УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



7-ма сесія 1-го скликання

УХВАЛА №


від 07/03/91
Про Положення про Комітет контролю Львівської міської Ради народних депутатів



На виконання ухвали 5-ої сесії 21-го скликання Львівської міської Ради народних депутатів від 17.12.90 р., керуючись ухвалою Президії обласної Ради № 35 від 07.12.90 р., Львівська міська Рада народних депутатів ухвалила:
1. Затвердити Положення про Комітет контролю Львівської міської Ради народних депутатів /додається/.
2. Вважати недоцільним створення та функціонування комітетів контролю районних Рад міста Львова.




Голова Ради В.І. Шпіцер




Додаток до ухвали
Львівської міської Ради
народних депутатів
від 3 липня 1991 року

П О Л О Ж Е Н Н Я
про Комітет контролю Львівської міської Ради народних депутатів


Стаття 1. Контроль – невід’ємна складова частина функцій Ради. Контроль Ради є невід’ємною складовою частиною владних функцій, здійснюваних Радою, засіб проведення в життя прийнятих нею ухвал, захисту економічних і соціальних інтересів Ради, підвідомчої території та населення, боротьби з безгосподарністю та марнотратством.
Контроль Ради здійснює комітет контролю Ради, який працює під керівництвом і підзвітний Раді.
Стаття 2. Положення про комітет контролю Ради.
Порядок організації і діяльності комітету контролю Ради визначається чинним законодавством та цим Положенням.
У своїй практичній діяльності комітет контролю Ради керується законодавчими актами Української РСР та іншими законами, які діють на території республіки, рішеннями Ради народних депутатів. Комітет контролю Ради є юридичною особою з самостійним балансом, розрахунковим рахунком, гербовою печаткою та іншими необхідними реквізитами.
Стаття 3. Завдання комітету контролю Ради.
Комітет контролю наглядає за дотриманням чинного законодавства, реалізацією ухвал Ради з питань управління, економічного та соціально-культурного розвитку в усіх органах управління, на підприємствах, в об’єднаннях, асоціаціях і установах незалежно від форм власності. Основні завдання полягають в контролі за:
3.1. Формуванням та використанням бюджету Ради, цільових асигнувань, субсидій, кредитів Ради;
3.2. Виконанням регіональних соціально-економічних програм, витрачанням всіх видів ресурсів, виділених для їх реалізації;
3.3. Ефективним використанням власності Ради;
3.4. Виконанням заходів, спрямованих на забезпечення соціальної захищеності населення в умовах ринкової економіки.
Комітет контролю Ради сприяє роботі Ради, перевіряє виконання прийнятих нею рішень, здійснює контроль за дотриманням посадовими особами чинного законодавства при розгляді пропозицій, заяв, скарг громадян, домагається усунення виявлених недоліків та порушень.
Стаття 4. Загальні принципи утворення комітету контролю Ради.
Комітет контролю Ради обирається Львівською міською Радою на час її повноважень з числа депутатів, представників громадських організацій, штатних працівників комітету. Голова комітету контролю обирається Радою таємним або відкритим голосуванням з депутатського корпусу на альтернативній основі.
Пропозиції щодо кількісного і персонального складу комітету контролю Ради на розгляд депутатів подає його голова.
Суміщення обов’язків голови і штатних працівників комітету контролю Ради з підприємницькою діяльністю, оплачуваними посадами в інших державних, господарських, громадських органах не допускається.
Голова комітету контролю є народним депутатом, бере участь у засіданнях виконкому, при необхідності – постійних депутатських комісій.
Комітет контролю міської Ради здійснює контроль в межах міста.
Рішенням комітету можуть утворюватись громадські групи контролю на підприємствах, організаціях, установах.
Стаття 5. Основні принципи і форми діяльності комітету контролю Ради.
Діяльність комітету контролю проводиться на підставі планів роботи, які формуються з урахуванням пропозицій депутатських комісій. Основними формами діяльності комітету контролю є перевірки, обстеження та аналіз соціально-економічних процесів.
Комітет контролю Ради у своїй роботі взаємодіє з органами прокуратури, внутрішніх справ, юстиції, відомчого контролю, податковою інспекцією, іншими контролюючими органами.
Органи управління своєчасно інформують комітет контролю про прийняття нових і зміни в діючих нормативних актах, що регулюють облік, розподіл та використання фінансів та матеріальних ресурсів.
Комітет контролю Ради забезпечує нерозголошення одержаної в процесі роботи інформації, що містить державну, виробничу і комерційну таємницю, а також оберігає недоторканість конституційних прав громадян.
Стаття 6. Комітет контролю Ради:
- відповідно до завдань, покладених на органи контролю Рад, здійснює контроль за дотриманням чинного законодавства у виконавчих комітетах районних та міської Рад народних депутатів, державних комітетах і відомствах, інших органах державного управління, підприємствах, організаціях, установах.
6.1. інформує Раду про стан економіки району, міста;
6.2. користується правом вносити пропозиції, а також проекти рішень та ухвал на розгляд виконкому або сесії Ради;
6.3. щорічно подає звіт про свою діяльність сесії Ради.
Комітет контролю міської Ради /крім функцій, передбачених вище/:
6.4. здійснює методичне забезпечення, координує та контролює роботу створених ним громадських груп контролю на підприємствах, організаціях, установах;
6.5. підтримує зв’язки з контролюючими органами області, республіки, міжнародними організаціями в межах угод, укладених з ними Українською РСР;
Стаття 7. Організація роботи і права комітету контролю Ради.
Комітет контролю Ради розглядає матеріали перевірок і питання, що входять до його компетенції на своїх засіданнях, якщо на них присутні дві третини складу комітету. Постанови по заслуханих справах приймаються більшістю голосів від складу комітету. Засідання комітету проводяться в міру необхідності, але не менш ніж раз на місяць.
У випадку відсутності без поважних причин осіб, які заслуховуються, комітет може розглядати матеріали без участі запрошених. Результати перевірок доводяться до відома трудових колективів підприємства, де проходила перевірка, а також зацікавлених осіб. Комітет контролю Ради відповідно до покладених на нього завдань у межах своєї компетенції має право:
7.1. одержувати від державного банку, кредитних і комерційних банків, підприємств, установ, організацій, дані, довідки і копії документів про фінансові та інші операції, пов’язані з об’єктами перевірки, при необхідності ставити питання перед банками про замороження банківських операцій об’єкта перевірки;
7.2. користуватися матеріалами перевірок і ревізій виробничої та фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організацій, здійснюваних органами міжвідомчого та відомчого контролю;
7.3. давати при необхідності відповідним органам або посадовим особам обов’язкові доручення на проведення ревізій фінансово-господарської діяльності і виробничо-технічних експертиз підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності;
7.4. залучати до перевірок, ревізій і експертиз кваліфікованих спеціалістів із закладів та організацій, а також працівників інших контрольних органів з оплатою у необхідних випадках за рахунок коштів комітету контролю;
7.5. ставити перед обласною Радою питання про призупинення дії нормативних і розпорядчих актів виконавчих органів, підприємств, об’єднань, асоціацій, установ незалежно від їх відомчого підпорядкування і форм власності, виданих з порушенням чинного законодавства і ставити перед відповідними органами питання про їх скасування;
7.6. запрошувати на засідання комітету контролю посадових осіб, заслуховувати їх пояснення по результатах перевірок.
При виявленні порушень чинного законодавства та в реалізації ухвал Ради комітет контролю має право:
7.7. вказувати службовим особам на недоліки, допущені ними;
7.8. накладати стягнення на посадових осіб відповідно до діючого законодавства та порушувати перед трудовими колективами питання про відшкодування посадовими особами збитків, що завдані інтересам держави;
7.9. вносити з цього приводу подання Раді або відповідним органам про звільнення з посад осіб, котрі допустили вищевказаних порушень;
7.10. передавати матеріали перевірок слідчим органам, якщо дії службових осіб мають ознаки кримінального злочину;
7.11. Через податкову інспекцію та інші фінансові органи застосовувати за результатами перевірок до підприємств, організацій, установ економічні санкції.
Стаття 8. Повноваження працівників комітету контролю Ради.
Працівники, які здійснюють контрольні функції, мають право:
8.1. безперешкодно входити на територію підприємств, установ, організацій, що перевіряються, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування, що знаходяться на території міської Ради, після пред’явлення відповідного посвідчення на перевірку;
8.2. вимагати і одержувати від посадових осіб документи, письмові пояснення з питань, пов’язаних з перевіркою;
8.3. вилучати в установленому порядку документи, що стосуються предмету перевірки;
8.4. проводити контрольні обміри та інші дослідження.
Стаття 9. Охорона прав працівників комітету контролю Ради.
Протидія працівникам комітету контролю Ради у виконанні покладених на них обов’язків, переслідування у зв’язку із здійсненням ними контрольних функцій тягнуть за собою відповідальність відповідно до діючого законодавства.
Стаття 10. Порядок реагування на постанови комітету контролю Ради.
Постанови Комітету контролю Ради в межах цього Положення є обов’язковими для виконання всіма виконавчими органами, адміністрацією підприємств, установ, організацій, об’єднань, асоціацій, що знаходяться на території Ради, незалежно від їх відомчого підпорядкування та форми власності.
Стаття 11. Порядок оскарження постанов комітету контролю Ради.
Постанови комітету контролю міської Ради народних депутатів можуть бути оскаржені в десятиденний термін з дня їх винесення в комітет контролю обласної Ради народних депутатів, суд. арбітраж.
Стаття 12. Штати, фінансування і матеріально-технічне забезпечення.
Штатний розпис і бюджет комітету контролю Ради за пропозицією голови комітету затверджуються сесією Ради. Фінансування комітету контролю здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Матеріально-технічне та соціальне забезпечення комітету контролю міської Ради здійснює міськвиконком.
Положення набирає чинності після затвердження сесією міської Ради народних депутатів.




Дата оприлюднення: 08/04/2016