УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Розпорядження № 5
від 01/13/2023
Про стан військового обліку у 2022 році та завдання на 2023 рік |  |
На виконання вимог Законів України “Про оборону України“, “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію“, “Про військовий обов’язок і військову службу“, “Про місцеве самоврядування в Україні“, постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1487 “Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів“, з метою якісної організації військового обліку у 2023 році у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах, а також у підприємствах, установах, організаціях (незалежно від форми власності), розташованих на території Львівської міської територіальної громади:
1. Затвердити:
1.1. Аналіз стану військового обліку на території Львівської міської територіальної громади за підсумками 2022 року (додаток 1).
1.2. Заходи щодо організації у 2023 році військового обліку у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах, а також підприємствах, установах, організаціях (незалежно від форми власності), розташованих на території Львівської міської територіальної громади (додаток 2).
1.3. Графік проведення у 2023 році занять з посадовими особами, відповідальними за військово-облікову роботу у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах, а також підприємствах, установах, організаціях (незалежно від форми власності), розташованих на території Львівської міської територіальної громади (додаток 3).
1.4. План проведення перевірок відділом мобілізаційної роботи апарату виконавчого комітету Львівської міської ради стану військового обліку у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах у 2023 році (додаток 4).
1.5. План звіряння облікових даних виконавчих органів Львівської міської ради, підприємств, установ та організацій, розташованих на території Львівської міської територіальної громади, з обліковими даними територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки у 2023 році (додаток 5).
1.6. План проведення у 2023 році перевірок територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки стану військового обліку у виконавчих органах Львівської міської ради, підприємствах, установах та організаціях, розташованих на території Львівської міської територіальної громади (додаток 6).
2. Керівникам виконавчих органів Львівської міської ради, львівських комунальних підприємств та установ, а також підприємств, установ та організацій (незалежно від форми власності), розташованих на території Львівської міської територіальної громади:
2.1. Вжити заходів щодо усунення та недопущення у 2023 році недоліків, зазначених в Аналізі стану військового обліку на території Львівської міської територіальної громади за підсумками 2022 року, згідно з додатком 1.
2.2. Забезпечити участь посадових осіб, відповідальних за військово-облікову роботу, у заняттях згідно з додатком 3.
Термін: 10.10.2023, 17.10.2023
2.3. Забезпечити підготовку та участь посадових осіб, відповідальних за військово-облікову роботу, у здійсненні протягом 2023 року перевірок стану військового обліку відділом мобілізаційної роботи апарату виконавчого комітету Львівської міської ради у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах згідно з додатком 4.
2.4. Забезпечити протягом 2023 року проведення посадовими особами, відповідальними за військово-облікову роботу, звіряння облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які працюють у виконавчих органах Львівської міської ради, на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території Львівської міської територіальної громади, з обліковими даними територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки згідно з додатком 5.
2.5. Забезпечити протягом 2023 року підготовку та участь посадових осіб, відповідальних за військово-облікову роботу, у проведенні перевірок територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки стану військового обліку у виконавчих органах Львівської міської ради, на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території Львівської міської територіальної громади, згідно з додатком 6.
Термін: до 29.12.2023
2.6. Забезпечити виконання заходів щодо організації військового обліку у 2023 році згідно з додатком 2.
3. Керуючому справами виконкому із залученням відділу мобілізаційної роботи апарату виконавчого комітету Львівської міської ради:
3.1. Підготувати та організувати проведення у 2023 році занять з посадовими особами, відповідальними за військовий облік у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах, а також на підприємствах, в установах, організаціях (незалежно від форми власності), розташованих на території Львівської міської територіальної громади, згідно з додатком 3.
Термін: 10.10.2023, 17.10.2023
3.2. Здійснити у 2023 році перевірки стану військового обліку у виконавчих органах Львівської міської ради, львівських комунальних підприємствах та установах згідно з додатком 4.
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому.
