Львівська міська рада

//
[№ від 12/07/2017] Засідання архітектурно-містобудівної ради № 16 від 2.11.2017 р.



1

ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Департамент містобудування
Управління архітектури та урбаністики
02 листопада 2017 року
Протокол
Засідання № 16 архітектурно-містобудівної ради
управління архітектури та урбаністики
департаменту містобудування Львівської міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Секретар архітектурно-
містобудівної ради
В.Хижняк


На обговорення поставлені наступні питання:
1. Розгляд Проекту внесення змін до детального плану території району забудови,
обмеженої просп. Червоної Калини, вул. Угорською, вул. Тернопільською, вул. Луганською (у тому числі території колишнього ДВО «Полярон» на вул. Угорській та ЗАТ «Львівторгбуд» на вул. Тернопільській) у м. Львові

2. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Шевченка, 146-а у Львові

3. Повторний розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Заозерній, 37

4. Розгляд питання щодо реконструкції житлового будинку під культову споруду (монастир) на вул. Загірній, 35 у м. Львові.




ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Департамент містобудування
Управління архітектури та урбаністики
02 листопада 2017 року
Протокол
Засідання № 16 архітектурно-містобудівної ради
Питання №1Розгляд Проекту внесення змін до детального плану території району забудови,
обмеженої просп. Червоної Калини, вул. Угорською, вул. Тернопільською, вул. Луганською (у тому числі території колишнього ДВО «Полярон» на вул. Угорській та ЗАТ «Львівторгбуд» на вул. Тернопільській) у м. Львові
ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Секретар архітектурно-
містобудівної ради
В.Хижняк

