Львівська міська рада

//
[№ від 06/09/2017] Засідання архітектурно-містобудівної ради № 6 від 24 травня 2017 р.


ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю.Чаплінський
Протокол
Засідання № 6 архітектурно-містобудівної ради
управління архітектури та урбаністики
департаменту містобудування Львівської міської ради

24 травня 2017 року м. Львів


На обговорення поставлені наступні питання:

1. Повторний розгляд Детального плану території обмеженої вул. О.Архипенка, вул. Шота Руставелі, пл. Євгена Петрушевича у м. Львові.
2. Повторний розгляд доопрацьованого Детального плану території у межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові.
3. Розгляд Детального плану території у районі вул. Трускавецької – Академіка Підстригача у м. Львові.
4. Розгляд Детального плану території у районі вул. Пасічної, 25-39 (коригування червоних ліній) у м. Львові.
5. Розгляд Детального плану території у районі вул. Очеретяної.

Додаткове питання:
6. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового із вбудованими громадськими приміщеннями та підземними паркінгами на вул. Зеленій,184 у м. Львові із знесенням існуючих будівель.


1.Повторний розгляд Детального плану території обмеженої вул. О.Архипенка, вул. Шота Руставелі, пл. Євгена Петрушевича у м. Львові.
Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Розробник: ДІПМ «Містопроект»
Доповідач: Ю.Столяров – ГАП, керівник бригади АПМ-2 ДІПМ «Містопроект»

Доповідач Ю.Столяров – по 1-ому питанню представив рішення наведені у повторному розгляді Детального плану території обмеженої вул. О.Архипенка, вул. Шота Руставелі, пл. Євгена Петрушевича у м. Львові.
Уточнено місце, де знаходиться унікальне дерево, пам’ятка природи – платан. Там є можливість на 1-шу чергу здійснити розширення проїжджої частини, таким чином платан знаходиться в проїжджій частині, влаштовується острівець, озеленена клумба, яка займає одну смугу. Воно виконує роль розподільчого острівця, який організовує транспортні потоки, направляє їх в різні сторони.
Щодо питання транспорту, пропрацьовано проектний план на 1-шу чергу і проектний план на 2-гу чергу.
1-ша черга - це найближчі 1-2 роки доки не побудується підземний паркінг пл.Петрушевича, що може бути реалізовано зараз. З врахуванням планованого підземного паркінгу даний район достатньо забезпечений кількістю необхідних машино-місць. Організовано стоянку навпроти бізнес-центру на 30 машин. Вздовж тенісних кортів – 25-30 машино-місць, а також в районі 25 машин на асфальтованому майданчику біля офісної будівлі. В межах цієї території ми маємо на даний час приблизно 100 машино-місць. Мешканці прилеглих будинків паркуються на прилеглій прибудинковій території. Ця територія забезпечує потреби в машино-місцях також установ, які тут працюють.
На 1-шу чергу пропонується благоустрій впорядкування ситуації з проїздами, роз’їздами, організація руху і організація паркування. Чітка сегрегація пішохідних потоків та автомобільних потоків.
Важлива реалізація – сходи до будівлі (яка реконструюється) колишнього проектного інституту, які мають невеликий ухил. Ці сходи можуть замінити на проїзд, на пандус.
Що стосується проїзду зі сторони пенітенціарної служби – він існуючий на стику двох ділянокі може бути використаний як резервний протипожежний заїзд.
Є проектний план на 2-гу чергу. Все буде залежати від проекту паркінгу. Поданий детальний план території орієнтований на лише один з варіантів підземного паркінгу. Таких варіантів розроблено 3.
Планується великий паркінг під пл. Петрушевича, маленький паркінг для мешканців будинку. Є можливість влаштування паркінгів під тенісними кортами. Сумарно є велика потужність паркінгів (4 паркінги сумарною місткістю 500 автомобілів).
Було питання шумового нормативного розриву від тенісних кортів до вікон житлової забудови. Шумовий фон центральної частини міста перекриває. Конструкція тенісних кортів тут така, що ніколи не демонтуються їх огороджуючі конструкції, які одночасно служать протишумовими екранами.
Відстань від фактичного тенісного корту до фактичного житлового вікна будинку складає більше 14 м.

