УКРАЇНА


ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

Рішення533


від 07/14/2022

Про затвердження Порядку надання послуги “Мобільний адміністратор“



Відповідно до пункту 4 статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги“, керуючись Положенням про Центр надання адміністративних послуг м. Львова, затвердженим ухвалою міської ради від 15.05.2014 № 3318, з метою забезпечення доступності громадян для отримання адміністративних послуг у Львівській міській територіальній громаді виконавчий комітет вирішив:


1. Затвердити Порядок надання послуги “Мобільний адміністратор“ (додається).
2. Департаменту адміністративних послуг, департаменту гуманітарної політики забезпечити надання адміністративних послуг згідно з Порядком надання послуги “Мобільний адміністратор“.
                      Відповідальні: директор департаменту
                      адміністративних послуг, директор
                      департаменту гуманітарної політики.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому.



Львівський міський голова Андрій САДОВИЙ



Додаток

Затверджено
рішенням виконкому
від 14.07.2022 № 533

ПОРЯДОК
надання послуги “Мобільний адміністратор“


1. Порядок надання послуги “Мобільний адміністратор“ (надалі – Порядок) визначає основні вимоги до організації надання послуг через “Мобільного адміністратора“.
2. Послуга “Мобільний адміністратор“ передбачає надання адміністративних послуг, передбачених у додатку 1 до Порядку, суб’єктам звернень (мешканцям Львівської міської територіальної громади) – особам з інвалідністю 1 групи, військовослужбовцям або іншим особам, які перебувають на тривалому стаціонарному лікуванні та потребують стороннього догляду, адміністратором Центру надання адміністративних послуг м. Львова та його територіальними підрозділами (надалі – ЦНАП) за принципом віддаленого робочого місця.
3. Послуга “Мобільний адміністратор“ надається згідно з графіком, затвердженим наказом начальника управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг.
4. Для отримання послуги “Мобільний адміністратор“ суб’єкт звернення попередньо скеровує заяву (додаток 2 до Порядку) до ЦНАП засобами поштового зв’язку на адресу Львівської міської ради – м. Львів, пл. Ринок, 1 / електронним зверненням через форму на офіційному сайті міської ради.
5. Заява про отримання послуги “Мобільний адміністратор“ реєструється у системі електронного документообігу міської ради на ім’я начальника управління адміністрування послуг департаменту адміністративних послуг для організації надання адміністративної послуги. Термін розгляду заяви становить 3 робочі дні.
6. Після опрацювання запиту на отримання адміністративної послуги через “Мобільного адміністратора“ адміністратор ЦНАП попереднього погоджує дату, час та годину візиту до суб’єкта звернення. Візит здійснюється відповідно до затвердженого графіка роботи ЦНАП.
7. У визначений день і час адміністратор ЦНАП здійснює виїзд до суб’єкта звернення за вказаною адресою суб’єктом звернення на службовому автомобілі для прийняття і реєстрації заяви про надання адміністративної послуги (видачі документів з результатом адміністративної послуги).
8. Під час виконання адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення може проводитися відео- та аудіофіксація за допомогою відповідних технічних засобів, про здійснення якої повідомляється суб’єкт звернення.
9. Усі дії, пов’язані з виконанням адміністратором своїх посадових обов’язків за адресою місця проживання/перебування суб’єкта звернення, здійснюються у присутності працівника Управління поліції охорони у Львівській області або ЛКП “Муніципальна варта“, що забезпечує охорону відповідного територіального підрозділу ЦНАП.
10. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (видача документів з результатом надання адміністративної послуги), здійснюється відповідно до Регламенту ЦНАП.
11. Замовлення послуги “Мобільний адміністратор“ здійснюється на безоплатній основі.
12. Посадові особи несуть персональну відповідальність за порушення вимог цього Порядку.



Керуючий справами
виконкому Наталія АЛЄКСЄЄВА


Віза:
Начальник управління
адміністрування послуг Мар’яна ДЮГАНЧУК


                              Додаток 1
                          до Порядку надання послуги
                          “Мобільний адміністратор“


ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, які надаються через
“Мобільного адміністратора“


№ з/п
Назва адміністративної послуги
Суб’єкт надання адміністративної послуги
1.
* Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи
Районна адміністрація
2.
Видача витягу про реєстрацію місця проживання
Районна адміністрація
3.
Надання копій та витягів з архівного документа
Районна адміністрація
4.
Державна реєстрація фізичної особи – підприємця
Управління державної реєстрації юридичного департаменту
5.
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Управління державної реєстрації юридичного департаменту
6.
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до
01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Управління державної реєстрації юридичного департаменту
7.
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням
Управління державної реєстрації юридичного департаменту
8.
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Управління державної реєстрації юридичного департаменту
9.
*Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Управління державної реєстрації юридичного департаменту
10.
Вклеювання фотокартки у паспорт громадянина України по досягненню 25-ти, 45-ти річного віку
Державна міграційна служба у Львівській області
11.
Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
12.
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
13.
Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
14.
Надання державної допомоги:
1) у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
2) при народженні дитини;
3) при усиновленні дитини;
4) на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
5) на дітей одиноким матерям;
6) малозабезпеченим сім’ям
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
15.
Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
16.
Видача направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
17.
Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату для ветеранів війни та праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
18.
*Установлення статусу, видача посвідчень, довідок та призначення компенсації і допомоги:
1) батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
2) особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій); 3) членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни;
4) учасникам війни;
5) інвалідам війни;
6) особам, які постраждали від торгівлі людьми;
7) особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю;
8) жертвам нацистських переслідувань;
9) дітям війни;
10) ветеранам праці;
11) дітям до 16 років про встановлення їм статусу особи, на яку поширюється дія Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
19.
Щомісячна доплата до пенсії ветеранам УПА
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
20.
Надання доплати особам з інвалідністю 1 групи, які не мають права на пенсію в органах Пенсійного фонду України
Управління соціального захисту департаменту гуманітарної політики
21.
Видача довідок про перебування на квартирному та кооперативному обліках
Департамент житлового господарства та інфраструктури
22.
Зняття громадян з квартирного та кооперативного обліків
Департамент житлового господарства та інфраструктури
23.
Зарахування на квартирний (кооперативний) облік
Департамент житлового господарства та інфраструктури
24.
Видача архівних довідок соціально-правового характеру
Архівний відділ
25.
Видача копій або витягів з документів, що перебувають на державному зберіганні в архіві
Архівний відділ
26.
Видача завірених копій (витягів) ухвал міської ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень Львівського міського голови
Організаційне управління

Примітка:
* Послуги надаватимуться після відновлення роботи Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців та Державного реєстру речових прав для адміністратора.



Начальник управління
адміністрування послуг Мар’яна ДЮГАНЧУК


Додаток  2 до Порядку.docxДодаток 2 до Порядку.docx