Львівська міська рада

//
[№ від 07/18/2017] Засідання архітектурно-містобудівної ради № 7 від 16.06.2017 року



1


ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю.Чаплінський

Протокол
Засідання № 7 архітектурно-містобудівної ради
управління архітектури та урбаністики
департаменту містобудування Львівської міської ради
16 червня 2017 року м. Львів
На обговорення поставлені наступні питання:
1. Розгляд Детального плану території, обмеженої вул. Стрийською, вул.І.Чмоли, вул. Козельницькою, проектованою хордовою магістраллю загальноміського значення у м. Львові.
2. Розгляд Детального плану території на розі вул. Кульпарківської, вул. Трускавецької у м. Львові.
3. Розгляд Детального плану території, обмеженої вул. Надійною, вул. Зеленою, межею міста.
4. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатофункціонального комплексу на вул. Черкаській,3 та 3а у м. Львові.

1. Розгляд Детального плану території, обмеженої вул. Стрийською, вул.І.Чмоли, вул. Козельницькою, проектованою хордовою магістраллю загальноміського значення у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Розробник: ДІПМ «Містопроект»
Доповідач: П.Крупа – ГАП, керівник бригади АПМ-2 ДІПМ «Містопроект»

Доповідач П.Крупа – по 1-ому питанню представив рішення наведені у Детальному плані території, обмеженої вул. Стрийською, вул.І.Чмоли, вул. Козельницькою, проектованою хордовою магістраллю загальноміського значення у м. Львові.
Дана територія зарезервована під розвиток Південного громадського підцентру м. Львова, яка знаходиться на перетині вулиць Стрийської та Луганської, проектованої хордової магістралі. Метою опрацювання детального плану території було завдання уточнити можливе функціональне використання територій в межах перспективного громадського центру, визначення можливого проходження проектованої хордової автомагістралі, а також вивчення основних транспортних потоків з метою розвантаженння центральної частини міста. За результатом опрацювань ДІПМ «Містопроект» ця ідея почала поступово реалізовуватися.
В північній частині планованого району громадської забудови – науково-навчальний центр на території Українського Католицького університету поряд з офісними спорудами Державної податкової служби та інституту регуональних досліджень НАНУ.
В його південній частині згідно Генерального плану – квартал між вул. Козельницькою, вул. Чмоли, вул. Луганською, який попередньо резервувався під об’єкти торгового призначення загальноміського значення, а ще далі на південь за залізницею визначена територія, що передбачається для розвитку транспортно-пересадкового вузла.
На захід від вул.Стрийської на території військової частини на перспективу резервується територія для адміністративного центру міста Львова, де пропонується побудувати будинок правосуддя, розмістити адміністративні об’єкти державних органів.
Зокрема, на території в межах вулиць Стрийської-Козельницької-Чмоли на 1-шу чергу передбачається будівництво комплексу офісів, готелю на 150 місць та торгово-розважального центру в межах ділянки колишнього ПАТ «Агрокультура». В північній частині зайнятій на даний час спорудами та ділянками інших землекористувачів, ДПТ передбачається їх використання також під перспективні громадські функції
В східній частині резервується територія для розміщення офісів. Південна частина зберігає існуюче функціональне призначення цієї території. На перетині вул.Стрийської - вул.Луганської передбачається висотна домінанта з двох офісних блоків висотою 11 та 22 поверхи.
На першу чергу передбачається будівництво 2-ої черги транспортної розв’язки на пересіченні вулиць Стрийської – Персенківка за рахунок влаштування проїздів під мостом через залізничну колію. Вільні земельні ділянки резервуються для автостоянок на 300 автомобілів для паркування транспорту.
Розвиток громадського центру потребує відповідного розвитку транспортної інфраструктури. Що стосується громадського транспорту – по вул. Луганській передбачається організація руху швидкісних автобусів. По вул. Стрийській зберігаються всі види громадського транспорту – автобус та тролейбус. По вул. Проектованій передбачається автобусний рух.

