УКРАЇНА


ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Рішення904


від 10/13/2017

Про затвердження Положення про Школу повного дня

Первинна редакція

документ.docxдокумент.docx



Зміни
згідно з рішеннями виконкому 731-2022; 940-2023
документ: Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document '[ від 26.08.2022 ]......Рішення' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document '[ від 01.09.2023 ]......Рішення'


Остаточна редакція

Керуючись Законами України “Про освіту“, “Про загальну середню освіту“, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778, відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, з метою забезпечення якості надання освітніх послуг загальноосвітніми навчальними закладами м. Львова та створення сприятливих умов для навчання дітей у колективах загальноосвітніх навчальних закладів виконавчий комітет вирішив:


1. Затвердити Положення про Школу повного дня згідно з додатком.
2. Управлінню освіти департаменту розвитку проводити утримання закладів, які працюватимуть у режимі “Школа повного дня“, у межах затверджених видатків на галузь “Освіта“.
                      Відповідальний: начальник управління
                      освіти департаменту розвитку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з гуманітарних питань.




В. о. Львівського міського голови Г. Васьків



Додаток

Затверджено
рішенням виконкому
від 13.10.2017 № 904

ПОЛОЖЕННЯ
про Школу повного дня

1. Загальні положення

1.1. Школа повного дня (надалі – школа) – це заклад загальної середньої освіти, у якому оптимально поєднані освітня та позаосвітня сфери діяльності учнів в умовах освітньо-розвивального середовища як сукупності освітніх, виховних процесів, які забезпечують реалізацію індивідуальних потреб учнів, батьків, і членів педагогічного колективу.
1.2. У своїй діяльності школа керується Законами “Про освіту“, “Про повну загальну середню освіту“, “Про охорону дитинства“, “Про позашкільну освіту“ та іншими нормативно-правовими актами в галузі освіти.
1.3. Заклад загальної середньої освіти функціонує як “Школа повного дня“ при наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу й реалізації програм освіти, статуту, навчального плану школи, режиму роботи школи, правил внутрішнього розпорядку.
2. Основні завдання

2.1. Школа забезпечує:
2.1.1. Оптимальні умови для індивідуального, духовного, соціально-культурного і творчого розвитку учнів.
2.1.2. Інтеграцію освітньої і позаосвітньої сфер діяльності учнів в умовах єдиного соціально-культурного освітнього простору.
2.1.3. Психолого-педагогічні умови розвитку учнів.
2.1.4. Оптимальне використання матеріально-технічних ресурсів закладів загальної середньої освіти з метою реалізації освітніх, розвивальних, виховних завдань.
2.1.5. Взаємодію педагогів та батьків у вихованні учнів, розвиток різноманітних форм сімейного дозвілля на базі закладів загальної середньої освіти.
2.1.6. Партнерство з різними державними та неурядовими організаціями.
3. Організація освітнього процесу

3.1. Школа реалізує різноманітні програми (основні й додаткові) початкової освіти, загальної та додаткової освіти, які не суперечать вимогам наказів Міністерства освіти і науки України.
3.2. Школа працює з 08.30 (09.00) год. до 15.30 (16.00) год. та тривалість освітнього процесу впродовж дня визначається адміністрацією школи.
3.3. Школа впроваджується поступово, починаючи з 1 класу на рівні здобуття початкової освіти або 5 класу на рівні здобуття базової середньої освіти.
3.4. Розпорядок роботи укладається для кожного класу окремо і затверджується рішенням педагогічної ради. Розпорядок роботи включає обов’язкові режимні моменти; час на харчування, творчо-пізнавальну діяльність, прогулянку, екскурсійно-пізнавальну діяльність, ранкову зустріч, тихе читання. Освітня діяльність відбувається в активний та інтерактивний спосіб через роботу у групах – індивідуальну, фронтальну. Обов’язковими елементами режиму роботи є: у першій половині дня – інтегрована освітня діяльність, фізична активність, у другій половині дня – годинна прогулянка на свіжому повітрі та творчо-пізнавальна діяльність.
3.5. Освітній процес має забезпечити оптимальні умови для інтеграції освітньої, творчо-пізнавальної, розвиткової діяльності, відпочинку, проєктно-дослідницької діяльності та екскурсійно-краєзнавчої роботи.
3.6. Повсякденний обсяг активно-рухових видів діяльності, у тому числі на свіжому повітрі, становить у 1-4 класах не менше 1 години на день.
3.7. Творчо-пізнавальна діяльність учнів здійснюється в одновікових та різновікових об’єднаннях (клуб, гурток, секція, ансамбль, студія, театр тощо). Учень може брати участь у кількох об’єднаннях.
3.8. Для учнів організовується дворазове гаряче харчування (у першій половині дня – за рахунок бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства України та нормативно-правових актів Львівської міської ради, у другій половині дня – за власні кошти батьків).
3.9. Зарахування дітей до класів повного дня і відрахування з них здійснюється наказом директора школи на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють.
3.10. Наповнюваність класів школи визначається відповідно до ст. 12 Закону України “Про повну загальну середню освіту“.
3.11. Медичне обслуговування дітей у школі забезпечується відповідно до ст. 21 Закону України “Про повну загальну середню освіту“.
4. Права та обов’язки

4.1. Під час прийняття до школи батьки мають бути ознайомлені з особливостями освітнього процесу та режимом школи.
4.2. Робочий час вчителя у школі триває з 08.30 (9.00) год. до 15.30 (16.00) год. з врахуванням 1 астрономічної години на обід, відпочинок.
4.3. Протягом дня вчитель планує групову та індивідуальну діяльність для розвитку компетентностей кожного учня.
4.4. Вчитель несе відповідальність за результати освітньої діяльності учня.
5. Управління та кадрове забезпечення

5.1. Управління школою здійснює директор закладу загальної середньої освіти відповідно до законодавства України, статуту школи.
5.2. Заклад загальної середньої освіти у режимі повного дня працює за штатним розписом, затвердженим у встановленому порядку.
5.3. Зміст роботи школи визначається з врахуванням потреб учнів, батьків, педагогічного колективу та можливостей соціально-виховного середовища.
5.4. Освітню роботу з учнями класу (групи) у другій половині дня забезпечує працівник, який має педагогічну освіту (вихователь групи продовженого дня, керівник гуртка, вчитель початкових класів тощо). В інклюзивному класі може вводитись посада асистента вчителя.
6. Фінансове забезпечення

6.1. Фінансування школи проводиться відповідно до затвердженого обсягу бюджетних асигнувань на галузь “Освіта“ на відповідний рік.
6.2. Оплата праці працівників проводиться відповідно до норм законодавства України.
6.3. Установа, яка діє відповідно до положення про школу, має право звертатися до управління освіти департаменту розвитку з клопотанням про виділення додаткових коштів для забезпечення якості освітніх і розвивальних послуг.
6.4. Школа має право на використання додаткових фінансових ресурсів за рахунок надання платних додаткових освітніх послуг, передбачених статутом закладу загальної середньої освіти, а також за рахунок добровільних благодійних і цільових внесків юридичних та фізичних осіб.



Керуючий справами
виконкому Наталія АЛЄКСЄЄВА


Віза:
Начальник управління
освіти Андрій ЗАКАЛЮК