УКРАЇНА
ЛЬВІВСЬКА МІСЬКА РАДА


Рішення320


від 03/18/2011

Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для будинків, прийнятих у власність територіальної громади м. Львова

Зміни
згідно з рішеннями виконкому 39-2012; 376-2012; 497-2012; 624-2012; 772-2012; 887-2012; 73-2013; 93-2013; 508-2013; 691-2013; 841-2013
документ: Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document '[ від 01.06.2012 ]......Рішення' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View 'Рішення', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document '[ від 07.02.2013 ]......Рішення' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320' Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 18.03.2011 № 320'
Втратив чинність
Додаток 6 згідно з рішенням виконкому від 14.11.2014 № 854
документ: Database 'Документи ЛМР', View '1.Головний\Не опубліковані', Document 'Про внесення змін до рішень виконавчого комітету щодо тарифів на пос'

Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні“, “Про житлово-комунальні послуги“, “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності“, “Про відповідальність суб’єктів підприємницької діяльності за несвоєчасне внесення плати за спожиті комунальні послуги та утримання прибудинкових територій“, “Про захист економічної конкуренції“, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 25.12.1996 № 1548 “Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)“ (зі змінами і доповненнями), від 20.05.2009 № 529 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій“ (зі змінами і доповненнями), наказів Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 04.08.1997 № 59 “Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду“, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 “Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій“ (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.08.2005 за № 927/11207), від 10.08.2004 № 150 “Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд“, рішення виконавчого комітету від 08.06.2007 № 365 “Про визначення виконавця житлово-комунальних послуг у м. Львові“ (зі змінами і доповненнями), ухвал міської ради від 14.12.2006 № 452 “Про прийняття у власність територіальної громади м. Львова відомчого гуртожитку на вул. І. Тургенєва, 76“ та від 10.05.2007 № 793 “Про прийняття у власність територіальної громади м. Львова відомчого житлового будинку № 28 на вул. Кримській від ДП ЖКК “Укрбуд“, наказів директора департаменту житлового господарства та інфраструктури від 16.07.2010 № 335 “Про затвердження акта приймання-передачі відомчого житлового будинку № 28 на вул. Кримській від ДП ЖКК “Укрбуд“ у власність територіальної громади м. Львова“ та від 03.09.2010 № 457 “Про затвердження акта приймання-передачі відомчого гуртожитку на вул. Героїв УПА, 76 від ВАТ “Львівський завод телеграфної апаратури“ у власність територіальної громади м. Львова“ виконавчий комітет вирішив:
1. Затвердити:
1.1. Калькуляційну одиницю для надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій 1 кв. м загальної площі квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
1.2. Умови надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій для будинків (гуртожитків), прийнятих у власність територіальної громади м. Львова, згідно з додатком 1.
1.3. Перелік послуг з утримання будинків та прибудинкових територій, визначених за результатами побудинкових громадських слухань, згідно з додатком 2.
1.4. Перелік послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, які можуть надавати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, за додатково укладеними договорами з фізичними та юридичними особами відповідно до актів виконаних робіт, здійснених спеціалізованими організаціями, згідно з додатком 3.
1.5. Перелік і періодичність робіт, які повинен виконувати прибиральник у житлових будинках, окрім будинків, де власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) відмовились від цієї послуги, згідно з додатком 4.
1.6. Перелік і періодичність робіт, які повинен виконувати двірник на прибудинковій території, окрім території, де власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) відмовились від її прибирання, згідно з додатком 5.
2. Встановити тарифи на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій для будинків (гуртожитків), прийнятих у власність територіальної громади м. Львова, за результатами побудинкових громадських слухань згідно з додатком 6.
3. Встановити, що за вивезення побутових відходів, фактичне використання електроенергії у місцях загального користування та технічне обслуговування і диспетчеризацію ліфтів (при наявності), а також електроенергію для ліфтів, власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) оплата проводиться за фактом відповідно до виставлених рахунків підприємствами (організаціями), які надають ці послуги.
4. Районним адміністраціям:
4.1. Зобов’язати львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд:
4.1.1. Протягом двох місяців з дня введення у дію цього рішення переукласти договори з власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) згідно з переліком послуг з утримання будинків та прибудинкових територій за результатами побудинкових громадських слухань, відповідно до Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій“ (зі змінами і доповненнями).
4.1.2. Постійно контролювати питання щодо наявності укладених договорів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, з власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) на послуги з утримання будинків та прибудинкових територій, визначених за результатами побудинкових громадських слухань.
4.2. У разі невиконання або надання у неповному обсязі послуг з утримання будинків та прибудинкових територій проводити перерахунок вартості послуг відповідно до вимог Типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009 № 529 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій“ (зі змінами і доповненнями), та укладених договорів з врахуванням ст. 18 Закону України “Про житлово-комунальні послуги“.
4.3. У разі відмови власників квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) від укладання договору та несплати за фактично надані послуги з утримання будинків і прибудинкових територій стягнення за надані послуги здійснювати у судовому порядку.
Відповідальні: голови
районних адміністрацій.
5. Департаменту “Адміністрація міського голови“ оприлюднити це рішення у засобах масової інформації.
Відповідальний: директор
департаменту “Адміністрація
міського голови“.
6. Встановити, що це рішення вступає у дію з дня його оприлюднення.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови з питань містобудування та інфраструктури.




