Львівська міська рада

//
Громадські слухання проекту Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові


4 серпня 2008 року о 16.00 у сесійній залі Львівської міської ради, за адресою: м.Львів, пл.Ринок,1, каб.202 відбудуться громадські слухання проекту ухвали Львівської міської ради " Про затвердження Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові".
З огляду на величезний туристичний потенціал Львова, значна увага надається сьогодні привабленню до міста якнайбільшої кількості туристів. Щороку Львів відвідують як громадяни України, так і представники із понад 120 країн світу. Для того, щоб туристична галузь міста й надалі успішно розвивалась і стала основним джерелом фінансових надходжень, необхідно дбати про надання гостям міста якісних туристичних послуг.
Однією із ключових проблем, яка становить загрозу для туристичного ринку Львова, є неврегульованість екскурсійної діяльності в місті.
По-перше, постійно незаконно проводяться екскурсії іноземними екскурсоводами, хоча згідно зі статтею 37 Закону України "Про туризм" від 18.11.2003 № 1282-IV: «Туристичний супровід, що здійснюється на території України, може надаватися фахівцями туристичного супроводу, громадянами України та особами, які постійно проживають на території України, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України».
По-друге, в місті працюють екскурсоводи та гіди-перекладачі, які хоча і є громадянами України, проте не мають права займатись цією діяльністю без: 1) дозволу Акредитаційної комісії з питань видачі дозволів Львівської ОДА на право здійснення туристичного супроводу; 2) свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або трудового договору з туристичною фірмою або постійного працевлаштування в туристичній фірмі.
По-третє, ні іноземні екскурсоводи, ні громадяни України, які займаються екскурсійною діяльністю без законних на це підстав, не сплачують податки.
Представлення Львова екскурсоводами, які не мають для цього законних підстав, несе за собою загрозу подання туристам недостовірної інформації про Львів, викривлення історичних подій, а також надання недостатньо якісних послуг. У свою чергу, це може понизити оцінку Львова як привабливого туристичного центру в очах відвідувачів. Не менш важливим є й те, що кошти, отримані в результаті екскурсійної діяльності, не потрапляють у бюджет міста.
Існуюча проблема не підлягає розв’язанню ринковими механізмами чи іншими регуляторними актами, оскільки досі не вироблено таких механізмів, які можна застосувати для врегулювання екскурсійної діяльності. Чинними регуляторними актами, зокрема наказом Державної туристичної адміністрації від 24.09.2004 р. № 83 “Про затвердження Положення про порядок видачі дозволів на право здійснення туристичного супроводу фахівцям туристичного супроводу”, визначено порядок організації правомірної роботи екскурсоводів та гідів-перекладачів, проте не передбачено механізмів контролю над дотриманням вимог до організації екскурсійного обслуговування.
З метою впорядкування екскурсійної діяльності у м. Львові , забезпечення високого рівня обслуговування туристів та екскурсантів професійними фахівцями туристичного супроводу, враховуючи пропозиції суб’єктів туристичної галузі і громадськості розпорядженням міського голови м. Львова від 08.04.2008 р. № 103 «Про утворення робочої групи для впорядкування екскурсійної діяльності у м. Львові» було створено робочу групу, яка розробила проект Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові. Прийняття ухвали сесією Львівської міської ради про затвердження відповідного Положення дозволить врегулювати визначену проблему.

Пропонований регламент для доповідей та виступів учасників слухань:
Час проведення слухань 16.00-18.00
Представлення проекту положення - до 40 хв. ( Час на доповідь до 10 хв.)
Запитання учасників слухань по суті проблеми – до 30 хв. (Час на запитання - до 2 хв.)
Обговорення та внесення пропозицій до 40 хв. (Час на виступ - до 5 хв.)
Голосування внесених пропозицій до 10 хв.


З питань організації та проведення громадських слухань просимо звертатись у відділ громадського партнерства управління “Секретаріат ради” за тел. 297-57-63 або на електронну скриньку: [email protected].

Запрошуємо усіх охочих.




