УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
12-та сесія 1-го скликання
УХВАЛА №
від 05/22/92
Про зміни та доповнення до "Регламенту Львівської міської Ради народних депутатів" | |
Львівська міська Рада народних депутатів ухвалила:
Внести зміни та доповнення до "Регламенту Львівської міської Ради народних депутатів" наступного змісту:
Статтю 1 викласти в такій редакції:
"Львівська міська Рада народних депутатів відповідно до Конституції України та Закону України про місцеві Ради народних депутатів та місцеве і регіональне самоврядування є представницьким органом місцевого самоврядування на своїй території".
Абзац 2 ст.4 доповнити словами: "в межах делегованих їм повноважень".
Абзац 3 ст.4 викласти в такій редакції:
"Рада нижчого рівня у місячний термін розглядає цю пропозицію на сесії. У випадку відмови Ради нижчого рівня відмінити власну ухвалу, міська Рада має право звернутися з клопотанням про відміну у арбітраж чи суд".
Статті 8, 15, 21, 26 викласти в такій редакції:
"Стаття 8. На будинку міської Ради, її виконавчого комітету постійно піднімається Державний прапор України, а на час засідань Ради - Державний прапор встановлюйся в сесійному залі Ради".
"Стаття 15. Сесія Ради скликається за потребою, але не менш як два рази на рік. Скликання сесії Ради відбувається на підставі розпорядження голови Ради /у випадку і сутності - заступником голови Ради/.
Сесія може бути скликана також:
- на вимогу не менш як однієї третини обраних депутатів Ради;
- за пропозицією постійної комісії;
- за пропозицією виконавчого комітету.
Пропозиція про скликання позачергової сесії Ради передається в письмовій формі голові Ради з переліком питань, які вносяться на розгляд сесії.
У випадку відмови голови Ради скликати сесію Ради на вимогу депутатів, постійної комісії, виконавчого комітету зони мають право самостійно підготувати і скликати сесію Ради. Розпорядження голови Ради про скликання сесії доводиться до відома депутатів і населення не пізніше, як за сім днів до сесії з зазначенням часу скликання і місця проведення сесії, питань, які передбачається внести на розгляд Ради".
"Стаття 21. Право вести сесію має голова Ради або його заступник. У випадку їх відсутності або за їх проханням ведення сесії мене бути доручено депутату міської Ради, вибраному сесією для цієї мети".
"Стаття 26. Після відкриття роботи сесії голова Ради, виконкому /його заступник/ інформує депутатів про роботу виконкому в міжсесійний період та про виконання ухвал Ради, що перебувають на контролі у міськвиконкомі; а заступник голови по Раді - ухвал, контроль за якими здійснює Рада. Після чого головуючий вносить на затвердження Ради порядок денний. Під час обговорення порядку денного він уточнює всі формулювання питань, що внесені на сесію Ради, черговість їх розгляду. За кожний пункт порядку денного та його черговості проводить голосування або Рада приймає запропонований порядок денний в цілому".
Статті 44, 45, 48, 49, 55, 56 викласти в такій редакції:
"Стаття 44. Проект ухвали, що виноситься на розгляд сесії Ради повинен мати такі реквізити:
- на бланку ухвали міської Ради в правому куті "Проект";
- лівій стороні бланку - назва ухвали;
- текст проекту ухвали із вказанням термінів та виконавців;
- погоджувальні підписи: автора проекту, відповідної галузевої постійної комісії, юридичного відділу, заступника голови міськвиконкому /керівника відділу чи управління/, в компетенцію якого входить це питання. Заперечення і зауваження до проектів ухвал подаються у письмовій формі і додаються до них".
"Стаття 45. Без висновку відповідних постійних комісій Ради не може розглядатись питання про обрання чи звільнення, передбачених законом посадових осіб".
"Стаття 48. Проекти ухвал, інші документи і матеріали з питань, які вносяться на розгляд Ради, доводяться до відома депутатів не пізніше як за три дні до відкриття сесії".