Рецензент А.Павлів: прокоментував Детальний план території, обмежений вул. Стрийською, вул. І.Чмоли, вул. Козельницькою, проектованою хордовою магістраллю загальноміського значення у м. Львові.
Дана територія формувалася з 2006р., але багато впливів на неї було ще до того.
В Генеральному плані передбачено 3 великі підцентри (вул. Чернівецька – вул. Городоцька, північний підцентр просп. В.Чорновола, вул.Липинського і південний – вул. Стрийська – вул.Чмоли.
Біля парку «Залізні води» є занедбане парникове господарство, яке було закладене відомим ландшафтним архітектором м. Львова Рьорінгом для забезпечення рослинами парків Львова. Наступне парникове господарство було збудовано на межі міста після 2-ої Світової війни. І 3-тє – територія ПАТ «Квіти Львова», яке є на території біля стадіону «Арена-Львів». Тобто місто збільшувалося.
Враховуючи, що формується потужний підцентр міста - розглядається раціональне урбаністичне освоєння цієї території.
Дане рішення необхідно було би робити з врахуванням цілого Південного підцентру.
Основне зауваження висловив до формування пішохідно-транспортних зв’язків: не вирішене питання заїздів до торгово-розважального комплексу і до кінця не зрозуміло, як рухається транспорт всередині майбутнього району.
Організація заїзду біля мосту з вулиці Стрийської – це недопустима річ - оскільки там є перепад висот як мінімум 3 м з підпірною стінкою на відстанню не більше 100 м. Тобто кут ухилу проходження існуючої вул.Стрийської тут не враховано.
Квартал є дуже цікавий тим, що на нього впливає багато містобудівельних зовнішніх факторів. Перш за все це фактор навколишнього середовища, зокрема близкість рекреаційної зони Стрийського парку.
Існуюча територія колишнього парникового господарства - це буферна зона біля потужної транспортної магістралі. При здійсненні забудови даного квартал має залишатися певний зв'язок з парком. Стрийський парк має працювати як зелений громадський простір даного району забудови.
Цей квартал буде дуже вдало обслуговувати південну групу міста.
Сумнівним є те, що рух транспорту по вул.Чмоли перериває пішохідні зв’язки між громадськими об’єктами у даному районі та зв’язок із рекреаційними зонами. У даному випадку це не є вдалим рішенням. Напевно слід на перспективу пошукати рішення щодо уникнення конфліктів між транспортними та пішохідними потоками.
Висловив позитивну оцінку даного об’єкту за умови доопрацювання на подальших етапах проектування Схеми організації транспортно-пішохідного руху навколо громадського центру.

Виступили: Ю.Юренц, В.Дубина, В.Лаврін, О.Ярема, Ю.Столяров
Запитання присутніх стосувалися:
- вирішення евакуації людей з висотних будівель та організації пожежогасіння;
Доповідач П.Крупа на поставлені питання поінформував, що:
- згідно схеми організації цивільної оборони, що розроблений в Генеральному плані передбачено можливість транспортного виходу та виїзду; висотна домінанта розташована на значній відстані від магістралі;
- що стосується забезпечення засобами інженерного захисту цивільної оборони – під кожним об’єктом є підземні паркінги та будуть проектуватися з вимогою цивільної оборони; якщо буде необхідність можна буде частину людей евакуювати;
- необхідно інвестору поставити умови для забезпечення пожежогасіння висотної домінанти;
- вирішено зробити заїзд з вул.Чмоли з організацією площі в 2-ох рівнях.

