Львівська міська рада

//
[№ від 11/15/2017] Засідання № 11 архітектурно-містобудівної ради від 16.08.2017 р.



1


ЗАТВЕРДЖЕНО
Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Протокол
Засідання № 11 архітектурно-містобудівної ради
управління архітектури та урбаністики
департаменту містобудування Львівської міської ради

16 серпня 2017 року м. Львів

На обговорення поставлені наступні питання:
1. Розгляд детального плану території, обмеженої вул. Городоцькою, залізничною колією, промисловим підприємством у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради;
Відповідальні за фінансування розроблення ДПТ – ТзОВ «Ріел-майно»;
Розробник: ДІПМ «Містопроект»;
Доповідач: І. Крупа – керівник групи архітекторів ДІПМ «Містопроект».

2. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Очеретяній у м. Львові.

Замовник розроблення документації – громадяни Волинець В.А., Наконечний Д. Р.;
Розробник: ФОП Гризлюк І. В.;
Доповідач: І. Гризлюк – головний архітектор проекту.

3. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва 23-квартирного житлового будинку на вул. Замарстинівській, 214 у м. Львові.

Замовник розроблення документації – ПП «Фірма «Будремкомфорт»;
Розробник: ФОП Гнесь І. П.;
Доповідач: І. Гнесь – головний архітектор проекту.

4. Розгляд результатів моделювання щодо оцінки впливу на транспортну систему міста житлової та громадської забудови на прилеглій території до перехрестя вулиць Кульпарківська – Героїв УПА у м. Львові, а також оцінка заходів організації дорожнього руху в зоні проекту цього перехрестя в умовах функціонування нової АЗС.

Замовник розроблення документації – ПРАТ «ОККО»;
Розробник: ЛКП «Львівавтодор»
Доповідач: Р. Зубачик – головний архітектор проекту.

5. Розгляд ескізних проектів влаштування закладів громадського харчування павільйонного типу поблизу зупинок громадського транспорту на вул. Ангеловича та вул. Пасічній.

Розробник: архітектор І. Юрима;
Доповідач: Ю. Чаплінський – головний архітектор м. Львова.

1. Розгляд детального плану території, обмеженої вул. Городоцькою, залізничною колією, промисловим підприємством у м. Львові.

Замовник розроблення містобудівної документації – управління архітектури Львівської міської ради;
Відповідальні за фінансування розроблення ДПТ – ТзОВ «Ріел-майно»;
Розробник: ДІПМ «Містопроект»;
Доповідач: І. Крупа – керівник групи архітекторів ДІПМ «Містопроект.

Доповідач І. Крупа по 1-ому питанню ознайомив присутніх з станом проектованої території на сьогоднішній день та основними рішеннями детального плану території.
Архітектор зазначив, що в межі проектування включено територію ПрАТ «Київстар», територію швейної фабрики та територію ТзОВ «Ріел-майно», яке власне і є відповідальним за фінансування та розроблення ДПТ. І. Крупа повідомив, що територія згідно з генеральним планом м. Львова визначені, як території промислових підприємств. Оскільки територія ТзОВ «Ріел-майно» на даний момент фактично не є територіями виробничого призначення і не має намірів у майбутньому відновлювати будь-яке виробництво, з’явилася потреба у розробленні детального плану території.
Архітектор наголосив, що основними джерелами негативного впливу на територію проектування є санітарно-захисні зони (далі СЗЗ) з умов шуму від вул. Городоцької та від залізниці. Вплив СЗЗ від залізниці проектом пропонується усунути шляхом формування будівлі гаражу з відповідними шумозахисними характеристиками та влаштування шумозахисного екрану. В межах шумового впливу від вул. Городоцької пропонується розташувати виключно забудову ділової та громадської діяльності (2, 6 та 8 поверхів; зростання поверховості від вул. Городоцької в напрямку до залізниці).
ОСНОВНІ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ ДЕТАЛЬНОГО ПЛАНУ
Назва показників
Одиниця виміру
Значення показників
Існуючий стан
Етап від 3

