (форма, визначена наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2002 № 57).
6.2. Управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики перевіряє поданий пакет документів на відповідність вимогам Програми, у разі правильності заповнених даних, видає відповідний наказ, у якому вказуються найменування заходу, його виконавець, дата і місце проведення та сума витрат. До наказу додається кошторис витрат на проведення заходу.
6.3. Поданий пакет документів підписують, завіряють печаткою головного розпорядника бюджетних коштів та реєструють в управлінні молоді та спорту департаменту гуманітарної політики. Після цього один примірник документів залишається у секторі фінансово-господарської роботи управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики, один примірник залишається у відділі фізичної культури і спорту управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики, а один примірник передається громадській організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ“. Про підписання пакету документів управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики повідомляє заявника за допомогою засобів електронного зв’язку або телефоном.
6.4. У разі, якщо поданий пакет документів не відповідає вимогам Програми, містить помилки, неповну чи недостовірну інформацію, управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики протягом 7 днів з дати його отримання повертає цей пакет документів наручно офіційним листом громадській організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФіз зазначенням причини повернення та помилок для виправлення.
6.5. Громадська організаціяСпортивний клуб ЛДУФКСКІФу строк до 3 робочих днів виправляє зазначені неточності та подає наручно в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики виправлений пакет документів. У разі, якщо за 15 днів до заходу громадська організаціяСпортивний клуб ЛДУФКСКІФне надає в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики пакет документів з врахуванням зауважень, це є підставою для відмови у наданні фінансової підтримки з міського бюджету м. Львова цій громадській організації на проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок.
7. Процедура отримання коштів

