УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
17-та сесія 1-го скликання
УХВАЛА №
від 02/10/94
Про нові умови господарювання в закладах охорони здоров’я | |
Львівська міська Рада народних депутатів ухвалила:
1. Схвалити пропозицію постійної комісії охорони здоров’я та соціального забезпечення про впровадження нових умов господарювання в закладах охорони здоров’я з 1 квітня 1994 року, забезпечивши фінансування закладів охорони здоров’я з розрахунку на одного мешканця.
2. Затвердити Основні положення про нові умови гооподарювання в закладах охорони здоров’я міста Львова (додаток).
3. Контроль за виконанням ухвали покласти на постійну комісію охорони здоров’я та соціального забезпечення.
Голова Ради В.Шпіцер
Основні положення
про нові умови гооподарювання в закладах охорони здоров’я міста Львова
1. Це Положення розроблене у відповідності до Основ законодавства України про охорону здоров’я, Закону України про місцеві Ради народних депутатів та місцеве і регіональне самоврядування Закону України про підприємства в Україні та на підставі: спільного листа Держплану УРСР від І0.02.89 р. №20-20/220-10 і Мінфіну УРСР від 09.02.1989р. №12/02/8-304 “Про організацію - роботи по переведенню галузей невиробничої сфери на новий госгюдарський механізм”; наказів Міністерства охорони здоров’я Украї-ни з 1З.12.1991 року №176 “Про завершення підготовчої роботи по переведенню галузі охорони здоров’я на нові умови гооподарювання” і від 23.12.1992 року №190 “Про економічні взаємовідносини органів і закладів охорони здоров’я в ринкових умовах господарювання в 1993 році “; рішення Львівського облвиконкому від 13.12.91 року № б'7 4 та наказу відділу охорни здоров'я Львівського облвиконкому від 24.12.91р. № 675 “Про переведення уста-нов охорони здоров’я на новий господарський механізм”.
Положення визначає сгатус і загальні принципи роботи закла-дів охорони здоров’я на основі широкого застосування економічних методів управління, передбачає перехід реоурсовитратних до реоурсозберігаючих технологій діяльності закладів охорони здоров’я та впровадження жорсткої економії бюджетних видатків та охорону здоров’я, контроль і відповідальність на всіх рівнях за ефективним використанням бюджетних коштів.
2. Ооновними цілями переходу, закладів охорони здоров’я на нові умови господарювання є якісніше задоволення потреб населення у медичній допомозі при збереженні принципів безплатності, гарантованості та доступності її для всіх верств населення; ефективніше використання кадрів; раціональне використання матеріальних і фінаноових ресурсів; впровадження економічної відповідальності і зацікавленості медичних закладів у високих кінцевих результатах своєї роботи.
З. Це Положення розповсюджується на всі заклади охорони здоров’я міста, що мають самостійний баланс і поточна діяльність яких повністю або частково фінансується з бюджету. Не переводяться на нові умови господарювання будинок дитини №1, будинок дитини №2, міські дитячі ревматологічні та протитуберкульозний санаторії.
4. Структура закладів охорони здоров’я в нових умовах господарювання не змінюється.
5. Заклади охорпни здоров'я міста здійснюють свою діяльність у відповідності до Основ законодавства України про охорону здоров’я, Закону про підприємства в Україні та Закону України про місцеві Ради народних депутатів та місцеве і регіональне самоврядування та керуються у своїй роботі цим Положенням і статутом, який затверджується управлінням охорони здоров’я Львівської міської адміністрації.
6. Для досягнення основних цілей своєї діяльносгі закладам охорони здоров’я забезпечуетьоя повна господарська самостійність у використанні фінансових, матеріальних і кадрових ресурсів, вони самостійно затверджують свої кошториси доходів і видатків, штатні розписи і встановлюють посадові оклади, у відповідності до діючих схем без дотримання середніх окладів і без врахування співвідношення чисельності керівників і спеціалістів у межах утвореного у встановленому порядку фонду оплати праці.
7. Діяльність закладів охорони здоров’я міста в нових умолах господарювання передбачає:
- поєднання бюджетного фінансування з розвитком платних послуг населенню та виконанням понаднормативних договірних робіт для підприємств, установ, організацій;
- здійснення на договірній основі понаднормативних медичних послуг в соціально-культурній сфері (медичне обслуговування з’їздів, конференцій, спартакіад, місць масового відпочинку, дитячих таборів відпочинку тощо);
- встановлення тісної залежності матеріального стимулювання
працівників від кінцевих результатів роботи, об’єму і якості виконання робіт.
8. Відносини закладів охорони здоров'я з управлінням охорони здоров’я будуються на підставі договорів (угод) між ними про організацію надання медичної допомоги населенню.
Управління охорони здоров’я здійснює: розробку і реалізацію загальної програми охорони здоров'я міста і цільових загальноміських програм; координацію діяльності закладів охорони здоров’я всіх форм власності і відомчої приналежності; розробку і затвердження цін на медичні послуги та медико-економічних і медико-технологічних стандартів для медичних закладів міста; загальне керівництво системою контролю якості надання медичної допомоги населенню; визначення вимог до кінцевих результатів роботи медичних закладів, організацію і фінансування підготовки кадрів; вирішення питань розвитку матеріально-технічної бази закладів охорони міста; затверджує закладові: норматив бюджетного фінансування в розрахунку на одного мешканця, нормативи утворення єдиного фонду оплати праці і фонду виробничого і соціального розвитку, ліміти централізованих капіталовкладень і матеріальних ресурсів.
9. Основним джерелом фінансування закладів охорони здоров'я є кошти державного бюджету.
Крім того заклади мають право використовувати додаткові джерела фінансування:
- платні послуги населенню;
- договори з підприємствами, установами, організаціями за понаднормативні медичні послуги;
- добровільні внески підприємств, установ, організацій, громадських формувань, кооперативів, окремих громадян, іноземних, юридичних і фізичних осіб;
- кредити банків.
Ці додатково зароблені чи отримані кошти не враховуються при визначенні розмірів фінансування з бюджету в розрахунку на одного мешканця. .
Кошти, що не використані закладом охорони здоров’я, вилученню з бюджету не підлягають і відповідне зменшення обсягу фінансування на наступний період не проводиться.
Всі кошти, що отримані закладом з різних джерел фінансування, утворюють єдиний фонд фінансових коштів, який розподіляється за нормативом на єдиний фонд оплати праці і фонд виробничого і соціального розвитку.
10. Заклади охорони здоров’я мають право самостійно визначати форми і системи оплати праці, розподіляти єдиний фонд оплати праці згідно з трудовим вкладом кожного працівника.
Розмір заробітку працівника граничним рівнем не обмежується.
11. Заклади охорони здоров’я міста звільняються від платежів в бюджет.
|