Виступили: Л.Онищенко, І.Мельник, О.Ярема
Запитання присутніх стосувалися:
- врахування історико-містобудівного обґрунтування будівництва будинку біля кіосків;
- ліквідації скверу на пл. Петрушевича;
Доповідач Ю.Столяров на поставлені питання поінформував, що:
- це поза межами детального плану території;
- це один з варіантів розв’язки на пл. Петрушевича, але вона занадто урбанізовує її, занадто велика кількість асфальту, це завдання для проектування паркінгу – збереження якомога більшої кількості зелені на площі чи її відновлення після будівництва паркінгу.

Висновок:
1. Схвалити рішення Детального плану території обмеженої вул. О.Архипенка, вул. Шота Руставелі, пл. Євгена Петрушевича у м. Львові для подальшого затвердження.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування
Результати голосування:
За – 12; Проти -0; Утрималося – 4.


2. Повторний розгляд доопрацьованого Детального плану території у межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Розробник: ДІПМ «Містопроект»
Доповідач: Ю.Столяров – ГАП, керівник бригади АПМ-2 ДІПМ «Містопроект»

Доповідач Ю.Столяров – по 2-ому питанню представив рішення, наведені у доопрацьованому Детальному плані території у межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові.
Це проект внесення змін у детальний план території. 6 років тому розроблявся і був затверджений детальний план, в якому дана територія передбачалася під 4 квадратних квартали поверховістю від 4 до 10 поверхів по наростаючій з півдня до залізниці, де присутня квартирно-житлова забудова.
Змінилися наміри власника цієї території, тому він і звернувся з проханням внести зміни в даний детальний план. Він вирішив понизити щільність забудови і перейти від забудови багатоповерхової до забудови 2-3 поверхи висотою.
Будинки, які не мають гаражів будуть мати можливість їх придбати.
Вздовж вул.Любінської залишається 1 будинок поверховістю 4-6 поверхів, як багатофункціональний офісний будинок. Це 1-ша зміна.
2-га зміна пов’язана з територією автотранспортного підприємства. Після дискусій з громадськістю було прийнято рішення розміщення поліфункціонального багатоповерхового комплексу.
По функціональному зонуванню передбачається така схема, що будівлі, які формують 1-ий фронт від вул. Кульпарківської до вул.Садової – це будівлі громадського призначення (готель, офіси, торгівля). Під цим всім – підземний паркінг. 2-га лінія забудови – житлова забудова, закрита від вул.Кульпарківської 1-им фронтом забудови і виходячи торцями до існуючого авто гаражного кооперативу.
Є проблема з приватизованими гаражами, і дане питання вирішили відкласти.
Загальна кількість мешканців 2000 мешканців співпадає з детальним планом території до внесення змін.
Є проектований дитячий садок з окремо виділеною територією в кварталі малоповерхової забудови. А також вбудований у багатоповерхову забудову дитячий садок неповного дня.
Решта території детального плану залишилося без змін.
Ю.Чаплінський уточнив стосовно вул. Зоряної, чи залишається зона Ж-1. В цьому місці є величезний перепад рельєфу і мешканці жаліються на постійне підтоплення. Можливо варто передбачити вищу забудову.

Виступили: В.Лаврін, О.Ярема, В.Хижняк, В.Дубина
Запитання присутніх стосувалися:
- вирішення питання виносу гаражів, приватизованих разом із землею або ж заміною їх на багаторівневі паркінги;
- забезпечення шумозахисту від залізниці;
- обов’язкового влаштування проїзду під мостом на вул.Кульпарківській, що з’єднав би 2 житлово-громадських утворення по обидві сторони вул.Кульпарківської;
- кількості гаражів;
- використання 50 м санітарно-захисної зони від гаражів;
Доповідач Ю.Столяров на поставлені питання поінформував, що:
- гаражі приватизовані, як об’єкти нерухомості без землі;
- до внесення змін в детальний план тут передбачався багаторівневий паркінг в кілька рівнів, який мав своєю висотою перекривати собою багатоповерхову забудову; зараз, коли тут стала малоповерхова забудова, потреба в більшій висоті відпала; створюється три блоки гаражів, а між ними стоянки, майданчики та інше;
- ділянка під АЗС з самого початку передбачалася під винос, ділянка знаходиться в межах червоних ліній вулиці;
- житлова вулиця передбачає ширину 6-8 м;
- сумарно кількість гаражів в існуючих кооперативах становить до 300 боксів.