7.1. Фінансування Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок здійснюється на підставі листа громадської організації Спортивний клуб ЛДУФК СКІФ на фінансування (додаток 6 до цієї Програми) і копій підтверджуючих документів, належним чином завірених (печатка та підпис керівника громадської організації (за наявності печатки).
7.2. Договори про надання послуг чи закупівлю товарів, необхідних для організації та проведення заходів у рамках Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок укладає громадська організація Спортивний клуб ЛДУФКСКІФбезпосередньо з їх надавачами, а договори про оренду обладнання та оргтехнікибезпосередньо з їх власниками (балансоутримувачами).
7.3. Для фінансування Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок громадська організаціяСпортивний клуб ЛДУФКСКІФподає в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу (додаток 6 до цієї Програми) та пакет підтверджуючих документів для отримання коштів згідно з попередньо погодженим кошторисом (додаток 5 до цієї Програми), який різниться залежно від статей витрат, а саме:
7.3.1. Для отримання коштів за статтею витрат “Поліграфія“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке здійснювало друк поліграфічної продукції, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію накладної, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, калькуляцію на поліграфію, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке здійснювало друк поліграфічної продукції, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке здійснювало друк поліграфічної продукції, акти на списання поліграфічної продукції (додаток 6 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань, копію внутрішнього наказу на проведення заходу, а також взірці поліграфічної продукції, затверджені управлінням молоді та спорту департаменту гуманітарної політики.
7.3.2. Для отримання коштів за статтею витрат “Виготовлення візуальних матеріалів“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке здійснювало друк візуальних матеріалів, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію накладної, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, калькуляцію на візуальні матеріали, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке здійснювало друк візуальних матеріалів, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке здійснювало друк візуальних матеріалів, акти на списання візуальних матеріалів (додаток 7 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань, копію внутрішнього наказу на проведення заходу, а також взірці візуальних матеріалів чи їх макети, затверджені управлінням молоді та спорту департаменту гуманітарної політики.
7.3.3. Для отримання коштів за статтею витрат “Оренда місць проведення заходу“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством-орендодавачем, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, калькуляцію на оренду, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надає послуги оренди, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства-орендодавача, копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.4. Для отримання коштів за статтею витрат “Нагородження“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало нагороджувальну атрибутику, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію накладної, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало нагороджувальну атрибутику, відомості видачі нагороджувальної атрибутики та акти на списання нагороджувальної атрибутики (додаток 8, додаток 9 та додаток 10 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.5. Для отримання коштів за статтею витрат “Оренда спортивного інвентарю (чи іншого обладнання, засобів)“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало в оренду предмети чи засоби, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту наданих послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало в оренду предмети чи засоби, калькуляцію на оренду, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надавало в оренду предмети чи засоби, копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.6. Для отримання коштів за статтею витрат “Канцтовари“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало канцтовари, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію накладної, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало канцтовари, акт на списання канцтоварів (додаток 15 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу. У разі якщо громадська організація чи ДЮСШ купує канцтовари за готівку, то договір, накладна та рахунок не надається, а надається лише копія товарного чеку та авансовий звіт.
7.3.7. Для отримання коштів за статтею витрат “Технічне забезпечення“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало в оренду обладнання, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало в оренду звукове чи світлове обладнання, калькуляцію на технічне забезпечення, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надавало послуги з технічного забезпечення, копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.8. Для отримання коштів за статтею витрат “Харчування спортсменів та тренерів“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало послуги з харчування, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію меню-розкладки, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надавало послуги з харчування, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало послуги з харчування, список спортсменів, яким було надано послуги з харчування (додаток 11 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.9. Для отримання коштів за статтею витрат “Харчування суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федераційнеобхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало послуги з харчування, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію меню-розкладки, завірену підписом та печаткою (за наявності) керівника підприємства, яке надавало послуг з харчування, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало послуги з харчування, список суддів, яким було надано послуги з харчування (додаток 12 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.10. Для отримання коштів за статтею витрат “Сувенірна продукція“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке надавало сувенірну продукцію, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію накладної, зареєстрованої в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке надавало сувенірну продукцію, відомості видачі сувенірної продукції та акти на списання сувенірної продукції (додаток 13 та додаток 14 до цієї Програми), копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.11. Для отримання коштів за статтею витрат “Онлайн-трансляція змагань“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики лист на фінансування заходу, копію договору з підприємством, яке здійснювало онлайн-трансляцію змагань, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту наданих послуг, зареєстрованого в казначействі, копію рахунку, калькуляцію на онлайн-трансляцію змагань, завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке здійснювало онлайн-трансляцію змагань, копію витягу з ЄДРПОУ підприємства, яке здійснювало онлайн-трансляцію змагань, копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань та копію внутрішнього наказу на проведення заходу.
7.3.12. Для отримання коштів за статтею витрат “Проживання спортсменів та тренерів“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики копію договору з підприємством, яке надавало послуги з проживання, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію прайс-листа (прейскуранта), завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надавало послуги з проживання, копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань підприємства, яке надавало послуги з проживання, список спортсменів, тренерів та медичного працівника, яким було надано послуги з проживання, і копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань.
7.3.13. Для отримання коштів за статтею витрат “Проживання суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики копію договору з підприємством, яке надавало послуги з проживання, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, копію прайс-листа (прейскуранта), завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надавало послуги з проживання, копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань підприємства, яке надавало послуги з проживання, список суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій, яким було надано послуги з проживання, і копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань.
7.3.14. Для отримання коштів за статтею витрат “Представницькі видатки“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики заповнену та зареєстровану в органах Державної казначейської служби форму Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, долучивши до неї заяву представника міжнародної чи Всеукраїнської федерації про відшкодування витрат на проїзд, офіційне запрошення на ім’я представника Всеукраїнської чи міжнародної федерації, оригінали чи завірені копії проїзних документів, завірену копію паспорта та ідентифікаційного коду (за наявності) і копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань.
7.3.15. Для отримання коштів за статтею витрат “Транспортні видатки“ необхідно подати в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики копію договору з підприємством, яке надавало транспортні послуги, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію акту надання послуг, зареєстрованого в органах Державної казначейської служби України, копію рахунку, надану підприємством калькуляцію зазначенням детального маршруту та кілометражу здійснених транспортних перевезень), завірену печаткою (за наявності) та підписом керівника підприємства, яке надавало транспортні послуги, копію витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань підприємства, яке надавало транспортні послуги, та копію зареєстрованих бюджетних зобов’язань.
7.4. Дата укладання всіх договорів з підприємствами, дата виписки рахунку, дата накладних на нагородження, поліграфію, візуальну продукцію, сувенірну продукцію повинна бути не пізніше дати початку заходу (але не раніше дати погодження з управлінням молоді та спорту департаменту гуманітарної політики кошторису заходу), а дата актів виконаних робіт чи наданих послуг за статтями витрат “Технічне забезпечення“, “Харчування спортсменів, тренерів і представників міжнародних федерацій“, “Проживання спортсменів, тренерів і представників міжнародних федерацій“, “Оплата медіапослуг“ повинна бути останнім днем заходу або днем після заходу.
7.5. Договори, накладні, акти виконаних робіт чи наданих послуг, а також інші документи необхідно зареєструвати в органах Державної казначейської служби України не пізніше 7 днів з дати укладання таких договорів, накладних, актів виконаних робіт чи наданих послуг тощо.
7.6. У разі правильності та повноти оформлення пакету документів для отримання коштів, передбачених на проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок, головний розпорядник бюджетних коштів здійснює платежі у межах бюджетних асигнувань на рахунок громадської організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФ“, відкритий в органах Державної казначейської служби України.
7.7. У строк до 7 календарних днів після проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок громадська організація «Спортивний клуб ЛДУФКСКІФподає в управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики медійний звіт та фотозвіт про проведення заходу в електронному вигляді.
7.8. Примірники підтверджуючих документів, за якими громадська організаціяСпортивний клуб ЛДУФКСКІФотримала бюджетні кошти, зберігаються не менше 3 років.
8. Бухгалтерський облік та звітність про використання бюджетних коштів, контроль за їх використанням

