УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



12-та сесія 7-го скликання

УХВАЛА № 3106


від 03/22/2018
Про затвердження Програми закупівлі рухомого складу (автобусів) на умовах фінансового лізингу



Керуючись Бюджетним кодексом України, Цивільним кодексом України, законами України Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про автомобільний транспорт“, “Про фінансовий лізинг, міська рада ухвалила:
1. Затвердити Програму закупівлі рухомого складу (автобусів) на умовах фінансового лізингу (додається).
2. Контроль за виконанням ухвали покласти на виконавчий комітет.




Міський голова А. Садовий


Додаток
Затверджено
ухвалою міської ради
від ___________№____

ПРОГРАМА
закупівлі рухомого складу (автобусів) на умовах фінансового лізингу

1. Загальна частина

1.1. Львівські комунальні підприємства (ЛК АТП № 1, ЛКП Львівелектротранс) та приватні автобусні перевізники надають послуги з перевезення пасажирів.
1.2. Приватні перевізники на ринку громадського автомобільного транспорту не спроможні забезпечити ринок необхідною кількістю транспортних засобів. При цьому вони не дотримуються графіків руху та не виконують необхідний обсяг транспортної роботи, а їхній рухомий склад тривалий час не оновлювався.
1.3. Зменшення кількості автобусів на маршрутах також пов’язано із технічною несправністю автобусів та браком водіїв в автопідприємствах.
1.4. Відповідно до затверджених паспортів на міських автобусних маршрутах загального користування м. Львова повинно курсувати 630 одиниць рухомого складу – у робочі дні, 427-434 одиниці рухомого складу – у вихідні дні. Натомість на маршрутах фактично курсує 480-500 одиниць рухомого складу – у робочі дні та 350-370 одиниць – у вихідні дні (згідно з щоденними даними диспетчерських служб підприємств-перевізників). Відповідно до моделювання повинно бути 730 одиниць рухомого складу на маршрутах зі зміненим розподілом рухомого складу по типах, а саме:

Тип транспорту
Кількість станом на 01.02.2018
Планова кількість на 2020
Трамвай
75
120
Тролейбус
55
120
Автобус (12 м)
90
340
Автобус (8м та менше)
410
150
Всього одиниць на маршруті
630
730

1.5. Частково врегулювати проблему пропонується способом закупівлі 150 одиниць автобусів, 50 тролейбусів та 50 трамваїв у 2018 році для поповнення рухомого складу комунальних підприємств.
2. Мета і завдання Програми

2.1. Мета реалізації Програми закупівлі рухомого складу (автобусів) на умовах фінансового лізингу (надалі – Програма) - розвиток громадського транспорту, забезпечення надання споживачам належної якості послуг із перевезення міським громадським транспортом, реалізація концепції розвитку пасажирського транспорту у м. Львові, створення безпечних та комфортних умов перевезень.
2.2. Пріоритетними завданнями Програми є:
2.2.1. Поліпшення організації перевезень пасажирів та якості надання транспортних послуг.
2.2.2. Зниження собівартості та підвищення рівня прибутковості послуг перевезення за рахунок економії витрат.
2.2.3. Інноваційне оновлення технічної бази - через оновлення парку сучасними автобусами.
2.2.4. Покращення екології міста за рахунок підвищення екологічних стандартів автобусного транспорту (євро 5 – євро 6).
2.2.5. Збільшення пасажироємності громадського транспорту за рахунок закупівлі великих автобусів з пасажиромісткістю більше 100 пасажирів.
3. Механізм реалізації Програми

3.1. Для реалізації Програми Львівському комунальному автотранспортному підприємству № 1 пропонується закупити на умовах фінансового лізингу 150 автобусів з пасажиромісткістю не менше 100 осіб. Термін дії договору фінансового лізингу – до 36 місяців. Ставка лізингу не більше 18%.
3.2. Закупівля автобусів на умовах фінансового лізингу дасть можливість оперативно поповнити комунальний парк рухомого складу новими транспортними засобами у кількості, необхідній для задоволення потреби.
3.3. Лізингоодержувачем пропонується визначити Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1. Після закінчення терміну дії договору фінансового лізингу та виконання зобов’язань, передбачених цим договором, Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1 забезпечить реєстрацію права власності на автобуси, які є предметом лізингу.
3.4. З моменту укладення договору фінансового лізингу на Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1 покладається обов’язок забезпечити страхування, належне утримання, експлуатацію, ремонт та технічне обслуговування автобусів, які є предметом лізингу.
4. Фінансове забезпечення Програми