В.Дубина висловився стосовно необхідності влаштування перехоплюючих парковок на магістральних вулицях міста, і що це не тільки місця в гаражі, а також забезпечення умов безперешкодного заїзду-виїзду з такого об’єкту.
Ю.Чаплінський висловив думку, що дані об’єми є умовними, оскільки немає містобудівного розрахунку.

Вирішили:
1. Схвалити рішення доопрацьованого Детального плану території у межах вул. Кульпарківської, вул. Садової, вул. С.Петлюри, вул. Любінської, залізничної колії у м. Львові для подальшого затвердження.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – одноголосно; Проти - 0; Утрималося – 0.

3. Розгляд Детального плану території у районі вул. Трускавецької – Академіка Підстригача у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Відповідальний за фінансування розроблення ДПТ – ЖК «Парус»
Розробник – ДІПМ «Містопроект»
Доповідач – Ю.Столяров – ГАП, керівник бригади АПМ-2 ДІПМ «Містопроект»

Доповідач Ю.Столяров – по 3-ому питанню представив рішення, наведені у Детальному плані території у районі вул. Трускавецької – Академіка Підстригача у м. Львові.
Представлена територія по зонуванню є територією технопарків. Даний детальний план виник в зв’язку з тим, що почався рух по освоєнню цих територій, з’явилися власники ділянок, які вирішили здійснювати забудову.
Територія детального плану становить 13 га і рішенням виконкому Львівської міської ради визначена територія у вигляді паралелепіпеда від вул. Наукової до вул. Трускавецької. Ця територія дуже добре підходить під назву технопарк. Це комплексна територія, де існує наукове не шкідливе виробництво, де існують офіси пов’язані з цим виробництвом, а також може існувати житло.
Пропрацьовано всі планувальні обмеження.
Тут планується загалом доформувати території промислової забудови офісними будівлями, продовжити вздовж вул. Підстригача також офісною функцією, передбачити багаторівневий паркінг.
В південній частині ДПТ знаходиться багаторівневий паркінг.
Площа земельної ділянки, де передбачається житло становить 1,5 га.
Поверховість житлового кварталу «Парус» від 2 до 16 поверхів. 2,3 поверхи – громадська забудова (дитячий садок), Ідея така, що входи в під’їзди знаходяться ззовні. Територія дитячого садка – це і територія дитячих майданчиків для мешканців. Спортивні майданчики і майданчики для відпочинку мешканців передбачаються на даху гаража і на даху громадської будівлі. Це погоджено з намірами забудовника.
Техніко-економічні показники:
Поверховість 2-16 поверхів.
Житло – 31 000 м кв.
Більша частина території за виробничими функціями громадського та офісного призначення.

Виступили: П.Крупа, О.Ярема, В.Хижняк
Запитання присутніх стосувалися:
- розроблення санітарно-захисної зони від існуючих підприємств;
- вивчення існуючої екологічної ситуації та впливів на перспективні території;
- резервування територій для шкіл та дитячих садочків;
- необхідності опрацювання заходів із зменшенння існуючої СЗЗ від трасформаторної підстанції;
- детального опрацювання розділу детального плану території «Внесення змін в План зонування Франківського р-ну»;
- вулиця Трускавецька передбачена, як магістральна вулиця районного значення (мусить бути розширення); розгляд альтернативного варіанту пропуску трамвайної колії;
Доповідач Ю.Столяров на поставлені питання поінформував, що:
- пропонується відвести окрему територію під окремо-стоячий дитячий садок площею 0,2 га, кількістю на 50 місць; передбачений паркінг на 8 поверхів надземних і 1 підземний поверх; даними паркінгами забезпечується необхідна кількість машино-місць;
- єдиною проблемою цієї території є школа; найближчі школи знаходяться за магістральними вулицями; на території Сокільник житловий квартал почергово будується і в ньому передбачена повноцінна велика середня школа, що знаходиться в радіусі пішохідної доступності до даної території проектування

П.Крупа зауважив, що при розширенні вулиці до 15 м від ЖК «Парус» до житлової вулиці залишається 7 м. Необхідно трохи відступити.

Вирішили:
1. Схвалити рішення Детального плану території у районі вул. Трускавецької – Академіка Підстригача у м. Львові за умови доопрацювання заходів із зменшенння СЗЗ від трасформаторної підстанції для подальшого затвердження.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 12; Проти - 0; Утрималося – 4.