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради
Відповідальні за фінансування розроблення ДПТ – ТзОВ «Сімейний маєток»
Розробник: ФОП Столяров.Ю.М.
Доповідач:
Ю. Столяров – головний архітектор проекту
Доповідач Ю. Столяров – архітектор представив присутнім проект внесення змін до детального плану території колишнього заводу Полярон та макет на 2-а детальні плани:
- Затверджений ДПТ по вул. проф.Буйка;
- ДПТ колишнього заводу “Полярон“;
Наголосив, що територія даного детального плану становить 32 га., 60 % території вже сформовано, досить активно ведеться забудова на даній території відповідно до виданих дозволів на будівництво, містобудівних умов та обмежень. Архітектор зауважив, що зі східної сторони території детального плану ведеться будівництво фірмою “Мальви“, яке, є не зовсім вдалим, оскільки перекрито потенційний пішохідний зв’язок в цьому кварталі. Відзначив основну ідею проекту - впорядкувати структуру та сформувати образ кварталу в існуючих умовах.
Повідомив про забудову з північної сторони вздовж вул.Угорської: блок офісних будівель, житлові будинки; біля вул.Луганської розташований офіс ТВД, відкрите футбольне поле, великий паркінг, внутрішня частина – пустирі чи напівзруйновані виробничі будівлі. Проаналізувавши всю раніше видану містобудівну документацію на дану територію, реально-сформовану ситуацію, наголосив що основною умовою освоєння цієї території є влаштування шумозахисного екрану від ПЛ-110 кВ в частині, де житло розташоване ближче до залізничної колії.
Відмітив основні проблеми даного регіону:
- досить хаотична, затиснена забудова;
- затиснена, мережа вулиць, що ускладняється продовженням ведення будівництва, перекриттям вулиць огородженням будмайданчиків.
Щоб якось вирішити ситуацію з вуличною мережею, розробником проекту проводилась співпраця з ЛКП «Львівавтодор» на рівні моделювання для раціонального розташування вулиць, виїздів, заїздів в квартал, визначення впливу нової забудови на прилеглі вулиці і транспортну систему вцілому. Заявив, що 2-гою проблемою являється дуже велика кількість житла, біля якої мала кількість об’єктів обслуговування, нестача дитячих садків, шкільних закладів, про що активно наголошувалось на громадських слуханнях.
Внаслідок спільного обговорення з Львівською міською радою, було прийнято рішення переконати власників земельних ділянок віддати частину території (1га) під середню школу та садок
Додав, що до школи, яка стала архітектурним та соціальним центром цього проектованого мікрорайону, організовується вся вулична мережа, зручний доступ зі всіх проектованих кварталів.
Крім того доповідач поінформував про передбачення містобудівними умовами та обмеженнями дитячого дошкільного закладу в одному з дворів житлового кварталу, викликало обурення мешканців, які, з цього приводу, чомусь не були проінформоані. А оскільки, це територія житлової забудови, де згідно з зонінгом - зона Ж-3 дитячі дошкільні заклади визначені допустимим видом. Ще однією пропозицією детального плану території є влаштування вздовж вул. Луганської зеленої пішохідної зони, де, на даний час проходять лінії електропередач, де забудова не проводиться. Зазначив, що на розрахунковий термін детального плану території всі високовольтні ЛЕП будуть прокладені під землею, тоді вказана територія зможе стати лінійним парком вздовж магістральної вулиці, як елемент між забудовою та магістральною вулицею. Передбачений перехід через вул. Луганську, залізничну колію для можливої перспективної реалізації ідеї влаштування внутрішньоміської електрички та створення там необхідної станції для всього житлового мікрорайону.
Зауважив, що по периметру детального плану цієї території йдуть нежитлові офісно-торгові будівлі, всередині – житлові будівлі з об’єктами обслуговування, промислові об’єкти виносяться за межі детального плану, крім того, на території проектування знаходиться електропідстанція навколо якої необхідно влаштувати шумозахисний екран, внаслідок чого дана територія перетворюється в офісно-житловий квартал.
Техніко-економічні показники:
- кількість населення – під 9 тис. осіб;
- передбачені 3 земельні ділянки під дитячі дошкільні заклади, загальною місткістю близько 200 осіб;
- під середню школу передбачена земельна ділянка площею 1 га з можливістю відвідування існуючого міні-спортивного поля компанії “ТВД“, у випадку укладення двостороннього договору для спільного користування;
- школа передбачена на 360-400 учнів, але є можливість розмістити школу на 500-600 дітей;
- територія сформована різноплановою по висоті забудовою, забудова фонової поверховості чергується з домінантами;
- 9-ти, 10-ти поверхову висотність з вищими акцентами розбавляє середня частина з величезною кількістю зелені, оскільки це територія школи та дитячого садку і зелена зона при офісному центрі
Виступили:
Р.Зубачик, В.Дубина, Ю.Столяров, П.Крупа, В.Лаврін, Ю.Кузьмак, О.Ярема, А.Павлів, Ю.Чаплінський, О.Горохівський.