Проект ухвали
Львівської міської ради


    Про затвердження Положення про
    порядок проведення екскурсійної
    діяльності у місті Львові



    Відповідно до пункту 22 частини 1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», частини 3 статті 8, ст. 29,30, 32, 37 Закону України «Про туризм», наказу Державної туристичної адміністрації від 24.09.2004р. №83 «Про затвердження Положення про порядок видачі дозволів на право здійснення туристичного супроводу фахівцям туристичного супроводу», Закону України «Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства», “Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Львова на 2008 рік” затвердженої ухвалою міської ради від 27.12.2007 року №1412 , з метою впорядкування екскурсійної діяльності Львівська міська рада, ухвалила:

    1. Затвердити Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові згідно з додатком.
    2. Контроль за виконанням ухвали покласти на департамент гуманітарної політики Львівської міської ради.




    Міський голова А.Садовий





Додаток до ухвали
від ____________ № __



Положення
про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові



1. Загальні положення
1.1. Положення розроблено з метою забезпечення надання якісного туристичного супроводу та екскурсійного обслуговування груп туристів та туристів, що здійснюють подорож індивідуально з гідами-перекладачами, екскурсоводами та іншими фахівцями туристичного супроводу на території міста Львова. Положення спрямоване на захист інтересів держави, прав споживачів екскурсійної діяльності, надання якісного та безпечного обслуговування туристів у місті.
1.2. Положення визначає організаційні, кваліфікаційні, технологічні вимоги та контролюючі функції щодо організації екскурсійного обслуговування на території м. Львова.
1.3. Дія Положення поширюється на юридичних та фізичних осіб, резидентів та нерезидентів України, — фахівців туристичного супроводу, крім працівників об’єктів відвідування, діяльність яких пов’язана з наданням екскурсійних послуг, та громадян — споживачів цих послуг.
1.4. Терміни, що вживаються у Положенні
Екскурсійна діяльність – діяльність, яка здійснюється суб’єктами підприємницької діяльності юридичними та фізичними особами — фахівцями туристичного супроводу, які отримали на це дозвіл Львівської обласної державної адміністрації
Екскурсія – пішохідна (автомобільна) прогулянка у супроводі екскурсовода/гіда-перекладача по заздалегідь запланованому маршруту з метою ознайомлення з важливими об’єктами на території міста
Екскурсовод – фахівець, який володіє інформацією про місцевість перебування, визначні місця, їхню історію та визначних людей, під керівництвом якого здійснюється екскурсія
Гід-перекладач – фахівець, який володіє інформацією про місцевість перебування, визначні місця, їхню історію та визначних людей та розмовляє мовою іноземних туристів (або загальнозрозумілою для екскурсантів мовою), під керівництвом якого здійснюється екскурсія
Екскурсант – учасник екскурсії, що перебуває у супроводі екскурсовода на пішохідній або автомобільній екскурсії
Маршрут екскурсії – заздалегідь розроблений маршрут проходження екскурсійної групи визначними місцями, що супроводжується розповіддю екскурсовода
Портфель екскурсовода – умовна назва для означення збірки наочних матеріалів (фотографій, репродукцій картин, копій документів, карт тощо), які використовуються екскурсоводом під час екскурсії.
Бейдж – нагрудний знак (посвідчення особи) екскурсовода (гіда-перекладача) з фотографією, що діє на території м. Львова