4. Розгляд Детального плану території у районі вул. Пасічної,25-39 (коригування червоних ліній) у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Розробник – ДІПМ «Містопроект»
Доповідач – П.Крупа – ГАП, керівник бригади АПМ-2 ДІПМ «Містопроект»

Доповідач П.Крупа – по 4-ому питанню представив рішення, наведені у Детальному плані території у районі вул. Пасічної,25-39 (коригування червоних ліній) у м. Львові.
Мова йде про відрізок від вул. Таджицької до вул. Голубця. У 1973р. був розроблений детальний план території, який передбачав продовження магістральної вулиці загальноміського значення. Коли розроблялася у 2005 році Концепція внесення змін до Генерального плану міста розділили класифікацію вулиці Пасічної до повороту транспортного кільця вулиці загальноміського значення і від транспортного кільця всі вулиці, що ідуть в сторону центру це магістральні вулиці районного значення. Буде 4 смуги руху, але інтенсивність руху буде меншою в зв’язку з тим, що перехоплюючи магістраль (транспортне кільце). На перспективу вона буде забирати всі транспортні потоки.
Через це виникла ідея залишити вулицю Пасічну в тих габаритах, в яких вона зараз є. 4 смуг руху для такої районної магістралі є достатньо. Є можливість їх розширити в межах червоних ліній вулиць. Тоді відпадає ідея вирівняння тої вулиці, яка з точки зору вирішення транспортної проблеми нічого не дає. Вся транспортна проблема заключається у транспортній розв’язці. Проблема не в вул. Пасічній і її габаритах, а у транспортній розв’язці. Дане питання треба вирішувати на першу чергу.
В Генеральному плані 2010 року перемички немає і трасування залишено по існуючій вул. Пасічній. Але враховуючи те, що генеральний план визначає напрямок руху, а червоні лінії треба було відкоригувати, тому що вони вирішуються в стадії детального плану, був замовлений детальний план території і було розроблено пропозицію, де районна магістраль проходить по існуючому трасуванні вулиці.
Була пропозиція зберегти по існуючій трасі всю існуючу прилеглу забудову, залишити функціональне призначення цієї території як вона є. А габарити вулиці дають можливість зробити повноцінні смуги руху. Достатньо розширити її до 5 м за рахунок розширення прилеглих територій. Таким чином закладаємо червоні лінії 28,5 м (в цьому місці було 50 м) аж до вул. Таджицької.

Вирішили:
1. Схвалити рішення Детального плану території у районі вул. Пасічної,25-39 (коригування червоних ліній) у м. Львові задля подальшого затвердження.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – одноголосно.

5. Розгляд Детального плану території у районі вул. Очеретяної у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Розробник – ДІПМ «Містопроект»
Доповідач – М.Лопушанський – ГАП, керівник бригади АПМ-2 ДІПМ «Містопроект»

Доповідач М.Лопушанський – по 5-ому питанню представив рішення, наведені у Детальному плані території у районі вул. Очеретяної у м. Львові.
Межі детального плану сформовані навколо існуючої змішаної забудови. В межах детального плану є реалізований багатоповерховий житловий будинок в Пд. частині. Решта території - це садибна житлова забудова. З Пд. сторони – складські та виробничі корпуси навчальних та дослідних підприємств, що в перспективі будуть формуватися під житлову та громадську забудову.
Одне з проблемних питань – прорізання вул. Очеретяної. Дане питання буде гострим на громадських слуханнях.
В даному детальному плані пропонується дві земельні ділянки.
По зонінгу північний схил розміщений в зоні Ж-1 (садибної житлової забудови), південний схил в зоні Ж-5 (змішаної житлової забудови). Частина детального плану потрапляє в зону регулювання забудови згідно історико-архітектурного опорного плану.
Щодо плану зонування буде виготовлений проект змін. В межах південного схилу північної частини детального плану на розі вул. Очеретяної та вул. Миколайчука пропонується 9-поверховий житловий будинок з внесенням змін до плану зонування з Ж-1 на Ж-3 з допустимою поверховістю 9 поверхів. На земельних ділянках на вул.Очеретяній, 29 31, 31-а, 31-в 0,341 га пропонується на першу чергу в зоні Ж-5 розміщення 10-поверхового багатоквартирного будинку (як допустивого виду забудови) з подальшою трансформацією зони Ж-5 у зону Ж-4 з допустимою поверховістю до 16 поверхів.
Детальний план уточняє планувальну структуру прокладання магістральної вулиці та уточнює зонування на розі вулиць Щурата та проектованої Очеретяної.
Щодо забезпечення ділянок прибудинковими майданчиками – дані питання вирішуються в межах проектованих ділянок. Територія є в приватній власності.
Щодо забезпечення соцкультпобуту – є існуюча школа через дорогу, де витримані шумові розриви до існуючого спортивного майданчика, а також садочок, який розташований в кварталі по вул.Щурата та в кварталі по вул. Миколайчука.