Андрій САДОВИЙ
Додаток 1
Затверджено
розпорядженням Львівського
міського голови
від 13.01.2023 № 5
АНАЛІЗ
стану військового обліку на території Львівської міської
територіальної громади за підсумками 2022 року
У 2022 році військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних організовувались та здійснювались з врахуванням особливостей функціонування в умовах особливого періоду (воєнного стану) відповідно до вимог нормативно-правових актів:
- постанови Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 № 45 “Про затвердження порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час“ (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 № 12);
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 № 493-р “Про затвердження переліків посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час“ (зі змінами);
- постанови Кабінету Міністрів України від 23.02.2022 № 154 “Про затвердження Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки“;
- постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 194 “Деякі питання бронювання військовозобов’язаних в умовах правового режиму воєнного стану“;
- Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні“ (затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ зі змінами внесеними згідно з Указами Президента України від 14.03.2022 № 133/2022, від 18.04.2022 № 259/2022, від 17.05.2022 № 341/2022);
- Указів Президента України від 24.02.2022 № 65/2022 і від 24.02.2022 № 69/2022 “Про загальну мобілізацію“ (затверджених Законом України від 03.03.2022 № 2105-ІХ зі змінами внесеними згідно з Указом Президента України від 17.05.2022 № 342/2022);
- Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні“ (затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-ІХ);
- Указу Президента України від 17.05.2022 № 342/2022 “Про продовження строку проведення загальної мобілізації“ (затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2264-ІХ);
- Указу Президента України від 12.08.2022 № 573/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні“ (затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-ІХ);
- Указу Президента України від 12.08.2022 № 574/2022 “Про продовження строку проведення загальної мобілізації“ (затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2501-ІХ);
- Указу Президента України від 07.11.2022 № 757/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні“ (затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 8189-ІХ);
- Указу Президента України від 07.11.2022 № 758/2022 “Про продовження строку проведення загальної мобілізації“ (затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 8190-ІХ).
Одним з основних завдань Галицько-Франківського і Личаківсько-Залізничного об’єднаних, Сихівського і Шевченківського районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (надалі – ТЦК та СП) в умовах особливого періоду, воєнного стану, проведення мобілізації було забезпечення організації та ведення військового обліку, бронювання у межах відповідальності, здійснення заходів з метою дотримання громадянами, керівництвом підприємств, установ, закладів, організацій правил військового обліку, порядку бронювання військовозобов’язаних, неухильного дотримання вимог чинного законодавства у сфері мобілізації та оборони держави.
Завдання, які протягом звітного періоду вирішували територіальні центри комплектування та соціальної підтримки:
- виконання заходів загальної мобілізації людських і транспортних ресурсів на території відповідальності у рамках забезпечення реалізації державного завдання відповідно до зазначених вище Указів Президента України про загальну мобілізацію та виданих протягом року нормативно-правових актів про продовження строку її проведення;
- забезпечення повноти охоплення військовим обліком усіх призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які мешкають на території, що обслуговується;
- прийом призовників, резервістів та військовозобов’язаних громадян, які прибули до територіальних центрів, уточнення облікових даних, оформлення військово-облікових документів, надання консультацій, проведення роз’яснювальної роботи з питань дотримання вимог чинного законодавства;
- здійснення контролю за організацією та веденням персонального військового обліку працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів, здійсненням бронювання військовозобов’язаних працівників на підприємствах, в установах, організаціях і навчальних закладах незалежно від підпорядкування і форми власності;
- надання методичної допомоги підприємствам, установам, організаціям, навчальним та медичним закладам з питань організації та ведення військового обліку, здійснення бронювання;
- проведення звіряння облікових даних ТЦК та СП щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів з обліковими даними підприємств, установ, організацій, навчальних та медичних закладів;
- організація взаємодії з районними адміністраціями Львівської міської ради з питань взяття на військовий облік (за тимчасовим місцем реєстрації проживання) внутрішньо переміщених осіб, які прибули з тимчасово окупованих територій та районів ведення бойових дій;
- виявлення призовників, військовозобов’язаних та резервістів, що ухиляються від виконання Правил військового обліку, здійснення виклику та прибуття до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки з метою прийняття на військовий облік та видачі військово-облікових документів;
- перевірка правильності та відповідності оформлених підприємствами, установами, організаціями, навчальними та медичними закладами посвідчень про відстрочку від призову на військову службу на період мобілізації та на воєнний час та повідомлень про зарахування на спеціальний військовий облік працюючих військовозобов’язаних відповідно до Порядку бронювання, згідно з Переліками посад і професій;
- перевірка оформлених витягів з наказів Міністерства економіки України на відповідність персональним даним з погоджених пропозицій про бронювання військовозобов’язаних за постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 № 194;
- своєчасне внесення територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки змін до військово-облікових документів;
- притягнення осіб, винних у порушеннях законодавства з питань військового обліку, до адміністративної відповідальності.