8.1. Одержання та використання бюджетних коштів відображається у документах бухгалтерського обліку і фінансової звітності громадської організаціїСпортивний клуб ЛДУФКСКІФу встановленому порядку.
8.2. Контроль за цільовим та раціональним використання бюджетних коштів, які використовуються (надані) відповідно до цієї Програми, здійснює управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики та інші органи відповідно до законодавства України. З цією метою управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики має право одержувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідну інформацію.
8.3. Управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики має право здійснювати перевірку відповідності використання бюджетних коштів відповідно до цієї Програми попередньо затвердженому кошторису заходу.
8.4. У разі виявлення факту неправомірного використання коштів відповідно до цієї Програми управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики складає акт про виявлення порушення істотних умов цієї Програми і приймає рішення про нефінансування заходу.




Секретар ради А. Забарило


Віза:


Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 1
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

НОРМИ ВИТРАТ
за Програмою з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

з/п
Статті витрат
Норма витрат, грн.
1.
Харчування спортсменів, тренерів, суддів і представників Всеукраїнських та міжнародних федерацій з розрахунку на одну особу на добу
300
2.
Нагородження переможців та призерів кубками, медалями та грамотами (ціна у грн. за 1 шт.):
2.1.
Кубки:
2.1.1.
За перше місце
600
2.1.2.
За друге місце
500
2.1.3.
За третє місце
400
2.1.4.
За перемогу1
5000
2.2.
Медалі:
2.2.1.
За перше місце
150
2.2.2.
За друге місце
140
2.2.3.
За третє місце
130
2.3.
Грамоти (дипломи)
30
3.
Сувенірна продукція:
3.1.
За 1 шт. виробу
200
3.2.
На 1 особу
300

1У разі, якщо згідно з Положенням про проведення заходу визначатимуть лише одного переможця змагання, він одержує кубок і медалі, а призери одержують лише медалі.




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 2
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

Начальнику управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики _________________________

Шановний (-на) _________________________________!


________________________________________ просить Вас прийняти пакет
(назва громадської організації)
документів на проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок у сумі________________________ грн., який відбудеться
(сума коштів)
з ____________________ по ________________________.
(дата початку заходу) (дата завершення заходу)

__________________ _________________ _________________
(посада керівника) (підпис та печатка) (ПІБ)





Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 3
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок


Договір ____
на реалізацію заходу
м. Львів “____“ _________ 20___

Управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (надаліУправління) в особі начальника управління _____________________________________________________, що діє на підставі Положення про управління, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 21.10.2016 947 та ____________________________________ (надаліВиконавець) в особі ______________________________________(П. І. П.), що діє на підставі _________________________, з другої сторони, відповідно до ухвали міської ради від __.__.20___ №____ “Про затвердження Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок (надаліПрограма), уклали цей договір (надаліДоговір) про наступне.
1. Предмет договору