Р.Зубачик - звернув увагу присутніх на результати проведеного транспортного моделювання щодо оцінки впливу на транспортну систему міста забудови згідно з детальним планом території обмеженої вул. Тернопільської, пр.Ч.Калини, вул.Угорської та вул.Луганської
Відповідно до проведених досліджень, розглянуто 2 сценарії:
- 1-й сценарій - аналіз транспортно-пішохідного руху лише в межах ДПТ Полярону;
- 2-й - аналіз транспортно-пішохідного руху з врахуванням розташованих поруч ДПТ вул.Буйка, ДПТ вул. Стрийська-Чмоли, ДПТ вул.Навроцького-Ч.Калини;
Згідно з ДПТ Полярон, забудова зумовить збільшення руху по периметру вулиці (вул. Луганська – трафік до 1500авто/год, вул. Угорська, пр.Ч.Калини та вул.Тернопільська). Рух в напрямку території забудови буде здійснюватись як з південної так і з північної сторони. З північної сторони задіяні пр.Ч.Калини, вул.Стрийська та вул.Зелена, з північної – вул.І.Франка та вул.Зелена.
Найбільша частка транзиту буде проходити по вул.Тернопільській. Збільшення трафіку відбудеться на вул. Луганській, вул.Литвиненка-проектованій, а також вул.Навроцького. В цей час забирається рух з вул.Дністерської та вул.Липова Алея та розвантажується вул.Луганська на ділянці від Ч.Калини та вул.Зеленої.
Відзначив, що при забудові всіх трьох згаданих детальних планів, зростає завантаженість по вул.Стрийській, де можна її зменшити за рахунок додаткового заїзду з вул.Луганської на цю територію та додаткові заїзди для лівого повороту на вул.Чмоли, що дає змогу розвантажити вул.Стрийську, хоча, в деяких місцях, вона залишається завантаженою та розвантажити вул.Луганську на ділянці від Ч.Калини до вул.Зеленої. Відзначив роль вул.Литвиненка-проектованої, яка забирає частину трафіка з вул.Луганської. Від вул.Дністерської до вул.Зеленої ділянка розвантажується. Детальним планом пропонувалося 4 смуги руху: по 2 смуги в кожному напрямку. Наголосив на пропозиції розширяти вул.Зелену так, щоб зелені праві залишити для громадського транспорту, а не розширяти лише для приватних автомобілів.
Територія ДПТ Полярон зі всіх сторін охоплена мережею громадського транспорту, зі східної сторони є мережа трамвайної колії. При забудові території пасажиропотік зростає в основному на вул.Угорській та вул.П.Мирного. Пасажиропотік зростає до 2-2,5 тис. пасажирів на добу.
Коли розглядались всі три детальні плани територій «Львівавтодором» пропонувалось частково змінити маршрутну мережу :
27 маршрут автобусів пустити по вул.Литвиненка-проектованій для усунення зигзагів,
13 маршрут автобусів – по паралельній до вул.Литвинека-проектована та додатково облаштувати три зупинних пункти на цій території.
Наголосив на розподілі пасажиропотоку при забудові всіх територій, вказав на вісь, яка проглядається від вул.Литвиненка – проектована до вул.П.Мирного по вул.Чмоли до вул.Стрийська. Пасажиропотік, на деяких ділянках зростає до 6 тис пасажирів на добу, що вимагає більшого підсилення рухомим складом існуючі і пропоновані маршрути.
Відзначив, що вся територія забудови у всіх детальних планах територій добре покривається доступністю, тривалість руху до зупинок транспортного руху не перевищує 5-6 хвилин . Найбільший пасажирообмін на зупинках на вул.Карборова, вул.Луганській, на перехресті вул. Ч.Калини-Угорська (трамвайні зупинки та автобуси).
Максимальну кількість паркомісць визначали: по 1-му паркомісцю на 1-ну квартиру.
При першому сценарію потреба в кількості паркомісць становить:
- мін. – 650 місць;
- макс – 2000 місць.
При другому сценарію відповідно 4 тис. і 7,5 тис. паркомісць. Виконане макроскопічне моделювання ДПТ Полярон, оцінено зміни умов руху при забудові цієї території : вул.Угорська, без забудови середня швидкість потоку становить 41 км/год – зменшиться до км/год; вул.П.Мирного – км/год, зменшиться до 24 км/год, вул.Луганська – 43-42 км/год, яка забрала на себе левову частку трафіку з проектованої забудови. На кожному перехресті з вул.Луганської, проф.Буйка, вул.Тернопільська передбачено додаткові заїзди для лівого повороту, що можна реалізувати при мінімальних розширеннях та забезпечити нормальні умови руху.
На вул.Проектованій 3 запропоновано правий заїзд та правий виїзд.
В.Дубина повідомив, що на території м.Львова є дві школи : на вул.Литвиненка та на вул.Запорізькій, які на даний момент не довантажені, на вул.Тернопільській є один садок, який примикає до парку Залізна Вода, з південної сторони забудований особняками, перевантажений в 2 рази, але розширенню не підлягає. Заявив, що:
- згідно з проведеним аналізом забезпеченості, розрахунках генерального плану визначена мінмальна потреба у дитсадках - біля 30 місць на 1000 мешканців;
- на 9 тис мешканців, які добавляються детальним планом, є необхідність в 360 місцях в дитячих садках, а проектом передбачено лише 200 місць;
- величезний дефіцит в наявності дитячих садків є в існуючій забудові.