У зв’язку з настанням особливого періоду (воєнного стану) та пріоритетним виконанням заходів загальної мобілізації ТЦК та СП не мали можливості у повному обсязі виконати завдання щодо здійснення перевірок стану військового обліку на підприємствах, в установах, закладах, організаціях (незалежно від підпорядкування і форми власності) та проведення занять з військово-обліковим персоналом підприємств, установ, організацій та навчальних закладів.
Підприємства, установи, організації і навчальні заклади, які за висновками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки протягом 2022 року краще організували роботу щодо військового обліку та бронювання:
- Комунальне некомерційне підприємство “2-а міська поліклініка м. Львова“;
- Львівське комунальне підприємство “Львівелектротранс“;
- Дирекція регіональної філії “Львівська залізниця“ акціонерного товариства “Укрзалізниця“;
- Головне управління Державної міграційної служби у Львівській області;
- Львівська митниця;
- Комунальне некомерційне підприємство “Студентська поліклініка м. Львова“;
- Львівська філія акціонерного товариства “Укртелеком“;
- Комунальний заклад Львівської обласної ради “Школа вищої спортивної майстерності“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Авенмор“;
- приватне акціонерне товариство “Іскра“;
- приватне підприємство “ЛС-Транс“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Шувар“;
- товариство з додатковою відповідальністю “Львівська автобаза № 1“;
- Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1;
- товариство з обмеженою відповідальністю “СТ-Маркет Груп“;
- приватне підприємство “Фірма “ВМВ-Транс“.
Структурні підрозділи місцевих органів державної влади, підприємства, установи, організації і навчальні заклади, які за висновками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки протягом 2022 року гірше організували роботу щодо військового обліку (щодо виконання мобілізаційних розпоряджень):
- Львівський національний університет імені Івана Франка;
- Львівська дирекція акціонерного товариства “Укрпошта“;
- Головне управління Держпраці у Львівській області;
- акціонерне товариство “Кредобанк“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Ідея Банк“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Львівелектросервіс“.
Підприємства, установи, організації, навчальні заклади, які за висновками територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки протягом 2022 року мали суттєві недоліки в організації роботи щодо військового обліку (з притягненням до адміністративної відповідальності за порушення встановлених правил військового обліку):
- Львівський коледж культури і мистецтв;
- Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту і будівництва.
Підприємства, установи, організації, навчальні заклади, яким територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки рекомендовано у 2023 році переглянути своє відношення до організації військово-облікової роботи та привести її у відповідність до вимог нормативно-правових актів (щодо отримання та реагування на розпорядження начальників ТЦК та СП з оповіщення призовників, військовозобов’язаних та резервістів, забезпечення їх прибуття для звірки облікових даних та визначення придатності для проходження військової служби):
- товариство з обмеженою відповідальністю “Акваполімер Інжиніринг“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Захід Гісто Лаб;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Готельний комплекс “Жорж“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Спільне українсько-австрійське підприємство “Галінвест“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Бізнес-Рітейл-Менеджмент“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Артбуд Захід“;
- приватне підприємство “Львівелектросервіс“;
- Державне підприємство “Албіс Компані“ товариства з обмеженою відповідальністю “Діаніум Трейдінг Ко. Лімітед“;
- приватне підприємство “Ліфт-Захід“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Львівімпорт“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Рекламно-видавнича компанія “Санмедіа“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Берта СВ“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Агентство економічної безпеки “Ефорт“;
- об’єднання підприємств “Компанія Аутпост“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Ейч Ті Проперті Вест“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Королівська пивоварня“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “3І“;
- товариство з додатковою відповідальністю “Львівський галант“;
- науково-виробниче товариство з обмеженою відповідальністю “ППП“ (Поліграфічні плівки та послуги);
- товариство з обмеженою відповідальністю “Спільне українсько-канадське підприємство “Росан“;
- приватне підприємство “Лара“;
- приватне підприємство “ВПМ Юкрейн“;
- приватне підприємство “Міст-інформаційні технології“;
- приватне підприємство “Автомет-В“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Ектів сейлз“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Будівництво без меж“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Завод Електрон-побутприлад“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “БК Альтбуд“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Львів-буд 2“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Будівельна група “Монолітбуд“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Агрікон-Південь“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Архіпе-лаг“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Трейд буд пром“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Флеш продукт компані“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Прогрес ДФ“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Шоуклоуз“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Росан-глобал“;
- товариство з обмеженою відповідальністю “Поштово-логістична група “Міст груп“.