Виступили: І.Кузьмак, П.Крупа, В.Дубина
Запитання присутніх стосувалися:
- доопрацювання суміжної території військової частини, де розробляється ДПТ кварталу;

Доповідач М.Лопушанський на поставлені питання поінформував, що:
- вирішення території військової частини може забезпечити район обслуговуванням повноцінними дитячими дошкільними закладами.

І.Кузьмак висловив пропозицію нанести проектовану транспортну розв’язку на розі вулиць Миколайчука_Щурата-Очеретяної.
П.Крупа висловився, що залишилася невелика північна частина території, яка повинна бути завершена, і буде завершений житловий квартал з врахуванням зауважень, які тут прозвучали. Необхідно почати формувати вул. Проектовану, вул. Очеретяну в тих параметрах, які задані по Генеральному плані. Варто підтримати даний детальний план території з доопрацюванням з тим, щоб почати комплексно завершувати даний квартал. Необхідно промалювати транспортну розв’язку.
В.Дубина на території справа була військова станція автотехобслуговування ще коли розроблялось містобудівне обґрунтування забудови кварталу на вул. Плуговій. Була ідея розміщення висотного 16-ти поверхового будинку, як домінанти, проте цієї домінанти не вдалося через те, що там розташована котельня. Розрахунки показали, що там не можна будувати будинків вище 9 поверхів.

Вирішили:
1. Схвалити рішення Детального плану території у районі вул. Очеретяної у м. Львові за умови доопрацювання згідно висловлених зауважень для подальшого затвердження.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – одноголосно.

6. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового із вбудованими громадськими приміщеннями та підземними паркінгами на вул. Зеленій,184 у м. Львові із знесенням існуючих будівель.

Замовник розроблення містобудівної документації – громадянин Крик Л.В., Перець Н.М., Солдан В.В., Цісак Н.Ю.
Розробник – ПП «Універсал Проект»
Доповідач – Т.Мартинюк – головний архітектор проекту.

Доповідач Т.Мартинюк по 6-ому питанню представив рішення, наведені у містобудівному розрахунку будівництва багатоквартирного житлового із вбудованими громадськими приміщеннями та підземними паркінгами на вул. Зеленій,184 у м. Львові.
Згідно плану зонування дана територія належить до зони Г-2 (центру ділової та громадської діяльності районного значення (під центри). Будинок окремо стоячий 9-ти поверховий, частина земельної ділянки знаходиться в межах червоних ліній вулиці та частково в межах охоронної зони ЛЕП.
Запроектований дитячий майданчик, паркінг.
Конфігурація будинку продиктована обмеженнями і розташуванням земельної ділянки.
З Заходу проходить залізнична колія, яку необхідно демонтувати.
З Півдня будинок Комфортбуду, з Півночі - індивідуальна садибна забудова, що в перспективі буде демонтована. Зі Сходу – вулиця Зелена.
В перших поверхах будинку – торгівля, офіси. Окремо вхід є в житлову частину і окремо в громадську частину.
Типовий поверх житла - одна сходова клітка і 4 невеликі квартири на поверсі.

Виступили: Р.Могитич, П.Крупа, Ю.Чаплінський, А.Коломейцев, А.Павлів, В.Дубина, Ю.Столяров
Запитання присутніх стосувалися:
- поширення зони обмеження висотності забудови;
- врахування матеріалів детального плану території обмеженого вул. Зеленою, просп. Червоної Калини, вул. Навроцького;
- впливу запроектованого будинку на оточення; пропрацювання уявної моделі майбутнього кварталу;
Доповідач Т.Мартинюк на поставлені питання поінформував, що:
- дана територія знаходиться в зоні регулювання висотності забудови; в радіусі 200-250 м немає цінної забудови, в основному все іде під демонтаж;
- враховувався Генеральний план міста, дорога захоплює частину земельної ділянки і ріже кут;
- даний будинок є окремо-стоячий, кругом нього транспортна розв’язка та червоні лінії.