Запропонував сумістити початкову школу з величезним дитячим садком, який би покрив потребу хоча б того населення, яке передбачено детальним планом території (9 тис.)
Наголосив на передбаченні ефективного висотного шумозахисного екрану близько до трансформатора.
Підтримав проведення аналізу щодо транспортного завантаження вулиць, зосередженні на проблемах, які не вирішуються в межах детального плану територій.
Вважає необхідним отримання висновків спеціальних служб стосовно завантаження інженерної інфраструктури (в п.ч.вода і каналізація), оскільки, у випадку реалізації даного проекту та перспективної забудови на вул.Навроцького, оскільки усі стоки концентруються в колекторі, розміщеному на вул.Стуса, пр.Ч.Калини, який вже насьогодні завантажений стоками всього Сихова.
Ю.Столяров підтримав зауваження В.Дубини стосовно інженерних мереж та доцільність скерування запиту в ЛКП «Львівводоканал».Повідомив про співпрацю з інститутом «Західенергопроект» щодо параметрів шуму трансформаторів на даній території та відсутністю необхідності встановлення шумозахисного екрану на вул.Зеленій.
Вважає логічним суміщення школи і дитячого садку. Припустив, що центри розвитку дитини в перспективі зможуть частково перекрити потребу в дитячих садочках.
П.Крупа звернув увагу присутніх, що питання про встановлення шумозахисного екрану трансформаторної підстанції стояло ще на початковому етапі розроблення детального плану території з кількістю тоді - 3тис.мешканців.
Наголосив на необхідності дотримання першочергових заходів щодо реалізації містобудівної документації детального плану території – що будувати в першу чергу в часовому вимірі, оскільки житло збудують впродовж 5-ти років, а садочок і школу – невідомо. Запропонував задекларувати в даному детальному плані території питання стосовно синхронної забудови житла і 2-ї смуги вул. Луганської або вул. Литвиненка-проектованої для попередження конфліктних ситуацій в майбутньому
Р.Зубачик запропонував 2-а вирішення даного питання : або розширення вул.Луганської на ділянці від пр.Ч.Калини до вул.Зеленої або будувати вул.Литвиненка-проектовану.
В.Лаврін поінформував : якщо в цивілізованих країнах треба 320 місць, а є на 200 – забудівник доплачує по 100 тис. за місце і переводить кошти в міський бюджет. Наголосив на розробленні детальних планів з обов’язковим виділенням побудови садочків та транспортних схем.
Ю.Кузьмак нагадав присутнім, що попередні прогноз- проекти такого плану потрібно розглядати не тільки в системі мікрорайону, а в системі міста в цілому, щоб в перспективі запобігти транспортному колапсу, вранішнім і вечірнім заторам, які, насьогодні, масово обтяжують вулиці м.Львова. Наголосив на необхідності розроблення комплексних та цільових програм з розвитку міста з цього приводу.
Ю.Столяров прокоментував, що моделювання, розроблене «Львівавтодором», виконане в математичній комп’ютерній моделі всього міста, а не окремого мікрорайону. Наголосив, що для м.Львова є принциповим розвиток саме громадського транспорту, а не приватного. Зауважив, що детальний план може виступати першим етапом цільової комплексної програми транспортного моделювання м.Львова.
О.Ярема поцікавився
- доцільністю передбачення на вул.Луганській підземних переходів, оскільки дане середовище є замкнутим від автобусного заводу та залізничної колії;
- вдосконаленням досить складної та проблематичної транспортної розв’язки в даному регіоні;
А.Павлів наголосив на розгляді саме детального плану, а не проблем м.Львова, на відсутності зв’язку між будівництвом житла та збільшенням кількості автомобілів. Зазначив, що кількість автомобілів збільшуються виключно за рахунок економічної ситуації, що стає необхідністю. Запропонував детально опрацьовувати пропонований детальний план території, а проблеми міста : транспорт, дороги, будівництво соціальних об’єктів розглядати на рівні держави і міста. Схвалив розроблення даного детального плану території.
Ю.Чаплінський висловив здивування щодо почутого, оскільки розглядаються саме зміни до погодженого раніше, членами містобудівної ради, детального плану цього мікрорайону, 60% території якого вже забудовано. Озвучив про наявність інвестора, який готовий будувати вищезгадану школу після відведення містом земельної ділянки.
О.Горохівський попросив вказувати наявність захисних споруд цивільного захисту в розроблених детальних планах територій, оскільки забудовник-інвестор не буде поінформований про об’єкти державної власності при отриманні земельної ділянки
Вирішили:
1. Погодити рішення Проекту внесення змін до детального плану території району забудови, обмеженої просп. Червоної Калини, вул. Угорською, вул. Тернопільською, вул. Луганською (у тому числі території колишнього ДВО «Полярон» на вул. Угорській та ЗАТ «Львівторгбуд» на вул. Тернопільській) у м. Львові для подальшого затвердження у встановленому порядку.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 20; Проти - 0; Утрималося – 0.


ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Департамент містобудування
Управління архітектури та урбаністики
02 листопада 2017 року
Протокол
Засідання № 16 архітектурно-містобудівної ради
Питання №2Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Шевченка, 146-а у Львові
ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Секретар архітектурно-
містобудівної ради
В.Хижняк

Замовник розроблення документації – ТзОВ «БУД-НІКО»
Розробник: ПП «ЗЕЛЕМІНЬ»
Доповідач:
Н. Зінчук – головний архітектор проекту
Доповідач Н.Зінчук ознайомила присутніх з аналізом містобудівної ситуації та характеристикою земельної ділянки.
Зауважила, що проектована ділянка розташована в північно-західній частині м. Львова в Шевченківському районі, знаходиться поза межами ареалу історичної забудови м.Львова, ділянка майже прямокутна, майже без ухилу, обмежена:
- з південного сходу примикає до торця житлового не однородинного двоповерхового будинку під двоскатним дахом (Шевченка,146);
- з північного сходу через 4м з проїздом між вулицями Шевченка і Яворівською;
- з північного сходу – вул.Яворівська;
- з південного заходу з тилу – хідник вул.Шевченка.
Додала, що містобудівна ситуація на цьому проміжку в. Шевченка сформована так, що існуючі житлові будинки, так і проектована ділянка мають входи і під’їзди з вул.Яворівської, а тильною стороною звернуті до вул.Шевченка, хоча мають адресу і нумерацію вул.Шевченка.
Архітектор зауважила, що в межах земельної ділянки територія не забудована і не використовується раціонально, на ділянці ростуть кущі, дерева і трава, стан насаджень недоглянутий, площа земельної ділянки складає 0, 0295га.
Поінформувала, що згідно з намірами замовника, на проектованій ділянці пропонується розмістити багатоквартирний 6-ти поверховий житловий будинок, відповідно до «Правил використання і забудови території м.Львова» «Плани зонування» проектована територія відповідає Ж-4 - для «Багатоповерхової житлової забудови від 9 до16 поверхів», за історико-культурними факторами підзона ІА-5 – зона регулювання забудови не вище 18м.
Доповідач, після вивчення містобудівної ситуації, існуючої містобудівної документації, підкреслила основні фактори розташування багатоквартирного житлового будинку на даній ділянці:
- відповідність функції прилеглих територій;
- необхідність раціонального використання занедбаних і депресивних ділянок;
- досить зручні транспортні та пішохідні зв’язки з об’єктами обслуговування, пішохідна доступність до зупинок громадського транспорту.
- недоліком є віддаленість до дошкільних та загально-освітніх закладів, рекреаційних зон.
Для раціонального використання ділянки, виходячи з існуючих планувальних обмежень, параметрів забудови сусідніх кварталів, рішень генплану, прийнято рішення запроектувати 5-ти поверховий житловий будинок з пентхаусом на 6-тому, де частина останнього поверху використовується під житло, що дає правовий прецендент обслуговування даху будинку власниками квартир котрим він належить.
Таким чином, на проектованій ділянці, площею 295,0м.кв., можна розмістити житловий будинок, у відповідності з вимогами ДБН 360-92** п. 3.8, розрахований максимально на:
295,0 : 13,9м.кв./люд. = 21 особа.
Враховуючи сформовану навколишню забудову, та, згідно з проектною пропозицією, архітектор відзначила:
- кількість мешканців - 21 особа;
- загальна площа всіх квартир складає орієнтовно 803,0м.кв.;
- при середній площі квартири 53,5м2, максимальна кількість квартир становитиме - 15 шт. (однокімнатні - 9 кв., двокімнатні - 5 кв. і трикімнатні – 1кв.)
- передбачено підвальні приміщення для потреб мешканців;
- опалення квартир - індивідуальне.
- житловий будинок обладнаний ліфтом.
- розміщення будинку на пропонованій ділянці забезпечує нормативну інсоляцію квартир проектованого і існуючих будинків.
- відсоток забудови становить 65,5% при умові використання прилеглої території для потреб мешканців поза межами проектованої території житлового будинку, де передбачаються нормативні майданчики для обслуговування населення.
Відмітила, що незначні розміри ділянки не дають можливості влаштувати підземний паркінг під будинком, тому автостоянку пропонується влаштувати на прилеглій території - перед будинком разом з господарським майданчиком.