2. Вимоги до проведення екскурсійної діяльності


2.1. Екскурсійні послуги на території м. Львова можуть надаватись особами, які отримали на це дозвіл Акредитаційної комісії з питань видачі дозволів на право здійснення туристичного супроводу Львівської обласної державної адміністрації та отриманого свідоцтва про державну реєстрацію суб’єктами підприємницької діяльності юридичними та фізичними особами, фахівцями туристичного супроводу (або фізичними особами, які уклали договір з туристичною фірмою).
2.2. Екскурсійні послуги в музеях, установах чи організаціях можуть надаватися особами, які обслуговують об’єкти відвідування і які обіймають відповідні посади. Останні надають екскурсійне обслуговування лише на цих об’єктах відвідування.
2.3. Навчальні екскурсії з історії, літератури, Львовознавства та інших предметів для учнів шкіл, технікумів, студентів ВНЗ можуть проводити викладачі відповідного навчального предмету. Офіційним документом, який дає право керівникові групи проводити навчальну екскурсію на території м. Львова є наказ установи, що організовує екскурсію.
2.4. Гіди-перекладачі, екскурсоводи та інші фахівці туристичного супроводу після отримання дозволу Акредитаційної комісії Львівської обласної державної адміністрації та свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (або підписаного договору з туристичною фірмою) подають заяву-анкету (Додаток 1 до даного Положення) на отримання безкоштовного бейджа (Додаток 2 до даного Положення) у відділ туризму та рекреації управління культури та туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
Львівська міська рада видає бейдж (нагрудний знак) з метою впровадити єдиний зразок ідентифікатора екскурсовода (гіда-перекладача та інших фахівців туристичного супроводу), складення реєстру реально працюючих екскурсоводів (гідів-перекладачів) та контролю їх за діяльністю на території м Львова
Екскурсовод (гід-перекладач) після отримання дозволу Акредитаційної комісії з питань видачі дозволів на право здійснення туристичного супроводу Львівської обласної державної адміністрації та отриманого свідоцтва про державну реєстрацію суб’єктами підприємницької діяльності юридичними та фізичними особами, фахівцями туристичного супроводу (або фізичними особами, які уклали договір з туристичною фірмою) отримує бейдж з терміном дії відповідно до отриманого дозволу у впродовж трьох днів з моменту подачі заяви-анкети у відділі туризму та рекреації управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.

2.5. Екскурсоводи, гіди-перекладачі та інші фахівці туристичного супроводу при здійсненні туристичного супроводу повинні мати при собі:

- дозвіл Акредитаційної комісії Львівської обласної державної адміністрації на право здійснення туристичного супроводу;
- копію свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності, завірену в установленому порядку (у випадку якщо екскурсовод /гід-перекладач самостійно надає екскурсійні послуги або інший фахівець туристичного супроводу – завірену копію договору з туристичною фірмою про послуги туристичного супроводу ).
- бейдж нагрудний знак)
2.6. Автобусні та автомобільні екскурсійні маршрути повинні розроблятися відповідно до Правил дорожнього руху. Екскурсійні автобуси та автомобілі зобов'язані зупинятися на стоянках, що передбачені схемою паркування туристичного транспорту

3. Контроль за проведенням екскурсійної діяльності


3.1. Контроль за проведенням екскурсійної діяльності покладається на управління муніципальної дружини Львівської міської ради
3.2. Працівники управління муніципальної дружини перевіряють правомірність проведення екскурсійної діяльності на території м. Львова відповідно до даного Положення.
Повноваження працівників управління муніципальної дружини Львівської міської ради при проведенні перевірки правомірності проведення екскурсійної діяльності на території м. Львова гідами-перекладачами, екскурсоводами та іншими фахівцями туристичного супроводу :
1. Перевіряють наявність бейжда в осіб, які надають послуги екскурсійного супроводу на території м. Львова, передбачених цим Положенням
2. У випадку відсутності бейджа на право проведення екскурсійного супроводу на території м. Львова роз’яснюють особі, що надає послуги з проведення екскурсійної діяльності про дію Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові на території міста Львова
3. Встановлюють особу, що надає послуги з проведення екскурсійної діяльності у м.Львові з порушенням даного Положення, дають усне попередження та складають акт про порушення і подають у відділ туризму і рекреації управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
    3.3. Відділ туризму і рекреації управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради готує подання відповідно до виявлених порушень в органи внутрішніх справ, органи державної податкової служби України, органи виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та інші.