В.Дубина висловив задоволення, що знайшлося функціональне використання даної території в районі вул. Стрийської – вул.Чмоли. Єдине застереження - щоб не з’явилася ідея офісні корпуси для розміщення ІТ-фірм перетворити в житло.
В.Лаврін схвалив запропонований авторами розвиток громадської функцію на даній території. «Айті»-шний напрямок дуже потрібний для розвитку міста. Більшою небезпекою є розміщення торгово-розважального центру. Вказав на необхідність більш детального опрацювання на подальших стадіях проектування більш деталізованої Схеми організації транспоортно-пішохідного руху. Даний проект заслуговує на підтримання та подальшу реалізацію.
О.Ярема ствердив, що не враховано можливість розвитку підземної урбаністикиї. Категорично висловився проти розміщення житла на цій ділянці. Схвалив дане рішення ДПТ щодо розвитку на даній території громадських функцій.
Ю.Столяров прокоментував, що даний детальний план є найкращий з усіх інших пропозицій, що пропоновались раніше. Дуже вдала посадка в оточуючу забудову. Запропонував транспортне моделювання пов’язати з реальними показниками торгового центру. А також можливість введення водних просторів шляхом організації штучних водойм між ірзними за функціями громадських споруд для збагачення цієї зони.
С.Фіалковський: для кожного детального плану здійснюється макро-моделювання в складі транспортної схеми м. Львова. А також завершується мікро-моделювання. Це буде базова модель, яка буде використовуватися і вдосконалюватися на наступних стадіях проектування.

Вирішили:
1. Схвалити рішення Детального плану території обмеженої вул. Стрийською, вул. І.Чмоли, вул. Козельницькою, проектованою хордовою магістраллю загальноміського значення з врахуванням зауважень членів архітектурно-містобудівної ради у м. Львові для подальшого затвердження.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування
Результати голосування:
За – 18; Проти -0; Утрималося –1 .

2. Розгляд Детального плану території на розі вул. Кульпарківської, вул. Трускавецької у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – ТзОВ «Аметрин»
Розробник: ДП ДІПМ «Містопроект»
Доповідач: М.Лопушанський – ГАП, АПМ-2 ДП ДІПМ «Містопроект»

Доповідач М.Лопушанський – по 2-ому питанню представив рішення, наведені у Детальному плані території на розі вул. Кульпарківської, вул. Трускавецької у м. Львові.

Проектована земельна ділянка загальною площею 0,6256 га, розташована на території м. Львів.
Ділянка межує з територіями багатоповерхової житлової забудови з півночі, з вул. Кульпарківською з заходу та з вул. Трускавецькою з півдня, а також з територіями у комунальній власності міста, вільними від забудови, що пропонуються під будівництво архіву, і з територією середньої школи.
Територія проектування на даний час використовується як територія відкритої автостоянки (фактично пустир, неужитки).
Площа опрацювання ДПТ - 2,15 га. Площа проектованої ділянки – 0,6256 га. На проектованій території передбачається розміщення 5 житлових секцій, з яких дві - 10 пов, дві – 8 пов, одна – 7 пов. В перших поверхах розмішені об'єкти громадського використання.
Основним видом використання території в межах ДПТ є житлова багатоповерхова квартирна забудова з доповненням громадською у перших поверхах заб-ви.
Транспортне забезпечення території вирішується з вул. Трускавецької та Кульпарківської по проектованих проїздах.
Планувальна структура сформована на основі існуючих вулиць і доповнена проектованими.
У зв’язку з прийнятою конфігурацією проектованої забудови частина нижніх поверхів не має нормативної інсоляції, відтак пропонується розташування на цих поверхах об'єктів громадського обслуговування (пральні, перукарні, магазини, салони, тренажерні зали та ін.) та двостороння орієнтація 3- та 4-кімнатних квартир.
Згідно розробленого детального плану на території опрацювання передбачається 5 нових секцій різної поверховості (7, 8, 10 пов.) з громадською функцією у перших поверхах.
В даному житловому комплексі може розміститися наступна кількість жителів - 441 житель.
Гостеві автостоянки розташовуються вздовж проектованих проїздів.
Для постійного зберігання автомобілів мешканців пропонується влаштування підземних дворівневих гаражів під незабудованою територією. Як альтернативне рішення підземним гаражів пропонується багаторівневий автоматизований гараж між торцями будинків.
Доступ до території проектування ДПТ здійснюється з вул. Трускавецької та вул. Кульпарківської.
На території проектування передбачено доповнення існуючої мережі вулиць внутрішньо-квартальним проїздом,що йтиме вздовж південної, північної та східної меж ділянки. Ширина проектованих проїздів 5,5м.
Стоянка та зберігання автомобілів можливі на проектованих гостьових автостоянках вздовж проїздів (40 парко-місць). та на багаторівневому підземному паркінгу 100 парко-місць, що проектується на території ділянки.
Основні техніко-економічні показники детального плану
    Показники
Одиниця