Перший заступник
міського голови О. Синютка




Додаток 1

Затверджено
рішенням виконкому
від 18.03.2011 320



УМОВИ
надання послуг з утримання будинків та прибудинкових
територій для будинків (гуртожитків), прийнятих у власність
територіальної громади м. Львова


1. Прибирання сходових кліток

За наявності заяви про відмову прибирання сходових кліток власників квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку), які мають окремі виходи безпосередньо на сходові клітки, прибирання сходових кліток не проводиться. Таку послугу здійснюють самі власники квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) згідно з розробленим ними графіком, що повинен розміщатись у під’їзді будинку, за виконання якої вони несуть повну відповідальність.
Періодичність виконання послуг прибиральником у житлових будинках визначена у додатку 4 до цього рішення.
2. Прибирання прибудинкових територій

Прибирання прибудинкової території (внутрішньоквартальні тротуари та дороги, газони вулиць, двори з твердим покриттям і без покриття) здійснює двірник львівського комунального підприємства, що обслуговує житловий фонд:
у літній період – підмітання;
у зимовий період – підмітання снігу, посипання піском, зсування снігу, який щойно випав, товщиною шару більше 2-х см, движком у вали або до купи.
3. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових
систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення,
теплопостачання і зливної каналізації та ліквідація аварій у
внутрішньобудинкових мережах

Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем та ліквідацію аварійних ситуацій і пошкоджень у внутрішньобудинкових системах проводять львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, впродовж робочих днів з 8.00 год. до 17.00 год. Ліквідацію аварійних ситуацій та пошкоджень у внутрішньобудинкових системах забезпечують міська та районні аварійні служби відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами впродовж робочих днів у вечірній та нічний час (з 17.00 год. до 8.00 год.), вихідні та святкові дні – цілодобово, а саме:
гаряче водопостачаннявід першої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури на підвідному трубопроводі до останньої розташованої у будинку по ходу гарячої води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником гарячої води) або до останньої перед загальнобудинковим лічильником запірної гідравлічної арматури по ходу гарячої води на зворотному трубопроводі, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
холодне водопостачаннявід першої розташованої у будинку по ходу холодної води запірної гідравлічної арматури (якщо будинок необладнаний загальнобудинковим лічильником холодної води) або першої запірної гідравлічної арматури після загальнобудинкового лічильника, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової мережі;
водовідведеннявід місця скидання стоків у перший колодязь на випуску з будинку (колодязь не належить до внутрішньобудинкової системи) до трійника (врізки) внутрішньоквартирної мережі, що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи;
теплопостачаннявід першої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом) або останньої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на підвідному трубопроводі до останньої запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку (якщо будинок необладнаний елеваторним вузлом), або першої розташованої в елеваторному вузлі запірної гідравлічної арматури по ходу теплоносія на зворотному трубопроводі у будинку, за винятком внутрішньоквартирних мереж, які починаються з трійника (врізки), що не належить до внутрішньоквартирної мережі, у стояк загальнобудинкової системи.
У разі відключення квартир будинку від мереж централізованого опалення та постачання гарячої води у багатоповерховому житловому будинку власник бере участь у покритті витрат у частині обслуговування внутрішньобудинкових мереж, співвласником яких він є, згідно з чинним законодавством.
4. Дератизація

