УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА



28-ма сесія 7-го скликання

УХВАЛА № 6562


від 09/04/2020
Про розгляд електронної петиції “Покращення транспортного сполучення в м. Львів“



Відповідно до ст. 231 Закону України “Про звернення громадян“, ухвал міської ради від 19.09.2019 № 5471 “Про затвердження Положення про електронні петиції у м. Львові“, від 15.07.2016 № 777 “Про розмежування повноважень між виконавчими органами Львівської міської ради“ міська рада ухвалила:
1. Підтримати електронну петицію “Покращення транспортного сполучення в м. Львів“ згідно з додатком.
2. Відповідальним виконавчим органом за підготовку дорожньої карти реалізації петиції визначити департамент житлового господарства та інфраструктури.
3. Департаменту житлового господарства та інфраструктури:
3.1. У 30-ти денний строк розробити дорожню карту реалізації електронної петиції за участю автора та скерувати її на розгляд та затвердження постійній комісії інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики.
3.2. Після затвердження дорожньої карти реалізації петиції скерувати її до управління “Секретаріат ради“.
Відповідальний: директор департаменту житлового господарства та інфраструктури
4. Управлінню “Секретаріат ради“ забезпечити публікацію інформації щодо вирішення питання, порушеного петицією, на офіційному веб-сайті Львівської міської ради або на іншому спеціалізованому сайті.
Відповідальний: начальник управління “Секретаріат ради“.
5. Контроль за виконанням ухвали покласти на постійну комісію інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики.




Міський голова А. Садовий



Додаток
до ухвали міської ради
від ___________№____
ПЕТИЦІЯ
Покращення транспортного сполучення в м. Львів

Автор петиції: Гулай Богдан Іванович
Джерело: Єдина система місцевих петицій e-dem.in.ua
Дата початку збору підписів: 15.04.2020
Дата набрання 500 голосів на підтримку петиції: 14.05.2020
Текст петиції

