УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
7-ма сесія 1-го скликання
УХВАЛА №
від 07/08/91
Про затвердження положення про управління обліку і розподілу житлової площі виконкому Львівської міської Ради народних депутатів |  |
З метою вдосконалення системи обліку і розподілу житла в м. Львові та на підставі закону Української РСР “Про місцеві Ради народних депутатів Української РСР та місцеве самоврядування”, ухвали 6-ої сесії Львівської міської Ради народних депутатів 21-го скликання “Про перерозподіл повноважень між Львівською міською, районними, Винниківською міською, Брюховицькою і Рудненською селищними Радами народних депутатів”
Львівська міська Рада народних депутатів ухвалила:
1. Затвердити рішення виконавчого комітету Львівської міської Ради народних депутатів від 30.04.91 р. № 160 “Про реорганізацію управління обліку і розподілу житлової площі виконкому міської Ради народних депутатів і ліквідацію відділів обліку і розподілу житлової площі виконкомів районних Рад народних депутатів м. Львова” стосовно реорганізації управління обліку і розподілу житлової площі міськвиконкому.
2. Затвердити “Положення про управління обліку і розподілу житлової площі”.
Голова Ради В.І. Шпіцер
П О Л О Ж Е Н Н Я
про управління обліку і розподілу житлової площі
1. Загальні положення.
1.1. Управління обліку і розподілу житлової площі створено рішенням VII-ї сесії Львівської міської Ради народних депутатів 20-го скликання від 1.12.88 р., повноваження підтверджені ухвалою 6-ї сесії Львівської міської Ради народних депутатів 21-го скликання “Про перерозподіл повноважень між Львівською міською, районними, Винниківською, Брюховицькою і Рудненською селищними Радами народних депутатів” і в своїй діяльності підпорядковується Раді та її виконавчому комітету.
1.2. Управління обліку і розподілу житлової площі у своїй діяльності керується Конституцією УРСР, законами УРСР і СРСР, наказами президії Верховної Ради УРСР і Президії Верховної Ради СРСР, постановами Ради Міністрів УРСР і Ради Міністрів СРСР, рішеннями Львівської міської Ради народних депутатів, її виконавчого комітету та актами вищих органів державної влади і управління.
1.3. Свою діяльність управління обліку і розподілу житлової площі будує на принципах госпрозрахунку.
1.4. Управління обліку і розподілу житлової площі користується правами юридичної особи, має свою печатку, на якій зображений Герб Української РСР, вказана назва управління і виконавчого комітету Львівської міської Ради народних депутатів, штампи, відповідні бланки і розрахунковий рахунок в установах банку; перебуває на самостійному балансі.
ІІ. Функції, права і обов’язки управління.
1. Автоматизований облік громадян, що потребують покращення житлових умов і перебувають на квартирному /кооперативному/ обліку на підприємствах, в установах, організаціях і виконавчому комітеті міської Ради народних депутатів.
2. Підготовка рішення міськвиконкому про план розподілу житла у м. Львові /щорічно/, в тому числі кооперативного.
2.1. Здійснення відрахувань житлової площі, що підлягає передачі виконкому від інших замовників, які ведуть будівництво житла господарським або підрядним способом і за пайової участі, яка збудована УКБ міськвиконкому.
3. Складання розрахунків розподілу житла за пайової участі у житловому будівництві між підприємствами, установами, організаціями і черговиками міськвиконкому в будинках, що вводяться в експлуатацію, замовником яких виступає управління капітального будівництва міськвиконкому або збудовані підрядним господарським способом, винесення розрахунків на затвердження керівництвом виконавчого комітету.
4. Облік і розподіл житлової площі між підприємствами, установами, організаціями і черговиками міськвиконкому у відповідності з планами розподілу, що затверджуються виконавчим комітетом Львівської міської Ради народних депутатів, за всіма джерелами фінансування і способами будівництва, контроль за поверненням житлової площі за гарантійними листами.
5. Передача житлової площі за актами встановленого зразка підприємствам, установам, організаціям у відповідності з планом розподілу. Проведення обліку переданої житлової площі.
6. Ведення розрахунків з підприємствами, установами і організаціями, що здійснюють будівництво житла господарським способом.
