Львівська міська рада

//
Протокол громадських слухань проекту рішення проекту рішення виконавчого комітету "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 16.05.2008 №463 "Про тарифи на перевезення пасажирів в міському транспорті"


Громадські слухання були проведені 29 січня 2009 року у сесійній залі Львівської міської ради, м.Львів, пл.Ринок,1, каб.202

    Для участі у громадських слуханнях зареєструвались 30 учасників.

    На громадських слуханнях виступили:
    Ю.Лукашевський, начальник відділу громадського партнерства управління «Секретаріат ради»
    Організація, програма та регламент проведення громадських слухань.
    М.Шкурган, начальник управління транспорту та зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури.
    Представлення проекту рішення.


Обговорення проекту рішення:
    М.Шкурган, начальник управління транспорту та зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури: звернув увагу, що у Львові у звичайному режимі, окрім рухомого складу ЛКП «Львівелектотранс», з пільговими тарифами працюють маршрутні таксі № 3, 5, 7 та сезонний маршрут № 27. Зауважено, що витрати з перевезенням пільговиків мають покриватися з державного бюджету, в той самий час весь тягар щодо здійснення пільгових перевезень лягає на плечі міста, яке укладає договори з перевізниками. На сьогодні є одна категорія пільговиків при перевезенні електротранспортом - учні і студенти, решта категорій пільговиків приймаються на загальнодержавному рівні і їх перевезення визначаються загальнодержавними планами фінансування, однак заплановані суми компенсацій зазвичай надходять не вчасно і не в повному обсязі, тому це питання однозначно потребує врегулювання. Щодо обговорення зміни тарифів, то однозначно будуть проводитися конкурси, однак до того моменту для того щоб здійснювати перевезення на пільгових маршрутах, управлінню транспорту потрібно шукати таких перевізників, одним з них є ЛК АТП№1, яке вже надало свої автобуси на маршрут №5.
    О.Посипанко, начальник відділу економіки, планування, ціноутворення та житлової політики департаменту житлового господарства та інфраструктури: розрахунок тарифу було опрацьовано та погоджено управлінням економіки департаменту економічної політики. Діючий тариф у розмірі 0,8 грн. було затверджено рішенням виконавчого комітету 16.05.2008 № 463 при ціні палива у 5,25 грн. Запропонований проект регуляторного акту спрямований на приведення у відповідність діючого тарифу до фактичних, економічно обґрунтованих витрат підприємств, які працюють у звичайному режимі роботи. У структурі собівартості послуг на міські пасажирські перевезення, основною складовою є ПММ та заробітна плата. Враховуючи, що на сьогодні ціна палива складає 5,75-5,76 грн. за літр ПММ, а мінімальна заробітна плата була підвищена до 605 грн., тому запропоновано встановити даний тариф на рівні 1 грн. Крім того збереження діючого тарифу може погіршити транспортне обслуговування, і частково зупинити рух транспорту. Розрахунки собівартості одного кілометру пробігу свідчать про те, що 1 грн. є недостатньою ціною, але у нас є погодження розрахунку такого тарифу, і розуміння того, що даним видом транспорту користуються соціально незахищені верстви населення.
    М.Будзан, об’єднання профспілок: скільки одиниць рухомого складу працює в такому режимі? Скільки людей перевозиться на цих маршрутах?
    М.Шкурган, начальник управління транспорту та зв’язку департаменту житлового господарства та інфраструктури: заплановано було забезпечувати перевезення більшою кількістю машин, однак з недостатністю коштів, які виділені з державного бюджету, було проведено перерахунки, а від так на маршруті №5 працює 3 машини, на рясненьському напрямку – 2 машини, на маршруті №7 – 2 машини. Для забезпечення необхідної мінімальної роботи цих маршрутів з державного бюджету було потрібно 2,9 млн. грн., в тому числі для забезпечення маршрутів до ОХМАДИТУ та №13А. Щодо кількості перевезених пасажирів, то в загальному перевозиться у Львові 80 млн. пасажирів електротранспортом і 100 млн. за рахунок автобусних перевезень. Щодо кількості пасажирів перевезених на пільгових автобусних маршрутах, то це потрібно розрахувати окремо, попри це потреба у роботі таких маршрутах є навіть якщо автобусом перевозиться мала кількість пасажирів. Крім того в даному контексті важливим є налагодження ефективної системи контролю за наданням послуг. В цьому році з метою розв’язання цієї проблеми планується встановити GPS-системи за роботою громадського транспорту і в першу чергу це буде здійснено на пільгових маршрутах, фінансування яких здійснюється з державного бюджету




Голова громадських слухань,
начальник управління транспорту та зв’язку
департаменту житлового господарства
та інфраструктури М.Шкурган


Секретар громадських слухань,
начальник відділу громадського партнерства
управління «Секретаріат ради» Ю.Лукашевський
<< Попередня     Наступна >>


Відділ громадського партнерства
Тел., факс 297-57-63,
[email protected]




Назад