На підставі звітів, результатів проведених заходів звірок стану військового обліку у 2022 році встановлено, що функціонування системи військового обліку на підприємствах, установах, організаціях, закладах охорони здоров’я та освіти, які розміщені на території відповідальності ТЦК та СП, у цілому організовано відповідно до вимог нормативно правових актів, але мають місце окремі недоліки і порушення, які потребують негайного усунення та вжиття заходів відповідного реагування.
Основні недоліки, які протягом 2022 року були виявлені територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки під час перевірок (звірок) у місцевих органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в закладах, установах:
- недостатня обізнаність відповідальних посадових осіб зі змінами та доповненнями, що вносяться Кабінетом Міністрів України, міністерствами у нормативно-правові акти з організації та ведення військового обліку, здійснення бронювання в особливий період (під час дії воєнного стану);
- неналежний рівень контролю за дотримання призовниками, військовозобов’язаними та резервістами Правил військового обліку;
- неякісне проведення звірки облікових даних призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які працюють на підприємствах, установах, закладах, організаціях з обліковими даними у ТЦК та СП;
- порушення вимог Порядку організації та ведення військового обліку при прийомі працівників на роботу – укладання трудових відносин з особами, які не мають військово-облікового документа;
- не врахування відміток, що проставляються у військово-облікових документах працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів про проходження медичного огляду, постановки на військовий облік під час оформлення документів військовозобов’язаних працівників на бронювання та подання їх до ТЦК та СП;
- несвоєчасне повідомлення відповідних ТЦК та СП про прийняття (звільнення) з роботи, зарахування (відрахування, поновлення) до закладу освіти, зміну форми навчання призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
- недостатня робота відповідальних осіб щодо поновлення на військовому обліку осіб, які не досягли граничного віку перебування в запасі.
Проведені територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки у 2022 році заходи контролю за станом військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, здійсненням бронювання військовозобов’язаних дали можливість:
- своєчасно та якісно виконувати завдання щодо проведення заходів з мобілізації;
- встановити та проаналізувати реальний стан військового обліку на території відповідальності;
- підтримувати постійну взаємодію з підприємствами, установами, закладами, організаціями, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування з питань забезпечення функціонування системи військового обліку, здійснення бронювання.
Пропозиції територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки рекомендовані місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, закладам, організаціям, розташованим на території Львівської міської територіальної громади, з метою поліпшення стану персонального військового обліку та бронювання у 2023 році:
- забезпечувати організацію ведення військового обліку та бронювання відповідно до вимог законодавства України;
- забезпечувати прибуття працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів до ТЦК та СП для звірки облікових даних, встановлення придатності до військової служби, поновлення військово-облікових документів;
- встановлювати взаємодію з відповідними ТЦК та СП щодо уточнення термінів звіряння облікових даних працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
- забезпечувати внесення підсумкових даних звіряння до Журналу обліку результатів перевірки стану військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів та звіряння їх облікових даних з даними ТЦК та СП;
- здійснювати письмові інформування про призначення, звільнення (увільнення) керівників та посадових осіб місцевого органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації, відповідальних за організацію та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів;
- організовувати взаємодію із територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки інших адміністративно-територіальних одиниць (за наявності в них на обліку працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів);
- здійснювати прийом на роботу громадян з відповідними військово-обліковими документами (посвідчення про приписку до призовної дільниці, військовий квиток або тимчасове посвідчення).
Протягом 2022 року відділами та секторами “Офіс Львівської громади“ управління адміністрування громад департаменту міської агломерації Львівської міської ради проводилась робота щодо організації та ведення персонально-первинного військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які проживають у населених пунктах Львівської міської територіальної громади (за виключенням м. Львова).