Н.Зінчук наголосила, що, оскільки згадана територія, на сьогоднішній день, не впорядкована, з хаотично розташованими пісочницею, качелею і турніком для господарських потреб, проектом передбачено впорядкування цієї території з чітким зонуванням на господарську зону, паркінг відділений від інших зеленими смугами, з кущами і деревами, місце для відпочинку і дитячий майданчик. Майданчик з контейнерами для сміття – існуючий, розташований на відстані біля 20м. з доступом для транспорту комунальних служб.
Перелік об'єктів обслуговування житлового будинку
№ п/п Об’єкти обслуговування та прибудинкові майданчики Нормативні параметри Для проектованого житлового будинку
1. Дитячі дошкільні заклади 30місць/1000 1 місце
2. Школи 125 місць/1000 6 місць
3. Стоянка авто.
(IV- середня зона К=0.87)
0,87 – 6кв.
0,5 – 9кв.
10 паркомісць
4. Ігрові майданчики для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку 0,7м2/
на особу
У проекті
70,5 м2
5. Майданчик відпочинку дорослого населення 0,1м2/
на особу
У проекті
25,0 м2
6. Майданчик для госп. потреб 0,3 м2/
на особу
У проекті
26,0 м2
Виступили: В.Хижняк, Я.Грибальський, В.Дубина, Ю.Кузьмак, О.Ярема, В.Лаврін, О.Горохівський, П.Пелікан, Ю.Чаплінський
В.Хижняк поцікавився чи розгляд даного проекту визначається, як допустимий вид з певними перевищеннями в даній зоні.
Н.Зінчук відповіла, що перевищення визначені у відсотку забудови земельної ділянки (65%), через що облаштування додаткових майданчиків передбачається на прилеглій території з реконструкцією майданчика для дітей та влаштуванням паркомісць.
Я.Грибальський поцікавився щодо облаштування вертикального переміщення в даному проекті
Н.Зінчук підтвердила передбачення влаштування ліфта в згаданому 5-ти поверховому будинку.
В.Дубина поцікавився стосовно:
- визначення приналежності згаданої земельної ділянки;
- ідентифікації забудови, розташованої вище по діагоналі, на генплані;
- розрахункової кількості машиномісць для проектованого будинку та сумарної кількості вцілому
Н.Зінчук поінформувала, що:
- дана земельна ділянка знаходиться у власності міста, а розташовані вище забудова визначена, як зблокована садибна житлова забудова;
- багатоповерхові будинки розташовані лише по вул.Шевченка;
- розрахункова кількість машиномісць – 10 шт.;
- після проведення меліорації заболоченої частини, згаданої земельної ділянки, її можна використати для облаштування додаткових паркомісць вздовж дороги;
- віддаль від краю проектованого будинку до початку парковки в цілому складає нормативних 10м.
Ю.Кузьмак попросив доповідача продемонструвати план даху, на якому, автором проекту, передбачено влаштування майданчиків для загального користування, які, після здачі будинку в експлуатацію, на думку виступаючого, можна легко трансформувати в додатковий поверх в легких конструкціях, тому, архітектором запропоновано взамін майданчиків облаштувати дах.
Н.Зінчук запевнила присутніх, що для того щоб забудовувати приміщення загального користування, необхідниий дозвіл всіх мешканців будинку та дозвіл міської ради на проведення реконструкції, в протилежному випадку, дане будівництво буде розцінюватись, як самочинне;
О.Ярема наголосив на регенерації даного кварталу та доцільності розташування в ньому проектованого будинку.
В.Лаврін поцікавився долею вентиляційних каналів в результаті примикання проектованого будинку до 2-3-х поверхового існуючого будинку
Н.Зінчук поінформувала про можливість розміщення всіх каналів вздовж проектованого будинку та проведення реконструкції, внаслідок проведених перемовин з мешканцями існуючого будинку.
О.Горохівський поцікавився ступенем вогнестійкості існуючого та проектованого будинків та його підвищенням при подальшому проектуванні., відповідно до вимог ДБН-360-92.
П.Пелікан поцікавився визначенням мети відведення даної земельної ділянки та наявністю згоди від власників будинку № 146 на будівництво даного об’єкту
Н.Зінчук підтвердила цільове відведення земельної ділянки, внесення змін в згаданий детальний план території для можливості проектування та будівництва згаданого будинку замовником та проведення переговорів з мешканцями в плані вирішення питання правильного функціонування системи вентиляційних каналів.
Ю.Чаплінський запропонував погодити даний містобудівний розрахунок, як допустимий вид забудови у вказаному місці.
Вирішили винести на голосування:
1. Погодити даний проект, як містобудівний розрахунок – допустимий вид забудови;
Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 14; Проти - 0; Утрималося – 2.

ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Департамент містобудування
Управління архітектури та урбаністики
02 листопада 2017 року
Протокол
Засідання № 16 архітектурно-містобудівної ради
Питання №4Повторний розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Заозерній, 37
ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Секретар архітектурно-
містобудівної ради
В.Хижняк

Замовник розроблення документації – фізична особа – громадянин С. Гладун
Розробник: ПП «АДМА»
Доповідач: П.Ковальчук - ГАП ПП “АДМА“
Доповідач П.Ковальчук - повторно представив проект містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Заозерній, 37 у м.Львові.
Стосовно зауважень, висловлених на попередній архітектурно-містобудівній раді, повідомив про коригування матеріалів містобудівного розрахунку:
- влаштування гостьових стоянок вздовж вул.Заозерної ;
- передбачення в цокольному поверсі паркінгу на 12 автомобілів;
- висотність проектованого об’єкту сягає не більше 15-ти метрів, як визначено для допустимих видів забудови у зоні Ж-1, відсоток забудови складає 36%, земельна ділянка знаходиться поза межами історичного ареалу міста, бічна вул.Замарстинівської;
- влаштування спортивних прибудинкових майданчиків для дорослих та дітей;
- дотримання норм від планованої забудови до існуючого будинку;
- влаштування господарського та дитячого майданчиків;
- можливість передбачення, при потребі, приставного ліфта до проектованого будинку.
В.Хижняк запропонував проголосувати за містобудівний розрахунок будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Заозерній, 37 як допустимий вид забудови в зоні Ж-1 з незначними відхиленнями по відсотку та щільності забудови.
Вирішили:
1. Погодити містобудівний розрахунок будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Заозерній, 37 як допустимий вид забудови у зоні Ж-1.
Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 11; Проти - 2; Утрималося – 7.

ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Департамент містобудування
Управління архітектури та урбаністики
02 листопада 2017 року
Протокол
Засідання № 16 архітектурно-містобудівної ради
управління архітектури та урбаністики
департаменту містобудування Львівської міської ради
Питання №4Розгляд питання щодо реконструкції житлового будинку під культову споруду (монастир) на вул. Загірній, 35 у м. Львові.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Секретар архітектурно-
містобудівної ради
В.Хижняк

Замовник розроблення документації – фізична особа – громадянин С. Гладун
Розробник: ПП «АДМА»
Доповідач:
Ю.Дубик – головний архітектор проекту
Доповідач Ю.Дубик уточнив, що земельна ділянка за вказаною адресою, відповідно до зонінгу, входить в зону Ж-1, територію садибної та житлової забудови з допустимою 2-х поверховою кількістю поверхів та відповідною щільністю забудови. Згромадження сестер Йосифа обручника звернулось у Львівську міську за відведенням даної земельної ділянки в їх постійне користування для реконструкції існуючого житлового будинку під культову споруду - монастир.
Загальна площа земельної ділянки – 0,19 га. Проектом пропонується прибудова до 1-но поверхового житлового будинку (12х10, 12х20). Заявив, що на останньому поверсі, запланованого об’єкту, передбачена мансарда, додатково заплановані рефектар????, невеличка кухня, капличка і робітня. Підкреслив, що в даному випадку відбувається зміна функціонального використання без зміни цільового призначення виділеної земельної ділянки для зони Ж-1
Виступили: В. Хижняк, В. Дубина, Ю. Дубик
В.Хижняк поцікавився визначенням класифікації даного об’єкту згідно затвердженої містобудівної документації.
Ю.Дубик наголосив, що відповідно до ухвали Львівської міської ради та даних Держгеокадастру, код об’єкту визначений – 03-04 для будівництва та обслуговування будівель громадських та релігійних організацій
В.Дубина наголосив на врахуванні затвердженого детального плану території, за згаданою адресою, та необхідністю влаштування проїзду загального користування в північній частині згаданої ділянки шляхом її часткового вилучення.
Вирішили:
1. Погодити даний містобудівний розрахунок, як допустимий вид забудови в зоні Ж-1 згідно з затвердженною містобудівною документацією

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування
Результати голосування:
За – 15; Проти - 0; Утрималося – 5



1412-17_Polyaron-ZDPT-MBR.pdf1412-17_Polyaron-ZDPT-MBR.pdf1.jpg2.jpg4.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg13.jpg14.jpg16.jpgШевченка 146а графіка.pdfШевченка 146а графіка.pdfШевченка 146а пояснювальнаПЗ.pdfШевченка 146а пояснювальнаПЗ.pdfПроект Заозерна (1).pdfПроект Заозерна (1).pdfЗагірна_35_МБР.pdfЗагірна_35_МБР.pdf
<< Попередня     Наступна >>




Назад