років до 7

років

Етап від 15 років до 20 років
Територія
Територія в межах проекту
у тому числі:
га/%
3,4/100
3,4/100
3,4/100
- житлова забудова
у тому числі:
»
1,01/29,5
1,01/29,5
квартали багатоповерховаї забудови (включно з майданчиками та мікрорайонним озелененням)
»
1,01
1,01
виробнича та складські
3,34/99
2,33/68,5
2,33/68,5
- вулиці, площі ( крім вулиць мікрорайонного значення)
»
-
0,06/2
0,06/2
- інші території (в т.ч. СГ призначення)
»
0,05/1
Санітарно-захисні та охоронні зони
»
2,77
2,1
2,1
Населення
Чисельність населення, всього
у тому числі:
тис. осіб
0,25
0,25
- у багатоквартирній забудові (з урахуванням гуртожитків)
»
0,25
0,25
- кількість працівників
»
0,3
0,3
Установи та підприємства обслуговування
Дошкільні навчальні заклади
місць
9
9
Загальноосвітні навчальні заклади
учнів
35
35
Вулично-дорожня мережа та міський пасажирський транспорт
Протяжність вулично-дорожньої мережі, всього (існуюча, будівництво)
у тому числі:
км
-
0,065
0,065
Гаражі для постійного зберігання легкових автомобілів
маш.-місць
126
126
Відкриті автостоянки для постійного та тимчасового зберігання легкових автомобілів
маш.-місць
-
30
30
Техніко-економічні показники вказані лише для проектованої нової забудови, крім розділ що стосується балансу територій.

Техніко-економічні показники приведені на стадії детального планування території орієнтовні і можуть бути уточненні містобудівними розрахунками на наступних стадіях проектування, для отримання містобудівних умов та обмежень й технічних умов на підключення до інженерних мереж.

Виступили: В. Лаврін, О. Ярема, Я. Грибальський, В. Хижняк
Запитання присутніх стосувалися:
- призначення території проектування згідно з генеральним планом міста;
- відстані від проектованого житла до залізниці;
- лівого повороту транспорту з вул. Городоцької до проектованої території;
- заходів по зниженню шумового впливу від залізниці на проектовану територію;
- фінансування спорудження шумозахисного екрану;
- забезпечення соціальною інфраструктурою;
- можливості влаштування підземного переходу;
- порядку ліквідації існуючих некапітальних споруд в межах червоних ліній на проектованій території;

Доповідач І. Крупа на поставлені питання поінформував, що:
- згідно з генеральним планом міста на даній території передбачено промислові підприємства;
- відстань від проектованого житла до залізниці становить орієнтовно 65 м;
- лівого повороту транспорту з вул. Городоцької до проектованої території не передбачено;
- для зниження впливу шуму від залізниці передбачено влаштування шумозахисного екрану та триповерхової споруду для зберігання автотранспорту;
- фінансування спорудження шумозахисного екрану передбачається за кошти інвестора будівництва житлового будинку;
- забезпечення садочками та школами передбачено за рахунок сформованої інфраструктури, але, зважаючи на розмежування між проектованим житлом та закладами освіти існуючою магістраллю загальноміського значення (вул. Городоцька), в проектованому комплексі пропонується розмістити об’єкт короткотермінового перебування дітей та виділити необхідну територію поруч з цим об’єктом;
- існуючий підземний перехід на даний момент не функціонує, але даною проектною документацією буде наголошено на необхідності відновлення його функціонування для забезпечення зручного пішохідного зв’язку з об’єктами соціальної інфраструктури;
- щодо ліквідації існуючих некапітальних споруд в межах червоних ліній на проектованій території ведуться переговори з власниками цих споруд та можливості розташування таких об’єктів у складі проектованого комплексу.



П. Крупа наголосив, що при відновленні функціонування існуючого підземного переходу необхідно забезпечити можливість користування ним маломобільними групами населення.
І. Крупа прокоментував, що це питання доречне на стадії формування відповідного робочого проекту.
В. Дубина стосовно відповідності проектних рішень детального плану території генеральному плану, наголосив, що, зважаючи на різноманітне призначення та розвиток даної та прилеглої території на сьогоднішній день, дані проектні пропозиції цілком можна назвати уточненням рішень генерального плану міста, що законом не забороняється.
П. Крупа прокоментував, що розташування на даній території об’єкту житлово-офісного призначення та об’єктів обслуговуючої інфраструктури є доречним. П. Крупа наголосив на зручності пішохідного сполучення з існуючими житловими утвореннями та відповідною соціальною інфраструктурою завдяки підземному пішохідному переходу.