виміру

Вихідний

рік 2017 р.

Перша черга

2022 р.

Розрахунковий термін

2027р.

1.
Територія (в межах детального плану), всього в тому числі:
га
2,15
2,15
2,15
1.1- багатоповерхова квартирна житлова забудова( в межах ділянки)
га
-
0,21
0,21
1.2- зелені території заг. користування поза межами ділянки
га
0,17
0,17
0,17
- зелені території заг. користування
га
-
0,08
0,08
1.3
- проїзди, тротуари, парковка,територія в межах червоних ліній вулиць
га
1,7
1,41
1,41
1.4
- громадська забудова
га
0.28
0,49(0,21 в складі житлових секцій)
0,49(0,21 в складі житлових секцій)
2.
Населення
люд.
-
441
441

Виступили: І.Мельник, О.Ярема, В.Якубовський, В.Хижняк, Ю.Столяроов, П.Крупа, В.Дубина
Запитання і зуваження присутніх стосувалися:
- пропозиції вирішення південного і західного фасадів;
- вивчення забудівником закарстованості території;
- врахування інсоляції в квартирах при даній конфігурації кварталу;
- дотримання нормативного розриву між східною стороною планованого будинку і довгою стороною проектованої будівлі архіву;
- аналізу варіантів іншого функціонального призначення ділянки забудови крім житла;
- визначення відстаней від червоних ліній вул. Кульпарківської та вул. Трускавецької до будинку;
- відображення в матріалах ДПТ схеми планувальних обмежень;
- відображення в матріалах ДПТ впливу аеропорту на плановану забудову;

Доповідач М.Лопушанський на поставлені питання поінформував, що:
- місце розташування проектованої ділянки –західне плато м. Львова з потенційним проявом карсто-небезпечних явищ; геологічні умови не є сприятливими і треба застосовувати заходи щодо підсилення конструкцій фундаментів; геологічна ситуація складна і на стадії проекту будуть прийняті відповідні рішення для забезпечення даного комплексу;
- є 3 варіанти вирішення розміщення садочків та шкіл: 1) отриманий лист від управління освіти; 2) влаштування в будинку кімнат тимчасового перебування дітей в межах проектовано комплексу, а також доїзд дітей шкільного і дошкільного віку в збудований садочок в Сихівському районі;
- інсоляція для влаштування однокімнатних квартир сприятлива тільки з Західної сторони, з Південної і частково з Східної; внутрішній двір при даній конфігурації будівлі вимагає облаштування квартир з двохсторонньою орієнтацією для забезпечення інсоляції;
- розрив між Східною стороною будинку і довгою стороною будівлі архіву прийнятий 15 м за умови, що дана сторона архіву є торцевою;
- інші варіанти використання функціонального призначення даним Детальним планом не передбачалися;
- будинок розташований безпосередньо по червоних лініях;
- вимоги до забудови забезпечення пониження шуму 30 дБ для огороджуючи конструкцій.

В.Дубина висловився, що ситуація є дуже складна. Тут має бути якась домінанта, щоб достойно завершити кут цієї забудови. Спочатку треба внести зміни в зонінг і після того треба розглядати і погоджувати детальний план. Для замовника - це найкращий варіант, який вирішує всі його наміри.
Ю.Столяров висловив думку, що має сумнів, що житло є найкращою функцією. Конфігурація будинку має враховувати розміщення архіву. Необхідно дотримуватися завдання на проектування.
П.Крупа: можливо краще було би включити дану ділянку в розроблення конкурсного проекту в комплексі з міським архівом і зробити завершений кут під об’єкт адміністративне призначення. В Генеральному плані була зарезервована територія під автостоянку з перспективою будівництва багатоповерхового паркінгу.