7. Підготовка на розгляд громадської комісії з житлових питань, при міськвиконкомі і розгляд виконавчим комітетом міськвиконкому проектів рішень і матеріалів з питань:
- зарахування і зняття громадян з квартирного і кооперативного обліку;
- затвердження рішень адміністрації і профкому підприємств, установ і організацій про постановку громадян на квартирний /кооперативний/ облік або зняття з обліку;
- надання житлових приміщень в новозбудованих будинках черговикам виконкому та затвердження рішення адміністрації і профспілки про закріплення квартири за черговиками підприємств, установ і організацій, а також приміщень, які звільняються;
- оформлення договорів найму, піднайму та їх переоформлення;
- приєднання квартир, що звільнилися;
- надання службового житла у встановленому законом порядку за поданням райвиконкомами відповідних документів;
- щорічного затвердження списків квартир, що використовуються для відселенського фонду;
- поновлення маневрового /відселенського/ житлового фонду для проведення капремонту будинків здійснювати за поданням відповідних документів управлінням житлово-комунального господарства міськвиконкому;
- вилучення квартир з маневрового /відселенського/ житлового фонду проводити після надання відповідних документів міськжитлокомунуправління;
- реєстрації статутів кооперативів, прийнятих загальними зборами ЖБК;
- розгляду і вирішення у встановленому порядку питань, що пов’язані з розподілом паю кооперативного житла;
- оформлення у встановленому порядку обміну житлових приміщень між громадянами, а також надання послуг громадянам за рахунок маневрових квартир, спеціально виділених для вирішення складних варіантів обміну.
8. Перевірка стану черговості на підприємствах, установах, організаціях, яким рішенням міськвиконкому дозволено вести самостійний квартирний облік.
9. Ведення контролю за використанням службового житла і його облік.
10. Отримання від житлово-експлуатаційних організацій щотижнево даних про вивільнене житло на території району з зазначенням приналежності житла місцевим Радам, підприємствам, організаціям.
11. Ведення списків громадян, що бажають здійснювати індивідуальне житлове будівництво.
12. Здійснення контролю за заселенням квартир.
13. Підготовка матеріалів юридичному відділу міськвиконкому про примусове виселення громадян у судовому та адміністративному порядку.
14. Здійснення контролю за надходженням коштів від підприємств і установ за житло, яке виділене за рахунок місцевих Рад за нецентралізованими джерелами фінансування.
15. Ведення обліку громадян /військовослужбовців/, які працюють в районах Крайньої Півночі або за межами СРСР і бажають вступити в житлово-будівельний кооператив у відповідності з чинним законодавством.
16. Передача кооперативних квартир у відповідності з планами розподілу, що затверджуються виконавчим комітетом Львівської міської Ради народних депутатів, лімітів підприємствам, установам, організаціям і черговикам виконкому, а також комплектування і формування житлово-будівельних кооперативів та керівництво їх діяльністю.
17. Видача скерувань окремим громадянам в житлово-будівельні кооперативи, в будинки, де звільнилися житлові приміщення, для вступу їх в кооператив у відповідності з вимогами чинного житлового законодавства.
18. Ведення обліку і контролю житлових приміщень, що звільняються.
19. Бронювання житлової площі громадянам, що вибувають на роботу у віддалені райони СРСР або за межі СРСР і мають на це право.
20. Організація збору інформації про житлову площу, що обмінюється, сприяння громадянам у підборі варіантів обміну.
21. Надання громадянам м. Львова допомоги в наймі і піднаймі житлової площі для їх тимчасового проживання і в укладенні договорів.
22. Оформлення і видача ордерів громадянам на наданні житлові приміщення згідно з рішенням виконавчого комітету Львівської міської Ради народних депутатів.
23. Організація відселення громадян з будинків, що підлягають знесенню у зв’язку з вилученням земельної ділянки для державних або громадських потреб і ліквідацією квартир внаслідок проведення капітального ремонту, а також з ветхих, аварійних будинків та будинків /жилих приміщень/, які загрожують обвалом.
Після відселення мешканців з непридатних до проживання приміщень, списки даних приміщень передаються в управління житлово-комунального господарства міськвиконкому для подальшого їх використання.
24. Розгляд пропозицій, заяв і скарг громадян з питань, що віднесені до компетенції управління, і прийняття по них обґрунтованих рішень, а також організація перевірки фактів, вказаних у листах, заявах і скаргах громадян.
25. Підготовка і подання інформації міськвиконкому, Раді з питань обліку, розподілу і обміну житлової площі.