Відшкодування витрат власниками квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) за проведення робіт з дератизації здійснюється відповідно до укладеного договору між львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, і спеціалізованим підприємством, яке виконує ці роботи на підставі актів виконаних робіт.
Акти виконаних робіт складає і підписує спеціалізоване підприємство та подає до львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, з підписом хоча б одного власника квартири будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) про проведення цієї послуги.
Дератизація здійснюється на сходових клітках перших поверхів будинків та проходах підвальних приміщень.
5. Обслуговування димовентиляційних каналів

Обслуговування димовентиляційних каналів проводить чистильник димоходів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, відповідно до Правил безпеки газопостачання систем України, затверджених наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 01.10.1997 № 254. Обслуговування димовентиляційних каналів забезпечує безпеку проживання людей та включається власникам квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) до оплати.
Проведення чергових технічних оглядів димових і вентиляційних каналів здійснює чистильник димоходів львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, два рази на рік (восени і навесні) відповідно до Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76.
6. Послуги з проведення поточного ремонту конструктивних
елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного
водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної
каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього
упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому
порядку прибудинковій території

Поточний ремонт – це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає своєчасне і систематичне підтримання експлуатаційних якостей, попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період включає ремонт і ущільнення вхідних дверей, скління та ущільнення вікон на сходових маршах, а також посипання піщано-соляною сумішшю прибудинкової території у зимовий період.
Нарахування оплати за послуги з поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території, власникам квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) проводиться щомісячно.
7. Освітлення місць загального користування, у тому
числі підвалів, та підкачування води (обслуговування
внутрішньобудинкових електромереж)

Обслуговування внутрішньобудинкових електромереж у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) здійснює електрик львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд. Чергові технічні огляди внутрішньобудинкових електромереж місць загального користування проводить електрик львівських комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд, 2 рази на рік.
Ліквідація аварій у внутрішньобудинкових електромережах (від вводу у будинок (електрощитова) до електролічильника споживача) здійснюють львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, у робочі дні з 8.00 год. до 17.00 год.
Оплату за обслуговування внутрішньобудинкових електромереж у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) здійснюють щомісячно.
Нарахування оплати за використану електроенергію у місцях загального користування, у тому числі підвалів, і підкачування води (за наявності внутрішньобудинкових підкачок води) проводиться власникам квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) за фактичними показниками загальнобудинкових засобів обліку електроенергії. У будинках, обладнаних ліфтами, нарахування за електроенергію для ліфтів власникам квартир (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) першого поверху не проводиться.
8. Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання,
перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та
захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів

Вивезення побутових відходів здійснюють львівські комунальні підприємства та підприємства інших форм власності.
Нарахування оплати власникам квартир будинку здійснюють львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, згідно з фактичними обсягами вивезених побутових відходів на підставі актів виконаних робіт та виставлених рахунків підприємствами-надавачами цих послуг.
Розрахунок вартості вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення) для нарахування пільг і субсидій проводиться відповідно до актів виконаних робіт на підставі договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, (без врахування фактичних обсягів та отриманих коштів від приватного сектору, підприємств, установ та організацій) з розрахунку на загальну площу квартир житлових будинків, які обслуговують львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд.
Окрім цього, вивезення великогабаритних відходів здійснюють львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, оплата за яке здійснюють власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) на підставі актів виконаних робіт.
9. Витрати з технічного обслуговування ліфтів та систем
диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті,
на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера)

Нарахування оплати львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, за послуги з технічного обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті, на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера) власникам квартир будинку, крім квартир, розміщених на перших поверхах будинків, (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) проводиться у будинках, обладнаних ліфтами, згідно з актами виконаних робіт та рахунками, виставленими спеціалізованими організаціями.
10. Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних
(загальнобудинкових) засобів обліку води та теплової енергії

Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних (загальнобудинкових) приладів обліку води та теплової енергії (у тому числі їх демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) проводиться відповідно до переліку засобів вимірювальної техніки, внесеного до Державного реєстру України, затвердженого Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), та згідно з додатково укладеними договорами між власниками квартир будинку і львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, або товариством з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“, або спеціалізованим підприємством, яке виконує такі роботи.
Періодичну повірку, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) квартирних приладів обліку води (теплової енергії) здійснює виконавець послуг з централізованого водо-, теплопостачання або спеціалізована організація, яка виконує такі послуги відповідно до укладеного договору з виконавцем. Оплату за періодичну повірку, обслуговування і ремонт квартирних приладів обліку води (теплової енергії) здійснює власник квартири (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку). Періодичну повірку, обслуговування і ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) загальнобудинкових приладів обліку води (теплової енергії) здійснює підприємство, на балансі якого знаходиться цей прилад, на підставі укладеного договору зі спеціалізованою організацією, яка здійснює такі роботи. Оплату за періодичну повірку, обслуговування і ремонт загальнобудинкових приладів обліку води (теплової енергії) здійснюють власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) на підставі актів виконаних робіт і виставлених рахунків, за винятком квартир, власники яких відключені від мереж централізованого опалення та гарячого водопостачання.
Контроль за дотриманням міжповірочного інтервалу проведення періодичної повірки квартирних, загальнобудинкових приладів обліку, їх обслуговування (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) та ремонт здійснює виконавець послуг з централізованого водо-, теплопостачання.
11. Промивка систем опалення та гідравлічне випробування
внутрішньобудинкових систем теплопостачання

Виконання робіт з промивки та гідравлічного випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання здійснює спеціалізована організація відповідно до укладених договорів з львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд. Оплату за виконання таких робіт здійснюють власники квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) на підставі актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією, яка виконала такі роботи. Промивка систем опалення та гідравлічне випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання здійснюється у міру необхідності відповідно до Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду, затверджених спільним наказом Міністерства палива та енергетики України і Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 10.12.2008 № 620/378.
12. Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівлі

Нарахування оплати власникам квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку) за прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель львівськими комунальними підприємствами, що обслуговують житловий фонд, проводиться за фактично виконані роботи на підставі додатково укладених договорів з власниками квартир будинку.




Керуючий справами виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк




Додаток 2

Затверджено
рішенням виконкому
від 18.03.2011 № 320

ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків та прибудинкових територій,
визначених за результатами побудинкових громадських слухань

з/п
Послуги
1
2
1.
Прибирання сходових кліток, окрім випадків відмов від цієї послуги всіх власників квартир будинку (житлового приміщення у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку)
2.
Прибирання прибудинкової території
3.
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання і зливної каналізації та з ліквідації аварій у внутрішньобудинкових мережах
4.
Дератизація
5.
Обслуговування димовентиляційних каналів
6.
Проведення поточного ремонту конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливної каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, розташованих на закріпленій у встановленому порядку прибудинковій території
7.
Освітлення місць загального користування і підвальних приміщень та підкачування води і енергопостачання для ліфтів
8.
Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення), великогабаритних та ремонтних відходів
9.
Технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації (підтримання у робочому стані систем у ліфті, на вході до ліфта та на робочому місці диспетчера), крім квартир, розташованих на перших поверхах



Керуючий справами виконкому М.Литвинюк
Керуючий справами виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк




Додаток 3

Затверджено
рішенням виконкому
від 18.03.2011 № 320

ПЕРЕЛІК
послуг з утримання будинків і прибудинкових територій, які можуть
надавати львівські комунальні підприємства, що обслуговують
житловий фонд, за додатково укладеними договорами з фізичними
та юридичними особами відповідно до актів виконаних робіт,
здійснених спеціалізованими організаціями