Вирішили:
Погодити детальний план території, обмеженої вул. Городоцькою, залізничною колією, промисловим підприємством у м. Львові.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 15; Проти - 1; Утрималося – 5.

2. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Очеретяній у м. Львові.

Замовник розроблення документації – громадяни Волинець В. А., Наконечний Д. Р.;
Розробник: ФОП Гризлюк І. В.;
Доповідач: І. Гризлюк – головний архітектор проекту.

Доповідач І. Гризлюк одразу наголосив, що даний проект характерний перевищенням відсотку забудови земельної ділянки та перевищенням показника щільності населення. Ділянка проектування, відповідно до затвердженого детального плану території, належить до функціональної зони Ж-3 (5-9 пов.). Архітектор ознайомив присутніх з основними планувальними рішеннями об’єкту. Також п. Гризлюк наголосив, що проектований об’єкт забезпечується соціальною інфраструктурою в повному обсязі.

Виступили: В. Лаврін, Я. Грибальський, П. Крупа
Запитання присутніх стосувалися:
- вертикального переміщення маломобільних груп населення, в тому числі з підземного гаражу.

На поставлені питання І. Гризлюк відповів, що:
- з підземного гаражу передбачено доступ до ліфта, що забезпечить можливість вертикального переміщення маломобільних груп населення.

В. Лаврін прокоментував, що проектом передбачено освоєння частини території магістральної вулиці (в межах червоних ліній) для забезпечення проектованого об’єкту паркувальними місцями.
П. Крупа наголосив, що повністю проігноровано рішення детального плану території в плані транспортних та пішохідних зв’язків. Не передбачено влаштування тротуару, так як це передбачалось детальним планом.
І. Гризлюк погодився з думкою П. Крупи щодо необхідності виділення пішохідної зони.
В. Дубина прокоментував, що відхилення від регламентів плану зонування можливе, але лише за умови задоволення усіх потреб мешканців відповідно до нормативів. В. І. наголосив, що потреба в паркувальних місцях задовільняється за межами ділянки проектування. Архітектор перелічив ряд недоліків проекту, зокрема: паркування в межах червоних ліній (в даному випадку замість тротуару), порушення нормативного розриву від стоянки автомобілів до вікон житлових будинків, порушення нормативного розриву від дитячого майданчика до вікон житлових будинків. Підсумувавши архітектор зазначив, що основним недоліком є невідповідність проекту містобудівним регламентам.
В. Хижняк наголосив, що детальний план території, до якої належить ділянка, що розглядається, враховує розташування в цьому місці багатоповерхової забудови.
І. Гризлюк зазначив, що на даний момент ведуться переговори щодо можливості забудови сусідніх ділянок.
Ю. Чаплінський підтримав позиції П. Крупи та інших колег щодо недоліків проекту.

Питання для голосування:
Погодити містобудівний розрахунок будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Очеретяній у м. Львові з відхиленнями від регламентів плану зонування.


Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 0; Проти - 8; Утрималося – 13.

Вирішили:
Доопрацювати містобудівний розрахунок будівництва багатоквартирного житлового будинку на вул. Очеретяній у м. Львові з відхиленнями від регламентів плану зонування згідно з зауваженнями членів архітектурно-містобудівної ради та подати на повторний розгляд.

3. Розгляд містобудівного розрахунку будівництва 23-квартирного житлового будинку на вул. Замарстинівській, 214 у м. Львові.

Замовник розроблення документації – ПП «Фірма «Будремкомфорт»;
Розробник: ФОП Гнесь І. П.;
Доповідач: І. Гнесь – головний архітектор проекту.

Доповідач І. Гнесь по 3-ому питанню ознайомив присутніх з основними рішеннями містобудівного розрахунку та повідомив, що питання підлягає розгляду містобудівною радою, оскільки належить до переліку допустимих видів забудови та іншого використання території функціональної зони Ж-1.
Архітектор наголосив на значному перепаді рельєфу на даній ділянці (різниця відміток становить більше 4-ох метрів).


















