УКРАЇНА


ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Розпорядження720


від 12/15/2017

Про фінансування об’єктів з бюджету розвитку міського бюджету м. Львова




На виконання ухвал міської ради від 10.11.2016 № 1179 “Про міський бюджет м. Львова на 2017 рік“ і від 10.11.2016 № 1181 “Про обслуговування коштів міського бюджету м. Львова у частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ в установах банків державного сектору у 2017 році“, відповідно до листів Сихівської районної адміністрації від 01.12.2017 № 4-34-3043, від 01.12.2017 № 4-34-3050 і від 06.12.2017 № 4-34-3089, департаменту гуманітарної політики від 05.12.2017 № 4-2602-744, від 06.12.2017 № 4-2603-767, від 07.12.2017 № 4-2601-2906, від 07.12.2017 № 4-2602-750, від 07.12.2017 № 4-2604-1004, від 08.12.2017 № 4-2602-755 і від 08.12.2017 № 4-2602-756, Галицької районної адміністрації від 06.12.2017 № 4-31-2945, Залізничної районної адміністрації від 06.12.2017 № 4-32-3013, Шевченківської районної адміністрації від 06.12.2017 № 4-36-3205 і від 06.12.2017 № 4-36-3206, Франківської районної адміністрації від 07.12.2017 № 4-35-3716, від 07.12.2017 № 4-35-3717 і від 07.12.2017 № 4-35-3721, Личаківської районної адміністрації від 08.12.2017 № 4-33-2514 і від 08.12.2017 № 4-33-2515, управління “Секретаріат ради“ від 08.12.2017 № 4-0001-1061:


1. Управлінню фінансів департаменту фінансової політики провести фінансування за рахунок коштів бюджету розвитку міського бюджету м. Львова в сумі 5 855 604,03 грн., у тому числі:
1.1. Сихівської районної адміністрації – в сумі 1 106 251,66 грн.
1.2. Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики – в сумі 613 669,73 грн.
1.3. Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики – в сумі 7 364,61 грн.
1.4. Управління освіти департаменту гуманітарної політики – в сумі 605 389,73 грн.
1.5. Управління молоді та спорту департаменту гуманітарної політики – в сумі 334 119,25 грн.
1.6. Галицької районної адміністрації – в сумі 346 278,94 грн.
1.7. Залізничної районної адміністрації – в сумі 652 296,22 грн.
1.8. Шевченківської районної адміністрації – в сумі 1 039 480,60 грн.
1.9. Франківської районної адміністрації – в сумі 604 798,70 грн.
1.10. Личаківської районної адміністрації – в сумі 515 111,59 грн.
1.11. Управління “Секретаріат ради“ – в сумі 30 843,00 грн.
Відповідальний: начальник управління
                      фінансів департаменту фінансової
                      політики.
2. Сихівській районній адміністрації перерахувати кошти для оплати:
2.1. Виконаних робіт на об’єктах:
- капітальний ремонт дитячих майданчиків - 245 382,91 грн.
- капітальний ремонт дворів,
внутрішньоквартальних доріг, тротуарів
(громадський простір) - 14 838,75 грн.
2.2. Авансу на об’єкті “Виконання міської програми технічної експертизи, модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації ліфтів у житлових будинках та закладах охорони здоров’я м. Львова на період 2017-2023 років“ – 846 030,00 грн.
                          Відповідальний: голова Сихівської
                          районної адміністрації.
3. Управлінню охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єктах:
- капітальний ремонт дорожнього покриття
підїзду санітарного транспорту і облаштування
дашка над ним Комунальної міської клінічної
лікарні швидкої медичної допомоги на
вул. І. Миколайчука, 9 - 289 188,26 грн.
- придбання обладнання для установ охорони
здоровя - 49 900,00 грн.
- реконструкція будівлі під створення відділення
паліативної допомоги з надбудовою 4-го поверху
та прибудовою сходової клітки Комунальної 4-ї
міської клінічної лікарні на вул. Ю. Мушака, 54 - 74 429,42 грн.
- виконання міської програми технічної експертизи,
модернізації, ремонту, заміни та диспетчеризації
ліфтів у житлових будинках та закладах охорони
здоров’я м. Львова на період 2017-2023 років - 200 152,05 грн.
Відповідальний: начальник управління
охорони здоров’я департаменту
гуманітарної політики.
4. Управлінню соціального захисту департаменту гуманітарної політики перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єкті Реконструкція приміщень для відкриття Центру денного перебування осіб з особливими потребами на вул. Кирилівській, 3-а“.
Відповідальний: начальник управління
соціального захисту департаменту
гуманітарної політики.
5. Управлінню освіти департаменту гуманітарної політики перерахувати кошти для оплати:
5.1. Виконаних робіт на обєктах:
- придбання обладнання і предметів
довгострокового користування для приватного
навчального закладу ПП Ерудит у рамках
виконання Програми надання фінансової
підтримки дошкільним та загальноосвітнім
навчальним закладам м. Львова приватної
форми навчання - 92 215,00 грн.
- капітальний ремонт із заміною вікон у
дошкільних навчальних закладах - 14163,23 грн.
- капітальний ремонт приміщень ДНЗ № 109
на вул. І. Рутковича, 14 - 10 663,39 грн.
- капітальний ремонт спортивного майданчика у
ДНЗ № 134 на вул. Володимира Великого, 55-а - 8 169,59 грн.
- реставрація з переплануванням спортзалу у
Львівській академічній гімназії при НУ
Львівська політехніка з розширенням за рахунок
прибудови санітарно-гігієнічних приміщень за
адресою: вул. С. Бандери, 14, м. Львів - 3 360,00 грн.
- реставрація вікон у СЗШ № 87 на
вул. Замарстинівській, 11 - 164 525,67 грн.
- реставрація та заміна віконних конструкцій
з метою енергозбереження у приміщенні
Львівської академічної гімназії при
Національному університеті Львівська
політехніка на вул. С. Бандери, 14 - 22 429,28 грн.
- капітальний ремонт СЗШ № 57 на
вул. Жовківській, 6 (ремонт даху та фасаду),
у т. ч. виготовлення ПКД та проведення
експертизи проекту - 7 997,59 грн.
- капітальний ремонт харчоблоків у
загальноосвітніх навчальних закладах - 52 663,63 грн.
- придбання обладнання і предметів
довгострокового користування для кабінетів
трудового навчання та шкільних майстерень
у загальноосвітніх навчальних закладах - 124 866,80 грн.
- капітальний ремонт покрівлі ССЗШ № 15 на
вул. Є. Патона, 7 - 47 645,00 грн.
5.2. Авансу на об’єкті Капітальний ремонт приміщення ДНЗ № 166 на вул. О. Кульчицької, 10-а“ – 56 690,55 грн.
                      Відповідальний: начальник управління
                      освіти департаменту гуманітарної
                      політики.
6. Управлінню молоді та спорту департаменту гуманітарної політики перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єкті “Капітальний ремонт приміщень УДЮМК“.
Відповідальний: начальник управління
молоді та спорту департаменту
гуманітарної політики.
7. Галицькій районній адміністрації перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єктах:
- капітальний ремонт дворів,
внутрішньоквартальних доріг, тротуарів - 14 144,82 грн.
- капітальний ремонт обєктів благоустрою на
території Галицького району у м. Львові
(громадських просторів, площ, дитячих
майданчиків, скверів) - 23 302,62 грн.
- капітальний ремонт житлових будинків на
території Галицького району м. Львова - 3 453,66 грн.
- капітальний ремонт з облаштуванням
громадського простору у дворах будинків
№№ 36, 36-А, 38, 40, 42 на вул. Стрийській - 5 427,84 грн.
- закупівля багаторічних саджанців - 49 950,00 грн.
- капітальний ремонт доріг та тротуарів - 250 000,00 грн.
Відповідальний: голова Галицької
                          районної адміністрації.
8. Залізничній районній адміністрації перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єктіКапітальний ремонт житлових будинків на території Залізничного району м. Львова“.
Відповідальний: голова Залізничної
районної адміністрації.
9. Шевченківській районній адміністрації перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єктах:
- капітальний ремонт дворів,
внутрішньоквартальних доріг, тротуарів - 251 184,46 грн.
- капітальний ремонт вул. Динівської - 139 842,14 грн.
- закупівля багаторічних саджанців - 150 000,00 грн.
- капітальний ремонт доріг та тротуарів - 498 454,00 грн.
Відповідальний: голова Шевченківської
                          районної адміністрації.
10. Франківській районній адміністрації перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єктах:
- капітальний ремонт дворів,
внутрішньоквартальних доріг, тротуарів - 261 411,60 грн.
- впровадження проекту Розумний район“ - 98 432,40 грн.
- капітальний ремонт житлового фонду
місцевих органів влади - 244 954,70 грн.
Відповідальний: голова Франківської
районної адміністрації .
11. Личаківській районній адміністрації перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єктах:
- ремонт проїжджої частини та тротуарів - 359 075,53 грн.
- капітальний ремонт житлового фонду - 156 036,06 грн.
Відповідальний: голова Личаківської
                          районної адміністрації.
12. Управлінню “Секретаріат ради“ перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єкті “Придбання обладнання та предметів довгострокового користування“.
                          Відповідальний: начальник управління
                          “Секретаріат ради“.
13. Головним розпорядникам коштів забезпечити цільове використання коштів.
14. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з фінансово-економічних питань.



                                  А. Садовий