"Стаття 49. Матеріали, підготовлені з порушенням вимог цього регламенту, приймаються до розгляду на сесії Ради лише у випадку, коли за це проголосували більше половини обраних депутатів".
"Стаття 55. Виключно на пленарних засіданнях міської Ради народних депутатів вирішуються такі питання:
1/ визнання повноважень депутатів, вирішення питань про дострокове припинення повноважень депутатів у випадках, передбачених законодавством;
2/ обрання голови /якщо він не обирається всім населенням/, заступника голови Ради і звільнення з посади або прийняття їх відставки;
З/ утворення і обрання постійних та інших комісій Ради, зміна їх складу, обрання голів комісій;
4/ утворення виконавчого комітету Ради;
5/ встановлення структури, затвердження загальної чисельності апарату управління та витрат не його утримання, умов оплати праці працівників апарату;
6/ затвердження за поданням виконавчого комітету Ради схеми організації самоврядування на території міста;
7/ затвердження регламенту, плану роботи Ради;
8/ заслуховування звітів голови Ради, постійних комісій, виконавчого комітету, інших органів, які утворює або обирає Рада;
9/ заслуховування повідомлень депутатів про роботу в Раді, виконання ними рішень і доручень Ради та її органів;
10/ розгляд запитів депутатів і прийняття рішень по запитах;
11/ прийняття рішень про проведення місцевого референдуму;
12/ скасування розпоряджень голови Ради, рішень та розпоряджень виконавчого комітету, за винятком рішень та розпоряджень, віднесених до повноважень виконавчого комітету по здійсненню державних функцій;
13/ затвердження планів і програм економічного і соціального розвитку території міста, міських екологічних програм, планів приватизації об'єктів комунальної власності;
14/ затвердження бюджету і внесення до нього змін, затвердження звітів про виконання бюджету;
15/ розгляд і затвердження плану заходів по виконанню наказів виборців;
16/ перерозподіл власності і окремих повноважень між Радами, а також передача окремих повноважень органам територіальної самоорганізації громадян;
17/ регулювання земельних відносин відповідно до законодавства;
18/ встановлення місцевих податків, зборів, штрафів та їх розмірів, оголошення місцевих добровільних позик;
19/ встановлення пільг по податках, що надходять у місцевий бюджет;
20/ визначення переліку об'єктів міського господарства, затвердження переліку об’єктів комунальної власності та їх статусу;
21/ розгляд і вирішення питань адміністративно-територіального поділу в межах своєї компетенції;
21/ визначення кількості округів для виборів депутатів Ради;
23/ заснування засобів масової інформації Ради та затвердження їх керівників".
"Стаття 56. Рада також може взяти на розгляд будь-які інші питання політичного, економічного і соціально-культурного значення, віднесені законодавством до її компетенції".
Абзац 2 статті 59 викласти в такій редакції: "Якщо питання на голосування ставилось, коли зареєстрованих депутатів було більше половини від числа обраних, але менше двох третин і рішення не було прийнято, може бути проведене повторне голосування при наявності не менше двох третин депутатів від числа обраних".
Статтю 66 доповнити пунктом:
"- звільнення з посади голови Ради при умові, якщо він не обирався всім населенням".
Статті 72, 77 викласти в такій редакції:
"Стаття 72. Депутат має право звернутись із запитом до голови, заступника голови Ради, виконавчого комітету, керівників його відділів і управлінь, до керівників розташованих на території Ради підприємств /об’єднань/, організацій і установ у питаннях, віднесених до відання Ради, а також до відділів представника Президента України.
Орган або посадова особа, до яких звернуто запит, зобов’язані дати усну чи письмову відповідь на запит на сесії Ради у терміни і в порядку, передбаченому законом".
"Стаття 77. Депутату, який без поважних причин пропустив засідання сесії Ради, постійної комісії, цей день не оплачується".
У зв’язку з включенням п.п.5 і 10 ухвали 10-ої сесії від 13.01.92 р. "Про доповнення до регламенту роботи Ради" в регламент міської Ради виключити ці пункти з названої ухвали.
Голова міської Ради В.І. Шпіцер
|