1.1. Виконавець зобов’язується здійснити реалізацію заходу Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок (надаліЗахід) відповідно до затвердженого Положення про проведення заходу, а Управління у свою чергу зобов’язується здійснити його фінансову підтримку у розмірах, визначених Програмою з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок та цим Договором. Розмір фінансової підтримки Заходу становить _____,__ грн., а термін реалізації Заходу, за який проводиться фінансова підтримказ __.__.20___ до __.__.20___ включно.
1.2. Право власності на інтелектуальні або інші цінності, створені у результаті виконання Заходу, належать Виконавцю.
1.3. Фінансова підтримка Заходу здійснюється з чітким та неухильним дотримання вимог, встановлених Програмою.
1.4. У всіх засобах масової інформації (публікаціях, виданнях на паперових та інших носіях інформації тощо) Виконавець зобов’язаний розміщувати малий герб Львова, напис “Львівська міська рада“. При будь-якому наданні інформації щодо Заходу Виконавець зобов’язаний повідомляти одержувача такої інформації про те, що реалізація цього Заходу здійснена за підтримки управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
1.5. Виконавець зобов’язаний використовувати символіку міста: малий герб Львова, напис “Львівська міська рада“ при виготовленні будь-якої рекламно-інформаційної продукції (зовнішня реклама, банери, буклети, флаєри, вимпел тощо), сувенірної продукції, у рекламних цілях Заходу та при оформленні приміщень, які використовуються для проведення Заходу.
1.6. Виконавець зобов’язаний затверджувати макети з дотриманням стандартів розміщення логотипу малого герба Львова, напису “Львівська міська рада“ в управлінні молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (до проведення Заходу).
1.7. Отримати зразок символіки міста необхідно в управлінні молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
1.8. Виконавець є відповідальний за безпеку учасників Заходу.
1.9. Під час реалізації Заходу Виконавець зобов’язаний надати Управлінню щонайменше одне іменне запрошення для участі у заходах, запланованих у рамках реалізації Заходу, яке повинно бути надано завчасно (не пізніше 7 робочих днів до настання відповідної події).
1.10. Виконавець попереджає Управління про неможливість реалізації передбаченого цим Договором Заходу не пізніше ніж за 3 дні до його початку.
1.11. Інформація про Захід та його виконання є відкритою та загальнодоступною для ознайомлення.
2. Порядок та умови надання і використання коштів

2.1. Управління здійснює фінансову підтримку Заходу способом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця, відкритий в органах Державного казначейства України.
2.2. Умовою надання фінансової підтримки Заходу є подання Виконавцем в Управління документів у порядку та у строки, визначені Програмою.
2.3. Надання фінансової підтримки Заходу залежить від наявного бюджетного фінансування.
2.4. Виконавець Заходу зобов’язаний використати кошти, які надійшли на проведення Заходу протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту надходження на рахунок, відкритий в органах Державної казначейської служби України.
3. Відповідальність Сторін

3.1. За невиконання або неналежне виконання умов Договору Сторони несуть відповідальність у межах, передбачених цим Договором, Програмою та законодавством України.
3.2. Виконавець несе повну відповідальність у відповідності до законодавства України за використання не за цільовим призначенням грошових коштів, наданих йому Управлінням на реалізацію Заходу.
3.3. Виконавець зобов’язаний повернути усі використані не за цільовим призначенням кошти Управлінню відповідно до кошторису Заходу.
3.4. За порушення терміну реалізації Заходу Виконавець сплачує Управлінню пеню за кожен день прострочки у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України.
4. Обставини непереборної сили

4.1. Сторони звільняються від відповідальності якщо належному виконанню перешкоджали обставини непереборної сили (стихійні лиха, пожежі тощо). У цьому разі Сторони зобов’язані сповістити одна одну про настання таких обставин з обов’язковим наданням наявних підтверджуючих документів, виданих державними органами. Виконання зобов’язань по цьому Договору відкладається на строк дії обставин непереборної сили.
5. Порядок вирішення спорів

5.1. Усі спори, які пов’язані з цим Договором, його укладанням або такі, які виникають у процесі виконання умов цього Договору, вирішуються способом переговорів між представниками Сторін. Якщо спір неможливо вирішити способом переговорів, він вирішується у судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору у порядку, визначеному законодавством України.
6. Термін дії Договору та порядок його припинення

6.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання та скріплення печатками обох Сторін і діє до 31.12.20____ включно, а у частині проведення розрахунківдо їх повного виконання.
6.2. Дія договору може бути припинена за згодою Сторін або в інших випадках, визначених законодавством України.
6.3. Дія цього Договору може бути припинена достроково у разі:
6.3.1. Письмової відмови Виконавця.
6.3.2. Неможливості виконання Управлінням своїх договірних зобов’язань внаслідок зміни нормативно-правової бази, що стосується фінансової підтримки громадських організацій для проведення спортивних заходів або настання обставин непереборної сили тривалої дії (введення надзвичайного стану тощо).
6.3.3. Встановлення факту нецільового використання наданої фінансової підтримки Заходу.
6.3.4. Порушення законодавства України при реалізації Заходу.
6.3.5. Припинення діяльності Виконавця.
6.3.6. В інших випадках, визначених законодавством України.
6.4. Кошти (надана фінансова підтримка Заходу), які залишились не освоєними (не використаними) Виконавцем на момент припинення Договору підлягають поверненню Управлінню у 3-денний термін з моменту припинення Договору.
7. Додаткові умови