№ з/п
Послуги
Примітка
1
2
3
1.
Періодична повірка, обслуговування (у тому числі їх демонтаж, транспортування і монтаж після повірки) та ремонт квартирних (загальнобудинкових) засобів обліку води і теплової енергії Оплата здійснюється відповідно до актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією
2.
Промивка систем опалення та гідравлічне випробування внутрішньобудинкових систем теплопостачання Оплата здійснюється відповідно до актів виконаних робіт та виставлених рахунків спеціалізованою організацією
3.
Прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівельВиконання робіт здійснюють львівські комунальні підприємства, що обслуговують житловий фонд, і товариство з обмеженою відповідальністю “Стимул-Сихів“ на підставі укладених договорів з власниками квартир будинку та оплачують власники квартир будинку на підставі актів виконаних робіт




Керуючий справами виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк


осподарства та інфраструктури Н.Павлюк

Додаток 4

Затверджено
рішенням виконкому
від 18.03.2011 № 320


ПЕРЕЛІК І ПЕРІОДИЧНІСТЬ
робіт, які повинен виконувати прибиральник у житлових будинках
окрім будинків, де власники квартир будинку (житлового приміщення
у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку
(гуртожитку) відмовились від цієї послуги



з/п
Найменування робіт
Періодичність робіт
1
2
3
1.
Прибирання дворових під’їздів, очищення металевих решіток приямку
Щоденно
2.
Вологе підмітання сходових площадок
і маршів до 3-го поверху
Щоденно
3.
Вологе підмітання сходових площадок
і маршів вище 3-го поверху
3 рази на тиждень
4.
Миття приміщень загального призначення
Щоденно
5.
Миття вестибюлей, сходових площадок і маршів, пофарбованих панелей олійною фарбою
2 рази на місяць
6.
Миття вікон на сходових площадках
і у вестибюлях, дверей
2 рази на рік
7.
Обмітання пилу, павутиння та бруду зі стін, стель, дверей, вікон, підвіконь, сітчатих огорож ліфтів
2 рази на місяць
8.
Вологе протирання підвіконь, віконних решіток, поручнів, поштових скриньок, електрощитових, сходів на горище
1 раз на місяць




Керуючий справами виконкому М. Литвинюк


Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк


Керуючий справами
виконкому М.Лит
Додаток 5

Затверджено
рішенням виконкому
від 18.03.2011 № 320


ПЕРЕЛІК І ПЕРІОДИЧНІСТЬ
робіт, які повинен виконувати двірник на прибудинковій території
окрім території, де власники квартир будинку (житлового приміщення
у гуртожитку), нежитлового приміщення у житловому будинку
(гуртожитку) відмовились від її прибирання


з/п
Найменування робіт
Періодичність робіт
1
2
3
1.
Очищення поверхонь зливно-стічних лотків
Щоденно, у весняно-літній період
2.
Ранкове прибирання територій
Щоденно, за графіком
3.
Поточне підмітання територій
Протягом дня, за графіком
4.
Посипання піском тротуарів, дворових перехідних доріжок, зовнішніх сходів і площадок на них
У зимовий період впродовж
3-х год. з часу появи ожеледиці
5.
Прибирання тротуарів у дворах, що входять у площу прибирання двірника, від снігу, який щойно випав, і згрібання його у вали
На тротуарах – з початком снігопаду, у дворах – у той же день, але не пізніше 3-х год. з початку снігопаду
6.
Очищення від ущільненого снігу асфальтового покриття під скребок
Після прибирання основної маси снігу
7.
Очищення від снігу та льоду кришок водопровідних каналізаційних, пожежних та інших колодязів, а також поверхневих зливостічних лотків
У зимовий період, за необхідністю
8.
Встановлення огорож у місцях, які небезпечні для пішоходів, на час скидання снігу з дахів при утворенні великих льодових бурульок на звісах покрівель та при простукуванні відшарованої і нетривкої штукатурки на фасадах будинків
За необхідністю
9.
Вивішування у встановлені дні Державного Прапора України на фасадах будинків, а також зняття його і зберігання
У святкові дні та дні державних свят




Керуючий справами виконкому М. Литвинюк

Віза:

Директор департаменту житлового
господарства та інфраструктури Н. Павлюк



Додаток 6.jpg