УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА


Розпорядження168


від 04/25/2018

Про фінансування об’єктів з бюджету розвитку міського бюджету м. Львова



На виконання ухвал міської ради від 16.11.2017 № 2585 “Про міський бюджет м. Львова на 2018 рік“ і від 07.12.2017 № 2669 “Про обслуговування коштів міського бюджету м. Львова у частині бюджету розвитку та власних надходжень бюджетних установ в установах банків державного сектору у 2018 році“, відповідно до листів департаменту житлового господарства та інфраструктури від 29.03.2018 № 4-2502-437, департаменту розвитку від 02.04.2018 № 4-2703-140, департаменту містобудування від 16.04.2018 № 4-2401-462, Франківської районної адміністрації від 19.04.2018 № 4-35-1200, від 20.04.2018 № 4-35-1216 і від 20.04.2018 № 4-35-1219:
1. Управлінню фінансів департаменту фінансової політики провести фінансування за рахунок коштів бюджету розвитку міського бюджету м. Львова в сумі 1 699 243,68 грн., у тому числі:
1.1. Департаменту житлового господарства та інфраструктури – в сумі 500 000,00 грн.
1.2. Управління культури департаменту розвитку – в сумі 305 997,60 грн.
1.3. Управління архітектури та урбаністики департаменту містобудування – в сумі 217 000,00 грн.
1.4. Франківської районної адміністрації – в сумі 676 246,08 грн.
Відповідальний: начальник управління
фінансів департаменту фінансової
політики.
2. Департаменту житлового господарства та інфраструктури перерахувати кошти як внески до статутного капіталу ЛКПШРП Личаківського району“.
                      Відповідальний: директор департаменту
                      житлового господарства
                      та інфраструктури.
3. Управлінню культури департаменту розвитку перерахувати кошти як внески до статутних капіталів:
3.1. ЛКП “Культурно-освітній центр ім. О. Довженка“ – 300 000,00 грн.
3.2. ЛКП Культурно-мистецький центр Супутник“ – 5 997,60 грн.
Відповідальний: начальник управління
культури департаменту розвитку.
4. Управлінню архітектури та урбаністики департаменту містобудування перерахувати кошти для оплати виконаних робіт на об’єкті “Придбання обладнання та предметів довгострокового користування“.
                          Відповідальний: начальник управління
                          архітектури та урбаністики департаменту
                          містобудування.
5. Франківській районній адміністрації перерахувати кошти для оплати:
5.1. Виконаних робіт на об’єктах:
- капітальний ремонт доріг та тротуарів - 290 485,02 грн.
- капітальний ремонт дворів,
внутрішньоквартальних доріг та тротуарів - 62 200,92 грн.
- капітальний ремонт житлового фонду - 58 944,00 грн.
5.2. Авансу на об’єктах:
- капітальний ремонт доріг та тротуарів - 217 959,06 грн.
- капітальний ремонт дворів,
внутрішньоквартальних доріг та тротуарів - 46 657,08 грн.
Відповідальний: голова Франківської
районної адміністрації.
6. Головним розпорядникам коштів забезпечити цільове використання коштів.
7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з фінансово-економічних питань.




А. Садовий