Виступили: В. Лаврін, Я. Грибальський, О. Ярема.
Запитання присутніх стосувалися:
- вертикального переміщення маломобільних груп населення, в тому числі з підземного гаражу;
- організації будівельних робіт;
- середньої площі однокімнатної квартири;
- заїздів до суміжних ділянок;
- житлових одиниць над стоянкою автомобілів;


Доповідач І. Гнесь на поставлені питання поінформував, що:
- вертикальне переміщення маломобільних груп населення забезпечується в повному обсязі;
- організація будівельних робіт передбачає будівництво будівлі по частинах;
- наявні однокімнатні квартири 8,36 м;
- погоджується щодо зауважень про заїзд і про житлові одиниці над стоянкою автомобілів;

І. Гнесь наголосив, що паркінг відкритий з трьох сторін.

Вирішили:
Погодити містобудівний розрахунок будівництва 23-квартирного житлового будинку на вул. Замарстинівській, 214 у м. Львові з передбаченими відхиленнями показників забудови в межах функціональної зони Ж-1.

Членами архітектурно-містобудівної ради проведено голосування.
Результати голосування:
За – 17; Проти - 1; Утрималося – 3.

4. Розгляд результатів моделювання щодо оцінки впливу на транспортну систему міста житлової та громадської забудови на прилеглій території до перехрестя вулиць Кульпарківська – Героїв УПА у м. Львові, а також оцінка заходів організації дорожнього руху в зоні проекту цього перехрестя в умовах функціонування нової АЗС.

Замовник розроблення документації – ПРАТ «ОККО»;
Розробник: ЛКП «Львівавтодор»
Доповідач: Р. Зубачик – головний архітектор проекту.

Доповідач Р. Зубачик по 4-ому питанню ознайомив присутніх з резульататми моделювання щодо оцінки впливу на транспортну систему міста житлової та громадської забудови на прилеглій території до перехрестя вулиць Кульпарківська – Героїв УПА у м. Львові. Проектант повідомив, що, згідно з результатами моделювання, рух транспорту збільшиться в основному по вул. Героїв Упа та вул. Кульпарківські, а також по вул. Житомирській.
Щодо організації руху, передбачається заїзд на АЗС з вул. Кульпарківської і заїзд-виїзд з вул. Героїв УПА. Проектом пропонується розширити проїзну частину від 9,3 м до 10 м. (3,25 м, 3,75 м, 3,00 м). Також п. Зубачик повідомив про кількість дерев, які необхідно вирізати відповідно до кожного варіанту влаштування АЗС.
Проектант продемонстрував відео-презентацію руху транспорту при формуванні нової АЗС, а також прокоментував, що критичних ситуацій стосовно руху транспорту за проектом не спостерігається.

Виступили: О. Ярема, О. Горохівський, С. Фіалковський
Запитання присутніх стосувалися:
- заїзду на проектовану АЗС з вул. Кульпарківської при русі від залізничного вокзалу в
напрямку Львівської обласної державної клінічної психіатричної лікарні;
- безпеки користування АЗС з огляду на самообслуговування, а відтак відсутності персоналу, який міг би це забезпечити;
- руху по проектованій АЗС автомобілів з різним розташуванням паливних баків;
- ширини кільця для руху транспорту по АЗС;

Доповідач Р. Зубачик на поставлені питання поінформував, що:
- заїзд на проектовану АЗС з вул. Кульпарківської при русі від залізничного вокзалу в
напрямку Львівської обласної державної клінічної психіатричної лікарні проектом не передбачається;
- під час проектування не досліджував питання безпеки користування АЗС з огляду на самообслуговування;
- рух по АЗС передбачається по колу в зручному напрямку відповідно до розташування паливного баку в кожному випадку;
- ширина кільця для руху транспорту по АЗС відповідає нормативній базі і орієнтовно становить близько 5-6 м;

О. Ярема висловився, що місце, яке пропонується для влаштування нової АЗС на його думку є цілком недоречним.
Р. Зубачик на коментар п. Яреми відповів, що його завдання, як спеціаліста галузі транспорту, полягало в тому, щоб дослідити вплив пропонованої АЗС на рух транспорту, а щодо місця розташування АЗС – жодних рішень він не приймав.