26. Видача підприємствам, установам, організаціям, окремим громадянам довідок.
27. Надання консультацій громадянам з питань практики застосування житлового законодавства.
28. Роз’яснення житлового законодавства.
29. Розгляд заяв та клопотань підприємств, установ, організацій з житлових питань.
30. Складання річних і квартальних звітів розподілу житлової площі між підприємствами, установами, організаціями і черговиками міськвиконкому.
31. Підготовка матеріалів на розгляд міськвиконкому з питань купівлі-продажу житлового фонду.
32. Управління обліку і розподілу житлової площі:
- здійснює перевірку дотримання вимог житлового законодавства на підприємствах, в установах, організаціях, їх результати при необхідності вносить на розгляд виконавчого комітету Львівської міської Ради народних депутатів;
- контролює виконання рішень виконавчого комітету Львівської міської Ради народних депутатів, правильність і своєчасність подання звітності з житлових питань підприємствами, установами, організаціями;
- стягує у встановленому порядку плату за надання послуг підприємствам, установам, організаціям і громадянам;
- запитує і отримує від управлінь і відділів міськвиконкому, підприємств, установ і організацій довідкову інформацію і матеріали з питань, що входять в компетенцію управління;
- перевіряє в межах своїх повноважень роботу підприємств, установ, організацій, незалежно від їх відомчої приналежності, дає їм пропозиції для усунення виявлених недоліків, порушень, вимог житлового законодавстві, а в необхідних випадках вносить відповідним органам пропозиції про притягнення до відповідальності керівників і інших службових осіб, з вини яких допущені порушення.
III. Організаційна структура управління.
1. Структурними підрозділами управління є:
- адміністративно-обслуговуючий персонал;
- відділ обліку і розподілу житлової площі;
- відділ обміну і бронювання житлової площі;
- відділ закріплення житла;
- відділ відселення;
- відділ листів;
- плановий відділ;
- бухгалтерія;
- відділ АСУ.
Підрозділи управління не мають прав юридичних осіб. Їх керівники в межах визначеної розподілом обов’язків в управлінні компетенції мають право підпису документів.
2. Управління обліку і розподілу житлової площі очолює начальник, який затверджується і звільняється з посади рішенням Львівської міської Ради народних депутатів.
3. Начальник управління обліку і розподілу житлової площі:
- керує діяльністю управління і несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань;
- подає виконкому пропозиції про затвердження і внесення змін, реорганізацію структури управління, затверджує штатний розклад;
- у відповідності з чинним законодавством, приймає, переміщує і звільняє працівників управління;
- видає накази в межах компетенції управління на підставі нормативних актів вищестоящих органів влади, рішень Львівської міської Ради народних депутатів, рішень і розпоряджень її виконавчого комітету, організовує і перевіряє їх виконання;
- розпоряджається грошовими засобами в межах затвердженого кошторису;
- визначає компетенцію заступників начальника управління, завідуючих відділами управління і затверджує посадові інструкції працівників управління, які розробляються керівниками відділів;
- представляє управління у всіх стосунках з установами, організаціями і підприємствами;
- вносить на розгляд виконавчого комітету проекти рішень, що відносяться до компетенції управління;
- здійснює прийом громадян, представників підприємств, установ і організацій, розглядає їх пропозиції, заяви, скарги і приймає по них обґрунтовані рішення;
- забезпечує дотримання фінансової дисципліни, збереження майна та державної і службової таємниці;
- проводить заходи для підвищення кваліфікації працівників, наради і семінари з працівниками управління.
4. У випадку відсутності начальника управління його обов’язки виконує заступник.
ІV. Майно управління.
1. Майно управління належить йому на правах повного господарського ведення.
2. В процесі діяльності управління джерелами формування майна є:
- прибутки, отримані від надання послуг;
- незворотні або добродійні внески і інші джерела, які не заборонені чинним законодавством.
V. Реорганізація і ліквідація.
1. Припинення діяльності управління обліку і розподілу житлової площі здійснюється у формі реорганізації або ліквідації. При реорганізації управління його права і обов’язки переходять до правонаступників.
2. У випадку ліквідації управління створює ліквідаційну комісію, яка діє відповідно до встановленого законом порядку.
3. Майно і грошові засоби, які залишаються після завершення розрахунків з бюджетом, банками і іншими кредиторами, передаються міськвиконкому.
|