    Додаток 1 до Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові
    Начальнику управління
    культури і туризму
    Львівської міської ради
    _________ р. № _______ п. …………………..
    ЗАЯВА-АНКЕТА
    про отримання ідентифікаційної картки екскурсовода

    Кольорова
    фотографія

    Я, ___________________________________________________________________________,
    (прізвище, ім’я, по-батькові)
    прошу надати мені ідентифікаційну картку екскурсовода для засвідчення права проводити екскурсійну діяльність на території Львова.
    Інформація про заявника

    П.І.П.(укр. мовою): ____________________________________________________________
    П.І.П. (латинкою):______________________________________________________________
    Назва закінчених курсів екскурсоводів:___________________________________________
    Рік закінчення курсів екскурсоводів: _____________________________________________
    Теперішня форма працевлаштування:
    □ Суб’єкт підприємницької діяльності □ Постійне працевлаштування у тур. фірмі
    □ Договір з туристичною фірмою □ Інше _________________________________

    Теми екскурсій по м. Львову:
    _____________________________________________________________________________
    _____________________________________________________________________________
    _____________________________________________________________________________
    _____________________________________________________________________________
    _____________________________________________________________________________
    _____________________________________________________________________________

    Якими іноземними мовами проводите екскурсії? ___________________________________
    _____________________________________________________________________________
    Відколи займаєтесь екскурсійною діяльністю? _________________________________
    Контактна адреса, телефон, тел./факс: ____________________________________________
    _____________________________________________________________________________
    Перелік документів, що додаються:
    2 фото;
    □ копія внутрішнього паспорта;
    □ копія Дозволу Акредитаційної комісії Львівської ОДА на право здійснення туристичного супроводу;
    □ копія Свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
        АБО
    □ копія документа про підтвердження працевлаштування: _______________________
        __________________________________________________________________________

    Дата ______________________ Підпис_________________________

    Документи прийняті ___________________________________________________________
    (дата, прізвище, підпис працівника, що прийняв документи)Додаток 2 до Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові

    Бейдж

    лицева сторона

    ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА




    Кольорова фотографія
      ЕКСКУРСОВОД

      Ім’я _____________________
      Name ___________________
      Прізвище ________________
      Last name _______________ М.П.
      зворотня сторона
      ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА

      Посвідчення № ________


      Видане «___ » ________________ ______ р.

      Дійсне до «___ » ______________ ______ р.


      Начальник управління
      культури і туризму _____________
      /підпис/


















      Журнал реєстрації заяв-анкет про отримання бейджів та виданих бейджів

      Реєстра-ційний номер заяви
      Дата подання
      Прізвище, ім'я та по-батькові
      Термін дії дозволу Акредитаційної комісії з питань видачі дозволів на право здійснення туристичного супроводу
      Підпис особи, на яку покладено реєстрацію заяви
      Дата видачі бейджа
      Підпис заявника
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7


      Аналіз регуляторного впливу проекту ухвали сесії
      Львівської міської ради
      «Про затвердження Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові »
        Цей аналіз регуляторного впливу (надалі –Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р. № 1160-IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації проекту ухвали сесії Львівської міської ради «Про затвердження Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові» (надалі – «Положення») як регуляторного акту.