Вирішили:
1. Повернути Детальний план території на розі вул. Кульпарківської, вул. Трускавецької у м. Львові на доопрацювання з врахуванням зауважень та пропозицій, озвучених членами архітектурно-містобудівної ради.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 18; Проти - 0; Утрималося – 1.

3. Розгляд Детального плану території, обмеженої вул. Надійною, вул. Зеленою, межею міста.

Замовник розроблення містобудівної документації – ТзОВ «Галич-авто»
Розробник – ДІПМ «Містопроект»
Доповідач – М.Лопушанський – ГАП АПМ-2 ДП ДІПМ «Містопроект»

Доповідач М.Лопушанський – по 3-ому питанню представив рішення, наведені у Детальному плані території, обмеженої вул. Надійною, вул. Зеленою, межею міста.
Земельна ділянка даного детального плану території площею 7 га, та обмежена: з півночі - червоною лінією вул. Надійної, зі сходу — межею міста, з півдня — межею міста, з заходу — червоною лінією вул. Зеленої.
На ділянці, що перебуває у власності ТОВ "Галич-Авто" передбачається будівництво нового 9-пов. житлового кварталу з дошкільним закладом.
Згідно проектних пропозицій поверховість нової забудови 10 пов з дворівневими квартирами в останніх поверхах, також прибудованими та вбудованими в 1-ий поверх приміщеннями обслуговування, в частині забудови що формують фасади вулиць.
Поверховість нової забудови прийнята з урахуванням побажань замовника та з умов ефективного використання земель в межах міста Львова.
Нову житлову забудову передбачається облаштувати відповідними комплексними прибудинковими майданчиками згідно відповідних містобудівних розрахунків загалом по комплексах будівництва.
Розміщення нової житлової забудови згідно планувальної структури запропонованої на території можливе при дотриманні усіх нормативних розривів та охоронних зон та узгодження рішень з відповідними експлуатуючими службами інженерних мереж.
Також на територіях нової забудови пропонується формування системи обслуговування населення мікрорайонного рівня, шляхом влаштування прибудованих та вбудованих в перші поверхи об’єктів обслуговування.
Існуюча школа 3-го ступеня розташована на захід від ділянки на відстані ~ 0,7 км. Забезпечення дитячим садочком та початковою школою (суміщеного типу) пропонується шляхом будівництва закладу на ділянці.
Розрахункова потреба за середніми даними щодо вікової структури дітей складає:
Варіант 1:
- дитсадок 973Ч 30 : 1000≈ 29 місць;
- середня школа 973Ч 140 :1000 ≈ 136 місць.
ОСНОВНІ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ
(в межах внесення змін)
ПоказникиОдиниця
виміру
Згідно затвердженого ДПТ Згідно проекту
змін
до ДПТ
1234 5
1Площа в межах ДПТга77
2.Квартали житлової забудови
в тому числі:
га-3,7
-квартирнага-3
3. Території громадської забудови
(в тому дитячі дошкільні заклади)
га-0,17
4.Території закладів громадського обслуговуванняга0,420,42
6.Інші території (території резерву допустимого використання території)га1,71,7
7.Вулиці та дорогига2,62,6
8.Населеннятис.
чол
973

Виступили: В.Якубовський, П.Крупа, О.Ярема, В.Хижняк, Ю.Столяров, Я.Грибальський
Запитання і зуваження присутніх стосувалися:
- поверховості житлового кварталу;
- доцільності розміщення житлового кварталу в промвузлі та відповідності містобудівній ситуації у даному районі;
- об’ємного рішення в структурі існуючої забудови;
- проведених громадських слухань і висловлених зауважень на них;
- довезення дітей до школи даного кварталу шкільним автобусом;
- дотримання санітарно-гігієнічного регламенту в зонінгу; усунення факторів впливу та їх обґрунтування;