7.1. Сторони гарантують, підписуючи цей Договір, що він укладений представниками Сторін, які мають повноваження на підписання Договору відповідно до вимог законодавства України, а також те, що кожна із Сторін діє у межах законодавства України та власних повноважень.
7.2. Виконавець гарантує зберігання усіх документів, які пов’язані з Заходом, протягом 3-х років з моменту завершення Заходу та допуск до їх перегляду працівників Управління, аудиторів та інших осіб, уповноважених законодавством України.
7.3. Зміни та доповнення до цього Договору допускаються за взаємною згодою Сторін. Зміни та доповнення, які пропонують внести, розглядають протягом одного місяця з дати їх надання на розгляд іншій Стороні.
7.4. Усі правовідносини, не врегульовані цим Договором, регулюються законодавством України.
7.5. Цей Договір складений українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу,по одному для кожної із Сторін.
8. Юридичні адреси та реквізити Сторін
      Управління:
      ____________________________
      ____________________________,
      м. Львів, вул._________________
      р/р № _______________________
      МФО ________________________
      ЄДРПОУ_____________________
      _______________________П. І. П.

      М. П.
      Виконавець:
      ____________________________
      ____________________________,
      м. Львів, вул._________________
      р/р № _______________________
      МФО ________________________
      ЄДРПОУ _____________________
      _______________________П. І. П.

      М. П.


Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін




Додаток 4
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок



      ЗАТВЕРДЖУЮ“






      М. П.
      “ПОГОДЖУЮ“
      Управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
      _________________________


      М. П.
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення заходу _______________________________________________________________ (Назва заходу)

Розділ 1

Виконавець:
Юридична адреса:
Керівник організації:
Відповідальна особа:
Контакти відповідальної особи:
Мобільний тел.:
Службовий тел.:
E-mail (електронна адреса):

Розділ 2

Термін реалізації заходу: з __ __ _____ по __ __ ______ .
Місце реалізації заходу:
Кількість учасників заходу:
Кількість залучених осіб для проведення заходу:
Перелік запрошених на змагання команд (із зазначенням міста):
Мета заходу:
Суть заходу:
Актуальність заходу:
Очікуванні результати:
Сценарний план проведення заходу (по днях та годинах):




Розділ 3
Кошторис заходу (деталізований):
з/п
Статті витрат
Розрахунок
Всього грн.
Сума з міського бюджету
м. Львова,
грн.
1.
Одиниця виміру
Кількість
Вартість за одиницю, грн.
1.1.
1.2.
1.3.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
      Всього:
Розділ 4

Короткий опис громадської організації:

Мета:

Завдання:



Керівник організації ______________/__________________/




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін




Додаток 5
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“ЗАТВЕРДЖУЮ“
Начальник управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики _________________________
(підпис, прізвище, ініціали) _________________________
(число, місяць рік)

М. П.

КОШТОРИС ВИТРАТ
(індивідуальний кошторис)

На проведення
(назва заходу)
Місце проведення
Відповідальна організація за проведення заходу ______________________
________________________________________________________________
(назва громадської організації)
Відповідальна особа за проведення заходу ___________________________
________________________________________________________________
(прізвище, ініціали)

Код програмної класифікації: КПКВКМБ 1115062 “Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність у регіоні“

Загальні відомості про проведення заходу
Термін проведення заходу з __ __ ________ по __ __ ________
Тривалість днів
Кількість учасників чол.












з/п
Стаття витрат з міського бюджету м. Львова
Всього, грн.
1.
2.
3.
      Всього:

Керівник організації
(голова правління) _________________
(Назва організації) М. П. (підпис) (прізвище та ініціали)


Бухгалтер _________________
(Назва організації) М. П. (підпис) (прізвище та ініціали)

“___“_________20____




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін




Додаток 6
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

Начальнику управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики
_________________________
Шановний (-на) ____________________________!