        1. Опис проблеми, яку планується розв’язати шляхом прийнятої ухвали
          З огляду на величезний туристичний потенціал Львова, значна увага надається сьогодні привабленню до міста якнайбільшої кількості туристів. Щороку Львів відвідують як громадяни України, так і представники із понад 120 країн світу. Для того, щоб туристична галузь міста й надалі успішно розвивалась і стала основним джерелом фінансових надходжень, необхідно дбати про надання гостям міста якісних туристичних послуг.
          Однією із ключових проблем, яка становить загрозу для туристичного ринку Львова, є неврегульованість екскурсійної діяльності в місті.
          По-перше, постійно незаконно проводяться екскурсії іноземними екскурсоводами, хоча згідно зі статтею 37 Закону України "Про туризм" від 18.11.2003 № 1282-IV: «Туристичний супровід, що здійснюється на території України, може надаватися фахівцями туристичного супроводу, громадянами України та особами, які постійно проживають на території України, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України».
          По-друге, в місті працюють екскурсоводи та гіди-перекладачі, які хоча і є громадянами України, проте не мають права займатись цією діяльністю без: 1) дозволу Акредитаційної комісії з питань видачі дозволів Львівської ОДА на право здійснення туристичного супроводу; 2) свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності або трудового договору з туристичною фірмою або постійного працевлаштування в туристичній фірмі.
          По-третє, ні іноземні екскурсоводи, ні громадяни України, які займаються екскурсійною діяльністю без законних на це підстав, не сплачують податки.
          Представлення Львова екскурсоводами, які не мають для цього законних підстав, несе за собою загрозу подання туристам недостовірної інформації про Львів, викривлення історичних подій, а також надання недостатньо якісних послуг. У свою чергу, це може понизити оцінку Львова як привабливого туристичного центру в очах відвідувачів. Не менш важливим є й те, що кошти, отримані в результаті екскурсійної діяльності, не потрапляють у бюджет міста.
          Існуюча проблема не підлягає розв’язанню ринковими механізмами чи іншими регуляторними актами, оскільки досі не вироблено таких механізмів, які можна застосувати для врегулювання екскурсійної діяльності. Чинними регуляторними актами, зокрема наказом Державної туристичної адміністрації від 24.09.2004 р. № 83 “Про затвердження Положення про порядок видачі дозволів на право здійснення туристичного супроводу фахівцям туристичного супроводу”, визначено порядок організації правомірної роботи екскурсоводів та гідів-перекладачів, проте не передбачено механізмів контролю над дотриманням вимог до організації екскурсійного обслуговування.
          З метою впорядкування екскурсійної діяльності у м. Львові , забезпечення високого рівня обслуговування туристів та екскурсантів професійними фахівцями туристичного супроводу, враховуючи пропозиції суб’єктів туристичної галузі і громадськості розпорядженням міського голови м. Львова від 08.04.2008 р. № 103 «Про утворення робочої групи для впорядкування екскурсійної діяльності у м. Львові» було створено робочу групу, яка розробила проект Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові. Прийняття ухвали сесією Львівської міської ради про затвердження відповідного Положення дозволить врегулювати визначену проблему.


          2. Визначення цілей державного регулювання
            Утворена з метою впорядкування екскурсійної діяльності у м. Львові робоча група, аналізуючи існуючу ситуацію, визначила такі цілі:
            - забезпечення надання якісного туристичного супроводу та екскурсійного обслуговування груп туристів та туристів, що здійснюють подорож індивідуально з гідами-перекладачами, екскурсоводами та іншими фахівцями туристичного супроводу на території міста Львова;
            - захист інтересів держави;
            - захист прав споживачів екскурсійної діяльності.


            3. Обґрунтування переваг обраного виду правового регулювання
              Обраний вид правового регулювання ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) прийнятих міською радою актів для виконання на території міста Львова, що передбачено ст. 144 Конституції України та ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Це найдієвіший спосіб врегулювання визначеної проблеми.
              Вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього аналізу, можливе лише шляхом прийняття відповідної ухвали, інші альтернативні способи (механізми) досягнення мети не передбачені чинним законодавством.


              4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідних заходів

              Згідно зі статтею 7 Закону України «Про туризм» Львівська міська рада має право здійснювати регулювання в галузі туризму в межах своєї компетенції. З огляду на існування визначених законом вимог до проведення екскурсійної діяльності, Львівська міська рада бере на себе відповідальність контролювати їх дотримання.
              Зазначені у цьому Аналізі проблеми у проекті Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові вирішуються за рахунок визначення організаційних, кваліфікаційних, технологічних вимог та контролюючих функцій щодо організації екскурсійного обслуговування на території м. Львова.
              Для ідентифікації осіб, які на законних підставах займаються екскурсійною діяльністю, Львівська міська рада видає їм бейдж (нагрудний знак).
              Контроль за проведенням екскурсійної діяльності покладається на управління муніципальної дружини Львівської міської ради. Відповідно до Положення працівники управління муніципальної дружини перевіряють правомірність проведення екскурсійної діяльності на території м. Львова та роз’яснюють особі, що надає послуги з проведення екскурсійної діяльності про дію Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові на території міста Львова
              При виявленні порушень відповідний протокол подається у відділ туризму і рекреації управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради.
              Відділ туризму і рекреації управління культури і туризму департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради готує подання відповідно до виявлених порушень в органи внутрішніх справ, органи державної податкової служби України, органи виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів та інші.