Доповідач М.Лопушанський на поставлені питання поінформував, що:
- поверховість складає 10 поверхів;
- громадські слухання проводилися і зауважень не було;
- впливу промислової зони від розташування житлового комплексу немає, оскільки з Східної сторони розташовуються об’єкти 4 класу санітарної характеристики, та є вітка залізниці, від якої санітарна зона 50 м; маємо відстань 100 м до об’єктів 4 класу шкідливості, яка використовується на даний час, як автобаза та складські території;
- на використання зем.ділянки для розташування проектованої забудови не мають впливу промислові об’єкти і промислова зона Сихова;
- існуючий санітарний вплив, який неможливо зняти, від магістральної залізничної колії та магістральної вулиці; можливо тільки застосувати заходи – шумопоглинаючі огороджуючи конструкції проектованого комплексу;
- в даному комплексі передбачається повноцінний садочок з початковими класами, що передбачено проектом плану зонування.

В.Дубина прокоментував, що тут є багато існуючої житлової забудови. Дитячий садок має бути передбачений не тільки для мешканців багатоповерхового житла, а і для частини мешканців садибного житла, яке є вздовж вул. Зеленої. Початкова школа тут є обов’язковою. Будинки по своєму архітектурному вирішенні мали би бути цікавіші, оскільки тут починається в’їзд до міста.
П.Крупа зауважив, що необхідно переглянути Південну частину містобудівного утворення. Даний квартал має право на життя. Необхідно зробити до Генерального плану схему на перспективу бачення даної території.

Вирішили:
1. Повернути Детальний план території, обмеженої вул. Надійною, вул. Зеленою, межею міста Львова на доопрацювання з врахуванням зауважень та пропозицій, озвучених членами архітектурно-містобудівної ради.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – одноголосно.

4. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатофункціонального комплексу на вул. Черкаській,3 та 3а у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – гр. Акімов М.Б.
Розробник – ФОП Ю.Столяров
Доповідач – Ю.Столяров – головний архітектор проекту.

Доповідач Ю.Столяров – по 4-ому питанню представив рішення, наведені у містобудівному розрахунку будівництва багатофункціонального комплексу на вул. Черкаській,3 та 3а у м. Львові.
Дана будівля – будівля районного рівня розміщена в структурі житлової забудови. По зонінгу належить до зони Ж-1 (садибної житлової забудови).
Це дві ділянки садибних житлових будинків, які закинуті. Житло на даній ділянці не є можливим, оскільки вона з двох сторін обмежена 9-ти поверховими житловими будинками. Один з таких будинків з Півдня повністю закриває інсоляцію.
Існуюче функціональне призначення земельних ділянок – №1 - для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка); №2 - землі житлової забудови, обслуговування житлового будинку.
Проектоване функціональне призначення земельних ділянок – землі громадського використання.
Згідно з кадастровим планом, ділянка проектування має наступні межі :
- з північної та південної сторони – територія багатоповерхової житлової забудови;
- зі східної сторони – територія багатоповерхової житлової забудови, червоні лінії вул. Помірки;
- з західної сторони - територія садибної житлової забудови.
Ділянка проектованого об’єкта, згідно генплану міста відноситься до об’єктів житлового призначення. Згідно намірів замовника та проектного рішення передбачається розташування 4-ьох поверхового багатофункціонального комплексу, як допустимого виду забудови.