Основні зусилля (відповідно до наданих повноважень) спрямовувались на:
- якісну організацію всіх аспектів військово-облікової роботи на території населених пунктів, які входять до складу Львівської міської територіальної громади;
- встановлення взаємодії з Личаківсько-Залізничним об’єднаним, Шевченківським районними територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки з метою виконання рішення виконавчого комітету від 18.02.2022 № 119;
- здійснення методичного забезпечення військово-облікової роботи.
Покращання стану персонально-первинного військового обліку досягалось шляхом своєчасного та якісного здійснення наступних заходів:
- виконання заходів із взяття на військовий облік призовників, військовозобов’язаних та резервістів, які прибули на постійне місце проживання, а також зняття з військового обліку після їх вибуття в іншу місцевість до нового місця проживання (у разі наявності у військово-обліковому документі позначки ТЦК та СП про взяття/зняття з військового обліку);
- організація та забезпечення оповіщення на вимогу територіального центру комплектування та соціальної підтримки призовників, військовозобов’язаних та резервістів про їх виклик до такого органу і забезпечення їх своєчасного прибуття за викликом;
- організація взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки з питань термінів та способів звіряння даних карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів з обліковими даними ТЦК та СП;
- дотримання встановлених строків внесення до карток первинного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів змін, які стосуються сімейного стану, місця їх проживання, освіти, місця роботи і посади, та повідомлення територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки про зміну облікових даних;
- складання і надсилання до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки списків громадян, які підлягають приписці до призовної дільниці;
- здійснення приписки громадян до призовних дільниць територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки;
- проведення роз’яснювальної роботи з громадянами щодо виконання встановлених Правил військового обліку;
- ведення та зберігання Журналу обліку результатів перевірки стану військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, звіряння їх облікових даних з даними районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, інших документів щодо організації військово-облікової роботи.
На виконання вимог керівних документів протягом 2022 року основні зусилля відділу мобілізаційної роботи апарату виконавчого комітету Львівської міської ради (відповідно до наданих повноважень) спрямовувались на:
- забезпечення функціонування у виконавчих органах Львівської міської ради та львівських комунальних підприємствах, установах системи військового обліку працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів, бронювання військовозобов’язаних працівників з врахуванням особливостей функціонування в умовах особливого періоду (воєнного стану);
- сприяння діяльності територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки в особливий період;
- здійснення методичного забезпечення військово-облікової роботи та бронювання.
З метою покращання стану військового обліку, вдосконалення механізму бронювання військовозобов’язаних працівників у звітному періоді відділом мобілізаційної роботи апарату виконавчого комітету Львівської міської ради було здійснено наступні заходи:
- розроблено та доведено до керівництва виконавчих органів Львівської міської ради, львівських комунальних підприємств, закладів, установ, а також розташованих на території Львівської міської територіальної громади підприємств, організацій, розпорядження Львівського міського голови від 28.01.2022 № 33 “Про стан військового обліку у 2021 році та завдання на 2022 рік“;
- 12 серпня 2022 року проведено заняття з посадовими особами, відповідальними за військово-облікову роботу у районних адміністраціях, департаментах, управліннях, відділах, інших виконавчих органах Львівської міської ради;
- посадовим особам, що відповідають за військово-облікову роботу, надано методичні рекомендації щодо оформлення та переоформлення бронювання військовозобов’язаних працівників у виконавчих органах Львівської міської ради на період мобілізації та на воєнний час;
- розроблено та розповсюджено серед посадових осіб, що відповідають за військово-облікову роботу, методичні матеріали про вимоги до змісту та ведення справ з документами щодо організації військового обліку працюючих призовників, військовозобов’язаних та резервістів, здійснення бронювання військовозобов’язаних працівників на період мобілізації та на воєнний час;
- надано низку кваліфікованих консультацій за напрямками військово-облікової роботи відповідальним посадовим особам відповідно до їх усних запитів;
- доведено до відповідальних посадових осіб змін та доповнень, що вносяться у нормативно-правові акти з організації та ведення військового обліку, здійснення бронювання в особливий період (під час дії воєнного стану).
Керуючий справами
виконкому Наталія АЛЄКСЄЄВА
Віза:
Начальник відділу
мобілізаційної роботи Олександр ХОРОШЕВСЬКИЙ
Додаток 2.docx Додаток 3.docx Додаток 4.docx Додаток 5.docx Додаток 6.docx
|