УКРАЇНА


ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Рішення402


від 04/26/2019

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 06.04.2018 № 361



Керуючись ст. 30 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні“, ст. 4 Закону України “Про міський електричний транспорт“, з метою підвищення якості та ефективності надання послуг з перевезення міським електричним транспортом, у зв’язку з появою нових форм та способів оплати проїзду виконавчий комітет вирішив:
1. Внести зміни у додаток до рішення виконавчого комітету від 06.04.2018 № 361 Про затвердження Правил користування міським електричним транспортом у м. Львові“:
1.1. Викласти пункти 3.1, 3.2 у новій редакції:
“3.1. Для оплати проїзду у громадському транспорті застосовуються такі носії:
3.1.1. Паперові квитки – попередньо сплачені абонементні талони встановленого перевізником взірця, які підлягають валідації через компостування у транспортному засобі.
3.1.2. Паперові абонементи – квитки (картки) тривалого користування встановленого перевізником взірця із зазначеним на них терміном дії.
3.1.3. Банківські картки.
3.1.4 Електронні квитки та абонементи (на разову поїздку, короткотермінового або тривалого використання) на мобільних носіях інформації (смс-повідомлення, квитки у мобільних додатках, на електронній пошті тощо).
3.2. Придбання проїзних документів здійснюється через сформовану перевізником мережу збуту:
3.2.1. У транспортному засобі:
3.2.1.1. У водія – паперові квитки та абонементи (тільки на зупинках).
3.2.1.2. Із застосуванням безготівкової системи оплати проїзду – електронні квитки та абонементи (через сканування двовимірних кодів, надсилання смс-повідомлення, Bluetooth-сигналу тощо).
3.2.1.3. Через термінали шляхом оплати проїзду банківськими картками – квитки на разову поїздку та абонементи.
3.2.2. Поза транспортним засобом:
3.2.2.1. У роздрібних торгових мережах – паперові квитки та абонементи.
3.2.2.2. На веб-сайті перевізника – абонементи короткотермінового або тривалого використання.
3.2.2.3. У мобільних додатках – електронні квитки та абонементи.“.
1.2. Викласти підпункт 3.4.3 пункту 3.4 у новій редакції:
“3.4.3. “Довгостроковий абонемент“ – тариф, який дає право на необмежену кількість поїздок у транспортних засобах перевізника протягом 30-ти діб або більше від дати покупки; до тарифу застосовується понижувальний коригувальний коефіцієнт.“.
1.3. Викласти підпункт 3.4.5 пункту 3.4 у новій редакції:
“3.4.5. “Короткостроковий абонемент“ – тариф (тарифи), які дають право на необмежену кількість поїздок у транспортних засобах перевізника протягом короткострокового періоду, як правило, від 60-ти хвилин до 30-ти діб.“.
1.4. Викласти пункти 4.2, 4.3 у новій редакції:
“4.2. Пасажир, увійшовши у салон рухомого складу, зобов’язаний негайно (одразу, першочергово, без затримок) оплатити проїзд (завалідувати проїзний документ) з використанням того обладнання оплати проїзду (валідації), яке встановлено у цьому транспортному засобі. Відсутність або часткова несправність певних засобів оплати проїзду (валідації) не звільняє пасажира від обов’язку оплатити проїзд в інший доступний у цьому транспортному засобі спосіб. У разі несправності всіх засобів оплати проїзду (валідації) пасажир має право на безкоштовний проїзд у цьому транспортному засобі.
4.3. Завалідований квиток на разову поїздку дає право на одну поїздку у межах кінцевих зупинок маршруту в одному напрямку.“.
1.5. Викласти пункт 4.6 у новій редакції:
“4.6. Пасажири, які відповідно до законодавства України мають право безоплатного проїзду у міському електричному транспорті м. Львова, повинні мати з собою та пред’являти для контролю оригінал відповідного посвідчення, яке підтверджує належність пасажира до пільгових категорій.“.
1.6. Доповнити пунктами 4.10, 4.11, 4.12 у такій редакції:
4.10. Електронні квитки та абонементи із зазначеним іменем та прізвищем пасажира є іменними та вимагають наявності у пасажира документа, який засвідчує особу.
4.11. Проїзний документ вважається недійсним у таких випадках:
4.11.1. Проїзний документ не завалідовано, у тому числі не отримано згенерований код чи смс-повідомлення про успішну оплату.
4.11.2. Термін дії (за наявності) проїзного документа ще не почався або вже завершився.
4.11.3. Проїзний документ було видано неавторизованим продавцем квитків.
4.11.4. До проїзного документа були внесені виправлення або його було передано іншому пасажиру.
4.11.5. Встановити дійсність проїзного документа немає можливості з причин, які залежать від пасажира.
4.11.6. Проїзний документ не відповідає встановленим номіналу або взірцю на момент поїздки.
4.11.7. Пасажир не пред’явив посвідчення особи разом з електронним квитком чи абонементом із зазначеним іменем та прізвищем пасажира.
4.12. Придбання електронного квитка чи абонемента означає згоду пасажира:
4.12.1. З цими Правилами.
4.12.2. З правилами придбання електронних квитків та абонементів (у разі використання такої форми оплати проїзду).
4.12.3. З наданням доступу до інформації на мобільному пристрої працівникам перевізника, які мають право контролю, для перегляду електронного квитка чи абонемента та інших деталей оплати.“.
1.7. Викласти підпункт 6.3.1.1 пункту 6.3 у новій редакції:
“6.3.1.1. Придбати проїзний документ до початку поїздки або у водія, після входу до салону транспортного засобу негайно (одразу, першочергово, без затримок) здійснити валідацію проїзного документа, переконатись в успішній його валідації та зберігати його до кінця проїзду.“.
1.8. Викласти підпункт 6.3.1.4 пункту 6.3 у новій редакції:
“6.3.1.4. На вимогу контролерів, водія та інших осіб, визначених законодавством України, пред’являти для перевірки документи, які засвідчують право проїзду (у тому числі інформацію на мобільних пристроях, смс-повідомлення або банківські картки).“.
1.9. Доповнити пункт 6.3 підпунктом 6.3.3.5 у такій редакції:
“6.3.3.5. Вимагати компенсацію в оператора, який забезпечує послугу придбання електронного квитка чи абонемента, у разі неотримання вчасної відповіді на запит про придбання або у разі стягнення коштів без надання електронного квитка чи абонемента.“.
2. Встановити, що це рішення набирає чинності з моменту оприлюднення його на офіційному сайті Львівської міської ради.
3. Департаменту “Адміністрація міського голови“ оприлюднити це рішення у засобах масової інформації.
                      Відповідальний: директор департаменту
                      “Адміністрація міського голови“.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства.


Львівський міський голова А. Садовий