4.1. Виконання зобов’язань за договором фінансового лізингу покладаються на Львівське комунальне автотранспортне підприємство 1. Підприємство здійснює погашення лізингових платежів, що включають суми, які відшкодовують основну частину вартості предмета лізингу, та відсотки за користування лізингом.
4.2. Для обслуговування договору лізингу та погашення лізингових платежів у міському бюджеті м. Львова на 2018 рік необхідно передбачити кошти у сумі 200 млн. грн. як внесок до статутного капіталу Львівського комунального автотранспортного підприємства № 1.
4.3. Львівська міська рада бере на себе зобов’язання щодо забезпечення виконання умов договору фінансового лізингу протягом усього терміну його дії, у тому числі за рахунок виділення з міського бюджету м. Львова коштів у розмірі та у строки, необхідні для повного та своєчасного виконання умов договору фінансового лізингу.
4.4. Поповнення статутного капіталу Львівського комунального автотранспортного підприємства № 1 для виконання зобов’язань за договором фінансового лізингу здійснюється на підставі ухвали міської ради від 26.12.2016 № 1356 Про затвердження Програми здійснення Львівською міською радою внесків до статутних капіталів комунальних підприємств, установ та організацій у 2017 році та з врахуванням норм ухвали міської ради від 21.12.2017 № 2787 Про продовження на 2018-2020 роки дії Програми здійснення Львівською міською радою внесків до статутних капіталів комунальних підприємств, установ та організацій у 2017 році.
4.5. Головним розпорядником бюджетних коштів є управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури, яке є уповноваженим органом Львівського комунального автотранспортного підприємства № 1.
5. Очікувані результати виконання Програми

5.1. Реалізація проекту дозволить досягти таких соціальних результатів:
5.1.1. Підвищити безпеку та комфорт перевезень громадян міста, швидкість пасажирських перевезень.
5.1.2. Здійснювати перевезення пасажирів з обмеженими фізичними можливостями за рахунок низького рівня підлоги.
5.1.3. Зменшити рівень забруднення шкідливими викидами в місті.
5.1.4. Зберегти соціально значущий вид транспорту.
5.1.5. Зменшити час на посадку і висадку пасажирів за рахунок низького рівня підлоги.
5.1.6. Підвищити конкурентоспроможність комунального транспорту.
5.1.7. Покращити загальну ефективність пасажирських перевезень.
5.1.8. Підвищити рівень сервісу перевезень у громадському транспортні.
5.1.9. Зменшити соціальну напругу.
5.2. Крім зазначених соціальних цілей придбання нових автобусів дасть можливість поліпшити ряд економічних показників у сфері перевезення пасажирів комунальним автотранспортом, зокрема:
5.2.1. Забезпечити загальну економію споживання пального рухомим складом.
5.2.2. Забезпечити зниження собівартості перевезення одного пасажира за рахунок збільшення пасажиромісткості автобусів.

5.2.3. Дозволить ліквідувати додаткові витрати на ремонт та придбання запасних частин за рахунок зменшення потреби у ремонтних роботах.
5.2.4. За рахунок високої перевізної спроможності зменшити кількість рухомого складу, необхідну для задоволення наявного попиту на пасажирські перевезення.
5.2.5. За рахунок зменшення необхідної кількості рухомого складу знизити навантаження на пропускну спроможність вулиць і поліпшить стан організації вуличного руху у м. Львова.




Секретар ради А. Забарило


Віза:

Директор юридичного
департаменту Г. Пайонкевич




Дата оприлюднення: 04/04/2018