А.Коломейцев висловився, що враховуючи, що це зона регулювання забудови вся висотність закладена в межах допустимих; фронт вище вул. Зеленої - вул. Проектованої формувався із громадських будівель і як акцент ближче до цієї території передбачено висотний акцент офісної будівлі, як домінанта, що позначає перехрестя, важливий містобудівний вузол.
А.Павлів доповнив, що поруч є будинок фірми «Зелемінь» висотою 7 поверхів. Він знаходиться на відстані 200 м. З Пд. сторони є новостворений ресторан на 500 чоловік. Тут виникає конфліктна ситуація. Під’їзд до будинку – це під’їзд до фірми, яка торгує с/г технікою. Проїзд блокується гостями орендованого ресторану. Тут дуже складна ситуація.
В.Дубина прокоментував, що в червоних лініях не може бути під забудову, стоянка може бути тимчасово, реалізований вузол на перетині Литвиненка, проектована, Вашингтона, все відійде, не буде територія житлового будинку. Якщо врахувати, що в зоні Г-2 під житло можна тільки 60%, а решта має бути територія громадських об’єктів – під житло тут вийде дуже маленька площа. Тому розрахункова кількість мешканців не тягне на 9-поверховий будинок. Локально на такій маленькій земельній ділянці проектувати не можна.
Р.Могитич зауважив, щодо цікавішого вирішення домінанти.
В.Хижняк виступив з зауваженням, що цільове призначення земельної ділянки повинно відповідати функціональному використанню.
Ю.Столяров порадив ознайомитися з детальним планом території, особливо з вирішенням транспортної розв’язки, вирішенням проїзду вздовж Пд.-Зх. межі ділянки і прилеглої забудови, бо в ДПТ закладені пропозиції по реконструкції цієї забудови південніше, де закладена можливість будівництва в комплексі з прилеглими територіями.

Вирішили:
1. Повернути містобудівний розрахунок будівництва багатоквартирного житлового із вбудованими громадськими приміщеннями та підземними паркінгами на вул. Зеленій,184 у м. Львові на доопрацювання з врахуванням детального плану території обмеженого вул. Зеленою, просп. Червоної Калини, вул. Навроцького.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – одноголосно.

Секретар архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністикиВ.Хижняк


ДПТ Архипенка, Шота Руставелі, Петрушевича.pdfДПТ Архипенка, Шота Руставелі, Петрушевича.pdfSadova F.pdfSadova F.pdfАрк-13_Зонування.pdfАрк-13_Зонування.pdfЗаписка Садова.docЗаписка Садова.docДПТ Трускавецька, Підстригача.pdfДПТ Трускавецька, Підстригача.pdf1 Пасічна.jpg2 OP Пасічна.jpg3 GP Пасічна.jpg4 Transport Пасічна.jpg5 Пасічна.jpg6 Пасічна.jpg7 Пасічна.jpgпояснювальна DPT_Pasichna.docпояснювальна DPT_Pasichna.docДПТ_Очеретяна_на історико-архітектурний регламент.pdfДПТ_Очеретяна_на історико-архітектурний регламент.pdfДПТ_Очеретяна_на плані зонування.pdfДПТ_Очеретяна_на плані зонування.pdfДПТ_Очеретяна_планувальна структура.pdfДПТ_Очеретяна_планувальна структура.pdfДПТ_Очеретяна_опорний.pdfДПТ_Очеретяна_опорний.pdfДПТ_Очеретяна_проектний.pdfДПТ_Очеретяна_проектний.pdfДПТ_Очеретяна_пояснювальна записка.docxДПТ_Очеретяна_пояснювальна записка.docxМБР будівництва багатоквартирного житлового будинку із вбудованими громадськими приміщеннями та підземним паркінгом на вул. Зеленій 184 у МБР будівництва багатоквартирного житлового будинку із вбудованими громадськими приміщеннями та підземним паркінгом на вул. Зеленій 184 у
<< Попередня     Наступна >>




Назад