Просимо здійснити комплексні та послідовні дії щодо покращення транспортного сполучення в м. Львів.
1. Переглянути рішення щодо застосування “смуг для руху маршрутного транспорту“ на всіх окремо ділянках у м. Львові. Зокрема , як приклад, по просп. В. Чорновола та вул. В. Липинського, а при відсутності економічного, екологічного та адекватного обгрунтування відмінити попередньо прийняті рішення!
2. Надалі приймати рішення щодо застосовування “смуг для руху маршрутного транспорту“ тільки після адекватного обгрунтування та певних послідовних дій щодо покращення інфраструктури міста загалом.
3. Просимо надати економічне обгрунтування!!! (щодо прийнятих рішень і майбутніх рішень, які плануються).
В економічне обгрунтування мають входити показники зміни пропускної здатності доріг як по кількості пасажирів (в громадському і в приватному транспорті окремо та загалом), так і по кількості вантажу, який може перевозитись по цих ділянках (що має безпосередній вплив на економічний розвиток нашого міста!).
Ще раз! рішення мають бути економічно обгрунтовані, а не політичними, при яких стануть комфортніші умови тільки для більшості людей, які користуються громадським транспортом, а не в комплексі загалом.
4. Просимо надати екологічні обгрунтування!!! (щодо прийнятих рішень і майбутніх рішень, які плануються).
Екологічне обгрунтування, в яке мають входити показники зміни концентрацій шкідливих речовин (прогнозування та реальні дослідження) та порівняння їх з ГДК (гранично допустимими концентраціями) відповідно до і після покращень“.
Пояснення. Оскільки частина транспорту (переважно маршрутний/громадський транспорт) зменшує час руху (переважно декілька хвилин), а більшість транспорту (приватного та комерційного) збільшує час руху (переважно на декілька десятків хвилин) це впливає на концентрацію шкідливих речовин в повітрі міста загалом.
Важливо розуміти, що не так стало машин у Львові більше, як час їх проведення в корках!
Є проста залежність: більший час в корках (чи час руху) - більша витрата палива - більше шкідливих викидів - гірша екологічна ситуація- більша захворюваність - більше навантаження на медицину та економіку загалом.
Тому просимо надати (по конкретних вулицях) і в подальшому надавати по інших покращеннях екологічне обгрунтування прийнятих рішень!!!
5. Просимо надати обгрунтування часу використання смуг для руху маршрутного транспорту як і щодо прийнятих рішень, так і щодо майбутніх, які плануються.
Обгрунтування часу використання смуг для руху маршрутного транспорту тільки громадським транспортом в період/час – 24/7 (24 години 7 днів на тиждень).
Також надайте відповідь щодо можливості застосування таких смуг в окремі години/дні! І як для різного транспорту (громадський, комерційний, приватний), так і для різної кількості пасажирів в ньому!
Тому просимо надати такі обгрунтування погодинно і поденно!
6. Просимо прийняти комплексні та послідовні вирішення проблеми транспорту у Львові:
а) реконструкції вулиць (пункт 5.1.6 ДБН В.2.3-5:2018ДБН В.2.3-5:2018 та Додаток А), розширення доріг чи/та забезпечення альтернативних доріг, а не закриття однієї вулиці на ремонт + звуження іншої (наприклад планується закриття частини вул. Б. Хмельницького, і звуження іншої вул. В. Липинського) (така ж ситуація була по вул. Замарстинівській та просп. В. Чорновола);
б) будівництво нових та реконструкція старих транспортних розв'язок; (необхідно спершу збільшити їх пропускну здатність);
в) будівництво паркінгів на в'їзді в місто (хочете, щоб люди пересіли на маршрутний транспорт, то спершу забезпечте їх для початку цим транспортом і паралельно паркінгами, де вони можуть залишити своє авто);
г) виділення достатньої кількості громадського транспорту, шкільних та студентських автобусів тощо (спочатку забезпечте людей комфортним громадським транспортом в достатній кількості, а потім робіть обгрунтовані обмеження можливості пересування приватного транспорту);
д) для покращення екологічної ситуації в м. Львів забезпечити стимулювання переходу водіїв на електромобілі шляхом збільшення кількість зарядних пристроїв, безкоштовних паркінгів та інших заходів.
Тому прошу також надати відповідь щодо планів заходів описаних в пункті 6 (а, б, в, г, д).
7. Просимо скласти комісію із незаангажованих та незалежних експертів та перевірити на професійну компетентність, досвідченість та адекватність (стан здоров'я (психологічні та психічні розлади) та рівень IQ) людей, які приймали рішення щодо застосуваннясмуг для руху маршрутного транспорту по просп. В. Чорновола та вул. В. Липинського без належного на це обгрунтування.
Просимо надати висновок комісії широкому загалу людей (будь-яким доступним методом чи способом) та вжити заходів для подальшого уникнення збитків, завданих економіці та екології в м. Львів.
8. Просимо не розглядати обгрунтування типу:
- “Досвід Європейських міст“;
- “Досвід Європи“;
- “Обмеження пересування /використання приватного транспорту змусить водіїв користуватись громадським транспортом“;
- інше.
Такі обгрунтування просимо не вважати адекватними (див. пункт 7) і не приймати до уваги, а керуватись тільки обгрунтуваннями, описаними в пунктах 3-6.
Адже нагадаю, що Досвід Європи“ – це є і одностатеві шлюби, і дозвіл легких наркотиків та узаконена проституція. Є також досвід деяких країн щодо легалізації зброї чи/та смертної кари! Тому коментувати чи це добре, чи погано, я не буду і просто маю на увазі, що не треба поспішати із застосуванням деякого досвіду і законів, а проблеми треба вирішувати комплексно з чіткою послідовністю!!!
Прошу надати предметні та обгрунтовані відповіді та здійснити відповідні дії за всіма вище переліченими пунктами!




Секретар ради А. Забарило

Віза:

Начальник управління
“Секретаріат ради“ Ю. Лукашевський




Дата оприлюднення: 09/18/2020