              5. Обґрунтування можливостей досягнення визначених цілей регулювання
              Прийняття зазначеного регуляторного акту дозволить врегулювати проведення екскурсійної діяльності у м. Львові, сприятиме захисту прав споживачів екскурсійної діяльності, наданню якісного та безпечного обслуговування туристів у місті. Хоча існує упередження про те, що дія Положення знизить ступінь відвідування м. Львова, однак впорядкування ситуації з відвідуванням іноземних груп з власним гідом сприятиме захисту інтересів держави.
              Вироблений механізм регулювання проведення екскурсійної діяльності у місті Львові, визначений Положенням, може реально бути впровадженим та ефективно діяти при прийнятті ухвали про його затвердження.
              Відповідно до ст. 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повторне відстеження регуляторного акту буде здійснено через рік з дня набрання чинності Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові.


              6. Очікувані результати прийняття регуляторного акта
                Аналіз вигод та витрат, пов’язаних з прийняттям ухвали, дозволяє виділити такі позитивні фактори, як:
                - отримання туристами якісних екскурсійних послуг;
                - формування в туристів позитивного враження про Львів як туристичний центр;
                - отримання туристами достовірної інформації про Львів;
                - можливість контролювати та запобігати незаконній діяльності осіб, які проводять екскурсії у Львові;
                - надходження коштів від проведення екскурсійної діяльності до бюджету міста Львова;
                - сприяння роботі "добросовісних" екскурсоводів та туристичних фірм.
                Можливим негативним фактором може бути упередження про те, що дія Положення знизить ступінь відвідування м. Львова, однак впорядкування ситуації з відвідуванням іноземних груп з власним гідом сприятиме захисту інтересів держави. Передбачено витрати на оплату роботи працівників управління муніципальної дружини.
                Внаслідок прийняття ухвали сесії Львівської міської ради про затвердження Положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові буде забезпечено надання якісного туристичного супроводу та екскурсійного обслуговування груп туристів та туристів, що здійснюють подорож індивідуально з гідами-перекладачами, екскурсоводами та іншими фахівцями туристичного супроводу на території міста Львова, захищено інтереси держави та права споживачів екскурсійної діяльності. Таким чином буде впорядковано проведення екскурсійної діяльності у місті.

                  7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

                  Строк дії зазначеного регуляторного акта встановлюється необмежений. У разі потреби, за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього будуть вноситися відповідні зміни.
                  При внесенні змін до чинного законодавства, які можуть впливати на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситися необхідні корективи.

                  8. Визначення показників результативності регуляторного акта
                    Ефективність регуляторного впливу ухвали сесії Львівської міської ради «Про затвердження положення про порядок проведення екскурсійної діяльності у м. Львові» визначатиметься за такими показниками:
                    1. Кількість поданих заяв про отримання ідентифікаційної картки екскурсовода.
                    2. Кількість актів, складених працівниками управління муніципальної дружини, про порушення вимог до проведення екскурсійної діяльності.
                    3. Розмір надходжень до державного та міського бюджету, пов’язаних з дією акта.
                    4. Зменшення кількості груп з неліцензованими іноземними екскурсоводами.


                    9. Визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.
                    Визначення результативності Положення про проведення екскурсійної діяльності у м. Львові визначається за аналізом показників результативності регуляторного акта та громадського опитування. Пропозиції та зауваження до проекту рішення приймаються від фізичних та юридичних осіб протягом одного місяця з дня його оприлюднення за адресою:

                    79006, м. Львів, пл.. Ринок, 1
                    Управління культури і туризму
                    Департамент гуманітарної політики
                    Львівської міської ради

                    тел.: 8 (0322)297 57 53
                    e-mail: [email protected]


                    Начальник управління культури і туризму Сидор А.П.

                    << Попередня     Наступна >>


                    Відділ громадського партнерства
                    Тел., факс 297-57-63,
                    [email protected]




                    Назад