Попередні показники проектованого об’єкту:
· Розрахункова кількість працюючих комплексу – 60 осіб
· Орієнтовна загальна площа будівлі – 1464 м.кв.
· Заклад громадського харчування на 37 місць
· Заклади обслуговування:
· Майстерня – 180 м.кв.
· Ательє – 57,2 м.кв.
· Перукарня – 67,33 м.кв.
· Заклади побутового обслуговування 261,02 м.кв.
· Заклади торгівлі загальною торговою площею 225 м.кв.
· Відкрита автостоянка – 5 автомобілів (біля головного входу в будівлю)
· Відкрита автостоянка – 21 автомобіль на суміжній території з східного боку від ділянки проектування (з них – 2 парко-місця зарезервовано для мало мобільних груп населення)
· Орієнтовний загальний будівельний об’єм будинку – до 6 570 м. куб.
· Висота будинку – 4 поверхи (висота в найвищому місці – до 19,05 м).

Проект передбачає будівництво 4 поверхового багатофункціонального офісно-торгового комплексу із влаштуванням торгово-побутових приміщень, та закладу громадського харчування (кафе). Підвальний та мансардний поверхи відсутні.
Об’єкт містить вбудований заклад громадського харчування на 1 поверсі (кафе на 37 місць), а також заклади торгівлі на 1 та 2 поверсі загальною площею 225 м.кв.
Проектована забудова вирішена окремо-стоячою будівлею, по вул. Черкаській, та забезпечена відповідними під‘їздами, тротуарами, благоустроєм, озелененням, дотримання нормативних розривів до існуючої забудови та об’єктів інженерної інфраструктури забезпечено.
Основні техніко-економічні показники
Найменування даних Одиниця виміру Показники
1. Характер будівництва нове будівництво.
2. Поверховість 4 поверхи
3. Загальна площа будинку м2 1464
4. Загальний будівельний об’єм, м3 6 570
- вище рівня ±0,000 6 120
- нижче рівня ±0,000 150
5. - умовна висота будівлі
- 4-ти поверхова будівля м 13,95
6. Площа ділянки га 0,0739
6а. Площа забудови м2 320,06
6б. Площа замощення м2 350,00
6в. Площа озеленення м2 60,11

Проектом передбачається автостоянка місткістю 5 машино-місць на території проектованої будівлі.
Поруч розташована автостоянка спільного користування мешканцями прилеглої багатоквартирної забудови місткістю 21 машино-місця, також передбачено впорядкування території та облаштування обслуговуючих майданчиків для відпочинку.

Виступили: П.Крупа, В.Лаврін, Ю.Чаплінський, В.Дубина
Запитання присутніх стосувалися:
- території між двома 9-ти поверховими будинками;
- дитячих майданчиків;
- цільового та функціонального призначення земельної ділянки;
- залишення двох житлових будинків;
Доповідач Ю.Столяров на поставлені питання поінформував, що:
- на даній території розташовані 2 садибних житлових будинки, які в аварійному стані;
- цільове призначення земель передбачено для житлових будинків, категорія – землі житлової та громадської забудови;
- будинки, які є збудовані мають 25-30 років.
- 5-тий поверх - це технічний поверх, що передбачений не для житла.

В.Дубина висловився, що згідно регламенту зонінгу даний вид забудови є допустимий. Допустимі види використання можуть бути дозволені за умови погодження з містобудівною радою. Необхідно також організувати локальне громадське слухання для мешканців цих будинків.

Вирішили:
1. Схвалити містобудівний розрахунок будівництва 4-ьохповерхового багатофункціонального комплексу на вул. Черкаській,3 та 3а у м. Львові як допустимого виду забудови для подальшого затвердження після проведення попередніх громадських слухань з мешканцями оточуючої забудови за умови його доопрацювання згідно зауважень членів архітектурно-містобудівної ради та переоформлення землекористування.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 17, Проти – 0, Утрималися – 2.

Секретар архітектурно-містобудівної ради управління архітектуриВ.Хижняк


1.1.jpg1.2.jpg1.3.jpg1.4.jpg1.5.jpg1.6.jpg2.1.jpg2.1.jpg2.2.jpg2.2.jpg2.3.jpg3.1.jpg3.2.jpg3.3.jpg3.4.jpg3.5.jpg3.6.jpg4.1.jpg4.2.jpg4.3.jpg
<< Попередня     Наступна >>




Назад