___________________________________просить Вас профінансувати
(назва громадської організації)
за КПКВКМБ 1115062 “Підтримка спорту вищих досягнень та організацій, які здійснюють фізкультурно-спортивну діяльність у регіоні“ відповідно до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок та погодженого кошторису захід ________________________, що відбувся з __ __ ______ по __ __ _______,
(назва заходу)
у сумі ____________ грн.


Копії фінансових зобов’язань та підтверджуючі документи додаються.




_________________ ________________
(посада керівника) (підпис та печатка) (ПІБ)





Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 7
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис
керівника)


АКТ
на списання поліграфії
Ми, комісія у складі:
Головного судді змагань __________________________________________,
Головного секретаря змагань ______________________________________,
представника ___________________________________________________,
склали цей акт про те, що для проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок були придбані та використані поліграфічні матеріали на суму _____________грн., а саме:
1._________________________________________
2._________________________________________
3._________________________________________
4._________________________________________
5._________________________________________




Головний суддя (_________________________)


Головний секретар (_________________________)


Представник ГО (_________________________)




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 8
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис керівника)

АКТ
на списання візуальної продукції
Ми, комісія у складі:
Головного судді змагань __________________________________________,
Головного секретаря змагань ______________________________________,
представника ___________________________________________________,
склали цей акт про те, що для проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок було придбано та використано візуальної продукції на суму _____________грн., а саме:
1._________________________________________
2._________________________________________
3._________________________________________
4._________________________________________
5._________________________________________




Головний суддя (_________________________)


Головний секретар (_________________________)


Представник ГО (_________________________)





Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 9
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис керівника)


Відомість видачі медалей для вручення
переможцям та призерам змагань у рамках
Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок
наказ від ____________ ________



з/п
П. І. П.
Організація, спортивний клуб
Зайняте місце
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Відповідальний / головний суддя _________________________________


Головний секретар _________________________________












Затверджую“ М.П.
(посада, ініціали та підпис керівника)
Відомість видачі кубків для вручення
переможцям та призерам змагань у рамках
Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

наказ від ____________ ________


з/п
П. І. П.
Організація, спортивний клуб
Зайняте місце
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Відповідальний / головний суддя _________________________________


Головний секретар _________________________________




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 10
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис керівника)
АКТ

на списання нагороджувальної атрибутики


Ми, комісія у складі:
Головного судді змагань __________________________________________,
Головного секретаря змагань ______________________________________,
представника ___________________________________________________,
склали цей акт про те, що для проведення змагань і вручення переможцям та призерам змагань у рамках Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок було придбано та використано кубків на суму _______________грн., а саме:
1._________________________________________
2._________________________________________
3._________________________________________
4._________________________________________
5._________________________________________


Головний суддя (_________________________)


Головний секретар (_________________________)


Представник ГО (_________________________)




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін





Додаток 11
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис
керівника)
СПИСОК
спортсменів, тренерів і представників міжнародних федераційучасників Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок, яким було надано послуги з харчування:

з/п
П. І. П.
Організація, спортивний клуб
Сума коштів, грн.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Головний секретар _________________ _______________
(підпис) (ПІБ)



Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 12
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис керівника)
СПИСОК
спортсменів, тренерів і представників міжнародних федераційучасників Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок, яким було надано послуги з проживання:
з/п
П. І. П.
Назва готелю та його місце розташування
Категорія номера у готелі
Сума коштів, грн.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Головний секретар _________________ _______________
(підпис) (ПІБ)





Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 13
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис керівника)


Відомість видачі сувенірної продукції
для вручення учасникам змагань у рамках
Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок
наказ від ____________ ________

з/п
П. І. П.
Організація, спортивний клуб
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Відповідальний / головний суддя _________________________________


Головний секретар _____________________________________________




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін



Додаток 14
до Програми з організації та проведення Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок

“Затверджую“ М. П.
(посада, ініціали та підпис керівника)

АКТ
на списання сувенірної продукції
Ми, комісія у складі:
Головного судді змагань __________________________________________,
Головного секретаря змагань ______________________________________,
представника ___________________________________________________,
склали цей акт про те, що для проведення змагань та вручення учасникам змагань у рамках Чемпіонату України з пауерліфтингу серед чоловіків та жінок було придбано та використано сувенірної продукції на суму __________грн.,а саме:
1._________________________________________
2._________________________________________
3._________________________________________
4._________________________________________
5._________________________________________




Головний суддя (_________________________)


Головний секретар (_________________________)


Представник ГО (_________________________)




Начальник управління молоді
та спорту А. Нікулін

Дата оприлюднення: 05/03/2019