Додатково п. Зубачик повідомив, що АЗС пропонується в якості об’єкту самообслуговування. Уточнив, що рух по АЗС здійснюється по колу проти годинникової стрілки.
Ю. Чаплінський прокоментував, що ця територія не передбачена для руху пішоходів чи велосипедистів, оскільки фактично розташована в транспортному кільці. Архітектор вважає можливим розгляд розроблення детального плану цієї території, зважаючи на відсутність ймовірності погіршення руху транспорту, про що інформують результати моделювання.

Членами архітектурно-містобудівної ради не проводилось голосування.

5. Розгляд ескізних проектів влаштування закладів громадського харчування павільйонного типу поблизу зупинок громадського транспорту на вул. Ангеловича та вул. Пасічній.

Розробник: архітектор І. Юрима;
Доповідач: Ю. Чаплінський – головний архітектор м. Львова.

Доповідач Ю. Чаплінський
Повідомив про те, що підприємець 10 років тому викупив об’єкти нерухомості - туалети на перехресті вул. вул. Шептицького і Бандери та на кінцевій зупинці трамваю № 2 (вул. Пасічна) і виявив бажання провести їх реконструкцію з перспективною добудовою там сучасних закладів громадського харчування павільйонного типу, як допустимого виду забудови. Земельні ділянки, за вказаними адресами не відведені, оскільки знаходяться в межах червоних ліній.

Виступили: В. Лаврін, О. Ярема, Я. Грибальський
Запитання присутніх стосувалися:
- наявності туалетів після втілення пропозицій;
- комплексного планування облаштування туалетів з закладами громадського харчування та безпека кільцевого руху транспорту та руху пішоходів при заході і виході з кільця за вказаними адресами;
- окремо згадано про нестачу громадських туалетів у м. Львові з передбаченим доступом для неповносправних людей.

Доповідач Ю. Чаплінський на поставлені запитання відповів, що:
- відповідно до пропозицій, громадські туалети залишаються;
- архітектор запропонував заходи щодо безпеки перетину трамвайної колії відвідувачами закладу;
- погоджується з зауваженням рекомендувати додатковий туалет для неповносправних осіб на першому рівні;

О. Ярема запропонував передбачити також дашок над зупинкою громадського транспорту.
В. Дубина навів приклади схожі існуючих об’єктів та прокоментував, що такі об’єкти досить успішно функціонують і не створюють перешкод для мешканців. Щодо об’єкту по вул. С. Бандери, висловився щодо доцільності погодження проекту з авторами пам’ятника С. Бандері. Архітектор наголосив на безпеці руху пішоходів.
О. Ярема прокоментував, що необхідно створення фону для пам’ятника С. Бандері зі зносом кінотеатру

Заперечень щодо облаштування згаданих вище закладів не виникло.


Результати голосування:
За – 14; Проти - 1; Утрималося – 6.

Вирішили:
Погодити в якості допустимого виду забудови в межах функціональної зони ТР-2 влаштування закладів громадського харчування павільйонного типу поблизу зупинок громадського транспорту на вул. Ангеловича та вул. Пасічній.

Голова архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністики,

Начальник управління архітектури та урбаністики
Ю. Чаплінський
Секретар архітектурно-містобудівної ради управління архітектури та урбаністикиВ.Хижняк


1. ДПТ Городоцька, колія, пром.підп. ПЗ.pdf1. ДПТ Городоцька, колія, пром.підп. ПЗ.pdf1. ДПТ Городоцька, колія, пром.підп..pdf1. ДПТ Городоцька, колія, пром.підп..pdf 2 МБР (Очеретяна).pdf2 МБР (Очеретяна).pdf3. МБР Замарстинівська 214..pdf3. МБР Замарстинівська 214..pdf4. Героїв УПА Результати моделювання ОККО.pdf4. Героїв УПА Результати моделювання ОККО.pdf5.1 Ангеловича.pdf5.1 Ангеловича.pdf5.2 Пасічна .pdf5.2 Пасічна .pdf
<< Попередня     Наступна >>




Назад